Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep tuo on ihan mukava pucksien tekotapa, hidasta mutta kun jaksaa niin ei siinä mitään. Ostaa tradepilen täyteen 30x200= 6,000 ja tätä kun toistaa tunnin välein esim. 3h:n ajan = n. 24,000 pucksia - käytetyt eli n. 16-18,000 = 6-8,000 kiekkoa voittoa, mutta yleensä vie aikaa myydä 6/7 sopparit ja 9/10/12 menevät aika nopeasti. Tuotot sinäänsä tulee joko poistetuista pelaajista (about 150) tai ylimääräisistä soppareista tai +5 reenistä (200).

Kävin pitkää matikkaa kunnes tajusin että v*ttuako mä tällä mitään teen, koska en aijo kirjottaa kemiaa tai fysiikkaa. Lyhyessä vedetään ja 9:in saan varmaan vaikken tekisi mitään tunneilla. :)

Joo ite kans kävin yhden kurssin tota pitkää, 6 tai 7 tuli mutta oli niin älytöntä se touhu, kunnei YHTÄÄN niistä asioista mitä siellä käydään tule tarvitsemaan IKINÄ oikeassa elämässä niin siirryin lyhyeen. Juu ja tuleehan sieltä välillä jotain pelaajia mistä voi sen 400-800 saada. Noh on hyvä olla aina jotai muita tapoja hankkia puckseja kun ei aina jaksa itse pelaaminen kiinnostaa.

Joo ite kans kävin yhden kurssin tota pitkää, 6 tai 7 tuli mutta oli niin älytöntä se touhu, kunnei YHTÄÄN niistä asioista mitä siellä käydään tule tarvitsemaan IKINÄ oikeassa elämässä niin siirryin lyhyeen. Juu ja tuleehan sieltä välillä jotain pelaajia mistä voi sen 400-800 saada. Noh on hyvä olla aina jotai muita tapoja hankkia puckseja kun ei aina jaksa itse pelaaminen kiinnostaa.
Itse kävin amis matikan ja nyt osaan selvittää yhtälön x:n

No kuitenkin sain kerrankin piettyä hermot kurissa ja säästettyä että nyt on 30k tilillä tavoitteena jumpoista on saada tykki puolustus ja pari taitavaa sentteriä :)

Kävin itse 3 kurssia pitkää numeroin: 7, 5 ja 4 (en jaksanu ees uusia ja siihen jäi). Ihan turhia laskuja, noita voi tarvita ehkä silloin kun jtn. insinööri alaa harkitsee mutta en itse ajatellut, menin vaan siihen kun matikkapää oli kova yläasteella. :D

No kuitenkin sain kerrankin piettyä hermot kurissa ja säästettyä että nyt on 30k tilillä tavoitteena jumpoista on saada tykki puolustus ja pari taitavaa sentteriä :)

Minä jakelen sinulle pari hyvää sentteriä ja puolustajaa jos hyvin nostan, kerrothan että mitä etsit. (en kyllä mitään huippuja ole antamassa, mutta saatan pari +2k:n arvosta antaa)

En tiiä mitä teen kiekoillani (paitsi ostan Howen), niin miksikäs en ryhdy lahjotteliaksi. Voisin Crosbyn, Malkinin ja Lemiuxin hommata, siitä mukavan kallis kenttä, mutta olis sentään joku tavote. :)

Ite oon 3 pitkän matikan kurssin jälkeen vieläkin kyydissä mukana :D Yllättävän hyvät tuli: 8,7 ja 9 tähän mennessä. Nyt kyseessä geometria josta en tajua juuri mitään :D Lukion jälkeen olisi tarkoitus jatkaa matikan ja fysiikan parissa, joten kyllä nuo tulevat tarpeeseen.

Jottei nyt ihan koulusta puhumiseksi mene, niin ostinpas 55 000 pukilla Wayne Gretzkyn kun sen verran halvalla löyty. Kyseessä siis Edmontonin Gretzky eli 180 peliä uraa.
Sijoitin hänet sitten Edmonton-ketjuun ja hyökkäyskoostumukset näyttävät tältä:

1. Lemieux 92 - Crosby 94 - Malkin 93
2. Lecavalier 88 - Stamkos 93 - St. Louis 89
3. Hall 84 - Gretzky 88 - Eberle 84
4. Mahdollisimman halpa kenttä

Ykkösylivoimakin on ihan kiva:

Lemieux - Gretzky - Crosby
Stamkos - Malkin

Tuohon voisi vaikka Stamkosin paikalle Letangin sijoittaa, mutta tällä mennään toistaiseksi :)

Ite oon 3 pitkän matikan kurssin jälkeen vieläkin kyydissä mukana :D Yllättävän hyvät tuli: 8,7 ja 9 tähän mennessä. Nyt kyseessä geometria josta en tajua juuri mitään :D Lukion jälkeen olisi tarkoitus jatkaa matikan ja fysiikan parissa, joten kyllä nuo tulevat tarpeeseen.

Jottei nyt ihan koulusta puhumiseksi mene, niin ostinpas 55 000 pukilla Wayne Gretzkyn kun sen verran halvalla löyty. Kyseessä siis Edmontonin Gretzky eli 180 peliä uraa.
Sijoitin hänet sitten Edmonton-ketjuun ja hyökkäyskoostumukset näyttävät tältä:

1. Lemieux 92 - Crosby 94 - Malkin 93
2. Lecavalier 88 - Stamkos 93 - St. Louis 89
3. Hall 84 - Gretzky 88 - Eberle 84
4. Mahdollisimman halpa kenttä

Ykkösylivoimakin on ihan kiva:

Lemieux - Gretzky - Crosby
Stamkos - Malkin

Tuohon voisi vaikka Stamkosin paikalle Letangin sijoittaa, mutta tällä mennään toistaiseksi :)

Lefti OL:ssä ja righti VL:ssä? Tuossahan ei ole mitään järkeä? Tietenkin onetimer voi lähteä lujempaan kun saa lämätä, mutta pelaajat missaa enemmän vetoja tollein päin. Suosittelen laittamaan leftit VL ja rightit OL. ;)

Muuten näyttää aika mahtavalta, mikset max outtaa kaikkia 80 soppareilla ja +5 kaikilla? :D

Lefti OL:ssä ja righti VL:ssä? Tuossahan ei ole mitään järkeä? Tietenkin onetimer voi lähteä lujempaan kun saa lämätä, mutta pelaajat missaa enemmän vetoja tollein päin. Suosittelen laittamaan leftit VL ja rightit OL. ;)

Muuten näyttää aika mahtavalta, mikset max outtaa kaikkia 80 soppareilla ja +5 kaikilla? :D

Enpäs ole ajatellutkaan tuota asiaa. Olen vain ajatellut että pääsee poikittaissyötöstä kunnolla tälläämään kun rightin mies on vasemalla ja leftin oikeella. Ihan hyvin on toiminut noinkin päin mutta voihan sitä kokeilla tietenkin toisinkin päin.

Ja kyllä tämä riittää ihan mainiosti, ei ole tarvetta iskeä 80 pelin soppareita (tai rahaa kaikille) lisäksi en voisi pelata näillä koko uraa. Toki niillä joilla on alle 100 peliä uraa.

Minä jakelen sinulle pari hyvää sentteriä ja puolustajaa jos hyvin nostan, kerrothan että mitä etsit. (en kyllä mitään huippuja ole antamassa, mutta saatan pari +2k:n arvosta antaa)
Puolustajien olis hyvä olla isokokosia ja pelityyliltään PP tai HP sentterin olisi hyvä olla pieni ja nopea, pelityyliltään PR. Mulla on nyt niin heikolla kannalla noi että mikä vaan oikeastaan kelpaa :DD

Nyt ostin n.25k:lla jumboja... täynnä pskaa, kuten aina. nyt jäljellä n.45k kiekkoja, huomenna otan oikeen viteolle kun avaan pakat jotta näette kuinka hienosti sieltä nousee sitä kuraa :) Terveisin paras kortti: +2 kaikki

Noh sit katteleen Ducksien peli loppuun -->

kertokaa oilerssin väikälle (#99) hinta.Semmonen keskiarvonen.Toinen jo mulle ja edellisen möin niin halvalla,että kaveri joka osti sen on kuollut nauruun jo aikoja sitte. :D

-b3lo

kertokaa oilerssin väikälle (#99) hinta.Semmonen keskiarvonen.Toinen jo mulle ja edellisen möin niin halvalla,että kaveri joka osti sen on kuollut nauruun jo aikoja sitte. :D

-b3lo
Eilen halvin minkä löysin oli 55 000 pucksia ja sen ostin. Muut pyöri 65-80k:n paikkeilla, että eiköhän vaikka 70 000 pukkia ole sopiva hinta?

Katellaan kenelle lahjottelen ja kenelle en. ;)

---

Oli ihan mukavaa tuuria jumboissa:

Main acolla (50k käytetty):

SOTW Nash
SOTW Emery
+5 kaikki
4x +3 kaikki
Getzlaf
Skinner
Stafford
Malone (sain Skinnerin, Staffordin ja Malonen kaikki ekasta pakkauksestani.. Ei mitään huippuja mutta 3 victorya x))
S. Mason

En enää muista mitä sain, ostin nuo pakkaukset sillon 3:00 yöllä enkä nyt muista mitä nostin tuossa pitäis olla parhaat. Jos olisin lopettanut 40k:hon olis ollu jo noi kaikki yllämainitut, mutta meni vielä se 10k.. 190k jäljellä main acolla, jos sitä yrittäis myydä jotain ja sitten ottaa vähän lisää.

2. acco (37k):

Fleury
50 sopimus
+3 kaikki
Bogosian

En taaskaan muista tuliko vielä jotain hyvää.. x)

Hellurei, kävipäs kerrankin ihan ok tuuri jumboissa. Käytettävissä oli noin 45k viikon tuhlailun jäljiltä. Saldo seuraavanlainen:

80 sop
50 sop
+5 kaikki * 2
+3 kaikki * 2
+2 kaikki * 7
+5, +3 ja +2 mv:t.

B. Ryan *2
M. Granlund *3
S. Stamkos
P. Datsyuk
M. St.louis
V. Lecavalier
M. Green
T. Rask
G. Landeskog *2
R. Johansen
P. Skroder sotw

Eli ihan kivasti. Myin Stamkosin heti ja ostin koko rahalla pakkauksia. Eli noin 80k meni yhteensä. Kulutuspakassa nyt kortteja tuon 80k arvosta. Ja kai noista pelaajista muutaman tonnin saa.

Osallistutaas nyt itsekin keskusteluun kun eilen tuli jo vähän pelailtuakin foorumilaisten kanssa, mutta turpaan tuli joka kerta... Nyt olin ekaa kertaa saanut n. 23k puckseja jumboja varten ja tarkoitus olisi saada parannettua tiimia sillai että voi foorumilaisia uudelleen haastaa.

Tulin siihen tulokseen että kolmen aikaan niin yöllä kuin päivälläkin napsu ainakin minulle mukavasti.

Yöllä kolmelta ku katselin Dallas-Anaheim peliä välähti et jumbot tuli myyntiin niin täyty käydä vähä ostelemas ja tälläisiä tuli yön nostoiks:

Benn, Letang ja Bergeron victorykortit ekasta pakasta... (en sit tiedä onko paljoa arvoa... Letangin sain viime viikollakin ni se meni 3k kaupaks kyl)

Seuraava pakka yöllä tuli: Dubinsky victory kortti ja 80sopimus...

Vielä yhden ostin ni napsu Perronin victory ja muutama +9 harjoitus ja yksi +2kaikki kenttäpelaaja

Aamulla ostelin muutaman pakan niin ei tullut muutakuin: Girardi, Tampan Bolts paita ja Detroitin logo (kai noistakin 1k per kpl saa??)

Sitten päivä kolmella kun ostelin vielä kolme pakkaa mihin rahat riitti ni tulikin: Malkin, Zherdev ja 20-25 sopimuksia

Tosta ku isot sopimukset ja Malkinin laittaa myyntiin ni saa ens viikoks taas komean pucksimäärän jo jumboihin. Sitku vielä kaupittelen noita victory kortteja ni niistäki taitaa mukavasti tulla.

Jos jotain kiinnostaa pelata tai ukkoja ostaa niin yv:ä vaan...

PSN: grenberg

-b3lo

Ettet ois mulle myynyt ku jotain 25k:lla ostin... tais käydä tuuri kun myös Howe lähti samaan hintaan.

Ettet ois mulle myynyt ku jotain 25k:lla ostin... tais käydä tuuri kun myös Howe lähti samaan hintaan.

M.. m.. mitä?!?!? :O

Howe 25k:lla? V*ttujen v*tun v*ttu! ja myös Gretzky? Ei jumakeuta, miksen minä ajota pleikkarilla olemista oikeaan aikaan että saisin nuo! :(

Lähetän YV:tä tahdon tuon Howen. ;)

M.. m.. mitä?!?!? :O

Howe 25k:lla? V*ttujen v*tun v*ttu! ja myös Gretzky? Ei jumakeuta, miksen minä ajota pleikkarilla olemista oikeaan aikaan että saisin nuo! :(

Lähetän YV:tä tahdon tuon Howen. ;)

Heitin molemmista bidin ja heti sen jälkeen ea yhteys katkes useammaks tunniks... ja kun pääsin takas niin aika oli loppunu ja kortit mun :D Taisin mä toisesta maksaa lähemmäs 26k ;)

Heitin molemmista bidin ja heti sen jälkeen ea yhteys katkes useammaks tunniks... ja kun pääsin takas niin aika oli loppunu ja kortit mun :D Taisin mä toisesta maksaa lähemmäs 26k ;)

Hyvä tuuri :D

Vastaathan yv:heni? Tarvitsen Howea niin kipeästi. ;)

Ylös Bottom