Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

LongWaytä vastaan pelattiin parit pelit eka mulle tappio 6-3 ja toisessa voitin 2-0 jos nyt oikein muistan. Puolustus on kussu aika pahasti lähiaikoina, hirveetää ylipuolustusta ja säntäilyä.
Aika altavastaaja olin mut sitkun pääsen syöttelee rauhassa niin alkaa tapahtua.:D Toi on kyl kiva käyttää noita laitoja apuna kun syöttelee ja nyt en tarkoita sillä et pitkää ja perään. :D

juuh, harvoin oon nähnyt et joku niitä laitoja osaa noinkin hyvin käyttää.. eka peli meni miten meni, toinen olikin pään hakkaamista tolppiin ja yghyn quickiin... yghyllä 8vetoa ja kaks sisään, itellä tais olla 29 ja kolme tolppaa ;) tosin en jaksanut muokkailla kenttiä eli yghy oli jo rosterinsa puolesta aikas pahasti altavastaajana.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

juuh, harvoin oon nähnyt et joku niitä laitoja osaa noinkin hyvin käyttää.. eka peli meni miten meni, toinen olikin pään hakkaamista tolppiin ja yghyn quickiin... yghyllä 8vetoa ja kaks sisään, itellä tais olla 29 ja kolme tolppaa ;) tosin en jaksanut muokkailla kenttiä eli yghy oli jo rosterinsa puolesta aikas pahasti altavastaajana.

Mulla tais olla hyö82 puo81 sun lukemii en muista. Hitto kun mun junnut pysy pystyssä niin pakko pistää kiekko liikkumaan. Joku vois saada sellasen käsityksen et mä käytän aina teko syynä huonoo joukkuetta jos tulee tappio. Mut on toi vaan niin kivaa pelata noilla tuntemattomilla nimillä.:D
Mä en ole vielä edes kokeillu mun kaikkii tähtii saati sit nhl miehii.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt palo pinna ihan totaalisesti... hävisin 7-6 vikalla minuutilla jollekkin pellelle joka ei muuta osanut kun laidasta-laitaan syötön ja maali.. Ja vielä semmosia jotka v*ttu on pirun vaikee puolustaa poies.. Molemmilla oli maalissa Lindback, laukaukset 33-18 mulle.. Hänen Lindback veti huikeita seivejä, kun taas oma Lindbackini ilman väsymystä imas pariin otteeseen sellasen vedo että.. Niin ja ratkasu maali? Onetimer Lindback kylki eellä yrittää torjuu`? MITÄ V*ttua siis oikeesti, ei piru että palo pinna.. Tämä ei ollu onneksi sitä takatolppailua mutta vielä ärsyttävämpää tämä v*tun poikkari koko pakiston läpi ja maali, vaikeeta on puolustaa jos botti ei tajua pitää sitä toista kun itse blokkaan kiekollista. No sentään vain yhellä maalilla hävisin, jos sillä ois ollu mun Lindbacki maalissa niin ois varmaan ollu 15-0 mulle...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvitsisin pakkipari ehdotuksia, eli mitkä pakeiksi? ovrl ei kehitettynä mieluiten 86-94
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvitsisin pakkipari ehdotuksia, eli mitkä pakeiksi? ovrl ei kehitettynä mieluiten 86-94

Weber ja Suter ?

Itsekkin taas tänne päässyt ja eilen ajattelin ett voisi vaikka Huttia koittaa mutta mein netillä oli hirvee rage pääl ni se toimi noin 10 min putkeen katkes ja toimi taas vois tänää koittaa uurestaa mun mahtavalla AHL joukkueella et miten homma toimii :D

Miettisin muute et pelaaks tästä "viestiketjusta" ketään EASHL:ää voitais vaikka joku "KonsoliFIN HUT palsta" joukkue tehdä olis hauska idea, vois pelailla silloin tällöin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa se on 99 97 96 ja joo kyllä välillä saa venata että vastustajan löytää:)

Mikäs siinä mun 96 89 92 joukkueessa mätti, kun et voinut eilen pelata ja piti jäädä vielä pelipaita valikkoon odottelemaan?

Terveisin: "ANGRY NOOB!"
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

mä pääsin ammatilais playoffeihin 2:lla online voitolla :) siis kaks peliä olin pelannu ja molemmat voittanu.
viime kuussa tais olla jotain 12-19-5 enkä päässy ees amatööri :s nnyh.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hitto kärsin kahden ottelun häviö putken.. Yksi niistä oli tuo 7-6 häviö ja toinen 2-1 häviö, jää pannuttamaan kun yhestä maalista oli kiinni.

No nyt pääsin taas voittojen tielle 3:lla 4-2 voitolla, eli nyt finaali enää jäljellä, eilen voitin.. Voitanko tänään? :O Hyvin palvellut Pronger jäi nyt eläkkeelle mutta löysin uuden samanlaisen vain 500 kiekolla, seuraava halvin oli 1,7k eli pienehkö ryöstö.. Mutta menee omaan käyttöön.

Peleistä sen verran että kaikki kolme voitin 4-2 ja pelasin uudella tyylillä: viivaan ja lämäri alas, tätä toistin melko usein ja ja ja ja hirveen hirveen paljon laukauksia per peli tuli, ainakin +25 joka ottelussa. Ei kyllä maaleja tule niin hirveesti tällä tyylillä mutta hauskaa se on, kun ei tartte aina odottaa hyvää onetimer/kynäily paikkaa. Suosittelen kokeilemaan, erittäin "hubaa" ja mukavaa vaihtelua. Aina voi myös tyhjässä tilassa lämätä yläkulmaan. Sit lisänä että nykyään rannailen melko usein, en välttämättä käytä sitä sanottua "bugia" että aina menis yläpesään, ammun sinne missä on tilaa ja yleensä uppoaa juuri patjojen yli jonne oikeasti pelaajat vetää jos ei yläkulma ole varma.

Tarvitsisin pakkipari ehdotuksia, eli mitkä pakeiksi? ovrl ei kehitettynä mieluiten 86-94

Suter - Weber
Keith - Seabrook
Pronger - Coburn <- Halpa, saat jumbojen aikaan molemmat yhteishintaa 1,5k tai vähemmän, hiukan hitaita, mutta kokoa löytyy niin pirusti. ;)
Chara - McQuaid <- McQuaid:ille vaan 80/50 soppari + 3x +3 kaikki, kuulemma EA:n foorumilla pelin paras pakkipari.
Tinordi - Rundblad <- ei ollut kovinkaan huonoja vaikka mainitsin joskus toisten, nopeita jos oikein kehittää.. Taklaukset onnistuu ja arvaa onko mukavaa lämätä jollain +90 lämäri ovrl:lla. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

onpas tolla Charalla hinta kohdallaan... yhtäkään alle 10k Charaa ei löydy... jos jollain on herralle käyttöä, voin harkita myyntiä/vaihtoa eli: bos Z.Chara ovr 95/93(88,88,87,99,95 eli +5all) sop42 ja ura55. Bostonin pakeista löytyy myös A.Mcquaid, D.Seidenberg+T.kaberle. Myös pingviinien K.Letangissa voisin hinnan/treidin ollessa kohdallaan luopua: Pit K.Letang 95/95(91,91,95,91,95) sop43 ja ura100. pingviineistä myös M.Niskanen, B.Orbik, P.Martin + Z.Michalek. Torontosta olis L.Schenn 91/92 (91/87/85/88/96) sop43 ja ura110. Islandersista T.Hamonic 88/89(89/86/84/84/89) sop35 ja ura110. Detroitista N.Lindström 90/90(85/81/89/84/90) sop36 ja ura55. Winnipeg D.Byfuglien 92/92(85,88,92,94,94) sop42 ja ura 85. löytyy myös Buf T.Myers 92/92 Sop19/ura81 (palkka tosin n.2k) sekä stl A.Pietrangelo 90/91 sop24 ja ura72.

näitä pakkeja kun jengi täällä jatkuvasti kaipailee, niin ajattelin laitella vähän listaa hyvistä pakeista mistä vois ehkä luopua... toki voisin laittaa huutokauppaan, mutta mieluummin myyn/vaihdan kfiniläisten kesken ;) oon kylläkin "tehnyt" äijät aikalailla omiin tarpeisiin, mut tuskinpa nyt ihan päin persettä oon niitä kehittänyt :eek:
Pelin ehdottomasti paras pakki on omasta mielestä kyllä Buffalon T.Myers!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehottomasti paras pakkipari on Chara - Bourque. On tosin vähän hintava, mut toimii ku junan vessa :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni! Nyt tuli "ansaittu" toinen voitto tossa online huipputurnauksessa. Finaalissa vastassa samantasoinen joukkue (95-90-78), oli niin loistavaa puolustusta mun osalta etten antanut vastustajalle paljon mahollisuuksia ja voitin 3-0. Laukaukset olivat 8-27 mulle joten se selittää onnistuneen puolustuspelin, taas isossa roolissa oli Winterhawks kenttä joka dominoi ihan pystyyn. Puolustajat olivat kovia kuin kiinan muuri ja mikään ei heitä ohittanu, mainintana vielä että Bishop nappasi nollapelin joten häneltäkin loisto suoritus. :) Vielä lisänä että kaikki maalit olivat omanlaisia, läpiajo, yksi onetimer ja laukaus. Pirun hauskaa pelata tuollaista peliä jossa "dominoi" ihan pystyyn ei paljoon varmaan vastustajalle jääny nakerrettavaa. ;D

suosittelen tälläistä p-katto ystävällistä pakistoa (mulla kyllä junnut on noussu jo 2k:n palkkaan xD silti on vielä 60 p-kattoon :D):

Pronger - Coburn
Keith - Seabrook
Tinordi (96) - Rundblad (94)

Tässä vähän kalliimpaa, mutta vielä tehokkaampi (käytän friend -peleissä):

Suter - Weber
Keith - Seabrook
Chara (94) - McQuaid

EDIT//

Niin joo Chelioksen sain myytyä ja nyt on 140k kiekkoja, vielä Stamkos myymättä. Eli siitä mukavat 30-35k = 170k + pieni määrä +9:jä ja 30 soppareita. Ja vähän pelaajia kait (esim. RNH = 5k)
 
http://m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=/watch?v=EvfV3E5myX0&v=EvfV3E5myX0&gl=US

Voi kun 2k tekisi vaikka tähän EA:n tekeleeseen kiekko-ja pelaajafysiikan, sekä tekoälyn.. EA siihen grafiikat ja valikkohördellit.. tuokin pätkä 2v vanhasta pelistä, mutta jokainen kohta parempaa kuin nhl 12. Ymmärrän että tämä on hut ketju, ja vielä eri pelin, mutta omia silmiä tuo pätkä ainakin aukaisi. Ei ole hyvä ettei ole kilpailua. En usko että EA saa vielä muutamaan vuoteen aikaan mitään noin realistista.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

YouTube - Broadcast Yourself.

Voi kun 2k tekisi vaikka tähän EA:n tekeleeseen kiekko-ja pelaajafysiikan, sekä tekoälyn.. EA siihen grafiikat ja valikkohördellit.. tuokin pätkä 2v vanhasta pelistä, mutta jokainen kohta parempaa kuin nhl 12. Ymmärrän että tämä on hut ketju, ja vielä eri pelin, mutta omia silmiä tuo pätkä ainakin aukaisi. Ei ole hyvä ettei ole kilpailua. En usko että EA saa vielä muutamaan vuoteen aikaan mitään noin realistista.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Linkki ei toimi mulla? Vie johonkin "suositellut videot" ja tilaukset screeniin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

1. peli: LT 4-1 minulle, tasaista vääntöä siihen asti kunnes minulle sattui tuo ''momentum''. Toisessa erässä yksi jäähy Eikalle ja siitä alkoi, aika tuurilla kaikki meni maaliin. Mason piti hyvin minut pystyssä Eikan tähtisikermää vastaan.

2. pel: LT 5-1 Eikalle :), pelini oli aivan sekaisin voiton jäljiltä. Päästin Eikan koko ajan näihin one-timer paikkoihin. Sitten Mason imuroida helppoja vetoja. En muista enempää sillä näistä peleistä on pari päivää. :rolleyes:

Hyvät pelit oli joo, ekassa pelissä teit kaks aikaa räkästä maalia :D Eka tais olla vaan löysä rystyveto kainalon alta ja toinen meni yläriman kautta mokelle joka huitaisi oman maalin. Siitä sitten kettuuntuneena halusin revanssin ja sen sain.

Olis kyllä voinu peluuttaa vähän huonompia pelaajia, sillä kentällä olleiden joukkueiden taitoerot olivat aika kovat. Kuitenkin tasaista vääntöä oli kokonaisuudessaan. Moket aikalailla ratkasivat pelit :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tein muuten pari tuntia sitten mielestäni hienon maalin, mihin sisältyi kääntösyöttö minkä olemassaolosta edes tiennyt. Eli tein pari pakki-pakki syöttöä omassa päädyssä, jonka jälkeen syöttö carterille keskelle, heti vasempaan laitaan ja leikkaan keskialueella toiseen laitaan mutta jätän kiekon(R1) bergeronille(tää on siis luotu avauskuvio) ja siitä bergeron vasempaan laitaan vastustajan hyökkäysalueelle, josta yritin normaalia syöttöä siihe noin b-pisteelle, mutta bergeron kääntää rystyltä pehmeästi kovan syötön tehden samalla puolittaisen spin o raman ja carter on toisella laidalla lakaisemassa kiekon maaliin. Vähän aikaa maalin jälkeen mietin että huhhuh mikä syöttö! Tiedättekö mitä pitää painaa että tekee sen spin o rama rystysyötön :D olis kyllä hieno oppii!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tein muuten pari tuntia sitten mielestäni hienon maalin, mihin sisältyi kääntösyöttö minkä olemassaolosta edes tiennyt. Eli tein pari pakki-pakki syöttöä omassa päädyssä, jonka jälkeen syöttö carterille keskelle, heti vasempaan laitaan ja leikkaan keskialueella toiseen laitaan mutta jätän kiekon(R1) bergeronille(tää on siis luotu avauskuvio) ja siitä bergeron vasempaan laitaan vastustajan hyökkäysalueelle, josta yritin normaalia syöttöä siihe noin b-pisteelle, mutta bergeron kääntää rystyltä pehmeästi kovan syötön tehden samalla puolittaisen spin o raman ja carter on toisella laidalla lakaisemassa kiekon maaliin. Vähän aikaa maalin jälkeen mietin että huhhuh mikä syöttö! Tiedättekö mitä pitää painaa että tekee sen spin o rama rystysyötön :D olis kyllä hieno oppii!
VIDEOO
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tein muuten pari tuntia sitten mielestäni hienon maalin, mihin sisältyi kääntösyöttö minkä olemassaolosta edes tiennyt. Eli tein pari pakki-pakki syöttöä omassa päädyssä, jonka jälkeen syöttö carterille keskelle, heti vasempaan laitaan ja leikkaan keskialueella toiseen laitaan mutta jätän kiekon(R1) bergeronille(tää on siis luotu avauskuvio) ja siitä bergeron vasempaan laitaan vastustajan hyökkäysalueelle, josta yritin normaalia syöttöä siihe noin b-pisteelle, mutta bergeron kääntää rystyltä pehmeästi kovan syötön tehden samalla puolittaisen spin o raman ja carter on toisella laidalla lakaisemassa kiekon maaliin. Vähän aikaa maalin jälkeen mietin että huhhuh mikä syöttö! Tiedättekö mitä pitää painaa että tekee sen spin o rama rystysyötön :D olis kyllä hieno oppii!

sen on varmaa tää hyprid spin ja syötti samantien (NHL 12: Hybrid Spin Tutorial - YouTube)
 
Ylös Bottom