Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Joo ite kans kävin yhden kurssin tota pitkää, 6 tai 7 tuli mutta oli niin älytöntä se touhu, kunnei YHTÄÄN niistä asioista mitä siellä käydään tule tarvitsemaan IKINÄ oikeassa elämässä niin siirryin lyhyeen. Juu ja tuleehan sieltä välillä jotain pelaajia mistä voi sen 400-800 saada. Noh on hyvä olla aina jotai muita tapoja hankkia puckseja kun ei aina jaksa itse pelaaminen kiinnostaa.
Jep tuo on ihan mukava pucksien tekotapa, hidasta mutta kun jaksaa niin ei siinä mitään. Ostaa tradepilen täyteen 30x200= 6,000 ja tätä kun toistaa tunnin välein esim. 3h:n ajan = n. 24,000 pucksia - käytetyt eli n. 16-18,000 = 6-8,000 kiekkoa voittoa, mutta yleensä vie aikaa myydä 6/7 sopparit ja 9/10/12 menevät aika nopeasti. Tuotot sinäänsä tulee joko poistetuista pelaajista (about 150) tai ylimääräisistä soppareista tai +5 reenistä (200).
Kävin pitkää matikkaa kunnes tajusin että v*ttuako mä tällä mitään teen, koska en aijo kirjottaa kemiaa tai fysiikkaa. Lyhyessä vedetään ja 9:in saan varmaan vaikken tekisi mitään tunneilla.![]()
Joo ite kans kävin yhden kurssin tota pitkää, 6 tai 7 tuli mutta oli niin älytöntä se touhu, kunnei YHTÄÄN niistä asioista mitä siellä käydään tule tarvitsemaan IKINÄ oikeassa elämässä niin siirryin lyhyeen. Juu ja tuleehan sieltä välillä jotain pelaajia mistä voi sen 400-800 saada. Noh on hyvä olla aina jotai muita tapoja hankkia puckseja kun ei aina jaksa itse pelaaminen kiinnostaa.