Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Raimo41
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nordic Hockey Tigers hakee legenda kortin omaavia pelaajia.
psn: vepe-
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta päivää!

Innostuin maalivahtia vielä tässä vaiheessa pelaamaan, kun vahingossa sparriin siihen paikalle jouduin. Nyt oon 2accolla 4 päivässä torjunu ammattilais2 kortin tilastoilla 37ottelua, torj% 79,5, PMK 3,92 Yleisarvosana B+. En tiedä onko nuo tilastot nyt mitenkään hyvät mutta huomioon ottaen sparripelien puolustustason niin ite ainakin tyytyväinen.

Etsisin siis joukkuetta mihin voisin tulla koppeja ottamaan tolppien väliin. Aikaa riittää nykyään melkoisen paljon kun 1accon tiimissä ei kovinkaan suurta aktiivisuutta tällä hetkellä ole. Kenttäpelaajanki oon pelannu veteraani2:seen asti ja pelipaikalla ei ole väliä, joten voin myös rotaatiopelaajana pyöriä hyökkäyksessä tai puolustuksessa (mielellään kuitenkin KH tai VP). Mikki löytyy. Joukkueelta toivosin lähinnä hyvää joukkuepeliä ja puolustusta sekä mielellään täysikäisyyttä (Ite oon 25v hullu sawolainen).

Heittäkää viestiä tänne tai sitte PSN: 1acco BlackTnT_FIN | 2acco CrimsonTnT.

EDIT: Seura löytynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Carlsberg

Filadelphian pelaamattomuuden myötä päätin tehdä uuden joukkueen, uudella rosterilla.

Etsimme pelaajia jokaiselle pelipaikalle! Kortilla ei ole väliä, kunhan luulet olevasi omasta mielestäsi hyvä peluri ;)
Tavoite on päästä Eliitin TOP100 kahinoihin. Päälimmäinen tavoite on kuitenkin pitää tämä nippu kasassa NHL13.

Pelitapamme perustuu hyvään syöttöpeliin aktiivisesti pakkeja käyttäen viivalla.

Jos kiinnostaa ota yhteyttä PSN: paahtis71
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Team Komarov FARMI

Hakee edelleen pelaajia joukkoonsa!!!
Seura on perustettu äskettäin Team Komarovin kesätauon vuoksi... Tarkoitus olisi kesän ajan höntsäillä tällä farmijoukkueella, ja sitten nhl13 ilmestyttyä jatketaan/liitytään sit Team Komarov... Mukaan mahtuu pelaajia vielä joka pelipaikalle, mikki olisi aika välttämätön ja kokemusta jonkun verran.

Jos perus asiat on kunnossa ja haluat rentoa kesä höntsäilyä niin ota yhteyttä psn: N1k082 tai rydi88 tai laittamalla kutsun suoraan seuralle..


HAKU ON PÄÄLLÄ KOKO KESÄN!!!
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Taka-hikiän parhaimpiin joukkueisiin ( mm. hikiän piirinmestaruus nhl95 ja nhl07 ) lukeutuva hardcore superstars etsii aktiivisia puolustajia ja vl.

Laita viestiä, jos kiinnostaa. psn:OooDR3AMooO

EA SPORTS World - Club Overview
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Murohokilla on edelleen suht avoimet ovet kesän osalta, kun 1-2 täsmävahvistusta etsitään hyökkäykseen. Kokeilaita on jo saapunut, mutta haluaisimme edelleen lisää.

Jos olet:

- kyvykäs hyökkkäyspään osaaja (C/LW/RW)

- kiinnostunut pitkäjänteisestä joukkuetoiminnasta NHL:n saralla,

- aktiivinen pelaaja sekä

- omaat kokemusta EASHL:sta ja Elite-sarjasta

Yhteydenotot täällä yksityisviestillä, PSN:ssä tai IRC-kanavalla: murohoki.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Murohokilla on edelleen suht avoimet ovet kesän osalta, kun 1-2 täsmävahvistusta etsitään hyökkäykseen. Kokeilaita on jo saapunut, mutta haluaisimme edelleen lisää.



Yhteydenotot täällä yksityisviestillä, PSN:ssä tai IRC-kanavalla: murohoki.

Itse olen nykyään erittäin taidokas LW, sekä C, kummallakin paikalla osaan hyökätä ja puolustaa sekä syötellä, enkä lauo joka paikasta, vaan haen vapaan pelaajan syöttelemällä, joka pääsee tekemään maalia tai jatkaa syöttelyä.
Legenda 3 on, mikki on, sotakirveen olen haudannut.
Peliaikani alkaa klo: 21. Koen olevani nykyään arvokas pelaaja hyökkäyspäätyynne. :)
PS: Peoh, unohdetaan jo vihdoin ja viimein ne iänikuiset sotakirveet.:)
 
Etsin seuraa

Tässäpä teille kentän oikeassa laidassa sahaava peluri.

Legenda 3 -kortilla pelailen.
Paikkoina OL/OP, myös muut paikat käyvät, parhaimmillani kuitenkin näissä.
Pistetahti on yli piste/peli, mutta turha pistetiliä tai plusmiinustilastoa on esitellä, kun alussa tuli höntsäiltyä.

Vahvuuksina kiekollinen peli, oivaltavat syötöt, sekä maalipaikkojen haku, muutenkin kuin maalin eteen sukeltaen.

Kokemusta on Eliitistä ja top-100 runsaasti, en kuitenkaan seuralta vaadi sitä, vaan aktiivisia pelejä läpi kesän.

6v6-seura tulisi myös olla.

Parit kokeilut kertovat enemmään kuin tuhat sanaa!

Yhteydet yksityisviestillä tai PSN: Remuxilion_
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Legenda 1 mokke ettii seuraa pro-elite tasolta torjuntaprosentti jtn 80%, kokemusta 2 elite tiimistä. Seuralta haluaisin aktiivisuutta ja rentoa ilmapiiriä.
Yhteydenotot: YV tai PSN: ookeez
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Itse olen nykyään erittäin taidokas LW, sekä C, kummallakin paikalla osaan hyökätä ja puolustaa sekä syötellä, enkä lauo joka paikasta, vaan haen vapaan pelaajan syöttelemällä, joka pääsee tekemään maalia tai jatkaa syöttelyä.
Legenda 3 on, mikki on, sotakirveen olen haudannut.
Peliaikani alkaa klo: 21. Koen olevani nykyään arvokas pelaaja hyökkäyspäätyynne. :)
PS: Peoh, unohdetaan jo vihdoin ja viimein ne iänikuiset sotakirveet.:)

Ei kannata. Kaverin jengissä pelit parani 100x kun tästä riippakivestä pääsivät eroon. 21.00 alkaa kuppi ja 22.00 hävii pelin tolkku.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Carlsberg

Filadelphian pelaamattomuuden myötä päätin tehdä uuden joukkueen, uudella rosterilla.

Etsimme pelaajia jokaiselle pelipaikalle! Kortilla ei ole väliä, kunhan osaat pelata! ;) Joukkueesta löytyy tällä hetkellä pelaajia monista Eliitin TOP100 jengeistä. Tavoite on pitää tämä nippu kasassa NHL13.

Pelitapamme perustuu hyvään syöttöpeliin aktiivisesti pakkeja käyttäen viivalla.

Jos kiinnostaa ota yhteyttä PSN: paahtis71
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Morjesta! Elikkäs Power play heroez hakee jokapaikalle pelaajia. Joukkoeen tilastot tällä kaudel o 115-8-0. Pelaamme mahdollisimma paljo 5-5 tai 6-6 pelejä.. Koska botti touhui ei jaksa kattoo. Jos oot syöttelevä JOUKKOEPELAAJA niin tule ihmees kokeilee.. Jaa mikki ois hyvä olla. Joukkoeen ikä pyörii siin 20 paikkeilla et sunki ois hyvä pyörii siin iässä:)). Pelaamme mahdollisimman syöttelevää kiekkoa pakkien kautta.. Jaa sama porukka ois tarkotus olla ens änärissäkin pystyssä.. Yhteyden otot mielummin pleikkarille jos seura kiinnosti jesssse123 tai jusba84 ROHKEASTI KOITTAMAAN :))
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat


Team komarov FARMI


Mukaan mahtuu vielä muutama mikin omaava pelaaja, pelaajia on jo suunnilleen kymmenen ja pelejä saatu jo reilu sata pelattuu kolmeen viikkoon ja elitissä mennään kohti top100, kuhan ny saadaan pelit pyörimään aktiivisemmin ja noi ammattilais kortit legendaksi.. :)

Yhteydenotot pleikkarilla psn: rydi88 tai N1k082
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Varma 80torj% veskari etsii aktiivista kesäjengiä.

Pelejä on tullut viitisensataa pelattua ja pmk on pyörinyt siellä 2,5 paikkeilla.
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Aktiivinen pakki etsii seuraa amatööri tai amm. divarist. Supertähti 3 kortti löytyy. Liikutan kiekkoa hyvin lauon ainoastaan one timereit tai jos on tilaa ampuu niin sit. Laita viestii PS3:JANURI98 tai täällä
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

eli kerho hakuses pelaan mieluite ol muut paikat menee tarpeen vaaties. pelejä on liikaa ja pisteitä vähän jos joukkueeltas nyt sattuu puuttuu aktiivisia pelureit ni ota yhteyt psn jos vaikka try outille. joo ja tasol nii vãlii kuha saa pelit pyörii ei mielellää 2v2 kerhoja
 
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt olisi vapaille markkinoille joutunut suhteellisen hyvä puolustaja, joka etsisi aktiivista ja tulevaan NHL painoksee tähtäävää joukkuetta.
Joukkue historiasta ja itsestän voisin sen verran kertoilla, että olen aloittanut EASHL:n pelaamisen tässä painoksessa ja oppinut hyväksi puolustajaksi vaikka pelejä ei ole kertynyt kuin se n 900. Pisteitä näissä otteluissa on kertynyt n. 1400. Olen joukkueelleni uskollinen enkä vähästä suutu tai lähde tiimistä vaikka minne kosiskeltaisiin. Joukkueita ei ole tullut hirveästi koluttua ja EHL liigaakin on tullut lätkittyä parissa tiimissä.

Joukkueet jossa olen ollut: AatamiJaEeva, Konsolifin Elite Club, The legacy (joka melkein hajosi heti), Miracle on ice ja siinä samalla En keksi joukkue.

Jos kiinnosti minuun voi ottaa yhteyttä täällä konsolifinissä yv:llä tai psn: kyllikk1.

Kiitoksia.

Edittinä vielä että mikki löytyy ja ikää 22

Tiimi löytynyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 | EASHL | Vapaat pelaajat

Nyt olis markkinoilla maalivahti joka osaa pitää verkon tyhjänä. Eli etsiskelen elite jengiä eli ei mitään 2vs2 pelejä. TILASTOT: voitot 37 häviöt 102 syy veli on 8 ja pelaa joskus mun ps3 änärii ja eashl ja aina mv. jatkoaikahäv 7 torj.1708 torj%88, pelat ott 144, yleisarvsana B- supertähti3 kortti

yhteydenotto täällä mutta varmemmin psn. mannerheim199:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom