Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt vituttaa lievästi sanottuna. Tuli kasattuu yli kuukauden joukkuetta kasaa ja tulos oli et tuli 96 hyökkäys 92 puollustus. Tarkotus oli et kaikki lyyää samaa aikaa sit jäälle. No eilen sit lyötii kaikki pelimiehet kentälle ja tuloksena on täys floppi. Ykköspyssyt on siis Semin 88 - Bäckström 96 - Kessel 99 ja Van Riemersdyk 96 - Giroux 99 - Voracek 94. Kavereille tuottaa vaikeuksii päästä vihujen sinisen yli, kiekot ei mee ollenkaa lapaa vaikka kemiat on loistavat koko tiimillä, puollustaminen vaikeutu vitusti ku vertaa johonkin 88kok tiimii mil normisti pelaan. Ei voi ymmärtää miten peli muuttu ihan totaalisesti ku löi jengin tosi kovaks. Ihanku kaverin bottijannut ois tuplannu omat kykynsä. Hävisin ihan semmosille tiimeille mitä oon pessylattiaa 88kok tiimillä. Tuli sit isoin tappiokierre koko nhl12 aikana, vaikka ylivoimasesti paras tiimi. Parhaiten huomas siinä ku vetelin jotain 77kok tiimii vastaan nii en voittanu ku 4-1 :D. Normisti ku pelailee tollasta vastaan nii siel on kerran kerrasta se yli kymmenen maalii. Onks muilla tääl samanlaisii kokemuksii?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs valmentajia porukka täällä käyttää ja ootteko huomannu käytännössä niistä hyötyä? Vaikuttaako valmentaja myös koko joukkueen statseihin (tai siis nostaako noita joukkueen kokonaisuusarvoja) vai vaikuttaako se vaan jotenkin piilossa?

Mulle näyttä kertyneen pari Abbottia eli jos joku tarttee parasta maalivahtikoutsia niin yv:tä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt vituttaa lievästi sanottuna. Tuli kasattuu yli kuukauden joukkuetta kasaa ja tulos oli et tuli 96 hyökkäys 92 puollustus. Tarkotus oli et kaikki lyyää samaa aikaa sit jäälle. No eilen sit lyötii kaikki pelimiehet kentälle ja tuloksena on täys floppi. Ykköspyssyt on siis Semin 88 - Bäckström 96 - Kessel 99 ja Van Riemersdyk 96 - Giroux 99 - Voracek 94. Kavereille tuottaa vaikeuksii päästä vihujen sinisen yli, kiekot ei mee ollenkaa lapaa vaikka kemiat on loistavat koko tiimillä, puollustaminen vaikeutu vitusti ku vertaa johonkin 88kok tiimii mil normisti pelaan. Ei voi ymmärtää miten peli muuttu ihan totaalisesti ku löi jengin tosi kovaks. Ihanku kaverin bottijannut ois tuplannu omat kykynsä. Hävisin ihan semmosille tiimeille mitä oon pessylattiaa 88kok tiimillä. Tuli sit isoin tappiokierre koko nhl12 aikana, vaikka ylivoimasesti paras tiimi. Parhaiten huomas siinä ku vetelin jotain 77kok tiimii vastaan nii en voittanu ku 4-1 :D. Normisti ku pelailee tollasta vastaan nii siel on kerran kerrasta se yli kymmenen maalii. Onks muilla tääl samanlaisii kokemuksii?

Kuvittelet liikaa että paremmat pelaajat tuo automaattisesti helppoja voittoja, ota se tunne poies niin voittoja alkaa tulee. Voi olla myös ettet ole kehittänyt pelaajiasi oikein? 99 luistelu on melkeen must HUT:issa. :D

Mitäs valmentajia porukka täällä käyttää ja ootteko huomannu käytännössä niistä hyötyä? Vaikuttaako valmentaja myös koko joukkueen statseihin (tai siis nostaako noita joukkueen kokonaisuusarvoja) vai vaikuttaako se vaan jotenkin piilossa?

Mulle näyttä kertyneen pari Abbottia eli jos joku tarttee parasta maalivahtikoutsia niin yv:tä

En mä ainakaan mitään erityistä oo huomannu, mutta sinäänsä teoriassa jos sulla on D. Samuels (+2 jokaiseen, pelaaja coach) niin sun ei tartte kehittää kaikkia statteja 99:iin, vaan 97 riittää. En tiiä onko sit niillä mitään suurempaa vaikutusta, en usko että on.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos kaikille mua vastaan pelanneille! 80soppari meni paremmin pelanneelle Gretzky999:lle. Mä en tajua miten mä aina häviin Hextonille. Huvittavinta viimeisessä pelissä Hextonia vastaan oli kun tuomari oli revitty jostain Norjan liigasta ja halus katsoo kaikki mun maalit videolta. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

omalla mokella meni yllättävän hyvin tää matsi (jonka voitin 5-2)
[video=metacafe;8161029/halak/]http://www.metacafe.com/watch/8161029/halak/[/video]... ja vastustajan mokella vähän huonommin..[video=metacafe;8161040/hannah/]http://www.metacafe.com/watch/8161040/hannah/[/video]
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos kaikille mua vastaan pelanneille! 80soppari meni paremmin pelanneelle Gretzky999:lle.
Kiitos ittelles hyvistä peleistä! Ja tässä ois mun kentät pudotuspeleihi, JOS sinne pääsen
Richards-Kopitar-Williams
Horak(87)-Koivu-Grabner
Scheifele(93)-Johansen(93 ainaki vielä)-Connolly(99)
Heatley-Marleau-Pavelski

Gormley(80)-Gubranson(89)
Giordano-Babchuk
Karlsson-Enström

Bishop-Curtis(70)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitto pistetään viel paremmaksi jos youngi pelaa mua vastaan tänään ja samat ehdot kun edellises haasteessa niin saa losin ut gretzky:) Gaborikin sijaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitto pistetään viel paremmaksi jos youngi pelaa mua vastaan tänään ja samat ehdot kun edellises haasteessa niin saa losin ut gretzky:) Gaborikin sijaan.

No piru! Mikset minulle antanu tällästä mahollisuutta? Tai no joo en halunnutkaan, että laitat.. Joo.. Ensi kerralla sitten joku peliin. Tekikö chicago todella 4 maalia enemmän kuin sinä? Vai oliko tämä sellainen että "paras 3:sta"? Itse voisin kans panostaa sinua vastaan mutta kuitenkin lähen takki auki kun olen nyt voittanu useamman kerran.. Noh heitän vaikka.. AS Hartnellin ja AS Timosen peliin, ei mitään kovin arvokkaita. En halua luopua kuitenkaan AS Datsyukista tai SOTW Zetterbergistä. :D

Kait mulla viel jotain on, noh katsotaan sitten yön jälkeen jos amerikkalaisille ei maistu myynnit.. Sieltä vois pari tai yksi +5 kaikki irrota panokseksi tai vaikka Nugent-Hopkins kun niitä ryöstin 3k:n hinnalla, ne menee n. 4,5-5k:n hinnoilla.. ;)

Kiitos kaikille mua vastaan pelanneille! 80soppari meni paremmin pelanneelle Gretzky999:lle. Mä en tajua miten mä aina häviin Hextonille. Huvittavinta viimeisessä pelissä Hextonia vastaan oli kun tuomari oli revitty jostain Norjan liigasta ja halus katsoo kaikki mun maalit videolta. :)

32-12 laukaukset ja noi maalit mitkä se tarkisti niin ei huhhuh... Kimpoili pelaajien jaloista maaliin, hirveetä tuuria ja kaksi vielä yhteen peliin? Ja sit se tasotus maali, kiekko lättynä maaliin ja pakkini yrittää ottaa mutta kummallisesti hän ei saa sitä kiinni vaikka koskee siihen ja Kovalev lyö pelin tasoihin vikalla minuutilla. Noh jatkoajalla Seabrookin lämäri, Curtis pudottaa ja Modano iskee voittomaalin. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitto pistetään viel paremmaksi jos youngi pelaa mua vastaan tänään ja samat ehdot kun edellises haasteessa niin saa losin ut gretzky:) Gaborikin sijaan.

Pelaapa joskus muakin vastaan, niin voisin vaikka innostua HUTista. Paras kenttä joku 74 AHL-jyrä - Granlund - Tenkrat. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Liuta pelaajia myytävänä, ilmoittele YV:nä jos kiinnostaa!

(Nimi kok/ura)

Loui Eriksson 93/64
Malkin 97 62
Niclas Backstrom (OL) 95/100
S. KOstitsyn 93/83
Setoguchi 91/97
Semin 88/75
J.Staal 94/100
Havlat 89/35
Tanguay 86/46
Stepan 90/88
Stafford 86/52
Kesler 90/58
*koskematon M.Lucic*

Ja paljon muita NHL pelaajia sekä runsaasti pelaajia myös Euroopan liigoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli pelattua Youngbloodia vastaan eka peli päätty 5-2 ja toka matsi 7-2. Miten joku voi noin tehokkaasti käyttää maalipaikat:eek:. Mä taisin tehdä kummassakin pelis ekan maalin mut muuten keskityin puolustamaan. Väinö meni ihan oikeaaseen osoitteeseen. No täytyy vaan pelata enemmän kovia pelejä ja ehkä viikonloppuna voisin yrittää uudestaan jos youngi vaan lähtee pelailee no lähtehän se kun pistän vaan vähänpanosta. :D
 
Miten tässä hutissa saa asetettua strategiat? En ole löytänyt niitä mistään, eikä pelissä kerkeä kaikkia napeista naputtamaan ennenkuin aloituskiekko putoaa..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku haluaa mua vastaan pelailla niin pistäkää kaveripyyntöä vaan rohkeasti.
Edelleen kiinnostaa as Datsyukit voin tarjota kunnon pelaajia vaihdossa mm.stamkosia,ryania,eri as kortteja,sotw Malkinia jne... Kiekot on loppu tällä hetkel.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli pelattua Youngbloodia vastaan eka peli päätty 5-2 ja toka matsi 7-2. Miten joku voi noin tehokkaasti käyttää maalipaikat:eek:. Mä taisin tehdä kummassakin pelis ekan maalin mut muuten keskityin puolustamaan. Väinö meni ihan oikeaaseen osoitteeseen. No täytyy vaan pelata enemmän kovia pelejä ja ehkä viikonloppuna voisin yrittää uudestaan jos youngi vaan lähtee pelailee no lähtehän se kun pistän vaan vähänpanosta. :D

Jooh kiitos peleistä ja tietenkin siitä, että olit sanasi mittainen mies..
Tosin piti olla sen verran reilu et annoin vaihdossa mm. Ryanin joka ei itelläni vaan toiminut ollenkaan..

En tiedä johtuko se sun areenasta vai mistä, mutta ekassa pelissä pelaajat olivat Sairaan hitaita, pelinopeus oli todella huono.. Ei pitkään aikaa vieraspelissä ole ollut vastaavaa.. Siks oli aika hakemista kun olin tottunut vähän erilaiseen peliin..

Toisen kun pääsi kotona pelaan niin sitten oli jo vanhaa tuttua pelaamista..
Toisessa pelissä tais hyökkäysalueaika olla mun hyväksi 12min - 2min.. Et hyviä mylläköitä saatiin aikaseksi..

Et oo ensimmäinen joka ihmettelee tota meikäläisen tehokkuutta maalipaikoissa.. Jotkut aina välillä sanookin, että "voitin sentään laukaukset".. Noh, tää onkin maalintekopeli et mitä sitä suotta turhaa roiskimaan kun hakee sen paikan ja laittaa karkin reppuun..

Oli sun pelaamisessa nähtävissä, että kyllä siellä taitoa on, mutta sun täytyis saada sitä käyttöön vähän monipuolisemmin.. Nyt usein sinisen jälkeen teet sen hämylämärin ja sit syöttö takatolpalle.. Kyllähän se pari kertaa toimii mut sit se on helppo pelata pois.. Et ei muuta kuin eri variaatioita kehiin niin hyvä tulee..

Ja tottakai puolustuspeliä paremmaksi.. Jos kahteen peliin menee 12maalia niin harvemmin sitä voittaa pelit..

Mut voidaan toki joskus ottaa uudestaan pelit, hieman vaan reeniä eka alle..


Sori Northerni, mutta kun rosterissa on nyt Lemieux, Gretzky, Stamkos jne..

Niin oli must kokeilla yhden pelin ajan, yhtä huippuketjua ekaa kertaa..

Ilya (3+4) - Datsyuk (3+3) - D. Sedin (rottana huutosyötöillä, 1+4)

Et toimi kyllä, mutta kyllä tolla ketjulla pitääkin toimia..


EDIT. Ja nyt löyty ittelle veskari.. Kuningas Henkke.. 6 ottelua.. PMK 0,82, T% 94,4.. Kuningas on kyllä tullu jäädäkseen Kärpän kaveriksi..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli pelattua Youngbloodia vastaan eka peli päätty 5-2 ja toka matsi 7-2. Miten joku voi noin tehokkaasti käyttää maalipaikat:eek:. Mä taisin tehdä kummassakin pelis ekan maalin mut muuten keskityin puolustamaan. Väinö meni ihan oikeaaseen osoitteeseen. No täytyy vaan pelata enemmän kovia pelejä ja ehkä viikonloppuna voisin yrittää uudestaan jos youngi vaan lähtee pelailee no lähtehän se kun pistän vaan vähänpanosta. :D


Nämä ominaisuudet tekevät juuri herrasta niin vaikean vastustajan.Anna pirulle pikkusormi,se vie kaikki,siinä youngi suoraan sanottuna. :) Toinen mikä siinä on,että ainakin aina kun youngi tulee vastaan,yritän enemmän kuin tarpeen ja ylihän se menee ja herra paukuttaa maaleja tiuhaan....Suurin unelmani sitten vaimoni jälkeen on,että voitan sen joskus,muille rankingeille ja sun muille ihan sama,who cares.Mää taijan joskus juottaa sen 6 romillen känniin jos ei muuten ala voittoa tuleen. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt pelailen ehkä sen parisen tuntia.Tervetulooa koittamaan voittamaan :D pikku panostuspeliäki voin harkita, jos toinenki pistää jotai
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jooh kiitos peleistä ja tietenkin siitä, että olit sanasi mittainen mies..
Tosin piti olla sen verran reilu et annoin vaihdossa mm. Ryanin joka ei itelläni vaan toiminut ollenkaan..

En tiedä johtuko se sun areenasta vai mistä, mutta ekassa pelissä pelaajat olivat Sairaan hitaita, pelinopeus oli todella huono.. Ei pitkään aikaa vieraspelissä ole ollut vastaavaa.. Siks oli aika hakemista kun olin tottunut vähän erilaiseen peliin..

Toisen kun pääsi kotona pelaan niin sitten oli jo vanhaa tuttua pelaamista..
Toisessa pelissä tais hyökkäysalueaika olla mun hyväksi 12min - 2min.. Et hyviä mylläköitä saatiin aikaseksi..

Et oo ensimmäinen joka ihmettelee tota meikäläisen tehokkuutta maalipaikoissa.. Jotkut aina välillä sanookin, että "voitin sentään laukaukset".. Noh, tää onkin maalintekopeli et mitä sitä suotta turhaa roiskimaan kun hakee sen paikan ja laittaa karkin reppuun..

Oli sun pelaamisessa nähtävissä, että kyllä siellä taitoa on, mutta sun täytyis saada sitä käyttöön vähän monipuolisemmin.. Nyt usein sinisen jälkeen teet sen hämylämärin ja sit syöttö takatolpalle.. Kyllähän se pari kertaa toimii mut sit se on helppo pelata pois.. Et ei muuta kuin eri variaatioita kehiin niin hyvä tulee..

Ja tottakai puolustuspeliä paremmaksi.. Jos kahteen peliin menee 12maalia niin harvemmin sitä voittaa pelit..

Mut voidaan toki joskus ottaa uudestaan pelit, hieman vaan reeniä eka alle..


Sori Northerni, mutta kun rosterissa on nyt Lemieux, Gretzky, Stamkos jne..

Niin oli must kokeilla yhden pelin ajan, yhtä huippuketjua ekaa kertaa..

Ilya (3+4) - Datsyuk (3+3) - D. Sedin (rottana huutosyötöillä, 1+4)

Et toimi kyllä, mutta kyllä tolla ketjulla pitääkin toimia..


EDIT. Ja nyt löyty ittelle veskari.. Kuningas Henkke.. 6 ottelua.. PMK 0,82, T% 94,4.. Kuningas on kyllä tullu jäädäkseen Kärpän kaveriksi..

Joo pistetääs jotain kommenttia kun sain vihdoin pöytäkoneen kuntoon. Mulla on koti areenana iso NHL areena. Mulla pitäis olla hyvä netti yhteys 24/1 ja melkein aina oon peleis kotijoukkueena et en tiedä miks 1.pelissä tempo oli hitaampi en edes huomannut kunnolla eroa verrattuna toiseen peliin. Ehkä se vaikuttaa kun syön rivatrilleja 4mg/päivä, olen aamuvuorossa 6.00-14.00 tällä viikolla ja nukun alle 5t yöunet arkisin. Ei ihme jos mun hyökkäys oli aika köykästä kun kerran 12 minuuttiin saan kiekon haltuun. Yleensä namuttelen kiekon tyhjiin mut sua vastaan menin aika pahasti lukkoon.

Sä sait näyttäämään Curtisin huonolta. Parhaimmat veskat mulla on ollu just nää pitkät kaverit ja kehittämättömänä (melkein kaikilla alle 1,6pmk ja torjunta väh n.90% Ihan sama vaikka olis ollu joku hasekki maalis niin yhtä lailla olisin hävinny.

Tätä peliä on tullu tahkottua yli 800 onlinessa ja edellistä nhl11 huttia reilusti yli 1000 matsia niin alkanu kyllästyttää mut nää kaveripelit sai mut taas kiinnostumaan täst pelist. Jos joku haluaa treenailla mua vastaan ilman panoksia voisin pelailla tänäänn aika paljon kun oon tän päivän saikulla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä noin 3k arvoista maalivahtia suosittelisitte mulle kun neuvirth 92 kokonaisuudella oli pettymys. Päästä paljon helppoja ja vain vähän hyviä torjuntoja. Kuinka usein noita alennus pakkoja tulee muuten myyntiin?
 
Ylös Bottom