Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelasin tossa päivällä pleijareita ja voitin ne, mutta en saanut 15000 pucksia Kenellekkään muulle käynyt samaa
Saako noista online peleistä paljon puckseja?
Jos saman verran kun offline peleistä niin eihän niissä oo mitään järkeä, jos voitat puolet peleistä niin joudut vararikkoon kun ei riitä peleistä saadut pucksit edes soppareihin.
Mites te "Proot" hankitte aluksi kiekkoja? Saan kyllä tasoero-bonusten ansiosta yleensä noin 500-600 kiekkoa per peli, mutta niillä ei paljoa juhlita
Pelaat aluksi turnauksia (jos onlinessa voitat niin kannattaa niitä online turnauksia vetää). Yleensä kannattaa alottaa offline turnauksilla joista saa ainakin 2,5k yhteensä kun voittaa. Kannattaa kasata 2,500-10,000 sitten ladot kaikki jumbo mega deal -pakkoihin (tulevat nyt yön aikana klo 3:00) ja myyt kaiken "arvokkaan" jonka sait (pakkauksesta tulee 4-5 rarea ja se maksaa 2,500 kiekkoa), kannattaa myös huomioida pelaajia jota saat esim. joku ei "rare" pelaaja jolla on +90 potentiaali, niistä saa 300-4k riippuen nimestä (esim. Yakupov ja Granlund).
Toinen tyyli on näiden jumbopakkausten aikana, ryöstellä halvalla kortteja ja myydä ne sitten viikolla kalliimmalla, mutta tätä kannattaa harrastaa jos on paljon puckseja tai osaat hinnat tarkkaan.
Tuossa nyt miten minä olen nyt saanut kasaan yht. 222k kiekkoa ja siitä ladon 122k jumboihin (50 pakkausta + poistetut kortit = n. 60 pakkausta x 4 rarea = 240 "arvokasta" korttia eli eiköhän noista joku ole päälle 20k:n arvoinen).
Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.
Maalivahdin hankkimen on yhtä arpapeliä. Ennemmin pistäisin puolustuspelin ja joukkuepelin kuntoon ja sit alkaisin kokeilee eri maalivahtia.Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.
Maalivahdin hankkimen on yhtä arpapeliä. Ennemmin pistäisin puolustuspelin ja joukkuepelin kuntoon ja sit alkaisin kokeilee eri maalivahtia.
Kannattaa kokeilla eri maalivahteja koskemattoma ja yleensä nää pitkät molarit on parhaimpii.
Joo tosiaan onlinessa pelaan ainoastaan ja voittoja tulee jo nyt paljon, mitä nyt välillä tulee tappioita, kun kaveri tekee siniviivalta ranteella.
Ton mun Granlundin tosiaan sain minipakkauksesta (Lucky).
Oon kanssa tässä funtsinut, ja joskus tainnut huomata jonkun puhuneenkin eräästä rahantekotavasta. Eli ostetaan minipakkoja, poistetaan surkeimmat pelurit, ja sopparit ja muu krääsä myyntiin. Sopparit kun tuppaavat menemään 150-200 pucksin hintaan. Kun pakkauksesta saa väh. 3 sopparia + pelaajat ja poistettavat nousevat tuotot oletettavasti yli tuon 600 pucksin hankintahinnan ellen ole aivan hakoteillä. Järkevää?
Onko teidän mielestä noi 97-99 kokonaisuudella olevat veskat paljon parempia kun alle 92? 25k löytyy massia niin tekis mieli ostaa 99 kok. maalivahti.
Tässä vaiheessa, vaikka en HUTia pelaakkaan, on pakko sanoa, että pitkä maalivahti ei ole tässä pelissä yhtään sen parempi kuin pienempikään, pikemminkin haitta. Oikeassa elämässä on toki parempi selvästi, mutta ei tässä NHL 12 pelissä, sillä kuten tiedety pienempi vahti saa extraboostia reflekseihin mitä pienempi vahti on. On tullut huomattua, kun joskus pelaa itse maalivahtia kerhopeleissä tai tuon 8 kauden aikana BaGM:ssä, jossa Bishop kakkosmolarina imutti käsittämättömällä prosentilla jalkojen välistä tai kainalon välistä. Pienempi saman kokonaisuuden vahti taas otti paljon paremmin.
Iso vahti on kyllä NHL 12 pelin suurin tabu. Mitä pienempi sen parempi. Jos ette usko kokeilkaapa itse.
Mieltymyskysymys, mieltymyskysymys..
Tässä vaiheessa, vaikka en HUTia pelaakkaan, on pakko sanoa, että pitkä maalivahti ei ole tässä pelissä yhtään sen parempi kuin pienempikään, pikemminkin haitta. Oikeassa elämässä on toki parempi selvästi, mutta ei tässä NHL 12 pelissä, sillä kuten tiedety pienempi vahti saa extraboostia reflekseihin mitä pienempi vahti on. On tullut huomattua, kun joskus pelaa itse maalivahtia kerhopeleissä tai tuon 8 kauden aikana BaGM:ssä, jossa Bishop kakkosmolarina imutti käsittämättömällä prosentilla jalkojen välistä tai kainalon välistä. Pienempi saman kokonaisuuden vahti taas otti paljon paremmin.
Iso vahti on kyllä NHL 12 pelin suurin tabu. Mitä pienempi sen parempi. Jos ette usko kokeilkaapa itse.