Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Voisin lainata juhani tammista sen verran että ei se torjuntaprosentti oo maalivahdin vaan koko jengin.
Ei sillä oo väliä onko siellä tolppien välissä lehtonen, lindback tai chuck norris ni se kiekko on kyllä häkissä
jos vastustaja pääsee pommittaa poikittais syötöstä one timerii kerta toisensa perää ringeteltä. Tottakai hyvällä
maalivahdilla on paljon merkitystä pelissä mut sitä sorrutaan myös syyttämään liian herkästi.
tässä omat "ykköset" tällä hetkellä:
K.Lehtonen(89) T%:90 PMK:1,68
J.Quik(92) T%:90,5 PMK:1,61
T.Rask(95) T%:86,7 PMK:1,80
A.Lindback(91) T%:96,9 PMK:0,50
Kaikilla on pelattu yli 30 matsia, eniten otteluita takana raskilla 69 ja muutama paha online 12-2 selkäsauna laskemassa
sen T%, ei oo mun mielestä ollu ihan niin huono mitä numerot antaa ymmärtää
Lisäystä: Tulikin parista viimisestä pakasta normaali P.Rinne ja toisesta SOTW Lehtonen pistätäkee viestiä jos on tarvetta
Mulla on Lindback 88 kok. ja ekat pelit imutti ihan liikaa noh pistin vähän aikaa huilille ja seuraavissa peleissä tuli hyviä torjuntoja. Torjuntaprosentti jotain 89% luokkaa.
Voisin lainata juhani tammista sen verran että ei se torjuntaprosentti oo maalivahdin vaan koko jengin.
Ei sillä oo väliä onko siellä tolppien välissä lehtonen, lindback tai chuck norris ni se kiekko on kyllä häkissä
jos vastustaja pääsee pommittaa poikittais syötöstä one timerii kerta toisensa perää ringeteltä. Tottakai hyvällä
maalivahdilla on paljon merkitystä pelissä mut sitä sorrutaan myös syyttämään liian herkästi.
tässä omat "ykköset" tällä hetkellä:
K.Lehtonen(89) T%:90 PMK:1,68
J.Quik(92) T%:90,5 PMK:1,61
T.Rask(95) T%:86,7 PMK:1,80
A.Lindback(91) T%:96,9 PMK:0,50
Kaikilla on pelattu yli 30 matsia, eniten otteluita takana raskilla 69 ja muutama paha online 12-2 selkäsauna laskemassa
sen T%, ei oo mun mielestä ollu ihan niin huono mitä numerot antaa ymmärtää
Lisäystä: Tulikin parista viimisestä pakasta normaali P.Rinne ja toisesta SOTW Lehtonen pistätäkee viestiä jos on tarvetta
Viimeksi muokannut moderaattori: