Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Hyvin se peli sulla sujui, nyt vielä paremmin kun oli kova tiimi. Yghy oli kanssa antelias ja lahjoitti mulle mm. (parhaan?) valmentaja eli +2 kaikkiin kenttäpelaajille.
Mitäs tollasesta uskaltaisi pyytää? Laitoin 10000 myyntiin yöksi, jos joku jenkkipoika ostais.
Mulla oli 3 huippukentää arvot oli jotain hyö 92 puo 86 ja jormiksella jotain 80 paikkeilla hyökkäys ja puolustus. Jormista suosittelen ihan kenelle vaan kaveriks se jätkä osaa pelata kovaa ja reilusti.
Oli hiton hyviä matseja reilua vääntöä ja taisin 2 matsia 3:sta häviä.Piti pelata viimiset pelit Hextonia vastaan mut se ei kerinny niin pelasin Jormista? vastaan sitten.
Hiton Hexton vaikka hyvää tarkoitat niin kokoajan mennee huonompaan suuntaan.
Eka sä annoit vinkkei puolustukseen ja nyt käskit koota kunnon tiimin. Puolustus ei toimi ja viimesetkin itseluottamuksen rippeet jä kaukaloon.
Hyvin se peli sulla sujui, nyt vielä paremmin kun oli kova tiimi. Yghy oli kanssa antelias ja lahjoitti mulle mm. (parhaan?) valmentaja eli +2 kaikkiin kenttäpelaajille.
Mitäs tollasesta uskaltaisi pyytää? Laitoin 10000 myyntiin yöksi, jos joku jenkkipoika ostais.