Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

80k käytetty:

2x +5 kaikki
2x +3 kaikki
2x +2 kaikki
Doughty
AS Byfuglien (wtf?
283a16da79f3aa23fe1025c96295f04f.gif
)
Tavares
T. Hall
Gagner
Couture
Vanek
Alfredsson

ja paljon muita jaskoja, kulutspakka täynnä toki eli sieltä tulee +20k puckseja, näistä ehkä sellaset 45-55k en tiiä.. No ei kauheesti haittaa, meinasi käydä faili kun laitoin vahingossa +5 kaiken 3k:n osta heti:llä, mutta ehdin pelastaan sen 2. accountilla. :P

80k käytetty:

2x +5 kaikki
2x +3 kaikki
2x +2 kaikki
Doughty
AS Byfuglien (wtf?
283a16da79f3aa23fe1025c96295f04f.gif
)
Tavares
T. Hall
Gagner
Couture
Vanek
Alfredsson

ja paljon muita jaskoja, kulutspakka täynnä toki eli sieltä tulee +20k puckseja, näistä ehkä sellaset 45-55k en tiiä.. No ei kauheesti haittaa, meinasi käydä faili kun laitoin vahingossa +5 kaiken 3k:n osta heti:llä, mutta ehdin pelastaan sen 2. accountilla. :P

Eikä toi sun Byfuglienis oo ainut AS kortti joka saatu tänään, mitäköhän ******? :D

Eikä toi sun Byfuglienis oo ainut AS kortti joka saatu tänään, mitäköhän ******? :D

Ei niin, tyypit on saanu AS Karlssoniakin. :D EA failaa niin totaalisesti tai he ovat laiskoja tai ovat jättäneet pelin sikseen, eikä heitä kiinnosta tää enää kun kerran ei ees postaile niitä SOTW:eja tonne sivullekkaan. :D

Hitto!! Tää ei oo enään todellista joka pelin häviin oli vastustaja ketä tahansa. :confused: Jos kaikki pelit online ja offline lasketaan niin pelejä kertyny varmaan hiukan yli 1000. Ollu parhaimmillaan jonkun aikaa top 30 mut melkkeen kokoajan top 200-300. Hextoni, belowski jnee kyl te tiädätte et osaan kyllä pelata. Nyt joka pelis alle 10 kutia , molari kun molari imuroi oikein huolella syöttö 30% paikkeil varmaan ennen(70 paikkeil aina). Viimeset 20 pelii hävinny no ehkä siel joukos taitaa yks tuurilla tai "väärin" voitettu olla. :(:mad::confused: Kiitokset Jormasaurukselle peleist veit mua melkeen kuin youngi konsanaan ja sulla oli huonompi joukkue ja pelattiin viel 3 otteluu et se ei ollu tuuria. Youngblood on kyl tän pelin paras pelaaja mitä tiedän. =) Surullista mut tää peli menee vähintään2 viikoks ellei kokonaan hyllyyn. :( Kiitokset kaikille peleist hauskaa oli mut saatto ehkä olla mun viimeset pelit.

Hitto!! Tää ei oo enään todellista joka pelin häviin oli vastustaja ketä tahansa. :confused: Jos kaikki pelit online ja offline lasketaan niin pelejä kertyny varmaan hiukan yli 1000. Ollu parhaimmillaan jonkun aikaa top 30 mut melkkeen kokoajan top 200-300. Hextoni, belowski jnee kyl te tiädätte et osaan kyllä pelata. Nyt joka pelis alle 10 kutia , molari kun molari imuroi oikein huolella syöttö 30% paikkeil varmaan ennen(70 paikkeil aina). Viimeset 20 pelii hävinny no ehkä siel joukos taitaa yks tuurilla tai "väärin" voitettu olla. :(:mad::confused: Kiitokset Jormasaurukselle peleist veit mua melkeen kuin youngi konsanaan ja sulla oli huonompi joukkue ja pelattiin viel 3 otteluu et se ei ollu tuuria. Youngblood on kyl tän pelin paras pelaaja mitä tiedän. =) Surullista mut tää peli menee vähintään2 viikoks ellei kokonaan hyllyyn. :( Kiitokset kaikille peleist hauskaa oli mut saatto ehkä olla mun viimeset pelit.

Vaiha kokoonpanoa, sillein pelit yleensä paranee. Mulla lähtee aina kentät vaihtoon jos ei suju. Etenkin mv:t saa nopeata vaihtoa jos ei onnistu, ne pelaa mulla niin pitkään kun hyvin menee tai kun väsymys alkaa laskemaan kokonaisuutta. Osaat pelata, en ymmärrä miten et muka pärjää onlinessa, mutta koita vaihtaa kokoonpanoa tai jopa ottamaan tuon 85-85-85 joukkueen poies ja laita vähän kovempaa eli esim. 92-88-80 (ymmärrän toki että on hauskempaa pelata huonommalla joukkueella ja siten rökittää huippu joukkueita) mutta koita edes kerran tuollaista joukkuetta niin lyöt kenet tahansa.

Laitan YV:tä koska en halua jakaa minun salaista viestiäni teidän muiden kanssa. ;D

Vaiha kokoonpanoa, sillein pelit yleensä paranee. Mulla lähtee aina kentät vaihtoon jos ei suju. Etenkin mv:t saa nopeata vaihtoa jos ei onnistu, ne pelaa mulla niin pitkään kun hyvin menee tai kun väsymys alkaa laskemaan kokonaisuutta. Osaat pelata, en ymmärrä miten et muka pärjää onlinessa, mutta koita vaihtaa kokoonpanoa tai jopa ottamaan tuon 85-85-85 joukkueen poies ja laita vähän kovempaa eli esim. 92-88-80 (ymmärrän toki että on hauskempaa pelata huonommalla joukkueella ja siten rökittää huippu joukkueita) mutta koita edes kerran tuollaista joukkuetta niin lyöt kenet tahansa.

Laitan YV:tä koska en halua jakaa minun salaista viestiäni teidän muiden kanssa. ;D
Kaikki kikat kokeiltu on sitä sen verran jo kertynyt kokemust täst pelist. Ajattelin pitää vähintään sen pariviikon huilii ehkä saatan 3päivän välein käydä pistämässä Taikurit (Mr. Datsyukin ja Granen) ylihinnalla huutikseen ;D

Kaikki kikat kokeiltu on sitä sen verran jo kertynyt kokemust täst pelist. Ajattelin pitää vähintään sen pariviikon huilii ehkä saatan 3päivän välein käydä pistämässä Taikurit (Mr. Datsyukin ja Granen) ylihinnalla huutikseen ;D

No ehkä tuo on kannattavinta, itse en jaksa enää oikeastaa pelatan muita pelejä kuin playoffeja. Nyt kun voitin nämä Eliitti playoffit niin ei muita tarvii enää voittaa, ehkä tuo ammattilais ois kiva voittaa niin ois rivissä kaikki nuo pokaalit. Mutta ihan sama, korkeitaan pelaan pari peliä kuussa + playoffit ja siihen jätän. Siirrän pelaamiseni tuonne EASHL -puolelle. :P

Hah onkohan kukaan onnistunut saamaan vielä tähän mennessä näin huonoa jumbo viikonloppua, 70k:

SOTW Karlsson
2x +2 Kaikki
Tavares
Eriksson
Bäckström (wsh)
Semin

Voi luoja mitä kuraa :D kaikki pucksit meni ja ens vkl jumbo rahasto näyttää todella pieneltä ellen ala myymään niitä mun +300 nhl pelaajaa.

E. Hakusessa B.Ryan, C.Perry

Nyt tuli hyvä jumboaalto, 30k käytetty

-80 pelin soppari
-2x 50 pelin soppari
-3x +5 kaikki
-4x +3 kaikki
-SOTW Lehtonen
-Tim Thomas
-Thomas Vokoun
-Marian Gaborik
-Jeff Skinner x2
-James Van Riemsdyk x2
-Kaikkea muuta jännää

Sain käärittyä kasaan 2,5k ja Jumbosta sain Methotin, 20 sopparin ja pari harkkakorttia, jotka käytin Granlundiin. Ja nyt sitten taas hirveä työ saada toiset 2.5k.. Voi tätä köyhän elämää.. :D

Sain käärittyä kasaan 2,5k ja Jumbosta sain Methotin, 20 sopparin ja pari harkkakorttia, jotka käytin Granlundiin. Ja nyt sitten taas hirveä työ saada toiset 2.5k.. Voi tätä köyhän elämää.. :D
Myy se mun antama as Gabo ja kiitti niist luistelukorteist vaikka en nyt tällä hetkellä niitä tarviikkaan.Ehkä parempi aluks myydä tähdet ja ostaa laajuutta. Vai annoinko mä sulle sen b.Ryan no myy se. Pahoittelut muisti pätkii välliä ihan pirusti se gabo tais mennä Raipelle. :)

Hexton sä kirjotit niin hienosti et isompikin äijä ihan liikuttui ehkä kerta kiellon päälle tän kerran ;D Monelta oot onlinessa?

Myy se mun antama as Gabo ja kiitti niist luistelukorteist vaikka en nyt tällä hetkellä niitä tarviikkaan.Ehkä parempi aluks myydä tähdet ja ostaa laajuutta. Vai annoinko mä sulle sen b.Ryan no myy se. Pahoittelut muisti pätkii välliä ihan pirusti se gabo tais mennä Raipelle. :)

Hexton sä kirjotit niin hienosti et isompikin äijä ihan liikuttui ehkä kerta kiellon päälle tän kerran ;D Monelta oot onlinessa?

Joo se oli se Bobi, jonka mulle annoit kiitos siitä. :)

Onko ylihintaa/alihintaa, kun laitoin myyntiin 3500 ja osta heti 5500? Uraa 89 ja sopparia 22.

haha samaistuin tähän viestiin, voi sitä iloa kun huomaa että saa yhden pakan ostettua :D :D

Nyt tuli hyvä jumboaalto, 30k käytetty

-80 pelin soppari
-2x 50 pelin soppari
-3x +5 kaikki
-4x +3 kaikki
-SOTW Lehtonen
-Tim Thomas
-Thomas Vokoun
-Marian Gaborik
-Jeff Skinner x2
-James Van Riemsdyk x2
-Kaikkea muuta jännää

Noi lyö mun nostot ihan maan rakoon ja käytin piru yhteensä 140k, mutta sinä vain 30k? :D

Heitin 2. acolle 35k, eli tavalllaan olen käyttänyt vaan 100k jumboihin 1. acollani, aikaisemmin mainitsin nostot 80k:lla ja nyt näillä 20k:lla on tullu:

50 sop
Kopitar
Vanek
Voracek
2x +3 kaikki
2x +2 kaikki

ja kait jotain muutakin, en muista..

2. acolla - 35k:

2x +3 kaikki
Seabrook
Lucic
E. Staal
paljon paljon +9 lui/lau ja pari +2 kaikki.

Laskeskelin myynnistä saamani pucksi main acolla, niin tulis nyt tasan 120k jos kaikki myyn + 85k (tän hetkinen rahasumma) = 205k + 2. acon myynnit, eli saatan saadat rahat takaisin (222k:lla alotin) ja hiukan tuottoa. Noh, pitää olla tyytyväinen ettei miinusta tule. :)

Pitää opetella että tulevaisuudessa naisten kaato onnistuu. ;D No siis pitää harjotella kun ei meinaa äikän kursseista tulla mitään kun kirjotus asu on niin p*skaa.. Ja en ole onlinessa enää tänään, on lätkä peli ja siinä menee aikaa noin klo 22 asti.. Huomen aamulla onnistuu kun kouluun tarvitsee lähteä vasta öö.. 10:15. ;)

//EDIT

PSN maintenance has been scheduled to take place on Sunday March 4th from 12:00PM Pacific until 02.00AM Pacific on Monday March 5th.

Eli tänään tulee kait downtime.. JES! Jumboille vähän jarrua!

Joo se oli se Bobi, jonka mulle annoit kiitos siitä. :)

Onko ylihintaa/alihintaa, kun laitoin myyntiin 3500 ja osta heti 5500? Uraa 89 ja sopparia 22.
En oikein tiedä noiden jumbojen takia hinnat heittelee ihan liikaa ja just noiden jumbojen takia en ole markkinoita seuraillut yhtään. Ja kun sillä on sopparia noin vähän päälle sen 15 ottelun ja hiukan pelattu niin en tiedä sen nykyst arvoo. Jossei se mee tolla hinnalla kaupaks kato mikä on halvin markkinoilla oleva ja myy pikkasen halvemmalla. Toki ota huomioon et jos joku Ryan on selvästi halvempi kun muut niin sit ei kannata välltämättä myydä halvimmalla. Äh vaikee selittää. Parhaiten pelaajat menee kaupaksi kun jenkit herää ja jumbojen aikaa ei saa sitä mitä siitä saa myöhemmin ensiviikolla. Pistä tänne vaikka privaa jos tarviit jeesiä niin voin antaa jotain. Tosin en tiedä jatkosta et tuleeko tätä peliä enään pelattua.

En oikein tiedä noiden jumbojen takia hinnat heittelee ihan liikaa ja just noiden jumbojen takia en ole markkinoita seuraillut yhtään. Ja kun sillä on sopparia noin vähän päälle sen 15 ottelun ja hiukan pelattu niin en tiedä sen nykyst arvoo. Jossei se mee tolla hinnalla kaupaks kato mikä on halvin markkinoilla oleva ja myy pikkasen halvemmalla. Toki ota huomioon et jos joku Ryan on selvästi halvempi kun muut niin sit ei kannata välltämättä myydä halvimmalla. Äh vaikee selittää. Parhaiten pelaajat menee kaupaksi kun jenkit herää ja jumbojen aikaa ei saa sitä mitä siitä saa myöhemmin ensiviikolla. Pistä tänne vaikka privaa jos tarviit jeesiä niin voin antaa jotain. Tosin en tiedä jatkosta et tuleeko tätä peliä enään pelattua.

No jos ei tolla mene, niin taidan kyllä istuttaa kaverin tohon Ennisin viereen, ainakin kokeiluna. :)

Nyt ostin 5 pakkaa ja parhaimmat:

+5 kaikki (mv)
Claude Giroux
Ryan Suter
David Krejci
Mike Richards

Huomasin, että sain yhdessä vaiheessa 6 pakasta peräkkäin victorykortin, yhdestä kolme :D Ne oli Umberger, Gaborik ja Bobrovski

Itsellä ''onnistumisen tunne'' sää näköjään vieläkin odottaa jumbojen kanssa. Viikosta toiseen ostanut aina 20-45k pakkoja eikä yksinkertaisesti mitään mistä saisi edes yli 2000pucksia. Aivan käsittämätöntä, kun lueskelee mitä porukka kiskoo, jopa samoilla pucksi määrillä kuin itse.

Mulla oli 3 huippukentää arvot oli jotain hyö 92 puo 86 ja jormiksella jotain 80 paikkeilla hyökkäys ja puolustus.:D Jormista suosittelen ihan kenelle vaan kaveriks se jätkä osaa pelata kovaa ja reilusti.:)
Oli hiton hyviä matseja reilua vääntöä ja taisin 2 matsia 3:sta häviä.Piti pelata viimiset pelit Hextonia vastaan mut se ei kerinny niin pelasin Jormista? vastaan sitten.

Hiton Hexton vaikka hyvää tarkoitat niin kokoajan mennee huonompaan suuntaan.:D
Eka sä annoit vinkkei puolustukseen ja nyt käskit koota kunnon tiimin. Puolustus ei toimi ja viimesetkin itseluottamuksen rippeet jä kaukaloon. :D :D

Ylös Bottom