Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän kyllä hämää miksei tullu pääsyä minkään sortin pudotuspeleihin. Voittoi kummiskin reilusti enemmän ku tappioita. Änäri 11 ei tarvinnu olla juurikaan voittoi et pääsi

Mua hämää että olen aloittanut pelaamaan NHL:llää kunnolla kymmenen vuoden lätkäkonsolipelailutauon jälkeen ja mut pistettiin suoraan eliittipudotuspeleihin. Voitot ja tappiot suurinpiirtein +/-0 joskin edellinen viikko oli aika hyvä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä teen kun palkkakatto ottaa vastaan vaikka minulla on vain 1 yli 90 ovr pelaaja ja muut siinä 75-86 paikkeilla..:confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä teen kun palkkakatto ottaa vastaan vaikka minulla on vain 1 yli 90 ovr pelaaja ja muut siinä 75-86 paikkeilla..:confused:

Laitat 4. ketjuun kokonaisuudeltaan 50-60 pelaajia jolla on pieni palkka (etkä peluuta heitä pelissä) ja 2. veskariks joku pieni palkkanen, koska veskaria ei voi vaihtaa kesken ottelua. Noilla pitäis saada sitä p-kattoa laskettua ainakin 500 jollei enemmällä.

------------------------------------------------------------------

Kaipa tässä voisi heittää oman tiimini tähän:

Penner - Richards - Brown
Ryder - Krejci - Horton
Jones - Stastny - Mueller
london - knights - pelaajia

Hedman - Kubina
Murray - Burns
Ericcson - Kindl

Quick - joku random..

55-10-0 record täl hetkel.
10 turnausvoittoa, joista 2 onlinessa.

Vaikka on näin "paljon" pelejä takana silti ei mitään eeppistä joukkuetta ole, johtuen varmaan siitä että en ole saanut pakkauksista mitään arvokasta. Pari kertaa on jäätynyt turneefinaalissa, joka tottakai jää v*tuttamaan.


ps. multa löytyy myös youtube account johon laittelen nhl 12 videoita (huonolaatusia toki): Käyttäjän hexton13 kanava - YouTube

+ tekeillä NHL12 montage joka vaatii enää vähän clippejä joten subscribea vaan ja odottelemaan, kiitoooos. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kai mä oon sit jotain sählänny olin kyl kattovinani et kahtena ekana päivänä kaikkien pudotuspelien päällä oli lukot. Nii mites muuten ku tos yllä hextoni kerto et peluuttaa kakkosmokkena jotain tusina junnuu, mites jengi tääl peluuttaa maalivahtei? Ite ainakin peluutan kahta hyvää mokkee sen maalivahtien uupumuksen takia. Helpottas kivasti palkkakattoo ku sais lyyä siihen jonkun junnun rinnalle. Eks tol uupumuksel sit oo juuri merkitystä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kai mä oon sit jotain sählänny olin kyl kattovinani et kahtena ekana päivänä kaikkien pudotuspelien päällä oli lukot. Nii mites muuten ku tos yllä hextoni kerto et peluuttaa kakkosmokkena jotain tusina junnuu, mites jengi tääl peluuttaa maalivahtei? Ite ainakin peluutan kahta hyvää mokkee sen maalivahtien uupumuksen takia. Helpottas kivasti palkkakattoo ku sais lyyä siihen jonkun junnun rinnalle. Eks tol uupumuksel sit oo juuri merkitystä?

Onhan sillä, mutta kun tämä tapahtuu vaihdan joko kentällisiäni hiukan tai annan sen junnu veskan pelata riippuu siitä että pelaanko online vai offline, jos onlinee niin heitän toisen "hyvän" veskarini kehiin ja parhaan 2. veskariks, sitten muokkaan pienempi palkkasia ketjuihin jos tarve vaatii tai sit pelaa välissä offline pelejä että uupumus loppuu ja jatkaa sitten onlinessa..
 
Mistä voi johtua kun turpaan tulee hutissa onlinessa niin perkeleesti. Kymmenen tappiota putkeen alla, joukkueen kok. 90-89-85, kemia 96, pari nopeaa ja yksi iso änärikenttä, nelosketju jokereista. Kuitenkin yli 14v änärikokemus jokavuotisia pelejä satoja ja satoja tunteja pelanneena tuntuu että hut kusettaa. Kiekko ei pysy pelaajilla ei millään ilveellä. Syötöistä 40% löytää omia, pelaajat ei taklaa.

Eikä kiekkoa saa otettua vastustajalta ei keinolla millään. Mikään ei tunnu tehoavan. Tuntuu kuin itse pelaisi supertähti-tasolla vaikeimmalla peliasteella, ja vastustajalla helpoimmat päällä. Laukaukset häviän keskimäärin 12-40.

KUITENKIN, onhan peli EA:n tekele, saattaa yhtäkkiä yksi-kaksi peliä tusinassa ollakin jotain aivan päinvastaisia. Hakkaan peliin toiseen erään päästessä 4-0 tauluun, kaikki onnistuu, pelaamiseen ei tarvitse edes kunnolla keskittyä.

Naurettavinta on ettei vastusjoukkueella ja sen tasolla ole mitään väliä. Takkuun tulee kolmatta peliä pelanneilta, ja päänahka saattaa irrota 6-1 yli kaksisataa pelanneilta.

Mussutus jatkuu perus-onlinenkin osalta. Yksinpelatessa pelit ovat järjestään reiluja, mutta auta armias jos pelaat kaverin kanssa samalla puolella verkkoa. Kaikki ylläoleva tapahtuu, mutta ehkäpä yksi viidestä pelistä on tapahtumiltaan reilu.

Ymmärrän kyllä jos pelin momentum-engine toimisi pelitapahtumien mukaan. Vaihtuisi taklausten tai hyvin tapettujen alivoimien takia, muttakun tämän vuoden painos tuntuu rankaisevan lempipelimuodossani hutissa näin rankalla kintaalla pelien aluista loppuun saakka, tuntuu peli paskemmalta kuin vuosiin.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yksinpelit reiluja? no miten sen ottaa,olen pelannut turnausta missä maalivahdin maximitaso 80,2 kertaa loppuotteluunasti päässyt vastustaja ollut n 80 tasoa,voitan laukaukset tyyliin 45-20 silti häviöt 2-1 3-0 myönnän että osa laukauksista ei varmasti ole 100% hyviä,silti kun kiekko valuu maalivivalla,tulee 2 tolpankautta ulos,pelaajat ei saa kiekkoa tyhjään maaliin,,jne alkaa kyrsiä no peli saa vastahyökkäyksen,kiekko menee omastapelaajasta sissään,vedot uppoaa siniviivalta tai tulee pomppu mistä 100% varma maali koneelle,kuitenkin oma joukkue n 85 tasoa ehkä jos osaisi pari glitchiä tämä helpottuisi,,
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei mulla olisi myynnissä nämä jos ketään kiinnostaa kun en saa näitä mitenkään myytyä siellä huutokaupassa. :(
Kenttäpelaaja +2 Kaikki
5 Kenttäpelaaja +7 PUO
1 Kenttäpelaaja +9 TKL
3 Kenttäpelaaja +7 TKL
2 Kenttäpelaaja +7 KÄD
3 Kenttäpelaaja +9 LAU
4 Kenttäpelaaja +9 LUI
1 Kenttäpelaaja +7 LUI
1 Sijoittuminen KH - OL
2 Maalivahti +7 REB
Myös monia 20 Pelin soppareita olisi myynnissä
Ottakaa yhteyttä psn: Larppinen ja sovitaan hinnoista :)
ja sori jos tuli väärään paikan mtta en löytänyt omaa paikkaa missä voisi näitä hut korttei myydä täällä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei mulla olisi myynnissä nämä jos ketään kiinnostaa kun en saa näitä mitenkään myytyä siellä huutokaupassa. :(

Pistä alemmat hinnat? Tuskimpa täällä kukaan niitä ostaa, jos samalla hinnalla ajattelit myydä kuin huutokapassa. :confused:
Vai saako täällä jonkinsortin alennuksia? :D
 
Yksinpelit reiluja? no miten sen ottaa,olen pelannut turnausta missä maalivahdin maximitaso 80,2 kertaa loppuotteluunasti päässyt vastustaja ollut n 80 tasoa,voitan laukaukset tyyliin 45-20 silti häviöt 2-1 3-0 myönnän että osa laukauksista ei varmasti ole 100% hyviä,silti kun kiekko valuu maalivivalla,tulee 2 tolpankautta ulos,pelaajat ei saa kiekkoa tyhjään maaliin,,jne alkaa kyrsiä no peli saa vastahyökkäyksen,kiekko menee omastapelaajasta sissään,vedot uppoaa siniviivalta tai tulee pomppu mistä 100% varma maali koneelle,kuitenkin oma joukkue n 85 tasoa ehkä jos osaisi pari glitchiä tämä helpottuisi,,

Yksinpelatessa netissä, ei offlinenä. Hah, offlineyksinpeliin en ole koskenut vuosiin, siinä hajoaisi paikat.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Haa, nyt olis kaupan Gordie Howe. Uraa se perus 200 peliä, koskematon. Tarjouksia saa laittaa tulemaan. Näitä on myynnissä kaupassa tasan kaks ja se toinen ei ole enää koskematon. Omana missiona on hankkia Mario Lemieux, joten voin vaihtaa suoraan tähän herraan tai saa tarjota puckseja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajattelin ilmoittaa kaupattavana olleista korteista täällä toivoen, että lykästää

Huutokaupassa tällä hetkellä myynnissä mm. näitä pelaajia

Victor Hedman - koskematon kortti, osta heti-hinta 3500
Jeff Skinner - yksi harjoituskortti käytetty, lähtöhinta 5000
Robyn Regerh - koskematon, osta heti-hinta 3200
Mihail Grabovski - koskematon, osta heti-hinta 2350
Kyle Turris - koskematon, osta heti-hinta 1600
Jochen Hecht - koskematon, osta heti-hinta n. 1000

Näistä Skinner umpeutuu alle tunnin päästä, muut Turrisia lukuunottamatta reilun tunnin päästä. Turris umpeutuu huomenna. Omasta mielestä hinnat eivät ole pahoja :) Myyjänä on Santos Team-niminen joukkue.


E: Vielä lisään, että vaihtoja saa ehdottaa seuraaviin pelaajiin: James Van Riemsdyk, Marc-Eduard Vlasic, Mickael Backlund, Jarome Iginla. (mieluiten koskemattomia kortteja)

yhteyttä voi ottaa PSN:ssa eikka_y:lle
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyskö joltain Mikko Koivua???? Vaihdossa sais Viktor Hedman ja Pavel Kubina. Molemmilla pelattua yks matsi. Muuten koskemattomat.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni nyt pukkas isoa päivitystä mun joukkueeseen, ja sain viimein 5* joukkueeni juuri ja juuri p-katon alle, ja joitain pelaajia kehitettyä. Rahat on nyt vähissä kun päätin shoppailla kovia pelaajia tiimiini (Datsyuk ja Duchene), mutta kait vaihtopakan korteillani saan about 5,000 eli jotain seuraaviin Jumbo mega dealeihin ja toivottavasti jotain arvokasta että pystyn ostamaan Datsyukille kaverit :).

Tässä näin tällänen pienehkö päivitys joukkueeseen:

Duchene (92) - Statsny (92) - Mueller (89)
Penner (87) - Richards (91) - Brown (91)
Shremp (84) - Burmistrov (88) - Wheeler (87)
4. jotain junnuja.......................................

Hedman (89) - Kubina (85)
Murray (83) - Burns (88)
Kronwall (85) - Ericsson (83)

Varlamov (87) - joku random (79)


Ja vaihtopakasta löytyy "vähän" käytetty Krejci ja Horton (uraa 70+18 sop. ja 77+30 sop.), myös 2kpl Avalancen Jonesia, Smyth, Bolland ja Kadri.
Kokoelmasta ehkä kiinnostavin on Pavel Datsyuk, jota en myy/vaihda riippuen tarjouksesta tietenkin + muuta roskaa mm. Quick ja 56 ovr tyyppi jolla erittäin pieni palkka.. (91 ovr Larsson, jonka sain ilmaispakkauksesta joten en pysty myymään...).

Tällä hetkellä etsiskelen HYVIÄ Red wingsin pelaajia, esim. Zetterberg, Franzen, Lindstrom ja oikeastaan kaikkia wingsejä, mutta nuo 3 etusijalla, kunhan saan hommattua taas vähän puckseja...

Tossa pientä prooffia jengistä, vaikka se on päivän vanhan, myynyt suurimman osan vaihtopakan korteista ja siellä ei näy Datsyukkia koska ostin sen tänään:

NHL 12 - Hockey Ultimate Team (part 3) - YouTube
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja vaihtopakasta löytyy "vähän" käytetty Krejci ja Horton (uraa 70+18 sop. ja 77+30 sop.)


Tällä hetkellä etsiskelen HYVIÄ Red wingsin pelaajia, esim. Zetterberg, Franzen, Lindstrom ja oikeastaan kaikkia wingsejä, mutta nuo 3 etusijalla, kunhan saan hommattua taas vähän puckseja...
Paljon pyydät Hortonista? Olisin kiinnostunut siitä pelaajasta, kunhan saan nyt tässä parin päivän aikana puckseja hankittua.

Mulla on tällä hetkellä huutokaupassa myynnissä Jiri Hudler, täysin koskematon kortti. En tiedä tarvitsetko sitä, mutta ilmoitin vain :) Umpeutuu ylihuomenna n. klo 15, tällä hetkellä hintana on 250, mutta luultavasti sen hinta nyt tuosta nousee. Ei nyt mitään älyttömiä summia siitä irtoa :) Ilmoittele vain jos olet kiinnostunut ja kerro pyyntösi tuosta Hortonista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä tuuri kävi, sillä hortonia ei kukaan ole ostanut, joten pidän häntä vaihtopakassa sua varten. Laitan ystäväpynnön niin keskustellaan tarkemmin. Hudlerilla en tee oikeastaa mitään, mulla oli semmonen mutta en sitä käyttänyt joten myin.
 
Ylös Bottom