Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat
Enkmanni etsii seuraa!
Elikkäs olen 19v KH turun mailta.
Olis tarjolla todella taitava hyökkääjä jengiin jos vaan kiinnostaa.
Legenda 2 tällä hetkellä ja kohta legenda 3 olis.
Pisteistä en muista, paitsi että olis kohta 900 rikki ja pisteet /ottelu olis n.3.80
Mitäs nyt kertoisin... Yleisarvosana on A ja melkein A+.
Taitava käsistäni olen, melekonen kikkailija + pelinrakentaja ja myös maalinteko onnistuu aina kun paikka aukeaa.
Myös puolustajan tontti on tullut tutuksi muutamaan otteeseen, elikkäs pelipaikkoina toimii (KH ja [OP silloin kun on pakko])
Joitakin videoita kiekonkäsittelystäni:
Bro DUO Srites AGAIN | EA SPORTS
Nice SH Goal | EA SPORTS
http://www.easports.com/media/play/video/104186465
(annoin kaverille crediitit maalista, kuitenkin tehtiin tuo maali Be-A-Pro varaustilaisuuden finaali pelissä tasolla supertähti)
Siinä nyt pari näytettä. Valitettavasti en ole jaksanut enempää ottaa
Toki ehkä noista jo jotain näkee, mutta jos kiinnostusta heräsi niin ilmoitelkaa!
Syynä miksi haen on se, että HC Metal on hajoamis pisteessä valitettavasti.. Pelit kusivat viime kaudella. Tämä kausi toki alkoi hyvin, mutta TJ on uhannut lopettaa jengin...
Ilmoituksia kiitos!
PS: Mikki löytyy. Toki moni ovat sanoneet, että olen hiiren raiskaama 16-vuotias pelaaja äänestäni, mutta eise katso taitoja
Jooja lisään, että tykkään paikata aina vähän oikealla laidalla koska se lisää mahdollisuudet one timeriin tai hyvään pyöritykseen hyökkäys alueella. Lempi paikkoja siellä on yleensä oikeassa kulmassa jossa rakennan peliä tai nousen itse maalille ja yritän maalia... Toki pelityylistä saatte enemmän selvää try-outilla tai sparrauspeleistä!
PSS. Mitä noihin videoihin. Ne on isketty veljeni kanssa samassa sparrauspelissä. Kuitenkin pelit yleensä loppuu samoihin lukemiin. Ei mulla muuta. Kiitos!
PSSS. Itse olen lopettanut glitch maalit aikaa sitten, nykyään yritän pysytellä silkällä taidolla kentällä. Hienot lätyt kulmalle ym. Toki tiukoissa tilanteissa tai vahingossa tulee tehtyä noita älyttömiä maaleja, mutta eiväthän ne ole kiellettyjä?
Kuitenkin tuo älytön maali ei ole minulle omistettua. Törmäähän noihin vastustajiin jotka yrittää parhaansa mukaan noita todella nöyriä maaleja, mutta itsehän he pilaavat maineensa sillä(kö?)
Älkää sitten ihmetelkö, että joka videossa sama kikka esiintyy. Itse koen tuon erittäin vaikeaksi ja kohta olis youtube materiaali kasassa. Kuitenkin JOS KIINNOSTUS HERÄSI NIIN LAITTAKAA VIESTIÄ TÄNNE TAI PSN: Enkmanni