Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

sainpas hommattua Gordie Howen! :))


SOTW Zetterberg - AS Datsyuk - Howe
Lucic - Stamkos (99) - Horton
Niederraiter (96) - Johansen (99) - Bartchi (92)
Hester - Brandl - Quevellion

Suter - Weber
Keith - Seabrook
SOTW Kronwall - Lindstrom

Rask - Bishop (tähän vielä AS tai SOTW Howard.. :))

Onnea Howesta! :)

Aika mahtavat kentät!


Ite hommasin tässä uuden pakkiparin Rundbladin ja Larssonin paikalle, joiden sopparit vetelevät pikkuhiljaa viimeisiään. OHL:sta turvauduttiin kaksikkoon Murphy-Gudbranson kun nuo löytyivät kokoelmasta homehtumasta :D

Jos joku haluais ottaa mua vastaan peliä tässä joku päivä (tänään en todennäkösesti pelaa ku oon kipeenä, kova päänsärky ja vatsakipua), niin pelaisin mielelläni. Pääsisin koeajamaan Gretzkyä Hallin ja Eberlen välissä :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla koskaan jumittunu kun ostanu pakkoja? mulla teki näin eilen jääty ostoksessa ja boottauksen jälkeen takaisin peliin ja tililtä oli velotettu pakan verran, mutta pakkaa ei näkyny missään... Eikä tuolta ea/ ps3 sivuilta löydy selkeää selitystä vaikka yritin selailla tahi minne pistää mailia asiasta. Niin ja kyseessä oli depottua rahaa.

Mitä tulee tuohon ankkahomolasvegasin juopon tuuriin...ei voi selittää joka vko yhtä jäätäviä' nostoja ja muut kärvistelee ja hurrailevat kun saavat 80 ukkoja ja tarjotaan kierron baarissa kun saadaan kurpitsa ja 20 soppari.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, sulla on aina tuuria! :D Käytin.. öö.. 150k enkä saanut yhtää 80 sopparia, legendaa, ovechkinia, malkinia, zetteriä ja yms.. Parhaat tais olla 3x +5 kaikki, SOTW Nash & emery, Fleury ja 50 soppari, eli ihan ok nostoja (En valita koska kyllä omiin pääsen aina, no sainpas hommattua Gordie Howen! :)).. Musta tuntuu ettet käyttäny vaan 75k, pientä kusetuksen makua.. Mutta ihan mahdollistakin, en tajua vaan sitä että käytin 2x enemmän kuin sinä ja silti nostan varmaa 3x huonommin kuin sinä :O..


Itse asiassa oon laittanu 3vkon aikana noin reilut 300k likoon ja tässä nyt sattu oleen tällä kertaa hyvä tuuri, aikasemmilla "lievästi" tappioita :DJa tuo ,että ellei usko niin noh jääköön se..Mutta eipä oo ollu tapana rehvastella anonyyminä netissä jollaki ,että sainki parempia kortteja kuin sinä tyylisiä juttuja. Mutta voitas Hextoni ottaa joku päivä matsia? mieluiten päivällä ku illat on vaimolle tai eashl.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse asiassa oon laittanu 3vkon aikana noin reilut 300k likoon ja tässä nyt sattu oleen tällä kertaa hyvä tuuri, aikasemmilla "lievästi" tappioita :DJa tuo ,että ellei usko niin noh jääköön se..Mutta eipä oo ollu tapana rehvastella anonyyminä netissä jollaki ,että sainki parempia kortteja kuin sinä tyylisiä juttuja. Mutta voitas Hextoni ottaa joku päivä matsia? mieluiten päivällä ku illat on vaimolle tai eashl.

No tuo sitten selittää että miksi nyt sitten sait "pienellä" summalla hyviä nostoja.

En kyllä tiiä, ei tässä pelissä ole enää ihmeellistä että jokaisella olis joku 95-90-90 joukkue, se on niin helppoa kiitos joka viikkosten jumbojen. Tässä pelissä on vaan liian helppo kasata mahti joukkue, sais lopettaa pikku hiljaa noiden joka viikkosten jumbojen tulot, nousis korttien arvokin.. Ei tarttis myydä jtn. hyviä pelaajia tonnilla, vaikka heistä sais about 2k tai enemmän kun olis viikon tauko jumboista..

Jos joku haluais ottaa mua vastaan peliä tässä joku päivä (tänään en todennäkösesti pelaa ku oon kipeenä, kova päänsärky ja vatsakipua), niin pelaisin mielelläni. Pääsisin koeajamaan Gretzkyä Hallin ja Eberlen välissä :)

Minä pelaan! Haluan testata Zetter-Dats-Howe kenttää, joka on kuulemma pelin paras kenttä (sai eniten ääniä ja kehuja EA:n foorumilla). Tässä eikalle seuraavat hankinnat ;).

Minä aijon kerätä jokasen NHL & SM-liiga joukkueen pelaajat, logot ja paidat, voi viedä toki tovin.. Mutta koitetaan ees kaikki saada (paitsi ehkä WSH ja PIT, kiitos Crosby ja Ovechkin). 3 jo kerätty NHL:stä (DET, TBL & BOS) ja kohta 1 SM-liigasta (IFK, vielä puuttuu pari pelaajaa). En ostele pelaajia kokoelmiin (paitsi jos on yhtä tai kahta vaille collection valmis), muuten yritän nostaa jokaisen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla koskaan jumittunu kun ostanu pakkoja? mulla teki näin eilen jääty ostoksessa ja boottauksen jälkeen takaisin peliin ja tililtä oli velotettu pakan verran, mutta pakkaa ei näkyny missään... Eikä tuolta ea/ ps3 sivuilta löydy selkeää selitystä vaikka yritin selailla tahi minne pistää mailia asiasta. Niin ja kyseessä oli depottua rahaa.

Mitä tulee tuohon ankkahomolasvegasin juopon tuuriin...ei voi selittää joka vko yhtä jäätäviä' nostoja ja muut kärvistelee ja hurrailevat kun saavat 80 ukkoja ja tarjotaan kierron baarissa kun saadaan kurpitsa ja 20 soppari.


Äläs ny oo ton värinen :D sait sä sentää sen kurpitsan myytyä :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minä pelaan! Haluan testata Zetter-Dats-Howe kenttää, joka on kuulemma pelin paras kenttä (sai eniten ääniä ja kehuja EA:n foorumilla). Tässä eikalle seuraavat hankinnat ;).

Minä aijon kerätä jokasen NHL & SM-liiga joukkueen pelaajat, logot ja paidat, voi viedä toki tovin.. Mutta koitetaan ees kaikki saada (paitsi ehkä WSH ja PIT, kiitos Crosby ja Ovechkin). 3 jo kerätty NHL:stä (DET, TBL & BOS) ja kohta 1 SM-liigasta (IFK, vielä puuttuu pari pelaajaa). En ostele pelaajia kokoelmiin (paitsi jos on yhtä tai kahta vaille collection valmis), muuten yritän nostaa jokaisen.

Otetaan vaikka huomenna jos itellä on parempi olo?

Aika kunnioitettavan urakan meinaat tehdä. :) Itellä on vasta kaikki Pens-kortit. Muita en aio kylläkään hankkiakaan.
Multa taitaa löytyä pari SM-liiga jätkää. Aittokallio ja Donskoi ainakin. Vielä saattaa Vatanenki olla jos oikein muistan.

SM-liiga pelaajia on aika hankala saada, siis huonoimpia ainakaan huutokaupasta. Kun lähes kaikki poistavat ne suoraan kun arvokkaita eivät ole.

Aika magee tuo sun ykköskenttä. Muistan silloin vielä vanhoina hyvinä aikoina kun itellä oli päätarget saada Sharp-Toews-Kane vitja :D Silloin molemmat aatteli että se on ihan mahdotonta saada kun tulisi maksamaan n. 30 000 - 40 000 pucksia :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika magee tuo sun ykköskenttä. Muistan silloin vielä vanhoina hyvinä aikoina kun itellä oli päätarget saada Sharp-Toews-Kane vitja :D Silloin molemmat aatteli että se on ihan mahdotonta saada kun tulisi maksamaan n. 30 000 - 40 000 pucksia :D

En tiiä ehinkö kun on reenit mut saatan mä ehtiäkkin, itsekkin ole kurkkukivussa joten joo.. :P

Niin ja mulla Zetter - Datsyuk - Franzen kenttä.. Nyt on menny pikkasen paremmaks jo ku kerran Allstarina ja SOTW:ina löytyy Zetter ja Dats, vielä lisänä Howe. Miettii niin täähän on 6x kalliimpi kun mun alkuperäinen päätargetti, noh ajat muuttuu.. :D

Itseasiassa aloin keräämään joukkueita vain sen takia että niistä saa isomman bonuksen seuraavaan peliin, ettei tartte nollista lähtee.. Vaan ois jokunen 20-30k tilillä ihan aluks. Seuraavaan peliin saa puckseja: kokoelmasta, peleistä ja varmaan pucksimäärästäkin. Eli tässä se syy miksi nyt on tultu kerättyy joukkueita. Mullahan on kohta WPG ja NSH kerättynä, ei puutu ku jotain 4-5 pelaajaa kummastakin ja pari pelipaitaa. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitääkö noissa suoraan syötöstä vedoissa painaa jotain nappulaa kun ite rämppään aina ympyrää ja 75% varmuudella en osu siihen kiekkoon/lämää liian aikasin. Pelaan klassisilla. Kätisyys ja laukaus on kaikilla 95-99.
Tietääkö kukaan?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hextonille onnea tuohon nhl keräämiseen, olin keränny koko NHL12 ajan, kaikista joukkueista oli n. 2/3 kerätty, kunnes viime vkl tuli jumboista 50k tappioo niin aloin myymään niitä kaikkia. Sm-liiga jannuja kerään vieläkin ja sielä on kans semmonen 2/3 kerätty, paitsi Ässistä, sieltä saanu vaan n. 5 pelurii.

Mulla taitaa muuten löytyy kaikki WPG paidat ja suurin osa NSH paidoista, ota yhteyttä jos tarviit.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa aloin keräämään joukkueita vain sen takia että niistä saa isomman bonuksen seuraavaan peliin, ettei tartte nollista lähtee.. Vaan ois jokunen 20-30k tilillä ihan aluks. Seuraavaan peliin saa puckseja: kokoelmasta, peleistä ja varmaan pucksimäärästäkin. Eli tässä se syy miksi nyt on tultu kerättyy joukkueita. Mullahan on kohta WPG ja NSH kerättynä, ei puutu ku jotain 4-5 pelaajaa kummastakin ja pari pelipaitaa. :)


En halua masentaa sinua mutta tuo kohta sana voi muuttua 2kk ajaksi :D jos siis meinaat nuo jumboista nostella? Itellä puuttunu WPG:stä 1 pelipaita ja 3 pelaajaa joku 1.5kk voishan ne ostaa pois mutta en niitä mihinkään tarvi ni en oo sit jaksanu:) Ite kans heittäny aina kaikki sm-liiga ja nhl kortit kokoelmii ku jumboja ostellu ihan kivasti on kertyny, nhl pelaajia reipas 600 ja sm-liigalaisia vajaa 300.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nii justiinsa. No mitäpä sitä toisen puolen pakeilla tekeekään. Onko mitään tietoa, että miksi ei ole? o_O

Ei Detroitilla ylipäätään ole oikeastaan pakkeja jotka haluis pelata oikeaa pakkia, veikkaan että nää paikat tulee vaan siitä että kumpaa puolta pelaajat itse haluaisivat pelata. Vai onko pelintekijät niin daijuja että heittää jokasen leftin VP ja jokasen rightin OP? Lukuunottamatta pelaajia jotka pelaavat oikeasti leftinä OP:ta tai toisinpäin. Ei kyllä oo mitään hajua, pitäishän 6 pakkia rosterissa ainakin olla ja 50-50 VP & OP. Ei mitään käryä miksei Detroitissa ei ole O-pakkeja.

En halua masentaa sinua mutta tuo kohta sana voi muuttua 2kk ajaksi jos siis meinaat nuo jumboista nostella? Itellä puuttunu WPG:stä 1 pelipaita ja 3 pelaajaa joku 1.5kk voishan ne ostaa pois mutta en niitä mihinkään tarvi ni en oo sit jaksanu Ite kans heittäny aina kaikki sm-liiga ja nhl kortit kokoelmii ku jumboja ostellu ihan kivasti on kertyny, nhl pelaajia reipas 600 ja sm-liigalaisia vajaa 300.

Yllättävän hyvin olen joka viikko saanut aina uuden pelaajan jompaakumpaan joukkueeseen tai molempiin, jumbojen nostoista. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yllättävän hyvin olen joka viikko saanut aina uuden pelaajan jompaakumpaan joukkueeseen tai molempiin, jumbojen nostoista. :)

Joo ja tuuristahan se on loppujen lopuksi kiinni että saako niitä pelureita/paitoja/logoja mitä ei viel oo, mutta matikka ihmisenä olet varmasti havainnut että pienempi prosentti on se puutuva äijä saada sieltä pakasta ku enää puuttuu se 3-4 :D Jep joo mutta tuurit nyt matkaan kuitenki lait väliaikatietoja aina ku saat joukkueen kerättyä:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itekki vois alkaa keräilee joitaki NHL-joukkueita. Lähinnä niitä, missä itellä on jo suht paljon pelaajia kokoelmaan jäänyt edelliseltä jumbokerralta.

Pitäiskö tuo Gretzky sittenki myydä, että sais vähän rahaa. Paljon ei ole itellä enää pelivaraa, jos nuo pelaajat jätän säästöön mitä kokoelmasta löytyy.
Toisaalta eipä tässä rahalle oo juuri tarvetta ku on jo sellane joukkue minkä haluaa.

Nyt nuita offline-pelejäkin voi alkaa taas huoletta vääntää kun on niitä NHL-rivimiehiä joita käyttää. Jos siis jaksaa vain offlinee pelata
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla sama vika ettei pelaajien tehopisteet päivity. En ole ainakaan tänään saanut yhdestäkään pelistä pelaajille pisteitä tilastoihin?!?!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla sama vika ettei pelaajien tehopisteet päivity. En ole ainakaan tänään saanut yhdestäkään pelistä pelaajille pisteitä tilastoihin?!?!

Joku tuoreimmista pelaajistasi aiheuttaa todennäköisesti tuon.Kokeíle ottaa joku uusistasi pois niin uskon,että vika löytyy.


-b3lo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku tuoreimmista pelaajistasi aiheuttaa todennäköisesti tuon.Kokeíle ottaa joku uusistasi pois niin uskon,että vika löytyy.


-b3lo


Prkl ku kierrätän joka pelissä eri ketjuja ni sehän voi olla sit mikä vaan...

Mahtaiskos auttaa jos tekee vaan kokoonpanon uudestaan eri ketjunimel...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitääkö noissa suoraan syötöstä vedoissa painaa jotain nappulaa kun ite rämppään aina ympyrää ja yleensä en osu siihen kiekkoon/lämää liian aikasin. Pelaan klassisilla. Kätisyys ja laukaus on kaikilla 95-99.
Joku asiasta tietävä sais kertoa, kiitos. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa taas oikee erityisen v*ttumainen vastustaja! Koko ajan raiskasi etukulmaa, joka paikasta sai jotenki upotettuu sinne. Ja jos ite pidin kiekollista niin sitte takatolpalle vaan syöttö ja sisällä on. Matsi päätty 11-8 häviöön. :mad: oman 2m veskan torjuntaprosentti oli huikeet 52,12 :D
 
Ylös Bottom