Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitää kerätä vaan kokoelmia, että saa ison bonuksen NHL13. Peleistäkin saa, mutta kokoelmat ovat kuulemma isoin tekijä.

Onko hajua millaisia nämä bonukset mahdollisesti ovat?

***

Itsellä aluksi hutissa tuli vain kauhea kiire tehdä mahdollisimman hyvä joukkue, mutta pian kääntyikin siihen että tekee monta itselle kivaa joukkuetta ja pelailee niillä satunnaisesti omaksi huviksi online-pelejä. Tilastot myös sen mukaiset kun pelataan keskinkertaisilla miehistöillä, mutta tilastoista viis kun omaksi iloksihan tätä pelataan. :) Mukana on kyllä yksi hyväksi tarkoitettu joukkue POFFeihin.

Kokoonpanot:

-POFF-joukkue
-Pelicans koko Hut-miehistö
-Pelicans 2012 niiltä osin kuin mahdollista
-Parhaat ja mielenkiintoisimmat suomalaiset pelaajat
-Lupaavimmat suomalaiset "juniorit"
-AS Joukkue

*

Seuraavaksi meinasin pistää kasaan kokoonpanot:

-SOTW-joukkue
-Buffalo koko tiimi (taitaa jo 2/3 miehistä ollakin)

*
Huom! Hakusessa edelleen Niko Hovinen / Pelicans!!! Maksan 2000 pucksia UT:sta mikäli kauppaan ei ole sellaista ilmestynyt kun seuraavan kerran pelin avaan!!
(jos ei muuten ole niin jos sattuu kaupassa tulemaan vastaan niin ostakaa pois ja myykää mulle kalliilla!)
edit.Kaupat sovittu! Kiitos. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo o... nyt loppui sitten mielenkiinto multakin!! Se on näköjään AIVAN SAMA millaisella ja kuinka hyvällä tai huonolla joukkueella pelaa niin aina tulee "kuokkaan" ja KUNNOLLA!!! Kun pelit edes olisivat jotenkin tasaisia,mut ei... häviö tulee aina 5-6 maalilla jokus enemmänkin itse saaden 0-2 maalia.Ei mua se häiritse että häviän,mut että tasapäiset joukkueet ovat kuitenkin NIIN eriarvoisia mitä joukkueen numerot osoittavat.Oman tiimin numerot ovat tällä hetkellä(HYÖ-88 PUO-85 MV 85 sekä joukkueen kemia 96) Eikä mitään mahdollisuuksia... Pelasin äsken jengiä vastaan jonka arvot muistaakseni oli 78-76-77... Takkiin tuli 1-7!!! Eikä vastustaja ollut edes mikään kummoinen kikkailija vaan pelas ihan "normaalisti";). Sen pelaajat vaan "lensi" mun pelaajien ohi ja napauttivat sisään mitä ihmeellisimistä paikoista...Itse EI osu edes tyhjään maaliin!!
Ja kun tuntuu että vastutajien "konepelaajatkin" karvaavat ihan pirusti omani luistellessa vieressä edes tökkäämättä mailalla????? WTF!!!!

Olen lukenut tämän viestiketjun alusta asti ja yrittänyt löytää neuvoja esim. ketjujen kemioihin,taktiikoihin ja yleensäkin tämän pelin pelaamiseen että edes jotenkin pärjäisin...mutta nyt riittää.

Tässäkin ketjussa on kerrottu et EA jotenkin "tasoittaa" niitä pelejä??? Tarkoittaen mitä? Jos jostain momentumista puhutaan niin se on mun pelilevylle unohtunut kirjoittaa kokonaan!!!!:D

Jos joku osaa tähän mun purkautumiseen vastata edes jotenkin järkevästi niin voin vielä viikonlopun ajan pelailla tätä mut ensi viikolla jääkiekko vaihtuu FIFA12... Kiitos kaikille vastutajille

PS: Keskeyttämis% 0 :cool:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo o... nyt loppui sitten mielenkiinto multakin!! Se on näköjään AIVAN SAMA millaisella ja kuinka hyvällä tai huonolla joukkueella pelaa niin aina tulee "kuokkaan" ja KUNNOLLA!!! Kun pelit edes olisivat jotenkin tasaisia,mut ei... häviö tulee aina 5-6 maalilla jokus enemmänkin itse saaden 0-2 maalia.Ei mua se häiritse että häviän,mut että tasapäiset joukkueet ovat kuitenkin NIIN eriarvoisia mitä joukkueen numerot osoittavat.Oman tiimin numerot ovat tällä hetkellä(HYÖ-88 PUO-85 MV 85 sekä joukkueen kemia 96) Eikä mitään mahdollisuuksia... Pelasin äsken jengiä vastaan jonka arvot muistaakseni oli 78-76-77... Takkiin tuli 1-7!!! Eikä vastustaja ollut edes mikään kummoinen kikkailija vaan pelas ihan "normaalisti";). Sen pelaajat vaan "lensi" mun pelaajien ohi ja napauttivat sisään mitä ihmeellisimistä paikoista...Itse EI osu edes tyhjään maaliin!!
Ja kun tuntuu että vastutajien "konepelaajatkin" karvaavat ihan pirusti omani luistellessa vieressä edes tökkäämättä mailalla????? WTF!!!!

Olen lukenut tämän viestiketjun alusta asti ja yrittänyt löytää neuvoja esim. ketjujen kemioihin,taktiikoihin ja yleensäkin tämän pelin pelaamiseen että edes jotenkin pärjäisin...mutta nyt riittää.

Tässäkin ketjussa on kerrottu et EA jotenkin "tasoittaa" niitä pelejä??? Tarkoittaen mitä? Jos jostain momentumista puhutaan niin se on mun pelilevylle unohtunut kirjoittaa kokonaan!!!!:D

Jos joku osaa tähän mun purkautumiseen vastata edes jotenkin järkevästi niin voin vielä viikonlopun ajan pelailla tätä mut ensi viikolla jääkiekko vaihtuu FIFA12... Kiitos kaikille vastutajille

PS: Keskeyttämis% 0 :cool:

momentum ei mielestäni tasoita se vaan joko osuu itselle tai kuten usein vastustajalle/koneelle ja silloin tulee tyyliin 3 maalia 30 sekunissa,

muutenhan tuo tasoitus mennee niin että jos voita over 70 joukkueella 95 porukan hilloa vaan tulee paremmin ja taas päinvastoin.

itsellä kanssa miettinyt kun vastustajalla mm kiekko pysyy maagisesti lavassa,vaikka taklaisi tekisi mitä itseltä se karkaa puhalluksesta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

momentum ei mielestäni tasoita se vaan joko osuu itselle tai kuten usein vastustajalle/koneelle ja silloin tulee tyyliin 3 maalia 30 sekunissa,

muutenhan tuo tasoitus mennee niin että jos voita over 70 joukkueella 95 porukan hilloa vaan tulee paremmin ja taas päinvastoin.

itsellä kanssa miettinyt kun vastustajalla mm kiekko pysyy maagisesti lavassa,vaikka taklaisi tekisi mitä itseltä se karkaa puhalluksesta.

Mun kokemuksen ja fiiliksen mukaan momentum vaikuttaa moneen asiaan: kun se on omalla puolella niin tuntuu että kiekko pysyy lavassa, syötöt menee omille koko ajan ja vedot menee melkein kaikki maaliin. Sitten taas toisin pain kun se on vastustajalla: kiekkoa ei saa millään pois, syötöt menee mun miesten läpi ja veska ei saa mitään kiinni. Ja ainakin kerran pelissä se tuntuu kääntyvän... jos vastustajan momentumin aikana alkaa höntyileen niin omissa kolisee tuon 3 kertaa parissa minuutissa. Ei se oma ja vastusjan pelaaminen niin paljoa yhtäkkiä muutu.

Yks mitä en tajua on miten pelaajien nopeus vaihtelee niin paljon peleittäin. Jotain vastaan kaikki ukot ihan kohmeessa, seuraavassa pelissä suurinpiirtein puolta nopeempia. Onks muilla vastaavia kokemuksia?

Ja tosiaan tuo että kiekko pysyy lavassa kuin liimattu on typerää. Jos miestä taklataan niin ei sen kaatua tartte mutta kyllä se kiekko sentään lavasta irtoaa ja valuu jonnekin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos ei pelit suju niin kannattaa pitää taukoa (vähintään kaksi päivää) tai kokeilla uusia pelaajia. Itse hävisin joku 10 peliä peräkkäin ja pidin kahden päivän tauon niin alko niitä voittoja tulemaan. Toinen juttu oli se että vaihdoin noita taktiikoita niin puolustaminen parani huomattavasti. Ainut mikä nyt takkuilee on noi suoraan syötöistä vedot. Harmittaa kun tyhjä maali ja välillä suoraan syötöstä veto kusahtaa juuri silloin. Lähteekö teillä aina suoraan syötöstä vedot vai johtuuko se siitä että pelaan classisilla?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas... nyt loppu mielenkiinto tohon huttiin ihan tyystiin. En oikein kyllä tiedä miks, mutta ei vaan innosta. En jaksa käydä myymässä kortteja vähän väliä, mutta jos joku tarvii jotain, voi kysyä. kaikkiaan 1111 (395nhl) pelaajaa, 361(95nhl) pelipaitaa ja 134 (12nhl) logoa...
eikö täs pelis ole tietty raja noille korteille, ku ainaki ite on joutunu poistelee vanhoja kortteja ku on ostanu korttipakkauksia??
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

eikö täs pelis ole tietty raja noille korteille, ku ainaki ite on joutunu poistelee vanhoja kortteja ku on ostanu korttipakkauksia??

Ei ole rajoituksia muuta kuin kokoonpanossa. Eli kun ostat kortteja ja painat sitä käsittelykohtaa missä tulee se lisää vaihtopakkaan, poista jne niin ylin kohta on se lisää kokoonpanoon johon menee 28 korttia. Toinen kohta on lisää kokoelmaan johon menee niin monta korttia kuin haluaa ellei sitten jo omista kyseistä pelaajaa.

Ehkä hieman sekava selitys
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt otan kaljaa ja pelaan änäriä ihan rennosti. Mut voi lisäillä kaveriks jos joku haluaa pelata reiluja pelejä. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku osaa tähän mun purkautumiseen vastata edes jotenkin järkevästi niin voin vielä viikonlopun ajan pelailla tätä mut ensi viikolla jääkiekko vaihtuu FIFA12... Kiitos kaikille vastutajille

Suosittelen vaihtamaan, itse vaihdoin ja elämänlaatu parani välittömästi :D. pakko tosin pakat käydä vieläki ostaa joka sunnuntai :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi. Pelaan klassisilla näppäimillä, niin tarvitseeko painaa jotain nappulaa, jos haluan laukoa?

ps. paljon kannattaisi pyytää koskemattomasta Jim Vandermeerista VP Edmonton kok. 81 pot. 83?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas hyvät pakkiparit, mieluusti ei mitään hirmu kalliilla palkoilla toimivia. ;)

Myös voitte kertoa, että mitkä heput kannattaisivat laittaa 4.s kenttään, että eivät ole aivan ku*iluistimia! :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas hyvät pakkiparit, mieluusti ei mitään hirmu kalliilla palkoilla toimivia. ;)

Myös voitte kertoa, että mitkä heput kannattaisivat laittaa 4.s kenttään, että eivät ole aivan ku*iluistimia! :)

Pakkipari: Seabrook-Leddy/Keith

4.kenttä:Ladd-Antropov-Zuckarello
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin 99 overallin Girouxin 15 800.Sopparia on 76 ja alkuperäne palkka :) oliko järkevä kauppa? JA SAA OSTAA POIS
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi. Pelaan klassisilla näppäimillä, niin tarvitseeko painaa jotain nappulaa, jos haluan laukoa?

Jos siis pelaat klassisilla, niin silloin voit laukoa joko ympyrällä tai tatilla. Suoraan syötöstä voit laukoa painamalla L2:sta pohjaan ja rämppäämällä toista tattia ylöspäin. Samanlailla taitaa myöskin olla oletusohjainkomennoissa. Ympyrällä ei voi laukoa ollenkaan suoraa syötöstä.

Oikeastaan klassisilla pystyy tekemään kaikki samat asiat kuin oletuksillakin. Eri asia on sitten nhl94ohjainkomennot, jossa on käytössä ainoastaan kolme näppäintä. Niillä ei paljon pelejä voiteta, eikä pärjätä, mutta klassisilla pärjää hyvin oletuksia vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli pelailtua pari tiukkaa matsia yghyn kanssa. Molemmat päätty mulle 1-0. :D Yghyn kanssa saadaan mukavan tasasia matseja joka kerta.

Oisko kenelläkää muuten Calgaryn toista "harvinaista" vieraspaitaa? Muuten on koko Calgary tullu kerättyä mutta sitä paitaa ei ole tullut pakoista eikä löydy kaupasta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo nyt tuli selväksi, tämä poika lopettaa tän HUT:in peluun (ainakin onlinessa randomeja vastaan). Kärähti pinna niin pirusti että kohta voi olla nyrkki murtunut.

Hävisin aluksi linglenille 5-2 loistavan Markströmin imutuksen jälkeen ja hänen Lindbackin loistoseivien ansiosta (vedot olivat suunnilleen samat)...... Sitten jtn. ihan noobia vastaan johin 4-1 ja vikassa erässä pääs tasoihin (Raskin loistavien otteiden ansiosta, *keskisormi* Raskille) ja vikalla minuutilla v*ttu oma luistimen kautta maaliin, Rask taas vaihteeksi imas joka v*tun vedon, ekan erän jälkeen hänen t% oli loistava: 0% 1 veto 1 maali. Nousee varmaan savua päästä, niin iso v*tutus jälleen kerran. En jaksa, eikä vanhemmatkaan. :D

Se on moro, tää peli saa ainakin viikon tauon mun osalta. Vielä oli hyvä fiilis ennen kuin pelasin nämä 2 matsia, pelasin nääs yghyn kanssa mukavan matsin jossa voitin 6-2 (vai 6-3?). Nyt alko pannuttaa, Stamkosia kokeilin.. vit*n paska, ei pelaa samalla lailla kun friend peleissä, joku v*tun Simon gagnekin teki tuplasti enemmän pojoja näissä kahessa matsissa.

Tän v*tun kuukauden statsit: 8-4-1, nyt loppu.. Tää peli käy liikaa hermoille, ei v*ttu jaksa, ei kertakaikkiaan jaksa tätä pelin epäreiluutta, terveyshän tässä kärsii, v*ttuku ei kiinnosta enää yhtään. Nyt ymmärrän vielä paremmin yghy:ä...

*sori tälläisestä rage -viestistä, nyt ainakin tiiätte että kannattaa pelata mua vastaan jos haluu voittoja tai en varmaan pelaakkaan ainakaan viikkoon. Jotenkin tekis mieli painaa "POISTA" -> Stamkos, ottaa niin pahasti pannuun.

Siirrytään pelailemaan sitten Battlefieldiä, tähän paskaan en koske enää koskaan. Paitsi haen jumbot ja pistän myyntiin, pelejä ei kiinnosta pelaa koskaan, ei sen takia että peli olisi niin p*ska (vaikka se oikeasti on), nää muut pelaajat vaan käy hermolle. Ei voi pelaa "normaalia" lätkää jossa vedellään paljon ja veskoilla likipitäen torjunta% 90%, nyt spammitään onetimeria ja jos et ite tee niin otat turpaan 100-0.

ADIOS.

/EDIT

Hei! Nyt keksin, alan pelaamaan bottia vastaan, se on varmaan erittäin hauskaa!!... NOT

//EDIT #2

Ahaa, nyt kekkasin mikä pelissäni mättää.. Miks olen vaihtanut kuvakulman "yläpuoleen", ei ihme ettei mitkään kynät onnistu tai en pysty pelaamaan kunnolla hyökkäys alueella. No mutta ihan sama, viikon tauko (= huomenna kokeilen vielä kerran, 4 peliä.. 1 häviö = ohjain seinään ja peli komeron perukoille, mutta levy jää sisää xD )..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hävisin aluksi linglenille 5-2 loistavan Markströmin imutuksen jälkeen ja hänen Lindbackin loistoseivien ansiosta (vedot olivat suunnilleen samat)...... .

Ois Markström noista ehkä 1-2 voinu napata, mutta puolustuksen piikkiin laittaisin isomman osan. Tosin en tiedä oliko sun vai bottien sähläystä (esim vika maali jossa kukaan ei ota irtokiekko vaan heitän sen helposti maaliin). En paljoa kikkaile vaan anna kiekon liikkua ja vastujan rynniä ohi. Lindback otti yhden kivan kopin eikä perushelpot menny. Oli sillain hyvä matsi ettei ollu mitään takakulmaodottelua ja saman jauhamista kokoajan... vetoja lähti molemmilla erilaisista paikoista. Ennen peliä odotin hirveää kikkailunöyryytystä videoiden perusteella mutta yllättävän vähillä pääsin. Mulla on kuulemma aika vittumainen puolustus ;)

Mulla on tänään parissa pelissä lagannu ihan sikana. Toisessa peli liikku ehkä framen verran sekunnissa ja oli kohtuu vaikea pelata. Toisessa vähän sulavammin mutta puolet nappien painalluksista jäi menemättä läpi. En tiiä oliks vastustajan päässä sama ongelma ku ei tullu vastausta. Onks muilla ollu ongelmia tänään vai onkohan vika täällä päässä vai huono tuuri vastustajien suhteen? Yleensä toiminu yhteys kuin junan vessa.... onneks hextonin ja pari muuta peliä meni ihan jees tän puolesta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Naurattaa vähän kyllä välillä, miten kaikki laitetaan aina omien pelaajien ja varsinkin veskojen piikkiin. :D

Okei, kyllä ne veskat joskus imuroi, mutta yleensä vika on pelaajassa, ei niissä pelaajissa.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom