Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma eilen johdin 6-1. 10 sekuntia peliä jälel ja peli jätyy lukee odota hetki ja sit katkee vastustajaan yhteys ja mulle merkataan tappio enkä ees lentäny palvelimilta pihal ei puckseja S**tana. No ei muutaku uutta matoa koukkuun johdan ekan erän jälkeen 4-1 ja taas peli jää jumiin siihen ku äijät kävelee koppiin ei muuta mahdollisuutta ku sammutta koko järjestelmä ja taas merkataan tappio ei puckseja. Kahes pelis maaliero mulle 10-2 mut silti häviän molemmat pelit ku EA vaan nyt päätti niin. This is nice game EA....

Nyt jos joku viisas osaa vastata niin millä perusteella se tappio merkataan jos peli jää jumiin se joka sammuttaa ensin konsolin?

Tänää taisi päivällä nuo ea:n palvelimet kaatua nyt taitaa päästä palvelimil mut ei pysty ottaa pelejä tai ainaka tunti sitten pystyny.

Tähän viestiin BB-Tanja sanoisi angst ja tähän NHL selostaja Antti Mäkinen ei siitä aiheesta sen enempää kunhan vain mainitsin :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tässä on ku koko päivän on tehny sillai, että on ettiny jonku puol sekkaa vastustajaa ja sit ilmottaa että ''vastustajaa ei köytynyt'' tjsp. muilla tehny samalla tavalla vai onko vika vaan mussa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tässä on ku koko päivän on tehny sillai, että on ettiny jonku puol sekkaa vastustajaa ja sit ilmottaa että ''vastustajaa ei köytynyt'' tjsp. muilla tehny samalla tavalla vai onko vika vaan mussa?

Huttia en ole kokeillut, mutta online 1vs1 peleissä on tehnyt minulla tänään samaa. Kumma juttu.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tässä on ku koko päivän on tehny sillai, että on ettiny jonku puol sekkaa vastustajaa ja sit ilmottaa että ''vastustajaa ei köytynyt'' tjsp. muilla tehny samalla tavalla vai onko vika vaan mussa?

Itellä myös sama vaiva. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tarvitse kummoinen meedio olla, että ymmärtää EA:n servereissä vian olevan. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma eilen johdin 6-1. 10 sekuntia peliä jälel ja peli jätyy lukee odota hetki ja sit katkee vastustajaan yhteys ja mulle merkataan tappio enkä ees lentäny palvelimilta pihal ei puckseja S**tana. No ei muutaku uutta matoa koukkuun johdan ekan erän jälkeen 4-1 ja taas peli jää jumiin siihen ku äijät kävelee koppiin ei muuta mahdollisuutta ku sammutta koko järjestelmä ja taas merkataan tappio ei puckseja. Kahes pelis maaliero mulle 10-2 mut silti häviän molemmat pelit ku EA vaan nyt päätti niin. This is nice game EA....

Nyt jos joku viisas osaa vastata niin millä perusteella se tappio merkataan jos peli jää jumiin se joka sammuttaa ensin konsolin?

Tänää taisi päivällä nuo ea:n palvelimet kaatua nyt taitaa päästä palvelimil mut ei pysty ottaa pelejä tai ainaka tunti sitten pystyny.

Tähän viestiin BB-Tanja sanoisi angst ja tähän NHL selostaja Antti Mäkinen ei siitä aiheesta sen enempää kunhan vain mainitsin :D

juu eli ei kannata hyppä veke heti jos jäätyy. Tappio merkataan sille joka eka buuttaa, tässä tapauksessa olisi reilua että tappiolla oleva hyppää veke. Yleensä itse venaan n. 10 min, mikäli tosiaan johdossa olen enne jäätymistä. Siinä ajassa kyllä heikkohermoset lähtee:) monta peliä itelläkin alussa merkattiin tappioksi ku hypin heti pois. Nyt on merkattu voitoksi kaikki jäätyneet peli, kun olen odotellut. Sama systeemi tuolla OTP puolella.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu alkaa kyl vituttaa tää hutin bugisuus ihan huolel. Nyt ku on toi 1,5k nettiturnee nii kaks kertaa johtanu finaalii niin paljo et kaverit quitannu. Toki sit kummallakaan kerralla niit ei sit merkattu mulle turneevoitoks. Kummatki uusinta finaalit sit tietenkin turpii. Eikä siinä vielä kaikki, nyt sit taas pääsy finaalin josta ekassa finaalissa kaveri taas quittaa silleen ettei mulle merkata turnee voittoo. No ei siinä mitään uutta matoo koukkuu vaan, no näin teen ja jään sit ekan erän jälkee tuijottaa johtoasemassa jäätynyttä ruutua. TY EA :mad:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu alkaa kyl vituttaa tää hutin bugisuus ihan huolel. Nyt ku on toi 1,5k nettiturnee nii kaks kertaa johtanu finaalii niin paljo et kaverit quitannu. Toki sit kummallakaan kerralla niit ei sit merkattu mulle turneevoitoks. Kummatki uusinta finaalit sit tietenkin turpii. Eikä siinä vielä kaikki, nyt sit taas pääsy finaalin josta ekassa finaalissa kaveri taas quittaa silleen ettei mulle merkata turnee voittoo. No ei siinä mitään uutta matoo koukkuu vaan, no näin teen ja jään sit ekan erän jälkee tuijottaa johtoasemassa jäätynyttä ruutua. TY EA :mad:

Jos finaali pelissä sattuu tuleen joku ihan säkki vastaan ni kannattaa ihan suosiolla laskee tehoja siin vaihees ku peli alkaa oleen 3-0 tai 4-0 vastustajan peli ilo alkaa hiipua ku tilanne 8-0 ja yleensä poistuu ku huomaa et tulee nokkaan ja pahasti. Ite ainaki käytän tuota poffien finaalis tai jos jotain turnausta pelaan kyl se toine jaksaa pelata loppuun ku ei lyö sinne taululle ekan erän jälkee 6-0 ja antaa vähän löysää pelin aikana ja vaikka välil maalin pari. Ite ei oo tarvinnu ikin pelata fiinaali matsia uudestan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos finaali pelissä sattuu tuleen joku ihan säkki vastaan ni kannattaa ihan suosiolla laskee tehoja siin vaihees ku peli alkaa oleen 3-0 tai 4-0 vastustajan peli ilo alkaa hiipua ku tilanne 8-0 ja yleensä poistuu ku huomaa et tulee nokkaan ja pahasti. Ite ainaki käytän tuota poffien finaalis tai jos jotain turnausta pelaan kyl se toine jaksaa pelata loppuun ku ei lyö sinne taululle ekan erän jälkee 6-0 ja antaa vähän löysää pelin aikana ja vaikka välil maalin pari. Ite ei oo tarvinnu ikin pelata fiinaali matsia uudestan.

Komppaan vaikka usein olenkin siellä häviävällä puolella,mitä järkeä tako sitä 8-0, ja tuulettaa vielä kuin hullu !! viimestään 3-0 voi alkaa pelailemaan 4 ketjulla,ja kokeilemaan komeita lämäreitä tms,sen 100 pucksin takiakaan tuo ei kannata jos peli on 6-0 1 erä vastustaja 99% lähtee,ja voittaja saa vaan sen 200.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijaa... pelannu tänään kolme matsia joista kolme voittoa. Oon saanu 0 pucksia ja pelit on merkattu mulle tappioiksi. $%&&$$ mitä p#$%%aa. Alkaa huumori loppua tän kanssa.

Eilen jumitti kaks kertaa niin että mulla kuva jäissä mutta peli jatkuu jossain taustalla. Motivaatio tähän HUTiin ihan nollissa. Kaikesta päätellen korjauksia ei oo näkyvissä.

Muuten kiva peli, eipä siinä. Ugh.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt joku kertoo miten ***** tässä ***** pelissä tehdään maali. *****. Takatolpalle syöttäminen alkaa vituttaa jo itteenikin. Ja toinen juttu on että on kyllä huolella taas ea kussu tän pelin. Ei herranjumala sitä vitutuksen määrä kun menee satavarmassa paikassa taklaamaan nii oho a) kaveri väistää b) kääntää selkänsä ja jatkaa matkaa ilman mitää aka ohite tässäkin tapauksessa c) pakki ajaa laitaan ja mystisesti laituri livahtaa ohite. Siis ei voi jumalauta väistää vaan niin ketterästi joku 1.9m jätkä ilman että osuu jalat yhteen tai mitään. Saisvat keiken lisäks palauttaa ton selästä taklaamisen koska se nyt on tässä versiossa ihan päin ******, ai sitä vitutuksen määrää ku kaverin suojaus menetelmäks on muodostunu keskialueella selän kääntäminen. Tässä tapauksessa kun jos taklaat niin siinä kun kaverille ei käy sitten yhtään mittän, hyvin jos käy niin oma pakki on perseellään ja sitten takatolpalle hiippailee joku pikkuhomo ja lamppu palaa.Ja mitä helvettiä ea mainostaa että pelaajat ''oppii mun pelitavan''. Vitut sanon minä. Hieno kattoo kun on varma ylivoimahyökkäys tulossa, ku omat hyökkääjät blokkaa siihen siniselle ja sitten oot kiertämässä laidasta nii vastustajan pakki kolaa paskaks, avaa pystyyn ja kun 4 omaa miestä on siinä samassa rykelmässä sinisen tuntumassa nii VÄHINTÄÄN 2-1 tilanne siitä tulee vastustajalle ja lamppu syttyy taas. Ja eikö ne helvetin idiootit oo käyny yhen yhtä yhteiskuntaopin kurssia siellä ameeriikoissa. Ei jumalauta voi korttien arvo nousta jos siellä on joka ***** päivä tarjouspakkoja. 11 homma toimi vielä alussa, kun oli mielenkiintoo touhussa, kun joutu vähän näkemään vaivaa ton oman ''dream-teamin'' etee. Nykyää jos päivän pelaat niin saat puckist lähestulkoon siihe dreamtiimii.

ps. älkää pelatko vitutuksessa änäriä ei tule nimittäin helpottamaan ku parin nopeen syötön jälkee on yks vastustaja päässy takatolpalle ja siellä soi... Ja yrittäkää ymmärtää tälläsessä vitutuksessa ei saa kirjotettua selvää tekstiä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijaa... pelannu tänään kolme matsia joista kolme voittoa. Oon saanu 0 pucksia ja pelit on merkattu mulle tappioiksi. $%&&$$ mitä p#$%%aa. Alkaa huumori loppua tän kanssa.

Eilen jumitti kaks kertaa niin että mulla kuva jäissä mutta peli jatkuu jossain taustalla. Motivaatio tähän HUTiin ihan nollissa. Kaikesta päätellen korjauksia ei oo näkyvissä.

Muuten kiva peli, eipä siinä. Ugh.

Jahas sama jatkuu. 1 peli, voitto mutta tilastoihin tappio ja ei puckseja. Mistähän vois alkaa ratkaisua etsimään? Vai onko edes toivoa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas sama jatkuu. 1 peli, voitto mutta tilastoihin tappio ja ei puckseja. Mistähän vois alkaa ratkaisua etsimään? Vai onko edes toivoa?


Tarkistappa kokoonpano,että onko joku pelaaja jolle ei kerry statseja,ratkasu piilee todennäköisesti siinä kaverissa.Poistat sen kokoonpanosta ja taas toimii.



-b3lo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo itseltä on mennyt kanssa fiilis tästä HUT:sta. Muutaman kerran olen vaivautunut HUT:n valikoihin, ja joka kerta korttikaupasta on löytynyt tarjouspakkoja... Ei vaan ymmärrä, mikä tuossa jatkuvien tarjouspakkojen syöttämisessä on ideana... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarkistappa kokoonpano,että onko joku pelaaja jolle ei kerry statseja,ratkasu piilee todennäköisesti siinä kaverissa.Poistat sen kokoonpanosta ja taas toimii.



-b3lo

Nojuu, näköjään KELLEKÄÄN ei ole kertynyt statseja. Loistavaa. Pitääkö vaihtaa koko jengi. :D

+ näyttäis kuitenkin siltä että global statseissa voitot tulee mun tilille, ei vaan omassa HUTissa... eikä puckseja. Verkon tilastot näyttää enemmän voittoja ainakin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt joku kertoo miten ***** tässä ***** pelissä tehdään maali. *****. Takatolpalle syöttäminen alkaa vituttaa jo itteenikin. Ja toinen juttu on että on kyllä huolella taas ea kussu tän pelin. Ei herranjumala sitä vitutuksen määrä kun menee satavarmassa paikassa taklaamaan nii oho a) kaveri väistää b) kääntää selkänsä ja jatkaa matkaa ilman mitää aka ohite tässäkin tapauksessa c) pakki ajaa laitaan ja mystisesti laituri livahtaa ohite. Siis ei voi jumalauta väistää vaan niin ketterästi joku 1.9m jätkä ilman että osuu jalat yhteen tai mitään. Saisvat keiken lisäks palauttaa ton selästä taklaamisen koska se nyt on tässä versiossa ihan päin ******, ai sitä vitutuksen määrää ku kaverin suojaus menetelmäks on muodostunu keskialueella selän kääntäminen.

Kikkailu on tosiaan liian helppoa, ja siihen kun yhdistää täysin typerät ai:n ohjaamat pakit, jotka jättävät maalinedustalta vastustajat pitämättä 99/100 kerrasta - on takatolpalta tyhjiin heittäminen vähän turhan helppoa. Ja, jos tuo syöttö takatolpalle pidetään, voi sen kiekon yleensä kiskaista ranteella sisään. Kannattaa tosin kiinnittää huomiota siihen, että ei anna vastustajalle jatkuvasti 3vs2 ja 2vs1 hyökkäyksiä ryntäilemällä. Onhan se oikeastikin aika helppoa kiertää se täysillä vastaan tuleva pakki. Pakin jalathan ei tässä pelissä osu nähtävästi kuin kiekkoon joissain tilanteissa, eli kiekkoa voi siis veivata 1vs1 tilanteessa pakin selan takana siten, että kiekollisen mailanvarsi humahtelee pakin jaloista ja mailasta aina läpi - totaalisen naurettavaa, että peliin tehdään rikkoutuvia varusteita ennen kuin saadaan edes alkeellinen fysiikkamoottori rullaamaan siten, että pelaajilla on joka raajassa hitboxit aina. Vai onko EA:n pojat todennut testatessa, että tuo tekisi heikommille pelaajille kiekon pitämisen miltei mahdottomaksi.

Ala sutimaan kiekkoa pois L2+R1 yhdistelmällä, ja jos onnistuu, ohjaa vielä tökkäsyä r-sauvalla kiekkoa kohti, ja vältä turhaa taklailua.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nojuu, näköjään KELLEKÄÄN ei ole kertynyt statseja. Loistavaa. Pitääkö vaihtaa koko jengi. :D

Tästä huolimatta syy oli loistavassa laiturissa, Minnesotan Cal Clutterbuckissa (89) joka on nyt myynnissä järkihintaan. Edukasta sopparia jäljellä 32 matsia. En usko (mutu) että tuo ominaisuus periytyy jos kortin ostaa/vaihtaa ja ainahan sen voi sitten laittaa taas eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarjolla olisi HUTiin vähän kunnon pelureita, jos tulee tarjouksii :) Nämä sopimus/ura-arviot noin arvoja, en pääse nyt tarkistamaan oikeaa tilannetta. Lisätkää psn Leksa94 niin voin kertoa lisää ja tarkistaa TARKAT arviot uranpituuksista ja sopimuksista.

- Tuomo Ruutu
Kokonaisuus: 88, sopimusta jäljellä +20 ja uraa n. 70-80.

- Anze Kopitar
Kokonaisuus: 94, sopimusta jäljellä +20 ja pelejä pelattu alle 5. Eli ainakin 80 jäljellä uraa.

- Wojtek Wolski
Kokonaisuus: 87, sopimusta jäljellä +20 ja uraa n. 70-80

- Semjon Varlamov
Kokonaisuus 93, sopimusta jäljellä +30 ja uraa n. 75

- Patrice Bergeron
Kokonaisuus: 90, sopimusta jäljellä n. 20 ja uraa n. 70

- Nikolai Antropov
Kokonaisuus: 86, sopimusta jäljellä n. 20 ja uraa n. 70

- Brian Gionta
Kokonaisuus: 85, sopimusta jäljellä n. 20 ja pelejä pelattu n. 5 eli uraa paljon jäljellä.

Löytyy myös Ohlundia, Vrbataa, Svatosia, Filatovia, Smythia, Laperrieree, Kotalikia..... Sopimuksia löytyy paljon yms. "boosteja". Kysy jos kaipaisit jotain pelaajaa, jos löytyy niin voisi irrotakkin :) Paljon +80 overall pelaajia löytyy !!! 80-85 overallin pelaajia halvalla :)

Ottakaa yhteyttä psn Leksa94 tai ihan täällä :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän kyllä hämää miksei tullu pääsyä minkään sortin pudotuspeleihin. Voittoi kummiskin reilusti enemmän ku tappioita. Änäri 11 ei tarvinnu olla juurikaan voittoi et pääsi
 
Ylös Bottom