Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan ykkönen, tuplasti parempi kuin Crosby tässä pelissä siis. Crosby on liian heiveröinen ja kaatuu liian helposti. Datsyuk pysyy pystyssä, osaa taklata, osaa luistella ja ai että mitkä kädet.. :D Heitäppä sille +5 kaikki niin on ihan tykki. Toimii kyllä ihan koskemattomana ;)

Sinänsä aika jännä kun itsellä crosby ei kaadu mistään ja voi aivan helposti ajaa kiekon kanssa maalille, Datsyukillakin on helppo hyökätä mutta ei se crosbylläkään hankalaa ole. Oveckini ny ton susipaska kuten oikeassaki elämässä. Mutta tietysti paras kaikista on Ilya ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sinänsä aika jännä kun itsellä crosby ei kaadu mistään ja voi aivan helposti ajaa kiekon kanssa maalille, Datsyukillakin on helppo hyökätä mutta ei se crosbylläkään hankalaa ole. Oveckini ny ton susipaska kuten oikeassaki elämässä. Mutta tietysti paras kaikista on Ilya ;)

Nojaa, voi olla. Mutta mitä muilta oon kuullu (EA:n foorumilta) niin koskematon Crosby on huonompi kuin koskematon Datsyuk. Sinäänsä sillä ei oo mitään väliä, kaikki pelaajat on hyviä jos osaa pelata. ;D Joo Kovalchukista oon kuullu et on pirun kova snaippaamaan, itse en kyseistä herraa ehkä halua. Ovechkin on yliarvostettu p*ska jonka sais heittää suoraan 89 ovrl. Kovalchukin tasolle. Kannattaa näköjään olla koko kausi sivussa niin ovrl. pysyy 94:ssa, kun pelata koko kausi ihan p*skasti ja ovrl. laskee 93:sta - 91:een.

Malkin on taas omaa luokkaa, se on pirun kova.. Vaikken Pingviineistä pidä niin vois sitä jonkun Neal - Malkin - ? -kentän kasata/hommata. :D

Uusia SOTW -kortteja en oo kuullu ja samat vanhat ovat vielä sivuilla. Mitä helkkaria taas, ois kiva saada uusia SOTW:eja.. Jos tulee uudet piakkoin veikkaan että Stamkos löytyy sieltä, noussu pisteissä ihan sikana ja maaliputki senkuin jatkuu. Tänäähän on pistepörssin top 2:den kamppailu:

Stamkos vs. Malkin, sitä odotellessa. (tulee 20:00 nelonen sport pro)

//Edit

No löysin sitten tän viikon SOTW:it

D. Sedin, Wheeler, E. Kane, E. Staal, Crawford ja junnut/sun muut

ei näy EA:n sivuilla, mutta pelissä kuulemma näkyy. Mulla ei näy koskaa SOTW:it siinä HUT:issa, joten nappasin tän foorumilta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ei näy EA:n sivuilla, mutta pelissä kuulemma näkyy. Mulla ei näy koskaa SOTW:it siinä HUT:issa, joten nappasin tän foorumilta.

Missä niitten sitten kuuluis näkyä täällä pelissä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo Kovalchukista oon kuullu et on pirun kova snaippaamaan, itse en kyseistä herraa ehkä halua.
Malkin on taas omaa luokkaa, se on pirun kova.

Pakko sanoo et oli aika jäätävä tutkapari entisessä ykköskentässä...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite hankin viime viikolla Kovalchukin ja iskin muitta mutkitta 80 pelin sopparin ja kaks +5 kaikkea :DEn saanut 99:n asti kun laukaus, luistelu ja kädet tulivat nopeasti vastaan ja overall jäi 98:n Taklaus on nyt 95 ja puolustus 90.

On kyllä kova kenttä Kovalchuk - Stamkos - Datsyuk. Vaikka kemia on vain 58 niin silti kulkee ja lujaa. Makia kun kaksi 98:n overallin omaavaa jätkää Stamkosin laidoilla
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä kova kenttä Kovalchuk - Stamkos - Datsyuk. Vaikka kemia on vain 58 niin silti kulkee ja lujaa. Makia kun kaksi 98:n overallin omaavaa jätkää Stamkosin laidoilla

Stamkosin laidoilla? Jumakeuta eikka nyt valot päälle ja Datsyuk sentteriksi. Datsyukin alotus ovrl. pelissä on 85 ja Stamkos jtn. 70-78. Vaikka ei sillä nyt hirveetä merkitystä ole jos osaa alottaa, mutta jos ei osaa niin kaikki apu vaan käyttöön.

Missä niitten sitten kuuluis näkyä täällä pelissä?

Kuten sanoin, en itsekkään näe. Veikkaan että näkyy jos pelin laittaa Englannin kielellä tai pitää olla season ticketin omistaja. Niin ne pitäis näkyy siinä missä on "uutisia" eli recordin ja pucksimäärän alapuolella.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

hexton13 sanoi:
Kuten sanoin, en itsekkään näe. Veikkaan että näkyy jos pelin laittaa Englannin kielellä tai pitää olla season ticketin omistaja. Niin ne pitäis näkyy siinä missä on "uutisia" eli recordin ja pucksimäärän alapuolella.

Mulla ei näy myöskään nämä sotw:t vaikka kieli on englanti. Mutta pitäskö vaihtotarjousten näkyä jossain muualla kun tuolla vaihtopakassa mennessä kortin päälle? Mä en niitä muualta oo löytäny mutta onhan se järjetöntä että pitäisi käydä jokainen kortti erikseen läpi tsekkaamassa jos on vaihtotarjous tullut. Tällaset jutut pitäis näkyä just tuossa uutisboxissa edes sillain että kertoo että sulla on vaihtotarjous, mutta ei..

Kyseltiin myös hyviä pakkipareja: mulle maistuu Demers-Burns ja Ehrhoff-Myers. Seabrook on kova mutta oon peluuttanu Hjalmarssonin kanssa.. ehkä toimis Keithin kanssa paremmin kuten täällä kommentoitiin. Charalle etsiskelen myös toimivaa paria.

Ja hyökkääjistä mulla on yllättänyt Washingtonin ketjussa Eric Fehr... mättäny melkein maalin/peli onlinessa Bäckströmin ja Seminin vierellä ja tuntuu että mies ei kaadu millään.

Sitten vielä yks kysymys momentumista kun se tuntuu ärsyttävän välillä kaikkia: Selostajat välillä kommentoi kun taklailee tai tappelee että momentum on siirtymässä tai että tämä herättelee joukkuetta. Ootteko huomannu eroa? Itsellä tänään yks matsi missä ekat 2 erää vastustajan veskari otti kaiken kiinni, syötöt ei menny koskaan omille ja oma veskari sekoili. Sitten päätin alkaa taklaileen ihan hulluna ja haastoin tappeluun (ja voitin). Tuli kyseiset selostukset ja peli käänty: syötöt meni kohdillee, maalit uppos ja ihan kun omat ukot ois tullu nopeemmiksi. Oliko sattumaa vai onks momentumin kääntämiseen jotain konsteja?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla ei näy myöskään nämä sotw:t vaikka kieli on englanti. Mutta pitäskö vaihtotarjousten näkyä jossain muualla kun tuolla vaihtopakassa mennessä kortin päälle? Mä en niitä muualta oo löytäny mutta onhan se järjetöntä että pitäisi käydä jokainen kortti erikseen läpi tsekkaamassa jos on vaihtotarjous tullut. Tällaset jutut pitäis näkyä just tuossa uutisboxissa edes sillain että kertoo että sulla on vaihtotarjous, mutta ei..

Kyseltiin myös hyviä pakkipareja: mulle maistuu Demers-Burns ja Ehrhoff-Myers. Seabrook on kova mutta oon peluuttanu Hjalmarssonin kanssa.. ehkä toimis Keithin kanssa paremmin kuten täällä kommentoitiin. Charalle etsiskelen myös toimivaa paria.

Ja hyökkääjistä mulla on yllättänyt Washingtonin ketjussa Eric Fehr... mättäny melkein maalin/peli onlinessa Bäckströmin ja Seminin vierellä ja tuntuu että mies ei kaadu millään.

Sitten vielä yks kysymys momentumista kun se tuntuu ärsyttävän välillä kaikkia: Selostajat välillä kommentoi kun taklailee tai tappelee että momentum on siirtymässä tai että tämä herättelee joukkuetta. Ootteko huomannu eroa? Itsellä tänään yks matsi missä ekat 2 erää vastustajan veskari otti kaiken kiinni, syötöt ei menny koskaan omille ja oma veskari sekoili. Sitten päätin alkaa taklaileen ihan hulluna ja haastoin tappeluun (ja voitin). Tuli kyseiset selostukset ja peli käänty: syötöt meni kohdillee, maalit uppos ja ihan kun omat ukot ois tullu nopeemmiksi. Oliko sattumaa vai onks momentumin kääntämiseen jotain konsteja?

ainakin tuolla BAP puolella tuo tappelun voittaminen saa usein botit pelaamaan paremmin ja saahan sillä kenttien energian täysiin... myös taklaaminen kai auttaa asiaa, sekä se että ei jäähyjä kauheasti ota. huhupuhetta, tiedä tästäkään sen tarkemmin :( tais sitten se ns.momentum on vaan siellä kapulan toisessa päässä :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ainakin tuolla BAP puolella tuo tappelun voittaminen saa usein botit pelaamaan paremmin ja saahan sillä kenttien energian täysiin... myös taklaaminen kai auttaa asiaa, sekä se että ei jäähyjä kauheasti ota. huhupuhetta, tiedä tästäkään sen tarkemmin :( tais sitten se ns.momentum on vaan siellä kapulan toisessa päässä :p

Veikkaan samaa, kuka nyt ei 6-0 johdossa ala lepsuilemaan? :D Voihan tässä olla joku momentum kikka, selostajat kun sanovat "now they got the momentum.." niin pelaajat alkais muka pelaa paremmin, taklaukset ja tappelut ihan oikeasti lisäävät peli-intoa takaa-ajo joukkueelle, en tiiä onko EA sitten heittäny jonkun tälläsen tähän. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joltain löytyy Drew Doughty tai saa sen jumbojen aikana, laittakaa tänne päin YV:tä. Ostan halvimman pois.

Eipä löydy kun semmonen 20k jumboihin tällä kertaa, ellei Gretzky mee kaupaks (6h jäljellä, osta heti 47 500, halvin väinö markkinoilla!). Toki löytyishän meikän kokoelmastakin 302 NHL jannua ja rare kortteja löytyy muistakin liigoista... Ei vaan jaksa alkaa myymään :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä aina tiedätte, että alepakat on tulossa myyntiin?

Onko se vaan kokemuksen tuoma haistelu, että vaan tiedostatte niiden tulevan myyntiin tyyliin lauantaina klo 18oo =)

Mikko Koskisen ura kesti tasan yhden ottelun.. 8vedosta 6 sisään, joista pari oli tosi helppoa.. Tappio plakkariin ja Mikko lähti sitten helvetin kyytiä mun kokoelmasta hevon kuuseen.. En halunnu ees myyntiin laittaa, jotta ei tarvitse sitä enää kattella..


Ite hankin viime viikolla Kovalchukin ja iskin muitta mutkitta 80 pelin sopparin ja kaks +5 kaikkea :DEn saanut 99:n asti kun laukaus, luistelu ja kädet tulivat nopeasti vastaan ja overall jäi 98:n Taklaus on nyt 95 ja puolustus 90.

On kyllä kova kenttä Kovalchuk - Stamkos - Datsyuk. Vaikka kemia on vain 58 niin silti kulkee ja lujaa. Makia kun kaksi 98:n overallin omaavaa jätkää Stamkosin laidoilla


Kappas, että peli toimii tollasilla ja varsinkin tuon arvoisilla sepillä =)

Just hyvä esimerkki realistisuudesta.. Ilyan puolustusarvo 90... Sais oikeesti olla varmaan 40 :D

Varmaan tosi vaikeeta pitää noilla "kehityillä" ukoilla kiekko lavassa.. ;)

Ja elä ota raivareita, kunhan kommentoin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä aina tiedätte, että alepakat on tulossa myyntiin?

Onko se vaan kokemuksen tuoma haistelu, että vaan tiedostatte niiden tulevan myyntiin tyyliin lauantaina klo 18oo =)

Melkeen alusta asti tullu joka vkl la-su välisenä yönä klo 03.00 eli sen suuremmasta haistelusta ei ole kyse:D Ois kyl siistii et ea jättäis joku kerta laittamatta myyntiin voi sitä polemiikiin määrää :D Jengi kuitenkin niitä odottelee kuola valuen :)

hextonille pieni kymysys: Kun olet tuolla ea:n foorumeilla pyöriny niin onko siellä tullut ilmi että mikä tuo 7 areena on? Saa toki muutkin vastata jos tietävät.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä aina tiedätte, että alepakat on tulossa myyntiin?

Onko se vaan kokemuksen tuoma haistelu, että vaan tiedostatte niiden tulevan myyntiin tyyliin lauantaina klo 18oo =)

Mikko Koskisen ura kesti tasan yhden ottelun.. 8vedosta 6 sisään, joista pari oli tosi helppoa.. Tappio plakkariin ja Mikko lähti sitten helvetin kyytiä mun kokoelmasta hevon kuuseen.. En halunnu ees myyntiin laittaa, jotta ei tarvitse sitä enää kattella..

Tottakai EA niitä latoo ku tyypit tunkee kaikki viikkorahansa niihin, jumbot on tullu varmaan pari kuukautta putkeen ja aina sunnuntai yönä klo 3:00. En pidä tästä joka viikkoisesta jumbojen laittamisesta, ois kiva että korttien arvotkin nousis vähän.

Mun Pavelec koki saman kohtalon kuin tuo sinun Koskinen, pisti v*tuttamaan vaikka ois siitä tonnin saanu sen 230 sijaan.

//EDIT

hextonille pieni kymysys: Kun olet tuolla ea:n foorumeilla pyöriny niin onko siellä tullut ilmi että mikä tuo 7 areena on? Saa toki muutkin vastata jos tietävät.

Ei oo ilmenny.. Ei mitään hajua mikä se on.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

AS Koivu mulla nyt, kun voitin yghyn 2-1 pienellä tuurimaalilla. :P Laukaukset toki 28-9, eli ehkä jopa ansaittu voitto.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ite tykkään hall gagner eberle kentästä ja sitte kakosessa kopitar ja kessel loput onki sitte kuraa.. 99price on ihan paska ei saa mitää kii torjuntaprosenttiki on sen 70% ja käytin sille kuiteki 80sop ja yms.... kumma jos karlssonista ei tuu SOTW korttia tälle viikolle..?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ite tykkään hall gagner eberle kentästä ja sitte kakosessa kopitar ja kessel loput onki sitte kuraa.. 99price on ihan paska ei saa mitää kii torjuntaprosenttiki on sen 70% ja käytin sille kuiteki 80sop ja yms.... kumma jos karlssonista ei tuu SOTW korttia tälle viikolle..?

Oisit kelannu vähän ylöspäin:

SOTWit: D. Sedin, Wheeler, E. Kane, E. Staal, Crawford ja junnut/sun muut

Niin ja mitä pidempi veska sitä parempi, ovrl:eilla ei ole mitään väliä, turhaan käytit kaikki 80 sop. ja sellaset. :/
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisit kelannu vähän ylöspäin:

SOTWit: D. Sedin, Wheeler, E. Kane, E. Staal, Crawford ja junnut/sun muut

Niin ja mitä pidempi veska sitä parempi, ovrl:eilla ei ole mitään väliä, turhaan käytit kaikki 80 sop. ja sellaset. :/

no perkele:s kyllähä tu price iso on mutta hoo o nuita pucksejaki vielä löytyy onneks:D crosbyrahat!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt olis koskematon R.Nash 89/92 75 Uraa myynnissä ostakaa pois annan pientä kfin alennusta :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysyn vähän kysymyksiä tästä nhl 12 hutista:

- Onko noista areenoista mitään apua esim. jos ostan sen isoimman areenan niin hyödynkö siitä mitään?
- Kannattaako ensin kehittää pelaaja vai antaa sopimuksia vai onko sillä edes väliä?
- Miksi 80 ja 50 sopparit maksaa niin paljon kun 20 soppareita saa paljon halvemmalla?
- Hyökkääni eivät osaa sijoittua hyviin paikkoihin voinko tehdä asialle jotain?
- Mitä puolustus treenikortti hyödyttä?
- Miten saisi helposti ea puckseja kun mulla ollu parhaimmillaan vaan 5k kun joutuu ostelemaan soppareita/uusia pelejä nii ei pysty säästelemään?

Hyvät vinkit/neuvot on aina tervetulleita.
 
Ylös Bottom