Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on Lindback 88 kok. ja ekat pelit imutti ihan liikaa noh pistin vähän aikaa huilille ja seuraavissa peleissä tuli hyviä torjuntoja. Torjuntaprosentti jotain 89% luokkaa.

Voisin lainata juhani tammista sen verran että ei se torjuntaprosentti oo maalivahdin vaan koko jengin.
Ei sillä oo väliä onko siellä tolppien välissä lehtonen, lindback tai chuck norris ni se kiekko on kyllä häkissä
jos vastustaja pääsee pommittaa poikittais syötöstä one timerii kerta toisensa perää ringeteltä. Tottakai hyvällä
maalivahdilla on paljon merkitystä pelissä mut sitä sorrutaan myös syyttämään liian herkästi.

tässä omat "ykköset" tällä hetkellä:
K.Lehtonen(89) T%:90 PMK:1,68
J.Quik(92) T%:90,5 PMK:1,61
T.Rask(95) T%:86,7 PMK:1,80
A.Lindback(91) T%:96,9 PMK:0,50

Kaikilla on pelattu yli 30 matsia, eniten otteluita takana raskilla 69 ja muutama paha online 12-2 selkäsauna laskemassa
sen T%, ei oo mun mielestä ollu ihan niin huono mitä numerot antaa ymmärtää

Lisäystä: Tulikin parista viimisestä pakasta normaali P.Rinne ja toisesta SOTW Lehtonen :) pistätäkee viestiä jos on tarvetta

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisin lainata juhani tammista sen verran että ei se torjuntaprosentti oo maalivahdin vaan koko jengin.
Ei sillä oo väliä onko siellä tolppien välissä lehtonen, lindback tai chuck norris ni se kiekko on kyllä häkissä
jos vastustaja pääsee pommittaa poikittais syötöstä one timerii kerta toisensa perää ringeteltä. Tottakai hyvällä
maalivahdilla on paljon merkitystä pelissä mut sitä sorrutaan myös syyttämään liian herkästi.

Tämä.

Maalivahdilla ja sen kokonaisuudella on merkitystä. Mielestäni edes tyhmää väittää muuta. Enemmän tuo taitotaso ratkaisee kuinka monta HELPPOA vetoa maalivahti päästää ja hyvähän päästää siis vähän vähemmän kuin huono ja hyvä ottaa vähän useammin takatolpan miehen vedon. Vaikka sehän on oikeasti pakin duuni pitää hyökkääjän maila takatolpalta eikä moken.

Kyllä mun paras maalivahti ollut Rask (97)... mutta peluutan sitä lähinnä vain noissa pudotuspeleissä. Kestää mies aika pitkään.

Tosiaan ite käyttäny 80-85kok veskoja melkee koko hutin ajan. Torjuntaprossa tuppaa pyörii siin 85% hujakoil ja vähän alle. Torjuntaprossaa laskee kyl roimasti se jos antaa kaverille one timerii koko ajan. Itel on ainakin riittäny noi prossat helposti pelien viemiseen. Voin samalla sanoa että peiliin on katsominen jos alle 80% torjuntaprossal vetelee. Sit tein tossa vähän aikaan sitten kovasti haukutusta gibsonista itelle ensimmäisen yli 90kok veskarin. Ekan pelin imuroimisen jälkeen kaveri ollu kyllä maaginen. Sit mikä on täälläkin tullu muutamalta käyttäjältä esiin niin puolustaminen on kyl pitkälti se mikä määrää maalivahin torjuntaprossan. Ihan sama kuka siel tolppien välissä seisoo mut jos puolustus ei pelaa niin kyl siin prossat alkaa tippuu. Tottakai tulee maalivaheille niit pelei et jokanen veto uppoo mut näinhän se menee oikeessakin elämässä.

Pystyykö tossa hutissa (tai muissakaan pelimuodoissa) vaihtamaan veskaria kesken pelin?? En finaalipeliin mentäessä huomannu, että maalissa oliki jo kolme peliä putkeen torjunut Gibsoni. Lopputuloksena torjunta prosentti oli hiukan yli 50 ja tiukka 6-5 tappio. Varalla ois ollu 94 overall Howardi 3 peliä levänneenä. Vituttaa.

EDIT: kuuluisi xbox puolelle, mutta sama peli se kaikkine näppäimineen taitaa olla.

Pystyykö tossa hutissa (tai muissakaan pelimuodoissa) vaihtamaan veskaria kesken pelin?? En finaalipeliin mentäessä huomannu, että maalissa oliki jo kolme peliä putkeen torjunut Gibsoni. Lopputuloksena torjunta prosentti oli hiukan yli 50 ja tiukka 6-5 tappio. Varalla ois ollu 94 overall Howardi 3 peliä levänneenä. Vituttaa.

EDIT: kuuluisi xbox puolelle, mutta sama peli se kaikkine näppäimineen taitaa olla.

Ei pysty

Maalivahdeista ollut puhetta aika paljon joten laiton oman kauhani soppaan :)

Eli. Torjunta prosentit ei kerro kauheesti tässä pelissä koska jos äijä jota vastaan pelaat pelaa eri tyylillä eli ei lau paljoa vaan hakee one timereita ei laukauksia voikkaan kertyä paljon ja ne mitkä menee sisään niin menee, kun täällä on puhuttu että alle 80% niin tod. ootte pelaanu sellasii vastaa kohtuullisesti. Esim. oma pavelec on pelannu n. 13 pelii ja torjunta% jotain 70-75 kun pelannu hirmutiimeivastaan ja onetimer hakijoita, mutta tässä tapauksessa itse maalivahtikin on päästänyt ns. helppoja maaleja kuten perus lirut kainalosta yms.

ps. yghyä ootellaan ps3 puolella kun meillä pieni homma kesken ;)

Itselläni on toiminut Varlamov todella hyvin. T% pyöriny 83-87% ja PMK 1.50-2.20 välillä. Mitään harjoituskortteja en ole antanut. Valmentaja kortti on +2 kaikkiin MV. Helppoja lörppöjä menee todella harvoin ja muutamat gamesaveritki vetää aina välillä. Suosittelen kokeilemaan.

Eilen ittelläkää toiminut netti pleikassa, onko jo korjattu?

OFFTOPIC: bongasin hextonin facebookin, 2 yhteistä kaveria :cool:

Eilen ittelläkää toiminut netti pleikassa, onko jo korjattu?

OFFTOPIC: bongasin hextonin facebookin, 2 yhteistä kaveria :cool:

Oletko varma? No oikeastaan hyvinkin mahdollista kun näin lähellä asutaan (et sitten julkista mitään nimiä täällä vaikken olisikaan sama herra) ;)

Mulla toimi eilen ihan mutkitta, saunalahti täällä pitäis olla en sitten tiiä onko sijainnilla mitään merkitystä mutta en usko.

---

Eilen nous vikalla 5-7 pakkauksella: +5 kaikki, Phaneuf, L. Schenn ja sun muita.. Ei mitään jaskaa kuiteskaan. :)

Täytyy sen verran osallistua tuohon maalivahti keskusteluun, et se Hextonin hehkuttama Bishop oli sen hypen jälkeen kauhea pettymys... Neljä peliä, niistä neljä häviötä ja torjunta% 72,34... :D Bishopin mallinnukseen EA Sports on varmaankin käyttänyt Vesa Toskalaa, sen verran hyvin ja aidon näköisesti poika veräjällä haparoi...

Täytyy sen verran osallistua tuohon maalivahti keskusteluun, et se Hextonin hehkuttama Bishop oli sen hypen jälkeen kauhea pettymys... Neljä peliä, niistä neljä häviötä ja torjunta% 72,34... :D Bishopin mallinnukseen EA Sports on varmaankin käyttänyt Vesa Toskalaa, sen verran hyvin ja aidon näköisesti poika veräjällä haparoi...

Pelaajasta kiinni tai sitten ei vain toimi miten mulla tai muilla on toiminu. Tässä taas törmätään siihen että kun odottaa jonkun olevan hyvä niin ei se ole, pitää ite vaan ottaa veskari, eikä välttämättä etsiä suosituksia. Itse suosittelen koska EA:n foorumilla on ollut iso hehkutus pelin parhaasta mv:stä ja siellä ilmeni Bishop, mulla toimii en takaa että kaikilla toimii. Älkää odottako liikoja jos joku suosittelee, kun testaatte mv:tä laitatte sen yleensä koetukselle, pelatkaa ihan normaalia peliä ja kuvitelkaa maalissa olevan ihan joku random johon ei voi luottaa. Kyllä se siiitä.

Ite oon nyt käyttänyt kok 65 Subbania maalissa neljässä ottelussa, kaikista voitto, PMK 1,30 yksi nollapeli ja torjuntarossa 91. Eli hyvin on nappaillut kaikki tarvittavat, helppoja ei ole mennyt. :)

Joo se Bishop on ehkä hieman liian hidas sivuittaisliikkeissään mun makuun, meinaan vaan et aina silloin tällöin vastustaja pääsee heittää liikaa one timereita kun tulee puolustettua takki auki... pelaajastahan son kiinni paljolti ja puolustus ratkaisee lähes aina, mut kyl bishopille meni kaikki niin läheltä kuin kaukaa, varsinkin kainaloista ja hanskan alta... ei pelaa beni enää ei, vaikka olisi kuinka hyvin rankattu...

Nyt tää jätkä pitää pitkän tauon. Veskarit imee, puolustus kusee, en pääse edes hyökkäysalueelle jne. En mä näin huono ole miltä pelit on näyttäny on vaan iskeny väsy tähän peliin. En saa minkäänlaista nautintoa edes hyvistä peleistä.:(
Alotan varmaan puhtaalta pöydältä sit jos vielä tätä huttia pelailen et Hexton jos haluut mun kaikki parhaat änäri miehet voin vaihtaa niitä detroitin ja hifkin pelaajiin. ;D Pistä privaa jos haluat joskus vaikka jotain rankkareit vetää mua vastaan. :D

Nyt tää jätkä pitää pitkän tauon. Veskarit imee, puolustus kusee, en pääse edes hyökkäysalueelle jne. En mä näin huono ole miltä pelit on näyttäny on vaan iskeny väsy tähän peliin. En saa minkäänlaista nautintoa edes hyvistä peleistä.:(

No voi perse. :(

Et kyllä tosiaankaan ole huono pelaaja, mutta ymmärrän kyllä että välillä menee hermo peliin. No pidä tauko ja sitten uudestaan! :)

Et todellakaan ole huono! Olen huomannut sinua vastaan pelaessani muutosta: aluksi matsimme oli aivan tasasia, sitten ne vähän muuttu enemmän minun puolelle (voi johtua siitä että aloin pelaa onlinessa ihan kunnolla ja siitä lisää online kokemusta, etenkin puolustukseen) ja nyt tällä hetkellä et saanut maalin maalia kun pelasit lupaamasi 2 ottelua minua vastaan (en itsekkään tykittänyt maaleja kovinkaan paljon, Rask teki tarvittavan työn minun maalillani :)). Jotenkin tuntuu ettet jaksa enää pelata, kun esim. verrataan toisen pelimme vetoja: 32-3 minulle, sai sinun Price kyllä 1. tähden sillä päästi vain 2 maalia, sitä ennen vedot ovat tyyliin ollu 20-20 tai 25-15 sinulle, en tiiä mistä se sit johtuu. Kannattaa pitää se breikki ja kokeilla myöhemmin sitten uudestaan, niin voi sitten hyvällä mielellä tulla voittamaan minut. :)

Kokeilin noissa viime peleissä "uutta" pelityyliä ja vedin melkein joka paikasta, sillä sai kivan hässäkän päälle hyökkäysalueelle, mutta ei paljoaakaan maaleja.

Puuttuuko tästä hutista pelaajia? Muuan Jaromir Jagria esimerkiksi en ole nähnyt kellään, en myynnissä enkä kentällä.

cchaou
Puuttuuko tästä hutista pelaajia? Muuan Jaromir Jagria esimerkiksi en ole nähnyt kellään, en myynnissä enkä kentällä.

Jaromir pelas viime kauden KHL:llässä eikä sentakia oo tässä, hutissa pelaajat on aina yhen kauden jäljessä. Jos se ois sitte nhl 13 :)

Onhan siellä A. Miettinen myös saatavilla? Eikä mies änärissä viimekaudella pelannut. Ja tuleehan hutiin kokoonpanopäivityksiä, pelaajat vaihtaa joukkuetta? En pysty uskomaan että EA ei jaksaisi noin korkean profiilin pelaajaa luoda.. uskomaton lafka. Kilpailua pitäisi lätkäpeleihin taas saada.

Ylös Bottom