Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Voittamisen Kulttuuri etsii monipuolista rotaatiomiestä, joka osaa pelata jokaista pelipaikkaa. Sinun ei tarvi olla kiekollinen liideri, vaan pelaaja joka osaa syöttää ennen kuin menettää kiekon. Meillä riittää kyllä pelintekijöitä, joten jos tuntuu, että haluat päästä maistelemaan helppoa hunajaa niin laita viestiä tai liittymispyyntöä PSN: ditrim2008. EHL-pelipaikat on jo jaettu.
EA SPORTS World - Member List

Säbäranne-, windmill-deke-, yms-jätkiä ei tarvita.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Enkmanni etsii seuraa!

Elikkäs olen 19v KH turun mailta.
Olis tarjolla todella taitava hyökkääjä jengiin jos vaan kiinnostaa.
Legenda 2 tällä hetkellä ja kohta legenda 3 olis.

Pisteistä en muista, paitsi että olis kohta 900 rikki ja pisteet /ottelu olis n.3.80
Mitäs nyt kertoisin... Yleisarvosana on A ja melkein A+.
Taitava käsistäni olen, melekonen kikkailija + pelinrakentaja ja myös maalinteko onnistuu aina kun paikka aukeaa.
Myös puolustajan tontti on tullut tutuksi muutamaan otteeseen, elikkäs pelipaikkoina toimii (KH ja [OP silloin kun on pakko])

Joitakin videoita kiekonkäsittelystäni:
Bro DUO Srites AGAIN | EA SPORTS
Nice SH Goal | EA SPORTS
http://www.easports.com/media/play/video/104186465
(annoin kaverille crediitit maalista, kuitenkin tehtiin tuo maali Be-A-Pro varaustilaisuuden finaali pelissä tasolla supertähti)

Siinä nyt pari näytettä. Valitettavasti en ole jaksanut enempää ottaa :)
Toki ehkä noista jo jotain näkee, mutta jos kiinnostusta heräsi niin ilmoitelkaa!

Syynä miksi haen on se, että HC Metal on hajoamis pisteessä valitettavasti.. Pelit kusivat viime kaudella. Tämä kausi toki alkoi hyvin, mutta TJ on uhannut lopettaa jengin...
Ilmoituksia kiitos! :)

PS: Mikki löytyy. Toki moni ovat sanoneet, että olen hiiren raiskaama 16-vuotias pelaaja äänestäni, mutta eise katso taitoja :D

Jooja lisään, että tykkään paikata aina vähän oikealla laidalla koska se lisää mahdollisuudet one timeriin tai hyvään pyöritykseen hyökkäys alueella. Lempi paikkoja siellä on yleensä oikeassa kulmassa jossa rakennan peliä tai nousen itse maalille ja yritän maalia... Toki pelityylistä saatte enemmän selvää try-outilla tai sparrauspeleistä! :)

PSS. Mitä noihin videoihin. Ne on isketty veljeni kanssa samassa sparrauspelissä. Kuitenkin pelit yleensä loppuu samoihin lukemiin. Ei mulla muuta. Kiitos!

PSSS. Itse olen lopettanut glitch maalit aikaa sitten, nykyään yritän pysytellä silkällä taidolla kentällä. Hienot lätyt kulmalle ym. Toki tiukoissa tilanteissa tai vahingossa tulee tehtyä noita älyttömiä maaleja, mutta eiväthän ne ole kiellettyjä?
Kuitenkin tuo älytön maali ei ole minulle omistettua. Törmäähän noihin vastustajiin jotka yrittää parhaansa mukaan noita todella nöyriä maaleja, mutta itsehän he pilaavat maineensa sillä(kö?)

Älkää sitten ihmetelkö, että joka videossa sama kikka esiintyy. Itse koen tuon erittäin vaikeaksi ja kohta olis youtube materiaali kasassa. Kuitenkin JOS KIINNOSTUS HERÄSI NIIN LAITTAKAA VIESTIÄ TÄNNE TAI PSN: Enkmanni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Älkää sitten ihmetelkö, että joka videossa sama kikka esiintyy. Itse koen tuon erittäin vaikeaksi ja kohta olis youtube materiaali kasassa. Kuitenkin JOS KIINNOSTUS HERÄSI NIIN LAITTAKAA VIESTIÄ TÄNNE TAI PSN: Enkmanni

Laita vaan video heti tänne, kun saat valmiiksi. Uskon, että kikka- ja maalivideo NHL12:sta kiinnostaisi monia aktiivipelaajia.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Ladyt lavalla etsii aktiivisia pelaajia!!!Pelit iltaisin/öisin!riittää ku osaat PELATA!:)







yht otot psn:juujep78
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

TIKI TALK hakee puolustajia, jotka PUOLUSTAA eikä odottele av:llä kiekkoa takatolpalla. Myöskään ittensä ulos ajaminen järisyttävän taklauksen toivossa ei ole suotavaa. Nopea pelinavaus luonnollisesti plussaa. Ota yhteyttä psn: OooDR3AMooO

EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Team General rekryää!

Olemme uusi joukkue, joka rekryää hyviä pelaajia, oikeasti hyviä, jolta kiekko irtoaa lavasta ja rentoutta löytyy. Haemme sekä hyökkääjiä, että puolustajia, mutta etenkin puolustajille olisi huutava tarve.

Olet meidän jos täytät nämä kriteerit:

- ikää vähintään 16v.
- mikki löytyy
- aktiivinen
- aiempi kokemus EAHL:stä pakollinen
- osaat oikeasti pelata

Pelaamme eniten tietenkin viikonloppuisin, mutta myös viikolla pyrimme pelailemaan iltaisin.

Musta sen verran tietoja, että ikää löytyy 16 vuotta ja EASHL kokemusta löytyy noin 1500 ottelun ajalta vuosien varrelta, ja tätä NHL 12 olen pelannut vasta kiireiden takia 57 ottelua tehoin: 74+66=140.

Jos kiinnostus heräsi, tule koeajalle! Ota yhteyttä joko täällä privaatisti tai suoraan pleikalta: opa95 :)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

HC Kiitokivekset etsii yhtä puolustajaa riveihinsä!

HC Kiitokivekset etsii yhtä puolustajaa, joka kykenee tarpeen vaatiessa pelaamaan molemmilla pakin tonteilla. Tällä hetkellä kokoonpanossa 8 ukkoa, mutta aktiivisia 5, ja harvemmin kaikki samaan aikaan kykenee pelaamaan (töistä tai perheestä johtuen).

Joukkueemme keski-ikä alkaa lähenemään 30v, joten pilottitakkista 2-tahti bensiinille haisevaa amis Artoa emme kaipaa.

Hakijalta toivomme:

- Yli 20v ikää
- Ymmärrystä, mitä sana joukkuepeli tarkoittaa.
- Ei ajele pää märkänä kaikkea mikä kentällä liikkuu.
- Mielellään skypeä, ettei tarvitse kristallipallosta katsoa mitä ajattelet.
- Vähintään legenda1 kortti olisi suotavaa.
- Huumorintajua, tamppooni pers*essä emme pelaa.

EA SPORTS World - Club Overview

Yhteydenotot joko täällä, tai psn puolella: qla69 tai uhrakki
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Joukkue hakusessa,elikkä hyökkääjän paikkaa haen aktiivisesta joukkueesta! Vasemman laiturin paikkaa mieluiten! Legenda 3 kortti hallussa! Mikkiä ei viel löydy mut on kyl hankintalistalla! Lisätietoja kyselemällä tääl privana tai psn puolel samal nickil eli shamanist81

Uus koti löytynyt!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nasse-setä on taas hyvin, hyvin vihainen. Ketjun alkuperäinen tarkoitus tuntuu eräiltä unohtuneen tyystin, samoin kuin hyvät käytöstavat. Jos ketjusta joutuu yhdellä siivouskerralla poistamaan 30+ viestiä, on jokin pahasti pielessä.

Enempää ei varoiteta, seuraavista offtopic-viesteistä ja toisten haukkumisista heitellään ukkoja suoraan jäähyboksiin.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Heippa
Olen suht uusi eashl pelaaja kun on tullut hinkattua offlineä nhl 12:ssa. Joten haluasiko joku joukkue "kokeilla" minua. Minua ei kiinosta ehl. Mikki on ostoslistalla. Pelaan yleensä vasenta tai oikeaa laitaa tykkään syötellä enemmän kuin tehä maaleja mutta kyllä verkko heiluu kun on tosi hyvä paikka. Vastaan vain privaattiin:)
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

!MUROHOKI REKRYÄÄ!​

Murohoki, yksi Suomen EASHL-skenen vanhimmista joukkueista, on aukaissut pölyiset jäsenkirjansa poikkeuksellisesti näin syksyn keskellä. Olemme kasaamassa rivejämme pienen sapattivapaan jälkeen ja etsimme joukkoomme paria sitoutunutta hyökkääjää.

Jos olet:

- kokenut EASHL:n vääntäjä
- kentällä joukkuepelaaja
- sekä mielestäsi hyvä tyyppi (ei niin välttämätöntä)

ja omistat headsetin+Skypen, niin ole yhteydessä meikäläiseen yksityisviestillä tai tule suoraan joukkueen kanavalle #murohoki@IRCnet. Hakemukseen toivottaisiin tietoa sinusta itsestäsi, pelikokemuksestasi NHL-pelien saralla sekä mahdollisesta joukkuehistoriastasi. Muistathan mainita myös PSN-tunnuksesi. Pyrin ilmoittamaan mahdollisimman pian sekä tänne että asianosaiselle, kun paikat on täytetty.

Harrastamme mahdollisimman realistista kiekkoa, eli hyökkäämme ja puolustamme koko kentällisen voimin ja pelaamme aina joukkueena. Vauhdikas ja syöttelevä peli on ollut monta vuotta joukkueen tavaramerkki. NHL11:ssä yleissija oli top10:ssä ja eiköhän se tässäkin versiossa sinne kohta taas asetu. Kansainvälisillä kentilläkin on tullut sen verran menestystä, että consolehockey.netin järjestämässä 2011 Europe Cupissa olimme paras suomalaisjoukkue. Uuteen EHL:ään emme kuitenkaan osallistu, vaan pyrimme säilyttämään joukkueessa rennon meiningin jatkossakin.

Otetaas vähän päivitystä. Joukkueessa olisi tilaa hyvälle hyökkääjälle ja maalivahdille. Jos tuntuu, että kyvyt riittävät, niin saa tulla kokeilemaan.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

[FREE AGENT

Palveluksia ei kaivattu enään team komarovissa, hakevat kuulemma eri tyyppisiä pelaajia, tie sitte minkälainen heidän unelmapelaaja on...
joten olisin vapailla markkinoilla.
Pelipaikkana toimii OL, vl ja pakki sopii myös jos useampi menijä OL paikalle.
EASHL tullu hakattua nhl11 lähtien ja tällä kaudella pistesaldo näyttää 170pelattua ottelua m149 s209 = 358p +/-137

Omaan hyvän pelisilmän ja kiekko ei polta lavassa, joukkuepelaaja kaikinpuolin
ikää löytyy 22v, mikki löytyy ja skype tarpeen vaatiessa.
En ole "säbäranne" pelaaja, "minä itse" tms
Legenda 3 kortti löytyy ja arvosana edelleen A-

Seuralta toivoisin, että mikit on käytössä ja taistelee eliitissä, tai ainakin lujaa sinne menossa
Try-outille voin mielihyvin tulla

yhteydenotot PSN; PEKKOf


Seura löytynyt. Kiitos yhteydenotoista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Supertähti 3 puolusta etsii seuraa! Vaatimuksina ei ole mitään muuta kuin että seuran pelaajilla on avoin mieli, hyväksyvät tälläisen 15-vuotiaan kakaran ja tavoitteena on kehittyä kovaksi joukkueeksi ellei se sitten sitä jo ole.
Itsestäni kerron sen verran että olen valitettavasti hieman mieliala pelaaja välillä kulkee välillä ei. Kiekko irtoaa kyllä lavasta nopeasti, ainakin sitä yritetään! Pisteitä teen todella vähän joten olen puhdas puolustava pakki. Mielelläni haluaisin että seuran kokoonpanosta löytyis myös muutama muu pakki, jotta olisi sitten aina kaksi puolustajaa paikalla kun lähdetään pelaamaan(on se meinaan aivan hirveätä puolusta botin kanssa).
Jos ilmoitukseni herätti jonkinmoista kiinnostusta niin ottakaa yhteyttä PSN:SaPeEeRe ja ainiin tarkoituksena oli lähettää hakemus vasta kun olen saanut legenda 1:n, mutta tuolla sparreissa ja yleisellä puolella surffailee niitä pelaajia, jotka eivät vain edes yritä puolustaa tai pelata joukkuepeliä joten se on hieman vaikeaa tai sitten en vain osaa valita oikeaa puolta.
Siis vielä kerran ottakaa yhteyttä PSN:SaPeEeRe
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Tällä kaudella parempaan suuntaan kunnostautunut Hc Trashers(Joukkue joka voi voittaa kenet tahansa, tai hävitä kenelle tahansa) etsii itselleen maalivahtia. Vaatimuksia ei sen suurempia ole asettaa mutta kunhan jonku kiekon otat kiinni, olet aktiivinen ja joku kortti on sentään tullu avattua. Ehllään ois tarkotus lähteä jossain vaiheessa joten jos tiedät saavasi edes jonku kiekon kiinni niin ota yhteyttä pleikkarilla Paramedic12 tai Oku83

EA SPORTS World - Club Overview
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjens

Sakari Kaulaote etsii joukkuetta jossa pelataan oikeasti joukkuepeliä.Joukkueen pitäisi olla myös aktiivinen.Pelaan enimmäkseen oikeeta laitaa ,mutta jotenkin onnistuu myös muut hyökkäys paikat.Toivoisin kuitenkin pelaavan eniten oikeeta laitaa.Peli tyylini on voimahyökkääjä ja taklaan paljon.Toivon joukkueelta että kiekko liikkuu mahdollisimman paljon eikä yksin yritetä.Ikää löytyy 30-vuotta joten toivoisin myös joukkueen olevan suht saman ikäisiä/henkisiä.Omistan tällä hetkellä legenda 2 kortin.Mikki löytyy.
Tossa jotain tietoja:

pelit:316

m:285

s:290

pisteet:575

p/ottelu:1.82

sijoittuminen:a-

joukkuepeli:a-

tilastot:a-


Mahdolliset yhteyden otot pleikkarin nimimerkille : hamppilan-vote
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Etsitään kaverin kanssa hyvää pakkiparia! Ja myös VL ja KH hakusessa. Tällä kaudella 10-0-1. Jos siis osaat puolustaa ja syötellä hyvin niin ota yhteyttä PSN: VALJUS mahdollisesti tänään jo kymmenen jälkeen pelailemaan? Lähes jokapäivä pelaillaan, joten siitä ei ole huolta ettei me oltaisiin paikalla.

Minulla on siis legenda3 ja kaverilla legenda2 kortti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

[HCK] HC KFIN rekryää

Elokuussa 2008 perustettu, EASHL:n yksi vanhimmista joukkueista, [HCK] HC KFIN etsii vahvistuksia puolustukseen ja maalivahdin tontille. Jos olet henkisesti kypsä ja fiksu kaveri, hallitset joukkuepelaamisen salat, omaat kokemusta EASHL:stä, niin laita vapaamuotoinen hakemus allekirjoittaneelle yksityisviestillä. Tarjoamme rentoa peliseuraa NHL:ssä ja muissa verkkopeleissä sekä tiiviin yhteisön.

EA SPORTS World - Club Overview

Edit. Ei tarvetta hyökkääjille.

Vielä olisi pakin tonttia tarjolla, ota rohkeasti yhteyttä allekirjoittaneeseen yksityisviestillä!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä olis kokenut Oik.laitahyökääjä vailla seuraa! Ja mikki löytyy! NHL-pelejä pelailtu koko 16-vuotisen ikäni aikana noin 10vuotta. Try-out kelpaa myös tarvittaessa, yhteyttä xboxilla mir02k, kts.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä olis kokenut Oik.laitahyökääjä vailla seuraa! Ja mikki löytyy! NHL-pelejä pelailtu koko 16-vuotisen ikäni aikana noin 10vuotta. Try-out kelpaa myös tarvittaessa, yhteyttä xboxilla mir02k, kts.

Taitaapi tämä olla väärä puoli, jos X-Boxilta olet :D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Uuteen kerhoon Apukoulun Priimukset haetaan pelaajia kaikille paikoille. Emme hae taitavimpia kynäilijöitä, vaan pelimiehet ja -naiset ovat tervetulleita. Olet joko sparreissa tai kerhoissa ehtinyt avaamaan kortteja veteraanitasolle asti. Laita YV:llä tietosi tulemaan, jos haluat mukaan tai lähesty PSN Hullusotilas tai Celleri. Pelaamme tosissamme ja mahdollisimman korkealla, mutta hyvällä hengellä.

Tällä hetkellä kerhossa on 3 jäsentä, joten kaipaamme lisää pelaajia joukkoomme.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom