Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Team Komarov FARMI
Hakee edelleen pelaajia joukkoonsa!!!
Seura on perustettu äskettäin Team Komarovin kesätauon vuoksi... Tarkoitus olisi kesän ajan höntsäillä tällä farmijoukkueella, ja sitten nhl13 ilmestyttyä jatketaan/liitytään sit Team Komarov... Mukaan mahtuu pelaajia vielä joka pelipaikalle, mikki olisi aika välttämätön ja kokemusta jonkun verran.
Jos perus asiat on kunnossa ja haluat rentoa kesä höntsäilyä niin ota yhteyttä psn: N1k082 tai rydi88 tai laittamalla kutsun suoraan seuralle..
Taka-hikiän parhaimpiin joukkueisiin ( mm. hikiän piirinmestaruus nhl95 ja nhl07 ) lukeutuva hardcore superstars etsii aktiivisia puolustajia ja vl.
Laita viestiä, jos kiinnostaa. psn:OooDR3AMooO
EA SPORTS World - Club Overview
Mikäli olisin halukas, pysyykö tämä tiimi kauemmin kun sen 1½ kautta pystyssä?
Jos olet:
- kyvykäs hyökkkäyspään osaaja (C/LW/RW)
- kiinnostunut pitkäjänteisestä joukkuetoiminnasta NHL:n saralla,
- aktiivinen pelaaja sekä
- omaat kokemusta EASHL:sta ja Elite-sarjasta
Murohokilla on edelleen suht avoimet ovet kesän osalta, kun 1-2 täsmävahvistusta etsitään hyökkäykseen. Kokeilaita on jo saapunut, mutta haluaisimme edelleen lisää.
Yhteydenotot täällä yksityisviestillä, PSN:ssä tai IRC-kanavalla: murohoki.
Itse olen nykyään erittäin taidokas LW, sekä C, kummallakin paikalla osaan hyökätä ja puolustaa sekä syötellä, enkä lauo joka paikasta, vaan haen vapaan pelaajan syöttelemällä, joka pääsee tekemään maalia tai jatkaa syöttelyä.
Legenda 3 on, mikki on, sotakirveen olen haudannut.
Peliaikani alkaa klo: 21. Koen olevani nykyään arvokas pelaaja hyökkäyspäätyynne.
PS: Peoh, unohdetaan jo vihdoin ja viimein ne iänikuiset sotakirveet.