Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
miks se tuntuu siltä että muilla käy aina munkki paitsi itellä
20k käytin ja nostot on jotai rypienii ja sellast 79/82 nhl jyrää.
antakaa happea!
Mutta eikö noille nhl pelaajille kannata löydä vähintään 20 soppareita vai nouseeko palkka jos lyön 10 ja pienenpiä soppareita enimmäkseen? Kiitti muuten hyvistä vinkeistä
75k käytetty, paras +5 kaikki (mv), J. Staal, Tavares, Grabner, Seguin, Bergeron ja 2x +3 kaikki. Joten ei täälläkään kummosesti mene..
Ihan sama minkä sopparin laitat jos et kehitä, parempi pitää sopimus lähellä 15 ja niin se voi myydä jos ei pidä pelaajasta. Jos äijällä on joku 30 sop ja aijot myydä, niin hankalaa voi olla ja kortin arvo saattaa laskea (kyseessä pitää toki olla joku helposti kehitettävä.
pakko tarttua, tunnen kaverin henkilökohtaisesti ja johtopäätöksesi meni nyt niin päin p*rsettä kun mennä voi... äkkiseltään epäilisin, että kaveri tietää kiekosta EHKÄ hieman enemmän kuin luulet ei pahalla, mut tahallaan
Vakuuttavaa kun jokatoinen sana tyyliin ehkä, epäilen, hieman Mutta joo tosiaan ei nyt tietämisestä puhuttu, vaan periaatteessa nyt puhuttiin Devilsin pelien seuraamisesta.
olen pahoillani, jos viestini kirjoitusasu oli mielestäsi väärä, etkä ymmärtänyt viestin pointtia...
Näytä liitetiedosto 8786
Joo en tosiaan ymmärrä minkätakia pitää ruveta aukomaan, jos keskustelen asiasta joka ei sinulle kuulu jonkun muun henkilön kanssa? Ja ihan samahan se olisi Youngbloodin sanoa että Stamkos ei osaa tehdä maaleja tai Pittsburghin heikkous on keskushyökkääjät. Silloin on aivan aiheellista kyllä sanoa että ei varmaan ole hirvittävästi tullut seurailtua jääkiekkoa, (ainakaan keväisten höntämm-kisojen & todella kovatasoisten euroopan liigojen ohella)
Mutta enivei, jatketaanko privatessa niin ei tukita ketjua
Ja heitetään nyt jotain ontopikkia;
Miten pystyn pääsemään amatööri pleijareihin? Trophyt löytyvät elite&pro pleijareista, joten onko edes teoriassa mahdollista saada amatööritrophya? Ja ei, en ole mikään trophyhuntteri, mietin vain miten saisi edes yhteen änäriin 100%
Miks et käyttäny sitä mua vastaa?Oon se Gretski999, joka yritti houkutella sua ostaa 8000 +5kaikkii peli päätty 3-2 sulle ku pelattii vastakkai tosa turnauksessa.Kiitos nahtavasta ja jännittävästä pelistäKyllä täytyy olla pucksien puutteessa tai sit ei vaan osaa käyttää AH:ta. Löysin UT Salmingin bin 3500. Kiitos ja kumarrus
Miks et käyttäny sitä mua vastaa?Oon se Gretski999, joka yritti houkutella sua ostaa 8000 +5kaikkii peli päätty 3-2 sulle ku pelattii vastakkai tosa turnauksessa.Kiitos nahtavasta ja jännittävästä pelistä
Millä kuvakulmalla tykkäätte pelaa ?