Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt olis markkinoilla maalivahti joka osaa pitää verkon tyhjänä. Eli etsiskelen elite jengiä eli ei mitään 2vs2 pelejä. TILASTOT: voitot 37 häviöt 102 syy veli on 8 ja pelaa joskus mun ps3 änärii ja eashl ja aina mv. jatkoaikahäv 7 torj.1708 torj%88, pelat ott 144, yleisarvsana B- supertähti3 kortti

yhteydenotto täällä mutta varmemmin psn. mannerheim199:D

Torjuntaprosennti 88 ja tuon verran häviöitä suhteutettuna peleihin? Aika outoa, jos siis ymmärsin oikein. :eek:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

^ Totta... Ja se sun velis pelaa varmaan tuplasti enemmän kun sä, tai sitte sun tilastos on muuten vaan huonot. Ja yleisarvosanakaan ei ihan täsmää tohon torjuntaprosenttiin...
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Maalivaahti vailla kerhoa!
Elikkä kerhoa olisin vailla. :) Pelejä olen pelannut 36 ja voittoja niistä on tullut 21.
Korttini on Ammattilainen 2. Yleisarvosana on A-. Torjuntaprosentti on 83%
Jos kiinnostaa, niin ota yhteytta PSN: Cahuri
:D
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Täällä olisi kokenut joka paikan höylä, n. 1000 peliä takana, mutta uuden profiilin myötä tulokkaalla aloitin juuri.

e. Tällä hetkellä mieluiten OP:na ja kun kun kortti tuosta vähän nousee niin sentterin rooli sopii.
Pelinluku ja syöttäminen vahvimmat puoleni.

Joukkuetta kaipailee...

PSN: Entso66
 
Etsin seuraa

Oikeassa laidassa pyörivä peluri vapailla markkinoilla.

Legenda 3 -kortti löytyy sekä mikki.
Paikkoina OL/VL/OP, mutta OL kaikista mieluisin.
Pistetahti reilusti yli 2/peli ja plussiakin on tullu kerättyä aika nippu.

Omaan hyvän pelisilmän, syötän mieluummin kun lauon mutta kyllä avopaikasta itsekkin tulee sisään laitettua ;)

Kokemusta on Eliitistä ja toivon että tuleva seura sieltä löytyy myös, tärkeämpää on kumminkin että olette aktiivisia koko kesän.

2v2 pelit ei kiinnosta.

Viestiä PSN: Anaconda_FIN

ps. suostun tryoutille
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aktiivinen pakki etsii seuraa amatööri tai ammattilais divisioonasta. Supertähti 3 kortti löytyy. Liikutan kiekkoa hyvin lauon ainoastaan one timereit tai jos on tilaa ampuu,niin sit. Laita viestii PS3:JANURI98 tai täällä

Edelleen etin sitä tiimiä. Haluaisin sellaisen tiimin joka aikoisi pitää joekkueensa lähes samana NHL 13. Elikkä laittakaa viestiä jos tahdotte lisää infoa tai kävisin tiimiinne
Edit: Seura on löytynyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Maalivaahti vailla kerhoa!
Elikkä kerhoa olisin vailla. :) Pelejä olen pelannut 36 ja voittoja niistä on tullut 21.
Korttini on Ammattilainen 2. Yleisarvosana on A-. Torjuntaprosentti on 83%
Jos kiinnostaa, niin ota yhteytta PSN: Cahuri
:D

kortti ei kyl vastaa A-
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Arvosana voi olla mikä tahansa oli sitten mikä kortti tahansa.. A- voi hyvinkin olla ammattilais -kortin omaavalla pelaajalla.. Et et.. Faktaa kuntoon ennenkun alkaa toisia syyttelemään "huijauksesta".. Ja onko jollain arvosanalla väliä kun torjuntaprosentti on 88%? ...
 
Sharp Dressed Men rekryää

Organic Butchersin raunioille perustettu seura Sharp Dressed Men etsii riveihinsä keskushyökkääjän tontilla viihtyvää pelimiestä. Porukalla on tarkoitus jatkaa myös seuraavan version parissa, joten mahdollista on jatkaa porukassa myös Nhl 13:ssa. Keskushyökkääjältä odotetaan hyvää joukkuepeliä, eli joka tilanteessa ei huidella hyökkäyksen kärjessä. Liikaa ei kenekään käsiä haluta sitoa, mutta olettamana on silti se, että sentteri hallitsee puolustuspelin kiitettävästi.

Joukkueessa pyritään siihen, että pelaaminen on hauskaa. Voittaa tottakai yritetään, mutta ei hampaat irvessä, ei ainakaan aina. Koska porukka pääsääntöisesti koostuu 20-30-vuotiaista äijistä, olisi suotavaa, että uudella sentterilläkin olisi ikää suurinpiirtein saman verran. Lopuksi vielä ne pakolliset vaatimukset:
- Hyvä huumori
- Joukkuepeli
- Legenda 3 kortti
- Bonuksena se, jos omistaa mikrofonin, mihin voi pelin aikana höpötellä.

Rohkeasti vain kokeilemaan, josko pelaaminen meidän porukassa kiinnostaisi. Yhteydenotot joko täällä sivuunkirjoittaneelle tai psn Baarikarpanen, CalciChew69 tai DrunkenPredatr. Viestissä olisi hyvä ilmoittaa ainakin joukkueet missä on ennen pelannut, omat tehopisteet sekä oma ikä.

Kiitos ja anteeksi
BK
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Arvosana voi olla mikä tahansa oli sitten mikä kortti tahansa.. A- voi hyvinkin olla ammattilais -kortin omaavalla pelaajalla.. Et et.. Faktaa kuntoon ennenkun alkaa toisia syyttelemään "huijauksesta".. Ja onko jollain arvosanalla väliä kun torjuntaprosentti on 88%? ...
Katoppas codittajan viesti ja mieti puhuuko totta. Se ei myöskään itte oo asiaa kommentoinut millään tavalla, vaan tuli muita syyttelemään huijauksista. Vai tarkotitko Cahurin torjuntaprosenttia joka on kylläkin 83?
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkä DEG METRO STARS hakee pakkeja riveihinsä! Viime kaudella sijoituttiin top 100 ja nyt kauden alettua ollaan taas siellä pyörimässä.
Tässä näkyy meidän kokonaistilastot : EA SPORTS World - Club Overview

Olethan

- Jo legenda 3 kortin omistaja.
- Aktiivinen
- Sinulla on jo kokemusta eashl ja mieluiten elite sarjasta.
- Mikki ei ole pakollinen , mutta plussaa.

Yhteydet : PSN Tjujunelja

Mun mielestä haette turhaan porukkaa lisää ku ei se peeKay_86 kuiteskaa pelaa :mad:
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Murohoki etsii 1-2 hyökkääjää rosteriinsa. Ole yhteydessä jos täytät alla olevat vaatimukset:

- kyvykäs hyökkkäyspään osaaja (C/LW/RW)

- kiinnostunut pitkäjänteisestä joukkuetoiminnasta NHL:n saralla,

- aktiivinen pelaaja sekä

- omaat kokemusta EASHL:sta

Yhteydenotot täällä yksityisviestillä, PSN:ssä tai IRC-kanavalla: murohoki.

Edelleen hyökkääjiä hakusessa...
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkäs mun uusi seura Dangle Hard etsii kovan luokan pelaajia jolla on kokemusta eliitin top-100. Parempi olisi vielä jos olisi top-30. Tavoitteenani on nostaa joukkue eliitin kärkikahinoihin ja pitää sama rosteri myös NHL 13 eli siinä viimeistään sinne eliitin kärkikahinoihin.

Vaatimukset:

- Omaa pelisilmän
- Jonkin verran käsiä
-Kokemusta eliitin top 100

Yhteydenotot ps3sella käyttäjälle AndeBr0 vika on nolla eikä o.

Itse olen pelannut seuroissa: Tick Tack Toe, Elite omg ja FRESH GARBAGE
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Kaikkia vastaan pelataan. Voit tarkastella meidän pelejä niin top 10 joukkueitakin löytyy.

Toki, ensin väistätte meidät viiteen kertaan, sitten pelaatte, tosin voititte meidät vissiin ensimmäisessä matsissa. En ymmärrä miks väistätte, kun ihan hyvä sakki teillä kasassa.

e. OT ohi
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Elikkäs mun uusi seura Dangle Hard etsii kovan luokan pelaajia jolla on kokemusta eliitin top-100. Parempi olisi vielä jos olisi top-30. Tavoitteenani on nostaa joukkue eliitin kärkikahinoihin ja pitää sama rosteri myös NHL 13 eli siinä viimeistään sinne eliitin kärkikahinoihin.

Vaatimukset:

- Omaa pelisilmän
- Jonkin verran käsiä
-Kokemusta eliitin top 100

Yhteydenotot ps3sella käyttäjälle AndeBr0 vika on nolla eikä o.

Itse olen pelannut seuroissa: Tick Tack Toe, Elite omg ja FRESH GARBAGE

niin oot pelannut, mutta sait kenkää Elite omgstä ja FRESH GARBAGESTA... etkä todellakaan ole mikään elite top-100 pelaaja :)
 
Ylös Bottom