Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Haha mikä finaalipeli... Vastustaja joku vähän alle 80-80-80, ihme ja kumma lähi mua vastaan.
Itse pelistä: no offense mutta tää kaveri oli jo surkee pelaan, tein nopeet 2 maalia, sit tajusin että nyt pitää alkaa himmaileen... Heittäydyin jatkuvasti vastustajan jalkoihin janaina kampitusjäähy, kaikenlisäksi Johnson lens toista kertaa suihkuun viikon sisällä, kaveri sai täydet 2min 5-3 ylivoimaa, ei tee maaleja. Noh siinä sitten kolo loppupelin haen mitä ihmeellisimpiä harhautuskomboja ja yhdestä näistä tulikin vielä ihan hieno maali. Noh eniwei, mätettiin vuoronperään maaleja sitten ja lopputulos mulle 6-3. 15k pukseja mukaan, maistuu. Nuokin menee luultavasti Champions pakkaan, pakko kokeilla, vaikuttaa suht hyvältä hintaansa nähden.
(Omistan oikeuden kirjoittaa sekavan luettavan viestin joka saattaa sisältää kielioppivirheitä)
Minäkin voitin playoffit (jej!), ei paljoon tarvinnu vastustajia valikoida onneksi. Elä tuhlaa champions pakkaan noita voitto rahojas, sijoita johonkin pelaajaan koska voit ajatella että saat pelaajan ilmaiseksi kun voitit vaan 4 peliä (7 peliä xD).
Ekalla haku yrityksellä sain vastaan jonkun 84-83-80 joukkueen ja yllätyin että lähti mukaan, ei ollu kovin huono pelaaja hyvin se osas puolustaa mutta ei se pahemmin pärjänny mun 90 ovrl. ukoille joillain 80 ovrl:eilla, heitin 3-0 ekassa erässä ja lähetin viestin "saat 1k jos et lähde", kumma kun ei mitään vastausta tullu (paitsi "gg, hah" pelin jälkeen, tuntui siltä että olisi Longway kyseessä, mutta anyway
), kun en saanut vastausta piti vähän hellittää, mutta taisin hellittää liikaa ja se sai 3-2 pelin kunnes taas ryhdistäydyin ja heitin sen siihen 5-2, tai tais olla sillee että se sai 4-3 maalin.. mutta 5-3 päätty minun hyväkseni.
Tokassa pelissä jouduin jopa kerran poistumaan pelinteosta (ei kai tää nyt hirveetä ole
) kun vastassa oli joku 95-90-85 joukkue, lopulta sain vastaan taas yllätys yllätys suomalaisen 90-85-80 joukkueella, se oli ihan hyvä (hirveen aggressiivinen, en osannut pelaa noin aggressiivista pelaajaa vastaan joka ryntää aina päin ja taklaa) ja hyvät keskustelut saatiin pelin jälkeen. Tarjosin hänellekkin "saat 1k jos et lähde", herra vastasi "käy" kun olin johdossa 2-0 ekan erän jälkeen Bishopin loisto seivien jälkeen. Noh, meni tiukoilla kun 2-2 tasotuksen hän sai tokaa erään. Noh kolmannessa erässä jatkoin pelaamista ihan 100%:sesti ja sain sinne 4-2 taululle, siihen päättyi playoffit ja eliitti viiri nousee nyt kattoon!
Toi kaveri tossa 2. pelissä ei edes halunnut minun 1k:ta, sanoi vaan "en lähde koskaan kesken pelin" ja sanoi että "pidä vaan tonnis", vaikka yritin tyrkyttää väkisin.
Kannattaa luvata tonni vastustajalle ettei lähtisi (näin teet Raimo), tätä tein viime poffeissakin (finaalissa vain koska tätä etenemis bugia ei ollu sillon) koska haluan varmistaa ettei vastustajat lähde.
alkaa kyl tympiin tää aina vieraissa pelaaminen... en edes muista koska olisin päässyt kotikaukalossa pelaileen... hohhoijaa. 2kierrokselle asti riitti rahkeet toisella accolla, siinä turpaan 3-2. tappio tuli vielä suht karvaalla tavalla, epäonnistunut läpiajo, kaveri 2vs1 vastahyökkäykseen... ja ei, kaveri ei vedä onetimeriks vaan onneton lääppäsy ja varlamov hörppää kun kallion spurgu käsidesiä kesähelteellä. aikaa oli kellossa n.23sek, yhden puolittaisen läpiajon ehdin vielä rakentaan, mutta ei niin ei...
Sama täällä, taas sain pelata jokaisen pelin playoffeissa vieraana, vaikka connection pitäis olla hyvä että sais olla host. En sit tiiä vihaako EA minua vai missä on vika. Pitää muuten käydä kattoo pääskö minun 2. acco playoffeihin 0-2-0 recordilla, sitten vois heittää sille pari tykki kenttää ja voittaa nekin.