Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan siellä A. Miettinen myös saatavilla? Eikä mies änärissä viimekaudella pelannut. Ja tuleehan hutiin kokoonpanopäivityksiä, pelaajat vaihtaa joukkuetta? En pysty uskomaan että EA ei jaksaisi noin korkean profiilin pelaajaa luoda.. uskomaton lafka. Kilpailua pitäisi lätkäpeleihin taas saada.

Miettinen pelasi viime vuonna änärissä yli 70 matsia eikä HUT:in kokoonpanopäivityksissä pelaajat vaihda joukkuetta.

Tietääkseni hutissa ei ole päivitetty pelaajia sitten 1. päivä heinäkuuta. Eli kaikki jotka ovat vapaina pelaajina liittyneet uuteen seuraan eivät ole päivittyneet vaan ovat edellisten joukkueitten riveissä.

Ennen 1. heinäkuuta tulleet siirrot ovat ajan tasalla joten mm. Mike Richards ja Jeff Carter ovat oikeissa seuroissaan. (Carter ei kuitenkaan enää nykyään pelaa Columbuksessa)

Pystyykö tossa hutissa (tai muissakaan pelimuodoissa) vaihtamaan veskaria kesken pelin?? En finaalipeliin mentäessä huomannu, että maalissa oliki jo kolme peliä putkeen torjunut Gibsoni. Lopputuloksena torjunta prosentti oli hiukan yli 50 ja tiukka 6-5 tappio. Varalla ois ollu 94 overall Howardi 3 peliä levänneenä. Vituttaa.

EDIT: kuuluisi xbox puolelle, mutta sama peli se kaikkine näppäimineen taitaa olla.

Hutissa ei tosiaan pysty, mutta muissa pelimuodoissa pystyy.

Pystyypäs.

Tuo tosiaan sais muuttua seuraavaan huttiin että kokoonpanoja voisi muokata kesken pelin ..

Olisiko joku niiiiiiiiiin ystävällinen et vastaisi tähän kysymykseen:

Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? :confused:
Harmittaa vietävästi kun ei pysty antamaan mitään vastusta kavereille tossa UHT:ssa vaikka oman joukkueen arvon myötä pitäisi kyllä pistää kampoihin VÄHÄN paremmillekin joukkueille.... Esim Michael Grabner: LUI 98 EI mitään jakoa esim kaverille jolla luistelu on 80!!!
Vai olisko mulla se ohjain saamari rikki...?!?!:eek:

KIITOS

Joo no tuo nopeus kyllä vaihtelee itselläkin pelaajien kesken jostain syystä. Esim. nyt 4 ketjun pallukat (ovrl 68) luistelevat nopeammin kuin muiden kenttien sankarit... Tuo video oli kyllä mainio todiste :D

Ketkä on mielestänne pelin parhaita isoja hyökkääjiä? Joilla pysyy kiekko mukana ja kuti lähtee. Omassa käytössä parhaita olleet Lucic, Getzlaf, O. Jokinen, R. Ivanas, J. Staal, Kovalev ja Iginla. Älkää sanoko Malkinia tai muita huippuja, mielellään alle 8000puckin pelaajia..

Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? :confused:
Nyt heitit pahan itsekkään en tiedä NHL11 oli ns"Hustle"- komento jossa painettiin L3 kolme kertaa ja pelaaja otti pienen spurtin joten olen nyt NHL12 myös rämpyttänyt sitä kuin viimeistä hel*ettiä ja polkeehan se kuin sillä olis tuli p*rseen alla. Ja vielä tuo on kyllä kumma juttu koska Grabner on kuitenkin nopea oikeastikkin yms. ??
Käsittääkseni miekkosen koollakin voi olla merkitystä.
Kyllä sillä on kun itsellä Bulmer 99 LUI eikä oo kyllä mikään maailman nopein kaveri :D kokoa kaverilta löytyy muihin ketjutovereihin verrattuna (Pleckanec,Tyrväinen) mutta selvästi hitain kolmikosta.

Ketkä on mielestänne pelin parhaita isoja hyökkääjiä? Joilla pysyy kiekko mukana ja kuti lähtee. Omassa käytössä parhaita olleet Lucic, Getzlaf, O. Jokinen, R. Ivanas, J. Staal, Kovalev ja Iginla. Älkää sanoko Malkinia tai muita huippuja, mielellään alle 8000puckin pelaajia..
Jos jaksat kehittää niin Bulmerin voi siihen paikalle istuttaa, LAU99 ni herranjumala ku lähtee :D eikä itsellä käytössä (OVR95) ole kaatunut kertaakaan :D Veto ei oo tarkin mahdollinen mutta jos menee maalia kohti niin eiköhän se siellä ole voin omani myydä jos on kiinnostusta ?

Tuleeko noi ale jumbot joka viikonloppu? Mitä muita pakkoja kannattaa ostaa?

Tulee. Eikä oikeestaan mitään muuta kannata ostaa.

Joo no tuo nopeus kyllä vaihtelee itselläkin pelaajien kesken jostain syystä. Esim. nyt 4 ketjun pallukat (ovrl 68) luistelevat nopeammin kuin muiden kenttien sankarit... Tuo video oli kyllä mainio todiste :D

Osa siitä luistelun nopeudesta tulee ea:n tekemistä "tasotuksista" ym momentum paskasta.
Netissä pelatessa jos vastustajalla on selvästi parempi joukkoe mun smliiga jyrät polkee lähes tulkoon samaa vauhtia
kuin vastustaja, ja sitä myöten ykkösnyrkin nopeus laskee. Monesti toi nopeus heittelee yhdellä pelaajalla niin paljon
ettei siinä ole edes mitään logiikkaa :D mutta pelaajan koolla tai painolla ei ole vaikutusta

Jos ihan pakko on pakkoja ostaa niin ainoat hyvät jumbo mega dealin rinnalla on: Standard mega deal ja consumable mega deal. Näitä ei tule pakolla joka viikko. Jos meinaa psn € kortteja käyttää niin on melkee kannattavampaa ostaa noita isoja tarjouspakkauksia, niistä voi napsahdella isommalla todennäköisyydellä arvokkaita kortteja mutta pettymys voi olla suuri jos koko 20e:n kortin niihin heittää. 20e psn rahalla saat n. 24 pakkausta jumbo mega dealejä eli n. 50k:n edestä pakkauksia, 24x4= 96 "arvokasta" korttia eli kyllä sieltä jotain hubaa pitäis tulla.

Oletteko muuten huomanneet että nyt on ollu 2 päivää ilman mitään mainospakkauksia? Tämä meinaa sitä että korttien arvo saattaa nousta pikkasen, parasta olis jos jumbot jättäytyis poies tällä viikolla. :)

Osa siitä luistelun nopeudesta tulee ea:n tekemistä "tasotuksista" ym momentum paskasta.
Netissä pelatessa jos vastustajalla on selvästi parempi joukkoe mun smliiga jyrät polkee lähes tulkoon samaa vauhtia
kuin vastustaja, ja sitä myöten ykkösnyrkin nopeus laskee. Monesti toi nopeus heittelee yhdellä pelaajalla niin paljon
ettei siinä ole edes mitään logiikkaa :D
Juuri tämä laskee omaa hutin peluu intoa. Perjaateessahan on turhaa kehittää luistelu 99 jos eroa ei ole (?)... Miksi ea tekee näin en ymmärrä.

No ei suju yhtään noi vs pelit ja pakko olis saada omaa peliä kuntoon, koska ajattelin pelata muutaman kaverin kanssa livenä tätä nhl12:sta sununntaina.
No eka kokeilen koota hutin puolella koko Hifkin joukkueen ja saada peli-ilon takaisin. Toinen juttu mitä kokeilen on, että otan käyttöön jonkun noista mun vanhoista peliohjaimista, koska mun uudenmassa ohjaimessa on jotenkin jäykän tuntuiset liipasimet ja epäilen et sen takia mun syötöt ei oikein kunnolla onnistu.
Näitä Hifkin pelaajia en löytänyt kaupasta: Kurvinen, hamilton,vallin,liivik,nyholm,riksman ja niemi (jos nyt oikein muistan) niin jos jolllain on niin pistäkää vaikka 1- 3vrk ajaks myyntiin niin tarjoon tai ostan heti koitan suosia fooorumilaisten kortteja.

eiks jollain täällä ollu sellainen joukkue kun eu allstar!? Siltä taisin pari jo ostaa. :D

Ja jos joku haluaa pelata mua vastaan mielellän samntasonen joukkue eli huono . Meinaan vähiten nyt kaipaan mitään 100-0 tappioita niitä on jo tullut ihan liikaa. ;D

No ei suju yhtään noi vs pelit ja pakko olis saada omaa peliä kuntoon, koska ajattelin pelata muutaman kaverin kanssa livenä tätä nhl12:sta sununntaina.
No eka kokeilen koota hutin puolella koko Hifkin joukkueen ja saada peli-ilon takaisin. Toinen juttu mitä kokeilen on, että otan käyttöön jonkun noista mun vanhoista peliohjaimista, koska mun uudenmassa ohjaimessa on jotenkin jäykän tuntuiset liipasimet ja epäilen et sen takia mun syötöt ei oikein kunnolla onnistu.
Näitä Hifkin pelaajia en löytänyt kaupasta: Kurvinen, hamilton,vallin,liivik,nyholm,riksman ja niemi (jos nyt oikein muistan) niin jos jolllain on niin pistäkää vaikka 1- 3vrk ajaks myyntiin niin tarjoon tai ostan heti koitan suosia fooorumilaisten kortteja.

eiks jollain täällä ollu sellainen joukkue kun eu allstar!? Siltä taisin pari jo ostaa. :D

Ja jos joku haluaa pelata mua vastaan mielellän samntasonen joukkue eli huono . Meinaan vähiten nyt kaipaan mitään 100-0 tappioita niitä on jo tullut ihan liikaa. ;D
Nonnii otat mua vastaan sitte mä oon huono pelaamaan ja voin pelata sua vastaan mun AHL jyrä joukkueel :D mullaki on ohjaimessa jotain häikkää kun R2 ei tottele kunnolls pitäis varmaa pierasta jostai joku vanha modattu ohjain :D lisäile psn: markkeli14 niin katotaan koska pelataan

Ea kai keskittyy jo 2013 versioon edes uutta turnausta offline/online ei ole päättyneiden tilalle tullut.

Jagr muuten tavallaan löytyy hutista.. yksinpeliturnauksessa tuli vastaan tsekin joukkueessa. Eli pelkkää EAn laiskuutta olla tekemättä äijästä korttia..

Ylös Bottom