Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tossa päivällä pleijareita ja voitin ne, mutta en saanut 15000 pucksia :(:mad: Kenellekkään muulle käynyt samaa :confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tossa päivällä pleijareita ja voitin ne, mutta en saanut 15000 pucksia :(:mad: Kenellekkään muulle käynyt samaa :confused:


Tää tapahtuu muissakin turnauksissa, ittellä menny kymmeniä tuhansia tän takia, mut onneks ei ittelle sattunu pleijareis käymään näin. Joka kerta kun en ole saanut turnausvoitosta rahaa on peli mennyt jatkoajalle/rankkareille, mikäköhän syy tässäkin on :o
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt tuli kyllä ensimmäinen viikkorahalapsi vastaan (anteeksi jos joku teistä) mutta kundilla oli hyökkäys jotain 95-96, puolustus 95 ja mokkekin oli 97. Tottakai ajattelin että turpaan tulee niin että rallattaa kun huomasin 1.ketjun jossa oli jotain superjunnuja ovr 99, no lähdin matsiin tietty sillä asenteella että koitetaan ja ehkä jopa voitetaan. Alku oli yllättävän tasasta, vastustaja haki tietty koko ajan heti lämäriä maalinteko sektorista mutta puolustus peitti todella hienosti. Sitten alkoi TMR:n kiri vaihde ja siinä jäi vastustaja täysin jalkoihin maali helisi ilmassa kuunnes tietokone päätti heittää 4 nyrkin jäälle, ehtisin jo kirota kunnes Z.Kassian pamautti kiekon ilmasta yläpörsään ja tilanne 1-0, siitä vastustaja meni aivan sekaisin ja yhtäkkiä keskellä vastustajan hyökkäysaluetta olikin ilmestynyt Parentaun mentävä reikä ja hetkessä ranne ylänurkkaan 2-0, 2.erän alussa taas vastustaja tarkisti laitojen ja pleksien kestävyyttä jonka avulla pääsin hienon syöttely kuvion päätteeksi siirtämään kiekon maaliin 3-0, vastustajan epätoivo alkoi ja itse otin jäähyn vielä niin yhtäkki olikin 6-4 vastaan, ilmeisesti ei poika tietänyt miten otetaan maalivahti pois ilman pausea, jäähy loppui ja Tyrväinen pääsi sijoittamaan tyhjään pömpeliin 4-0, 40 sekuntia ennen loppua kunnon maalinedusta härdelin jälkeen Kassian kaivoi toistamiseen kiekon itselleen ja napakka rysty tilanteeksi 5-0, vastustaja onnistui taikomaan itselleen vielä jäähynkin 8s ennen loppua ja kyllähän plekanec onnistui vielä tekemään illan toisensa kun oli 0,3 sekuntia kellossa aikaa 6-0.

Tilastoja: syöttö% TMR:79% SBR:48% Laukaukset: TMR: 27 SBR:7, tästä voi päätellä että puolustus hoiti homman hienosti ja myös maalivahtipeli oli jo parempaan päin yksi pysäytetty läpiajokin listalta löytyy.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako noista online peleistä paljon puckseja?

Jos saman verran kun offline peleistä niin eihän niissä oo mitään järkeä, jos voitat puolet peleistä niin joudut vararikkoon kun ei riitä peleistä saadut pucksit edes soppareihin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako noista online peleistä paljon puckseja?

Jos saman verran kun offline peleistä niin eihän niissä oo mitään järkeä, jos voitat puolet peleistä niin joudut vararikkoon kun ei riitä peleistä saadut pucksit edes soppareihin.

Ei tässä pelaamisella puckseja tavallaan hommata, aluksi kyllä. Siis onlinesta saa hyvin puckseja jos kertoimet ovat 1-2 luokkaa, niin tulee ainakin 500 per peli. Online on vain hauskempaa, ei kukaan jaksa bottia vastaan pelata. Jos tarviit kiekkoja niin pelaa vaan offlinessa jonkun verran ja sitten voit alkaa pelaa onlinea kun pukkeja on ainakin 10k kasassa joka viikko.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EI NYT VARSINAISESTI LIITY KESKUSTELUUN,MUT:

Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? :confused:
Harmittaa vietävästi kun ei pysty antamaan mitään vastusta kavereille tossa UHT:ssa vaikka oman joukkueen arvon myötä pitäisi kyllä pistää kampoihin VÄHÄN paremmillekin joukkueille.... Esim Michael Grabner: LUI 98 EI mitään jakoa esim kaverille jolla luistelu on 80!!!
Vai olisko mulla se ohjain saamari rikki...?!?!:eek:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon taas alottanut pelaamaan HUTia ja hyvin kyllä lähti käyntiin. Statsit taitaa tältä kuulta olla nyt 8-1-1. Monta ylivertaisella joukkueella pelaavaa ukkoa, on tullut kaadettu helpohkosti. Olen ostellut minipakkoja, että saa vähän soppareita talteen, joka lienee ihan järkevää.

Ykkösketjuni Plihal (70) - Granlund (77) - Tenkrat (71) on ollut kieltämättä huippu. Mikellä yhteentoista otteluun 26 pistettä. Veskarina toimii Jan Lasak, joka on torjunut kelvollisesti.

Mites te "Proot" hankitte aluksi kiekkoja? Saan kyllä tasoero-bonusten ansiosta yleensä noin 500-600 kiekkoa per peli, mutta niillä ei paljoa juhlita.

Pelaan myös mielelläni jotakuta vastaan HUTia. Lähettäkää frendipyyntöä käyttäjälle Jormasaurus niin otetaan hieman matsia. Ei mieluusti 95-95-95 tiimejä, mutta käyvät nekin. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites te "Proot" hankitte aluksi kiekkoja? Saan kyllä tasoero-bonusten ansiosta yleensä noin 500-600 kiekkoa per peli, mutta niillä ei paljoa juhlita

Pelaat aluksi turnauksia (jos onlinessa voitat niin kannattaa niitä online turnauksia vetää). Yleensä kannattaa alottaa offline turnauksilla joista saa ainakin 2,5k yhteensä kun voittaa. Kannattaa kasata 2,500-10,000 sitten ladot kaikki jumbo mega deal -pakkoihin (tulevat nyt yön aikana klo 3:00) ja myyt kaiken "arvokkaan" jonka sait (pakkauksesta tulee 4-5 rarea ja se maksaa 2,500 kiekkoa), kannattaa myös huomioida pelaajia jota saat esim. joku ei "rare" pelaaja jolla on +90 potentiaali, niistä saa 300-4k riippuen nimestä (esim. Yakupov ja Granlund).

Toinen tyyli on näiden jumbopakkausten aikana, ryöstellä halvalla kortteja ja myydä ne sitten viikolla kalliimmalla, mutta tätä kannattaa harrastaa jos on paljon puckseja tai osaat hinnat tarkkaan.

Tuossa nyt miten minä olen nyt saanut kasaan yht. 222k kiekkoa ja siitä ladon 122k jumboihin (50 pakkausta + poistetut kortit = n. 60 pakkausta x 4 rarea = 240 "arvokasta" korttia eli eiköhän noista joku ole päälle 20k:n arvoinen). :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaat aluksi turnauksia (jos onlinessa voitat niin kannattaa niitä online turnauksia vetää). Yleensä kannattaa alottaa offline turnauksilla joista saa ainakin 2,5k yhteensä kun voittaa. Kannattaa kasata 2,500-10,000 sitten ladot kaikki jumbo mega deal -pakkoihin (tulevat nyt yön aikana klo 3:00) ja myyt kaiken "arvokkaan" jonka sait (pakkauksesta tulee 4-5 rarea ja se maksaa 2,500 kiekkoa), kannattaa myös huomioida pelaajia jota saat esim. joku ei "rare" pelaaja jolla on +90 potentiaali, niistä saa 300-4k riippuen nimestä (esim. Yakupov ja Granlund).

Toinen tyyli on näiden jumbopakkausten aikana, ryöstellä halvalla kortteja ja myydä ne sitten viikolla kalliimmalla, mutta tätä kannattaa harrastaa jos on paljon puckseja tai osaat hinnat tarkkaan.

Tuossa nyt miten minä olen nyt saanut kasaan yht. 222k kiekkoa ja siitä ladon 122k jumboihin (50 pakkausta + poistetut kortit = n. 60 pakkausta x 4 rarea = 240 "arvokasta" korttia eli eiköhän noista joku ole päälle 20k:n arvoinen). :P

Joo tosiaan onlinessa pelaan ainoastaan ja voittoja tulee jo nyt paljon, mitä nyt välillä tulee tappioita, kun kaveri tekee siniviivalta ranteella. :D
Ton mun Granlundin tosiaan sain minipakkauksesta (Lucky).

Oon kanssa tässä funtsinut, ja joskus tainnut huomata jonkun puhuneenkin eräästä rahantekotavasta. Eli ostetaan minipakkoja, poistetaan surkeimmat pelurit, ja sopparit ja muu krääsä myyntiin. Sopparit kun tuppaavat menemään 150-200 pucksin hintaan. Kun pakkauksesta saa väh. 3 sopparia + pelaajat ja poistettavat nousevat tuotot oletettavasti yli tuon 600 pucksin hankintahinnan ellen ole aivan hakoteillä. Järkevää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipas itsekkin kokeiltua eka kertaa pleijareita hyvällä kokoonpanolla 90-87-75 (paras pelaaja Gagner 90), turnausvoittohan sieltä napsahti.
Hullun "kovia" tiimejä tuli vastaan osa lähti pois kun näki moken voitot 24-1 :D Noh finaalissa ilmeisesti jenkki 96-93 tiimillään kaatui 5-1, ei onneksi lähtenyt pois kun peli repesi.
Nyt hyvillä fiiliksillä odottamaan tarjouspakkoja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.

Ihan turhaa pröystäilyä tollanen 99 veskari. Alle 90 veskarillakin pärjää loistavasti jos osaa yhtään pelata ja puolustaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.
Maalivahdin hankkimen on yhtä arpapeliä. Ennemmin pistäisin puolustuspelin ja joukkuepelin kuntoon ja sit alkaisin kokeilee eri maalivahtia.
Kannattaa kokeilla eri maalivahteja koskemattoma ja yleensä nää pitkät molarit on parhaimpii.
 
Onko muut huomanneet että veskojen sijoittumista ei välttämättä kannata kehittää? Eivät lähde niin hanakasti bugiranteissa ja eikä etukulmaveivauksissa väärään kulmaan. Pari veskaria treenasin pilalle juurikin tuon sijoittumisen takia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahdin hankkimen on yhtä arpapeliä. Ennemmin pistäisin puolustuspelin ja joukkuepelin kuntoon ja sit alkaisin kokeilee eri maalivahtia.
Kannattaa kokeilla eri maalivahteja koskemattoma ja yleensä nää pitkät molarit on parhaimpii.

Yghy hei, jos lisäilen sua kaveriksi, niin otettasko joku kerta muutamat matsit? Mulla on surkea joukkue kokonaisuuksien valossa. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tosiaan onlinessa pelaan ainoastaan ja voittoja tulee jo nyt paljon, mitä nyt välillä tulee tappioita, kun kaveri tekee siniviivalta ranteella. :D
Ton mun Granlundin tosiaan sain minipakkauksesta (Lucky).

Oon kanssa tässä funtsinut, ja joskus tainnut huomata jonkun puhuneenkin eräästä rahantekotavasta. Eli ostetaan minipakkoja, poistetaan surkeimmat pelurit, ja sopparit ja muu krääsä myyntiin. Sopparit kun tuppaavat menemään 150-200 pucksin hintaan. Kun pakkauksesta saa väh. 3 sopparia + pelaajat ja poistettavat nousevat tuotot oletettavasti yli tuon 600 pucksin hankintahinnan ellen ole aivan hakoteillä. Järkevää?

Joo minä kerroin tuosta "pucksien tekotavasta" täällä, se toimii mutta se on kovin hidasta.. Jos jaksat istua 3h pleikalla ja laitella aina 1h ajaksi, sitten ostelet aina uusia kun tilaa tulee. Niin kyllä siinä sellaset 2-5k tienaa ainakin.

Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.

MV:n kokonaisuuksilla ei ole mitään väliä tässä pelissä, pidä mielummin koskemattomina ja pitkiä veskareita. Bishop, Rinne, Missaen, Lindback ja niin edelleen ovat pelin parhaita maalivahteja, eikä niitä tarvii heittää ees 99:iin. Hyvä maalivahti on eniten kiinni puolustuksesta, ei se 99 veskari torju sen enempää kuin vaikka tuo 77 ovrl. Bishop. Mitä isompi veska, sen parempi. Ottaa helpot vedot kiinni ja sitten ei tarvitse kuin puolustaa onetimerit poies. Älä tuhlaa rahojasi joihinkin 99 ovrl. Maalivahteihin, osta mielummin tonnin Bishop (77 ovrl, AHL)/Missaen (68 ovrl, QJMHL). Ehkä ainoat veskan ominaisuudet joita kannattaa kehittää on: nopeus ja "korkea".
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä vaiheessa, vaikka en HUTia pelaakkaan, on pakko sanoa, että pitkä maalivahti ei ole tässä pelissä yhtään sen parempi kuin pienempikään, pikemminkin haitta. Oikeassa elämässä on toki parempi selvästi, mutta ei tässä NHL 12 pelissä, sillä kuten tiedety pienempi vahti saa extraboostia reflekseihin mitä pienempi vahti on. On tullut huomattua, kun joskus pelaa itse maalivahtia kerhopeleissä tai tuon 8 kauden aikana BaGM:ssä, jossa Bishop kakkosmolarina imutti käsittämättömällä prosentilla jalkojen välistä tai kainalon välistä. Pienempi saman kokonaisuuden vahti taas otti paljon paremmin.

Iso vahti on kyllä NHL 12 pelin suurin tabu. Mitä pienempi sen parempi. Jos ette usko kokeilkaapa itse.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä vaiheessa, vaikka en HUTia pelaakkaan, on pakko sanoa, että pitkä maalivahti ei ole tässä pelissä yhtään sen parempi kuin pienempikään, pikemminkin haitta. Oikeassa elämässä on toki parempi selvästi, mutta ei tässä NHL 12 pelissä, sillä kuten tiedety pienempi vahti saa extraboostia reflekseihin mitä pienempi vahti on. On tullut huomattua, kun joskus pelaa itse maalivahtia kerhopeleissä tai tuon 8 kauden aikana BaGM:ssä, jossa Bishop kakkosmolarina imutti käsittämättömällä prosentilla jalkojen välistä tai kainalon välistä. Pienempi saman kokonaisuuden vahti taas otti paljon paremmin.

Iso vahti on kyllä NHL 12 pelin suurin tabu. Mitä pienempi sen parempi. Jos ette usko kokeilkaapa itse.

Mieltymyskysymys, mieltymyskysymys.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mieltymyskysymys, mieltymyskysymys.. :D

Sitä se tosiaan tuppaa olemaan kuten tuolla MV-keskusteluissa ollaan puitu :) Tässä VS-pelimuodossa taas on se etu, että maalivahti on käytännössä aina oikein sijoittunut oli kyseessä sitten pieni tai iso vahti, joka taas onkin kerhopeleissä se vaikein juttu kun pelaa pienellä vahdilla :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä vaiheessa, vaikka en HUTia pelaakkaan, on pakko sanoa, että pitkä maalivahti ei ole tässä pelissä yhtään sen parempi kuin pienempikään, pikemminkin haitta. Oikeassa elämässä on toki parempi selvästi, mutta ei tässä NHL 12 pelissä, sillä kuten tiedety pienempi vahti saa extraboostia reflekseihin mitä pienempi vahti on. On tullut huomattua, kun joskus pelaa itse maalivahtia kerhopeleissä tai tuon 8 kauden aikana BaGM:ssä, jossa Bishop kakkosmolarina imutti käsittämättömällä prosentilla jalkojen välistä tai kainalon välistä. Pienempi saman kokonaisuuden vahti taas otti paljon paremmin.

Iso vahti on kyllä NHL 12 pelin suurin tabu. Mitä pienempi sen parempi. Jos ette usko kokeilkaapa itse.

Mielipide kysymys. Kaikki riippuu ihan puolustuspelistä tai puolustus taktiikastasi, pienemmät saattavat nopeilla reflekseillä ja nopeudella saada noita onetimereita helpommin kiinni (esim. Howard joka napsii noita onetimereita helposti mulla, mutta kaikki vedot se imee se sit imee). Jos otat onetimerit poies ja maalinedustan, vastusjalle jää ainoaksi mahdollisuudeksi vain vetää jolloin tämä pitkä veskari on loistava. Kerro minulle että miten esim. Pavelec päästi ekassa ottelussaan 5 maalia, mutta Bishop vain yhden tai Mason ekassa pelissä nollapeli ja tokassa päästi 6 maalia. Tai miksi Bishopillani on 85 torjunta% ja muilla 80%? Okei en osannut puolustaa ennen enkä silloinkaan kun hommasin Bishopin, mutta nykyään se onnistuu loistavasti ja Bishop on pelannu ihan ykkösenä ja aina yhtä varma (paitsi pienellä väsymyksellä), voittaa kaikki muut minun 90 ovrl. veskat vaikka itse on vain 77 ovrl. ja koskematon.

Peluutan pitkiä maalivahteja koska tiedän pitäväni onetimerit edes jotenkin kurissa ja silloin tämä pitkä maalivahtini nappaa ne vedot joita se kohtaa. Rinnettä vois kokeilla taas, viimeksi sai potkut 2 pelin jälkeen päästettyään yhteensä 7-8 maalia.

Oikeastaan maalivahdeilla ei ole mitään väliä tässä pelissä, kaikille uppoo se onetimer tai etukulma tai "bugirannari" jos tarpeeksi usein sitä kohtaa. Maalissani vois olla vaikka joku 1,70m 65 ovrl. veskari ja ei varmaan päästäis 3 maalia enempää (riippuu toki vastustajasta :D).
 
Ylös Bottom