Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä taas ajattelen asian silleen et eikö elite pleijarit oo just paras paikka kohdata yks parhaimmista pelaajista. Ei kait siinä oo fiilistä ku jäähallin talkkari vetää elite lipun kattoon nii se on ansaittu pelaamalla jotain pensseleitä vastaan.
Lisätään vielä että tilillä painetta n.900 pelimerkkiä et pleijareissa pärjääminen olis kyllä ollu mukavaa.

Et kohtaa playoffeissa 80% todennäköisyydellä ketään "top tier" pelaajaa, vastustajat tulevat randomisti. Voin vaikka esim. kohdata 80-80-80 joukkueen finaalissa. Eli ihan sama voitatko mitkä playoffit tai et. Eliitti kertoo sen että olet pelannut "kauden" hyvin.

Nyt voi sanoa jo, että palaa totaalisesti käpy jos finaalin häviän... 6 voittoa näissä playoffeissa, 3 pykälää olen edennyt... Äskön johdin finaalia 6-3 ja vastustaja lähtee menemään kun kellossa peliaikaa jäljellä 1:58. Vtu mitä urpoja tuakin liikkuu.

Tajusin juuri, että pelasin HUTia kauden aikana 3 ottelua, tilastoilla 2-1-0. Voiko siis olla mahdollista, että olisin päässyt amatööri-playoffeihin?

Tajusin juuri, että pelasin HUTia kauden aikana 3 ottelua, tilastoilla 2-1-0. Voiko siis olla mahdollista, että olisin päässyt amatööri-playoffeihin?

Mä pääsin viime kuussa noilla statseilla, joten voi olla mahollista että pääsit.

Nyt voi sanoa jo, että palaa totaalisesti käpy jos finaalin häviän... 6 voittoa näissä playoffeissa, 3 pykälää olen edennyt... Äskön johdin finaalia 6-3 ja vastustaja lähtee menemään kun kellossa peliaikaa jäljellä 1:58. Vtu mitä urpoja tuakin liikkuu.

Piru jos näin on että jos vastustaja lähtee niin et etene, jos mua vastaan joku lähtee niin ei j*malauta... 2 peliä jäljellä edelleen, vois käydä heittää nuo vikat ihan piakkoin, ei hyvä heilu jos vastustajat disconnectaa.. Älkää sitten täällä valittako jos häippäsen joukkue valikossa teitä vastaan, en nyt halua pelata ketään täällä olevaa vastaan. x) Pitäiskö nysvätä oikein urakalla eikä pelata ketään vastaan jolla on 95-90-85 joukkue? :D En kehtaisi, mutta nyt tekis mieli varmistaa voitto.. Vaikka uskon että en kuitenkaan pakene valikoissa vaikka mikä jengi olisi, toki olisi mukavaa saada vastaan 2x 85-80-75 tiimiä :D.

Mä pääsin viime kuussa noilla statseilla, joten voi olla mahollista että pääsit.

Piru jos näin on että jos vastustaja lähtee niin et etene, jos mua vastaan joku lähtee niin ei j*malauta... 2 peliä jäljellä edelleen, vois käydä heittää nuo vikat ihan piakkoin, ei hyvä heilu jos vastustajat disconnectaa.. Älkää sitten täällä valittako jos häippäsen joukkue valikossa teitä vastaan, en nyt halua pelata ketään täällä olevaa vastaan. x) Pitäiskö nysvätä oikein urakalla eikä pelata ketään vastaan jolla on 95-90-85 joukkue? :D En kehtaisi, mutta nyt tekis mieli varmistaa voitto.. Vaikka uskon että en kuitenkaan pakene valikoissa vaikka mikä jengi olisi, toki olisi mukavaa saada vastaan 2x 85-80-75 tiimiä :D.

juuh, pelailen tässä just 84-84-85 jengillä 2accolla ;) mut täällä on kai turha sit hehkuttaa pleijareiden voittoa, jos avoimesti on myöntänyt valikoineen vastustajansa... :p ja Raimo, ite jouduin vääntään joskus 2,5k:n turnausta 8peliä...

juuh, pelailen tässä just 84-84-85 jengillä 2accolla ;) mut täällä on kai turha sit hehkuttaa pleijareiden voittoa, jos avoimesti on myöntänyt valikoineen vastustajansa... :p ja Raimo, ite jouduin vääntään joskus 2,5k:n turnausta 8peliä...

Joo en meinannutkaan mainita voitanko vai en jos valikoin vastustajani. :D

Haha mikä finaalipeli... Vastustaja joku vähän alle 80-80-80, ihme ja kumma lähi mua vastaan.

Itse pelistä: no offense mutta tää kaveri oli jo surkee pelaan, tein nopeet 2 maalia, sit tajusin että nyt pitää alkaa himmaileen... Heittäydyin jatkuvasti vastustajan jalkoihin janaina kampitusjäähy, kaikenlisäksi Johnson lens toista kertaa suihkuun viikon sisällä, kaveri sai täydet 2min 5-3 ylivoimaa, ei tee maaleja. Noh siinä sitten kolo loppupelin haen mitä ihmeellisimpiä harhautuskomboja ja yhdestä näistä tulikin vielä ihan hieno maali. Noh eniwei, mätettiin vuoronperään maaleja sitten ja lopputulos mulle 6-3. 15k pukseja mukaan, maistuu. Nuokin menee luultavasti Champions pakkaan, pakko kokeilla, vaikuttaa suht hyvältä hintaansa nähden.

(Omistan oikeuden kirjoittaa sekavan luettavan viestin joka saattaa sisältää kielioppivirheitä)

alkaa kyl tympiin tää aina vieraissa pelaaminen... en edes muista koska olisin päässyt kotikaukalossa pelaileen... hohhoijaa. 2kierrokselle asti riitti rahkeet toisella accolla, siinä turpaan 3-2. tappio tuli vielä suht karvaalla tavalla, epäonnistunut läpiajo, kaveri 2vs1 vastahyökkäykseen... ja ei, kaveri ei vedä onetimeriks vaan onneton lääppäsy ja varlamov hörppää kun kallion spurgu käsidesiä kesähelteellä. aikaa oli kellossa n.23sek, yhden puolittaisen läpiajon ehdin vielä rakentaan, mutta ei niin ei...

Olen ensimmäistä kertaa playoffeissa, ihme jos 3-1-0 statsit ei riitä :D Kauanko noita playoffeja saa pelata? Nimittäin näitä playoffeja en halua menettää tuon takia... Näihin playoffeihin pääsy oli tiukalla. Bobrovski nukkui ja vastustaja johti kahden erän jälkeen 4-1. Kuitenkin tein vielä ihmenousun ja voitin 5-4 :D Heitin viimeiset 30 sekuntia vielä pelleilyksi ja oli se tasoituskin lähellä :)

Ja eilen tein huippuryöstöjä! Koskematon Huberdeau 800 pucksia ja koskematon Johansen 750 pucksia :D (Siinä on Hexton sinulle Johansen, ja Bärtschikin löytyy)

Vielä tästä pelistä, maalivahdeissa on pudotusta 11 peliin... Yhdessä pelissä aivan huippuseivejä ja toisessa sama kuin pelaisi ilman maalivahtia. Mikä siinä on ideana?? Etukulma on aina auki, jos EA estää maalinteon sinne, se on pelaajista pois... Maalivahti tekee siinä koko ajan samaa mutta pelaajien laukaus lähtee vain lähemmäs maalivahtia.

Haha mikä finaalipeli... Vastustaja joku vähän alle 80-80-80, ihme ja kumma lähi mua vastaan.

Itse pelistä: no offense mutta tää kaveri oli jo surkee pelaan, tein nopeet 2 maalia, sit tajusin että nyt pitää alkaa himmaileen... Heittäydyin jatkuvasti vastustajan jalkoihin janaina kampitusjäähy, kaikenlisäksi Johnson lens toista kertaa suihkuun viikon sisällä, kaveri sai täydet 2min 5-3 ylivoimaa, ei tee maaleja. Noh siinä sitten kolo loppupelin haen mitä ihmeellisimpiä harhautuskomboja ja yhdestä näistä tulikin vielä ihan hieno maali. Noh eniwei, mätettiin vuoronperään maaleja sitten ja lopputulos mulle 6-3. 15k pukseja mukaan, maistuu. Nuokin menee luultavasti Champions pakkaan, pakko kokeilla, vaikuttaa suht hyvältä hintaansa nähden.

(Omistan oikeuden kirjoittaa sekavan luettavan viestin joka saattaa sisältää kielioppivirheitä)

Minäkin voitin playoffit (jej!), ei paljoon tarvinnu vastustajia valikoida onneksi. Elä tuhlaa champions pakkaan noita voitto rahojas, sijoita johonkin pelaajaan koska voit ajatella että saat pelaajan ilmaiseksi kun voitit vaan 4 peliä (7 peliä xD).

Ekalla haku yrityksellä sain vastaan jonkun 84-83-80 joukkueen ja yllätyin että lähti mukaan, ei ollu kovin huono pelaaja hyvin se osas puolustaa mutta ei se pahemmin pärjänny mun 90 ovrl. ukoille joillain 80 ovrl:eilla, heitin 3-0 ekassa erässä ja lähetin viestin "saat 1k jos et lähde", kumma kun ei mitään vastausta tullu (paitsi "gg, hah" pelin jälkeen, tuntui siltä että olisi Longway kyseessä, mutta anyway ;)), kun en saanut vastausta piti vähän hellittää, mutta taisin hellittää liikaa ja se sai 3-2 pelin kunnes taas ryhdistäydyin ja heitin sen siihen 5-2, tai tais olla sillee että se sai 4-3 maalin.. mutta 5-3 päätty minun hyväkseni.

Tokassa pelissä jouduin jopa kerran poistumaan pelinteosta (ei kai tää nyt hirveetä ole :D) kun vastassa oli joku 95-90-85 joukkue, lopulta sain vastaan taas yllätys yllätys suomalaisen 90-85-80 joukkueella, se oli ihan hyvä (hirveen aggressiivinen, en osannut pelaa noin aggressiivista pelaajaa vastaan joka ryntää aina päin ja taklaa) ja hyvät keskustelut saatiin pelin jälkeen. Tarjosin hänellekkin "saat 1k jos et lähde", herra vastasi "käy" kun olin johdossa 2-0 ekan erän jälkeen Bishopin loisto seivien jälkeen. Noh, meni tiukoilla kun 2-2 tasotuksen hän sai tokaa erään. Noh kolmannessa erässä jatkoin pelaamista ihan 100%:sesti ja sain sinne 4-2 taululle, siihen päättyi playoffit ja eliitti viiri nousee nyt kattoon! :)

Toi kaveri tossa 2. pelissä ei edes halunnut minun 1k:ta, sanoi vaan "en lähde koskaan kesken pelin" ja sanoi että "pidä vaan tonnis", vaikka yritin tyrkyttää väkisin. :D

Kannattaa luvata tonni vastustajalle ettei lähtisi (näin teet Raimo), tätä tein viime poffeissakin (finaalissa vain koska tätä etenemis bugia ei ollu sillon) koska haluan varmistaa ettei vastustajat lähde.

alkaa kyl tympiin tää aina vieraissa pelaaminen... en edes muista koska olisin päässyt kotikaukalossa pelaileen... hohhoijaa. 2kierrokselle asti riitti rahkeet toisella accolla, siinä turpaan 3-2. tappio tuli vielä suht karvaalla tavalla, epäonnistunut läpiajo, kaveri 2vs1 vastahyökkäykseen... ja ei, kaveri ei vedä onetimeriks vaan onneton lääppäsy ja varlamov hörppää kun kallion spurgu käsidesiä kesähelteellä. aikaa oli kellossa n.23sek, yhden puolittaisen läpiajon ehdin vielä rakentaan, mutta ei niin ei...

Sama täällä, taas sain pelata jokaisen pelin playoffeissa vieraana, vaikka connection pitäis olla hyvä että sais olla host. En sit tiiä vihaako EA minua vai missä on vika. Pitää muuten käydä kattoo pääskö minun 2. acco playoffeihin 0-2-0 recordilla, sitten vois heittää sille pari tykki kenttää ja voittaa nekin. :D

Mä taas ajattelen asian silleen et eikö elite pleijarit oo just paras paikka kohdata yks parhaimmista pelaajista. Ei kait siinä oo fiilistä ku jäähallin talkkari vetää elite lipun kattoon nii se on ansaittu pelaamalla jotain pensseleitä vastaan.
Lisätään vielä että tilillä painetta n.900 pelimerkkiä et pleijareissa pärjääminen olis kyllä ollu mukavaa.

Itelle kävi noin Kansallinen Junioricup-nettiturnauksen ekalla kiekalla...

kaikille@Hyvä SM-Liiga hyökki halvalla,potentiaali vähintään 80,enempi parempi.Niin halpa että tonnista jäisi varaa ostaa paikanvaihtokortti VL:ksi,jos ei valmiiksi VL.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jahas, jatkoaikatappioon onkin hyvä lopetella hutin peluu vähäks aikaa ja palata EASHL:n pariin. 5-4takkiin, luottoveska Bobrovsky petti totaalisesti. yks "tehty maali" vastustajalla, 4suoraa vetoa siniviivan tuntumasta. Tappio ei sinällään harmita, maalit mitä meni kyllä senkin edestä. Onnea kaikille voittajille ja hyviä pelejä Hutin parissa, i'm out.

Tokassa pelissä jouduin jopa kerran poistumaan pelinteosta (ei kai tää nyt hirveetä ole :D) kun vastassa oli joku 95-90-85 joukkue, lopulta sain vastaan taas yllätys yllätys suomalaisen 90-85-80 joukkueella, se oli ihan hyvä (hirveen aggressiivinen, en osannut pelaa noin aggressiivista pelaajaa vastaan joka ryntää aina päin ja taklaa) ja hyvät keskustelut saatiin pelin jälkeen. Tarjosin hänellekkin "saat 1k jos et lähde", herra vastasi "käy" kun olin johdossa 2-0 ekan erän jälkeen Bishopin loisto seivien jälkeen. Noh, meni tiukoilla kun 2-2 tasotuksen hän sai tokaa erään. Noh kolmannessa erässä jatkoin pelaamista ihan 100%:sesti ja sain sinne 4-2 taululle, siihen päättyi playoffit ja eliitti viiri nousee nyt kattoon! :)

Toi kaveri tossa 2. pelissä ei edes halunnut minun 1k:ta, sanoi vaan "en lähde koskaan kesken pelin" ja sanoi että "pidä vaan tonnis", vaikka yritin tyrkyttää väkisin.

Mikä oli ton hemmon tiimin nimi joka ei rahoja huolinu? :) saatan tuntea nimittäin.

Mikä oli ton hemmon tiimin nimi joka ei rahoja huolinu? :) saatan tuntea nimittäin.

Joku Lima.. Lima.. Limanuljaska tais olla. Kärppien logolla ja paidoilla pelasi. Ykkösessä Heatley - Marleu - *joku*.. En sitten tarkemmin tiiä. :P

Oon kyllä änärin nössöin jätkä, teen hirveitä maaleja ja katson jokaikisen vastustajan statsit, voitot häviöt ja overallpointsit, onse kätevä ku koneelta näkee. :D

Oon kyllä änärin nössöin jätkä, teen hirveitä maaleja ja katson jokaikisen vastustajan statsit, voitot häviöt ja overallpointsit, onse kätevä ku koneelta näkee. :D

Tätä ns. "pelihakua" käyttää top pelaajat, ei halua pelaa mitään lvl 1 vastaan koska pojoja ei tule. Eli tavallaan haluavat valikoida vastustajan josta saa pojoja kun voittaa. Varmaan joku tedferguson hakee vaan lvl 1:siä tällä tyylillä.. :P

Huutokaupasta UT Ovechkin bin 54000. Pitäs ainakin vähän saada voittoo, kun ei tarvetta toiselle mokomalle:D aikaa oli jälellä 36 min, eli ihme ettei ollu menny aikasemmin....vai onko herran arvo nykyään niin alhaalla? Laitoin myyntiin 99,999 -119,99 käykää ostaas poies ;)

oeoeo nyt tuli elite pleijari voitto tasasten matsien jälkee, eka voitto rankuilla, toinen jatkoajalla, kolmas oli heittopussi ja grande finalessa oli mynde77 joka kaatui tasaisen väännön jälkeen 6-5.

Tajuton vitutus päälle playoff finaalissa :mad::mad::mad:. Finaalin ilman suurempia ongelmia. Finaalin vastaan sit ittee kolmepykälää huonommalla hyökkäyksellä oleva kaveri. Pelihän alkaa sille et kaveri iskee aika nopeet pari maalii ekaan erään, vitutus on tässä vaihees kova et taasko käy näin. No tokassa erässä alkaa pelimiesten paikat lämpee ja isken tokas eräs tasoihin. Kaveri kuitenkin saa saa viel tehtyy tokan erän loppuu ikävän one timer maalin kun en saanu blokattuu millää. Kolmaanteen erään sit kaikki piippuu ja homma tuottaakin tulosta kun puolessa välissä kolmatta erää semin tulee maalintakaa ja heittää komeesti rystyltä ohi vastustajan moken. Sit käy se mikä huomannu liian usein käyvän täs pelis eli, maalin jälkeen jos kaveri voittaa alotuksen pakit jotenkin aina jäätyy ja aukee onetimer paikka, joka on 99% repussa jos tän tajuu käyttää. ****** huudeltiin tossa vaiheessa jo kovaan ääneen mut ajattelin et kyl täältä viel noustaan. Pari ok paikat erän loppuu kohti ennenkun avautuu superpaikka. Kaveri sählää jotain vaihdossa ja girouxi ja van riemersdyk pääsee 2-0 hyökkäykseen. Girouxi lipuu kiekon kanssa kohti oikeeta tolppaa ja odottaa loppuun saakka syöttöään, joka tuleekin täydellisesti kohti vanin lapaa. Verskari pyörii tässä vaiheessa ympärää maalilla kun van riemersdyk siirtää tyhjästä maalista kiekon suoraan maal... OHIII!!!! Vikat minuutit sit kaveri vetää kilpikonnaa ja tulos taas sama niinkun monesti muulloinkin pleijarifiinaalissa, eli pataan tulee vaikka mitä tekis. GG

Ylös Bottom