Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

laitoin antti niemelle +5kaikki kortin, ekois peleis torjuntaprosentti vähä päälle 90, tällä hetkellä se on 81... päästi edellises pelis viis kaheksasta laukauksesta... ei näistä maalivahdeista oo mihinkää, ihan sama onko se kokonaisuus 60 vai 90, yhtä huonoja ne kuitenki on
Oon ihan samaa mieltä. Täysin tuurista kiinni eka kannattaa kokeilla jotain pitkää molaria tai sit vaan arpoo jonkun noist änäri veskoista. Oma kokemus on et maalivahteja on turha kehittää.ut moket toimii yleensä paremmin ja lukemilla ei ole väliä.

laitoin antti niemelle +5kaikki kortin, ekois peleis torjuntaprosentti vähä päälle 90, tällä hetkellä se on 81... päästi edellises pelis viis kaheksasta laukauksesta... ei näistä maalivahdeista oo mihinkää, ihan sama onko se kokonaisuus 60 vai 90, yhtä huonoja ne kuitenki on
Iteltä menee vähän into tästä hutista just noitten veskojen takia. Miten oikeesti veska voi alkaa imuttaa enemmän jos sitä kehittää? Tietysti jokaisella on huonot pelinsä mutta tässä hutissa sitä liiotellaan. Ostin 95 kok. raskin kun 92. koko neuvirth oli pettymys. Jos raski alkaa imuttelee niin sitten saatan lopettaa tämän pelailun. Vai pitäiskö alkaa pelailee jollai 70 kok. veskalla? Toivottavasti nhl 13:ssa ei olis tämmöstä systeemiä. Kuka on muuten hutin pisin veska?

Iteltä menee vähän into tästä hutista just noitten veskojen takia. Miten oikeesti veska voi alkaa imuttaa enemmän jos sitä kehittää? Tietysti jokaisella on huonot pelinsä mutta tässä hutissa sitä liiotellaan. Ostin 95 kok. raskin kun 92. koko neuvirth oli pettymys. Jos raski alkaa imuttelee niin sitten saatan lopettaa tämän pelailun. Vai pitäiskö alkaa pelailee jollai 70 kok. veskalla? Toivottavasti nhl 13:ssa ei olis tämmöstä systeemiä. Kuka on muuten hutin pisin veska?
Pisin tais olla Missiaen. Curtis oli pitkään mun paras veska 63 ovr.:D

Ootte kyllä aivan oikeassa veskojen suhteen... Mulla on käytettävis Rask 96 ja Halak 95, jotka molemmat vuotaa ihan homona. Nyt oon käyttäny 7 pelii Antero Niittymäkee (82) ja ollu aiva ilmiömäine, pitäny välillä mua pystyssäki. Johdattanu jo yhtee turnausvoittoo ja nyt ollaa finaalis toises turnaukses. Ja puhuin tietenkin online turnauksista.

Pisin tais olla Missiaen. Curtis oli pitkään mun paras veska 63 ovr.:D
Ea (vai mikä lie) on kussu nää veskat niin pahasti että huhhuh :D :D :D Noh nyt ainakin tietää etten tule ikinä ostamaan yli 1k veskoja jos toi rask on pettymys.

3 kerta tykki turhaan päälle.:mad: Muuten yhteydet toimii, mutta ei anna kirjautua psn:ään.:mad: Mitäköhän sitä sit tekis... Aika hiljasta täällä. Pääsekö ketään muu pelaamaan?

3 kerta tykki turhaan päälle.:mad: Muuten yhteydet toimii, mutta ei anna kirjautua psn:ään.:mad: Mitäköhän sitä sit tekis... Aika hiljasta täällä. Pääsekö ketään muu pelaamaan?

Minäkään en pääse kirjautumaan psn:ään. Oiskohan joku päivitys vai hakkeri iskenyt? :confused:

Kyllä ainakin täällä pääsee ihan hyvin

edit.
Ja mitäköhän jollain on liikkunu päässä kun osti mun +5 kaikki kenttäpelaaja kortin 10 000 ei mua haittaa mutta siel oli reilusti alle 8000 osta heti hinnoil :D :D

Ja vielä pari sivua sitten joku haukka minun puhettani maalivahdeista paskapuheeksi, siinä näettä taas että loppujen lopuksi olin oikeassa.

"MV:n kokonaisuuksilla ei ole väliä" oli lauseeni ja joku sitä kritisoi. Taas tässä samassa aiheessa, ei kellään toimi veskat miten muilla toimii. Mulla on pelannut varmaa peliä Bishop, ailahtelevaa peliä Lindback, p*skaa Rinne, p*skaa Pavelec ja Mason ekassa nollat & tokassa sitten päätti imee oikeen urakalla. Nyt mulla on backuppina Rask, jonka melkein meinasin kehittää mutta en sitten viitsinyt koska tiesin että ei se sen paremmin pelaa. Hyvä puolihan on se kun 2. veskarilta ei mene uraa, vain pelkkää sopimusta eli jos 2x koskematonta veskaria peluuttaa niin hyvä on ja niillä voi pelaa koko pelin ajan, eikä tarvitse uhrata 80 sop. ja +5 kaikkia johonkin maalivahtiin, mielummin kehittää kaikki muut pelaajat.

Pitänee varmaan käydä hakee kohta viimeiset jumbo pakkaukset ja katsoa tuleeko jotain nannaa, aamun nostot oli hyviä, iltapäivällä p*skoja ja tasan 150k tulossa kun kaikki saan myytyä eli pääsen takaisin 220k:hon (tällä hetkellä 70k tilillä), sitten onhan mulla 2. acolla ehkä noin 20-30k:n edestä myytävää, vaikkei mitään huippuarvokasta sieltä löydy.

Saa kyllä ihan kivasti puckseja tosta verkon huipputurnauksesta. Seuraava peli olisi finaali, ja semifinaalin voitosta sain 1000.

Tuli myös "pitkän" Hut-urani naurettavin pelle tänään vastaan nimimerkillä kinkkubingo (:D).
Eka pelini häntä vastaan päättyi 11-8 minun voittooni. Heti perään uusi peli, jossa hän pääsee 2-0 johtoon. 10min ensimmäistä erää jäljellä, ja kaveri menee seisomaan omaan päähän. No en jaksanut jahdata kaveria, joten lähetin siinä pelin aikana viestiä, jossa kommentoin hänen "pelityyliään".

No eikös sieltä kaverilta tullut, että "Ok, alotan nyt sitten kunnolla pyörimään."
Toinen erä alkoi, ja sain lähes heti tehtyä maalin. Ei kulunut kauaakaan, kun siirryin 3-2 johtoon. Siitä alkoikin sitten se, että tehtiin vuorotellen maaleja 5-4 saakka. Siinä kohtaa ajattelin maksaa kaverille potut pottuina ja lähdin pyörimään omaan päätyyni ihan vain vittuillakseni. Siitäs kaveri suuttui ja alkoi rynnimään, jolloin rokotin pari kertaa. Peli päättyi 7-4 kaverin ragequitattua. :D

Aattelin ottaa osaa tohon molari keskusteluun. Mää olen käyttänyt kipperiä ja se on ainakin toiminut mulla tosi hyvin. Miltei joka pelissä tulee muutama huippu torjunta mut menee myös joskus niitä helppoja. suosittelen testaamaan. Nyt jumbojen aikana sitä saa edullisesti.

Sit olis kinkkinen pulma joka oli minulla jo nhl 11 pelissä en tiedä mistä johtuu mut jos joku osaa auttaa niin olen avoin neuvoille....

Eli ongelmana on että en voi vaihtaa logoa olen poistanut sen peli tiedon tallennuksen mut ei auttanut. Jos yritän vaihtaa logoa niin minulla on se rasti kahdessa logossa. välillä se voi vaihtaa logon muutaman pelin ajaksi toiseen mut palautuu taas samaan vanhaan logoon jota en muuten pysty poistamaan. Joten hyviä vinkkejä kaivataan.

Tuli myös "pitkän" Hut-urani naurettavin pelle tänään vastaan nimimerkillä kinkkubingo (:D).
Eka pelini häntä vastaan päättyi 11-8 minun voittooni. Heti perään uusi peli, jossa hän pääsee 2-0 johtoon. 10min ensimmäistä erää jäljellä, ja kaveri menee seisomaan omaan päähän. No en jaksanut jahdata kaveria, joten lähetin siinä pelin aikana viestiä, jossa kommentoin hänen "pelityyliään".

No eikös sieltä kaverilta tullut, että "Ok, alotan nyt sitten kunnolla pyörimään."
Toinen erä alkoi, ja sain lähes heti tehtyä maalin. Ei kulunut kauaakaan, kun siirryin 3-2 johtoon. Siitä alkoikin sitten se, että tehtiin vuorotellen maaleja 5-4 saakka. Siinä kohtaa ajattelin maksaa kaverille potut pottuina ja lähdin pyörimään omaan päätyyni ihan vain vittuillakseni. Siitäs kaveri suuttui ja alkoi rynnimään, jolloin rokotin pari kertaa. Peli päättyi 7-4 kaverin ragequitattua. :D

Joo, tuli muakin vastaa pari kertaa tää kinkkubingo... Meillä näyttäis olevat samat mielipiteet tästä kaverista :D rökitin kaverin kaks kertaa putkee ni ragequittas molemmissa peleissä :D huhhuh, tekee aika nannaa voittaa tollaset urpot :D

Joo, tuli muakin vastaa pari kertaa tää kinkkubingo... Meillä näyttäis olevat samat mielipiteet tästä kaverista :D rökitin kaverin kaks kertaa putkee ni ragequittas molemmissa peleissä :D huhhuh, tekee aika nannaa voittaa tollaset urpot :D

Jep, kaverilla oli vielä ylivertainen joukkue ja silti annoin nekkuun. Hän teki kaikki maalinsa lämärillä B-pisteeltä, joista useimmat kyllä isken veskarin piikkiin. :rolleyes:

Ea (vai mikä lie) on kussu nää veskat niin pahasti että huhhuh :D :D :D Noh nyt ainakin tietää etten tule ikinä ostamaan yli 1k veskoja jos toi rask on pettymys.

Mulla Rask toimi ihan hyvin, se vaa tulee liikaa aina ulos maalista, mutta on ollu huonompiakin veskoja käytössä.
Hovinen sensijaan oli kauhea pettymys vaikka kehitin sen siihen 85. Lehtonen on ollu kohtuu varma.
Yks uus veska mitä voisin omista kokemuksista suositella on predatorssin Andreas Lindback, 1,98cm pitkä
ja sain ite kohtuu helposti kehitettyy 92 tasoseks, hyvin on ainaki toistaseks saanu kiekot kiinni

Veskarikeskusteluun etäisesti liittyen, pitäisi kyllä hommata kunnon veskari, ja mieluusti suomalainen. Kari Lehtonen ja Pekka Rinne, ovat lempikassareitani, mutta onkos noi minkä hintaisia? Ei kuiteskaan tässä vaiheessa vielä hirveesti kiekkoja ole vaikka alkuun on jo päästy (kiitos yghyn!).

Mulla Rask toimi ihan hyvin, se vaa tulee liikaa aina ulos maalista, mutta on ollu huonompiakin veskoja käytössä.
Yks uus veska mitä voisin omista kokemuksista suositella on predatorssin Andreas Lindback, 1,98cm pitkä
ja sain ite kohtuu helposti kehitettyy 92 tasoseks, hyvin on ainaki toistaseks saanu kiekot kiinni

Mulla on Lindback 88 kok. ja ekat pelit imutti ihan liikaa noh pistin vähän aikaa huilille ja seuraavissa peleissä tuli hyviä torjuntoja. Torjuntaprosentti jotain 89% luokkaa.

Vielä kerran yritin kirjautuu (ylläri) ei onnistunu. 4 kertaa tykki turhaan päälle. Vtun sony samanlaisia tunareita kaikki nää isot yritykset. Just nyt kun olisin koonnu kunnon dream teamin ja halunu höntsäillä oikein kunnolla niin sit tää. :(

Mulla on Lindback 88 kok. ja ekat pelit imutti ihan liikaa noh pistin vähän aikaa huilille ja seuraavissa peleissä tuli hyviä torjuntoja. Torjuntaprosentti jotain 89% luokkaa.

Mulla oli Lindback heitetty +9 jokaseen attribuuttiin eli joku 91 ovrl. tais olla. En nyt tiiä, aluksi pelas ihan ykkösenä (jollain 87t%:lla) kunnes se romahti ja on imuttanu ihan reippaasti.. Pettymys, mutta hyvin toimii varaveskarina. ;)

Nyt lähtee vikat jumbot p*rkele!

Vielä kerran yritin kirjautuu (ylläri) ei onnistunu. 4 kertaa tykki turhaan päälle. Vtun sony samanlaisia tunareita kaikki nää isot yritykset. Just nyt kun olisin koonnu kunnon dream teamin ja halunu höntsäillä oikein kunnolla niin sit tää. :(
Mikäs siellä päin nyt on, kun itse olen päässyt PSN ihan ongelmitta?

Mikäs siellä päin nyt on, kun itse olen päässyt PSN ihan ongelmitta?
Erityisesti Elisan/Saunalahden liittymillä on tänään ollut vaikeuksia PSN-kirjautumisen kanssa, mutta samaa ongelmaa on myös muualla maailmassa. Se viittaa yhden tai useamman operaattorin reititysvikaan, ja koskee siten vain osaa käyttäjistä.

Jos kuulut niihin, joilla PSN:n verkkotoiminnot eivät tällä hetkellä toimi, odota vaan kärsivällisesti.

Ylös Bottom