Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
juuh, harvoin oon nähnyt et joku niitä laitoja osaa noinkin hyvin käyttää.. eka peli meni miten meni, toinen olikin pään hakkaamista tolppiin ja yghyn quickiin... yghyllä 8vetoa ja kaks sisään, itellä tais olla 29 ja kolme tolppaa tosin en jaksanut muokkailla kenttiä eli yghy oli jo rosterinsa puolesta aikas pahasti altavastaajana.
LongWaytä vastaan pelattiin parit pelit eka mulle tappio 6-3 ja toisessa voitin 2-0 jos nyt oikein muistan. Puolustus on kussu aika pahasti lähiaikoina, hirveetää ylipuolustusta ja säntäilyä.
Aika altavastaaja olin mut sitkun pääsen syöttelee rauhassa niin alkaa tapahtua. Toi on kyl kiva käyttää noita laitoja apuna kun syöttelee ja nyt en tarkoita sillä et pitkää ja perään.
juuh, harvoin oon nähnyt et joku niitä laitoja osaa noinkin hyvin käyttää.. eka peli meni miten meni, toinen olikin pään hakkaamista tolppiin ja yghyn quickiin... yghyllä 8vetoa ja kaks sisään, itellä tais olla 29 ja kolme tolppaa tosin en jaksanut muokkailla kenttiä eli yghy oli jo rosterinsa puolesta aikas pahasti altavastaajana.