Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aah ja kuinka ollakkaan, peliä jäljellä 2:47, johdan 5-1 ja peli päättää jäätyä. ***** jos tämän takia katkeaa meikän playoffit niin sitten kilahtaa ja kunnolla. Samalla jää HUTin peluu takavasemmalle. GJ EA!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeksi taisin tiputtaa sut. :)

Voisin sulta Raskin lunastaa nakkaa yv:nä kaverin arvot ja hinta.

No helvetti, uskalsit tunnustaa sentään ryökäle. :D
Eihän tuo mitään hyvää peliä ollu iteltäkään, mutta kovalla prosentilla tuntu sullakin uppoovan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, Raimon kanssa pelailtiin ja peli tosiaan jääty, kun olin tappiolla 5-1. Minun pleijarit sai kyllä sn johdosta jatkoaikaa. Pelailin tuossa aiemmin ykkösenä olevaa Terdfergusonia vastaan ja ei kyllä ollut kovin miellyttävä kokemus. Kansainvälinen kaukalo ja sit pelkkää etukulmaan pommittamista. En vaan saanut puolustettua isossa kaukalossa millään pois, vitutti. 10-4 tais tulla pataan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehdottomasti pahimmat glithit on takatolppa kyttäys/onetimerit.
Tylsäähän/vittumaista se on jos joku yrittää koko pelin samaa juttua oli se sitten lämäri viivalta, kiertää maalin ja yrittää nollakulmasta tai onetimereita mut mikset vaan opettele puolustaa. Tyhmää se mun mielestä on jos oma äijä on vapaana takatolpalla ja jättää sen takia syöttämättä koska vastustaja ei osaa puolustaa. Kyllä moni jättää ne onetimerit vähemmälle jos sä puolustat ne pois.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipa melkoinen matsi pleijareitten ekalla kiekalla. Vastassa oli miska joku.. Lähtökohdat otteluun olivat loistavat. Rinteen Pekka oli huilannut edellisen pelin ja piti olla täydessä iskussa. Samoin Chara saatiin lentokentältä ajoissa matsiin ja ensimmäiseen peliin joukkueessa.
Ottelu alkaa..
Vastustaja voittaa aloituksen ja tulee sinisen yli ja ranteella yläpeltiin. Peliä takana n.30s ja 1-0 taululla. Noh ei mitään kiekko keskelle ja uutta aloitusta. Jälleen häviö ja täysin samanlaisella ranteella yläkulmaan ja peli 2-0. Tässä vaiiheessa joukkueen Vettä Korvasta koutsi huutaa rinteelle et nyt pitäis pari koppia saada matsissa, jotta ois jotain saumaa voittaa. Peksihän ei pettänyt nimittäin ensimmäinen torjunta kirjattiin 2 erän puolivälissä, kun jo 5 kiekkoa oli mennyt selän taakse. Olin itse saanut tähän mennessä punnerrettua 6 maalia joten tilanne oli 6-5. Vastustaja tasoitti 3erän puolivälissä, mutta kopitar teki 7-6 ylivoimalla reilu minuutti ennen loppua. Lopputulos oli 8-6 mulle. En oo varmaan ikinä nähnyt samanlaista peliä, jossa molemmille veskareille menee ihan kaikki sisään.

Tuo Rinne on aivan järkyttävän huono ollu mulla joka pelissä. Ei kehtaa suoraan poistaakkaan ku maksoin siitä joku 3-4k. Ei muuta ku kohti 2 kierrosta ja uusia pettymyksiä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai huoltokatko (no jos se ei oo tänään niin millon?), no hyvä että jätin noi 2 vikaa peliä playoffeista pelaamatta nyt jos on siis tänään.

Ekan voitin 5-3 jotain suomalaista vastaan saman tasosilla joukkueilla ja toisen 7-3. Tämä toka vastustaja oli joku nobo jollain international ice:lla, ei ollu semmonen joka varmaan tahallaan käyttää sitä ei vaan tiedä että siitä on apua jos oppii pelaamaan sillä. Noh dominoin ihan pystyyn sen pelin ja aloin vaan kikkailee turvallisen 5-1 johdon alla ja ladoin siitä viel 7-1, kunnes en jaksanu enää puolustaa kunnolla ja sai se ne pari maalia iskettyä.

Katselin ihan mielenkiinnon vuoksi top listoja että pystyn päättelemään ketkä "tutuistani" ovat voittaneet poffit, siellä oli pari psn kaveria 4-0-0 recordilla ja pair4you tais kans olla 4-0-0 tilastoilla eli luultavasti nämä herrat jotka löysin ovat voittaneet poffit jo, onneksi olkoon! Puolessa välissä olen nyt itse, en ota yhtään hennommin, eliittipoffit ja tahdon sen Eliitti viirin kattoon.

Piru että tuo minun Johansen on kova! PPG on 2 (pikkasen ylikin) 27 pelattua matsia ja 49 pojoa, ihan ykkönen. Samoin Kopitarini on ryhdistäytynyt ja nostanut itsensä vähän yli 1PPG edellisestä n. 0,8PPG:stä. Harmi vaan että sopimukset alkaa vetelee viimeisiään (Johansenilla 13, Niederraiterilla ja Bartchilla 15), ensi kerralla sitten 80 sopparit lyön näille. Kun nää sopparit päättyy niin on pakko ostaa ja kehittää uudet ettei yksi kenttä olis 2000 palkkaisia janttereita... Toivotaan ensi jumboaallosta tuottosaa, tahtoisin jonkun jolla vois melkeen suoraan ostaa 3x 80 soppareita tai mikseipä vaikka suoraan 3x 80 soppareita pakkauksista, mutta sekin vaatisi jonkun hyvän noston joka korvaisi nämä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin kaikki lapsukaiset korvat hörölle nyt: PSN huoltokatko piti olla alunperin tänään, mutta se on PERUTTU. Uutta ajankohtaa ei tiedetä, niinkuin joku fiksu saattoi jo lukea Longwayn linkittämästä uutisesta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin kaikki lapsukaiset korvat hörölle nyt: PSN huoltokatko piti olla alunperin tänään, mutta se on PERUTTU. Uutta ajankohtaa ei tiedetä, niinkuin joku fiksu saattoi jo lukea Longwayn linkittämästä uutisesta.

"This maintenance work has been postponed and you will be able to access PlayStation Network as normal. No new date has been set but we will let you know in advance."

Tossahan se luki, tyhmä minä.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt otan muutaman bissen yritän pelata ja pitää hauskaa. Kokeilen eri kokoonpanoja jos sais ton oman pelin kuntoon sillä tavalla.
Viimeks kun pelasin tosiaan tein kaiken väärin ja vastustajan ei tarvinu kun luistella mun pakkien välistä läpiajoon ja tehdä maali,. :(
Tälläistä tää peli on joskus sen ottaa liian tosissaan ja sit siitä ei tuu mitään. Osaan kyllä pelata ja kyllä se peli alkaa jossain vaiheessa toimia. Se ei välttämättä tarvii kun yhden hyvän pelin ja taas toimii kun unelma. Youngia, Hextonia jne.. vastaan mielellään pelaan ei tää ole muuten hauskaa jos voittaa kaikki matsit. Curtisist vielä vaikka se on pelannu pari peliä huonosti niin hyvä maalivahti se on ja jos sattuu huono Curtis niin aina sen voi poistaa ja ostaa uuden kun se maksaa aina jotain 200 kiekkoo. =D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mihis Raimo41 lähit loikkimaan pelivalikosta?

Tai päästiin me jo paitoja valitteen niin taisit huomata, että ruoka on just palamassa hellalla vai mitä tapahtu? ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noutaja tuli Youngia vastaan. 2 erän jälkeen 2-2 mut sitte päätty 5-2. Pitäs vaan olla pakeilla vieläki maltillisempi ku tosi hyvin pyöräytteli pakit ulos ku vähän höntys. Nyt onkin sit hyvä aika pitää taukoa änäristä ja koittas pelata tuolla nykyisella kokoonpanolla 2 tai jopa 3 pleijarit. Eli kuukauteen ei kärsi pelata ku 5-10 peliä ihan vaan sen verran että pääsee pleijareihin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mihis Raimo41 lähit loikkimaan pelivalikosta?

Tai päästiin me jo paitoja valitteen niin taisit huomata, että ruoka on just palamassa hellalla vai mitä tapahtu? ;)

Etkö huomannu kun pleikalla laitoin samantien viestin etten halua kusta näitä pleijareita noin helpolla :) muutoin voin kyllä ottaa matsia sua vastaan jos satut vastustajaksi.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Etkö huomannu kun pleikalla laitoin samantien viestin etten halua kusta näitä pleijareita noin helpolla :) muutoin voin kyllä ottaa matsia sua vastaan jos satut vastustajaksi.

Näin minäkin olisin tehnyt, jos ihan kuka vaan melkeen täältä ois tullu vastustajaksi (pleijareissa siis).. xD

Jos ei ole jotain tuttuja vastassa näissä playoffeissa niin pelaan mielelläni ketä tahansa vastaan, mutta katson kyllä nimeä sen verran tarkkaan ettei mitään Tedfergusonia tai vastaavaa saa vastaan. Meinasin jo lähteä tosta tokasta pelistä kun näin jään, mutta kelasin ettei se mikää hyvä voi olla ja osuin tällä kertaa ihan oikeaan. Nyt pitää alkaa olee jo varovainen ja etenkin finaalissa varmistaa ettei lyö liian isoja lukemia taululle.

Mitä jos boostattais mulle voitto?.. Joo ei, ehkäpä vedän rehdisti niinkuin viime kerralla.. yv:tä jos haluatte boostaa mulle voiton, saatte 5k!! xD.. jk...

Tekee niin mieli saada tuo eliitti viiri kattoon, sitten ei olis kun ammattilais viiri ainoo jota ei oo hommattu joten jos sen vielä hommais niin olis kiva rivi. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Päätin sitte hommata tämän Winterhawks-junnukentän, jota Hexton niin vuolaasti on täällä kehunut. En jaksanut ostella käyttämättömiä, joten ostin valmiiksi kehitettyjä. Löysinkin ihan hyvällä hinnalla Niederraiterin ja Johansenin:

-Niederraiter 96/93, 44 peliä sopparia jälellä, 5000 pucksia. (Oli pelattu jo 42 peliä valmiiksi :D)
-Johansen 99/99, 39 peliä sopparia jäljella, 4500 pucksia.

Bartschia ei löytynyt kehitettynä, joten ostin käyttämättömän ja aloin reenaamaan sitä. Laitoin +3 kaikki ja +5 kaikki näin aluksi ja sopparia 45 peliä. Loput reenikortit sitten kerään niistä joita en saa myydyksi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä taas ajattelen asian silleen et eikö elite pleijarit oo just paras paikka kohdata yks parhaimmista pelaajista. Ei kait siinä oo fiilistä ku jäähallin talkkari vetää elite lipun kattoon nii se on ansaittu pelaamalla jotain pensseleitä vastaan.
Lisätään vielä että tilillä painetta n.900 pelimerkkiä et pleijareissa pärjääminen olis kyllä ollu mukavaa.
 
Ylös Bottom