Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä te noita puckseja oikeen keräätte? Ihan kuin kaikilla teistä olisi jotain legendoja, ja rahaakin näyttää olevan kun upotatte noihin jumboihin ihan pirusti. Itse ostelen kortteja ja myyn kalliimmalla, mutta tuntuu että sillä tyylillä ei saa hirveitä tuottoja. Jos jollain olisi tipsejä pucksien keräämisen, kerro mulle.

Ryöstöillä saa parhaiten, kun löytää ne oikeat tai on malttia ettiä niitä. Sitten kun on kivasti kiekkoja voi ostella kaikilla joka viikko jumboja, kaiken järjen mukaan omat tulee yleensä takaisin. Sen takia tämä on parhain pakkaus pelissä: maksaa 2,5k, esimerkkinä nostat +9 lau/lui, 30 sop, 20 sop ja vaikka jonkun 80-85 änäri jantterin. Poistoista saa suunnilleen 600, sitten myyt +9 lau/lui 1k:lla, sitten 30 sop 500:lla, 20 sop 300:lla ja ton jantterin ovrl.:ista riippuen 300-800 = ainakin 2,7k eli siinä esimerkki jumbosta, tämä edellyttää että myyt toki keskellä viikkoa etkä jumbojen aikaan sillä hinnat laskevat huimasti. ;)

En toki sitten jossain 50k:n pukki määrässä suosittele kaikkia tuhlattavaksi heti, odottaa että saa enemmän tilaa ettei tarvitse kaikkia poistella. Yleensä on hyvä olla esim. 20k varastossa joitakin ryöstöjä varten, mutta yleensä nekin tuhlataa. :D 150k:ssa olin aallon aluksi, nyt on 85k (tai enemmän, en ole käyny plegellä), ostelin pari reeni korttia ja jumboja, omat tulee takaisin melkein yhellä kortilla = Stamkos. :P En aikonut ehkä enempää ostaa, saattaa olla että huomenna maistuu pari-kolme vielä. :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tälläsellä kokoonpanolla olis kiva päästä kokeilemaan friendlyjä jonkun kanssa...

Kaikki AS-versioita :)

Benn - Koivu - Kessel
Hartnell - Couture - Pominville
Neal - Spezza - Alfredsson
Michalek - Seguin - Couturier

Suter - Edler
Phaneuf - Timonen
Yandle - Wideman

Price
Quick
(Howard)

Muut koskemattomia paitsi Koivu, Couture ja Timonen. Mutta niilläkään ei pelattu.

Komiaako? Näytä liitetiedosto 8676

edit: kas huutokaupasta sain Pricen ykkösveskaksi, joten Howard jäis ylimääräiseksi (vaikka ei nuo kaikki AS-kortit mahtuneet kokoonpanoon muutenkaan. ;) )
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

^ nice!

Ostin taas 20k:lla pakkauksia, paras oli 50 sop. Sitten kävin pelaamassa yhen matsin ja puckseja oli 62,5k, olin sillee no what ever.. Ostin... Ja viimein!!!! Eka legendani siis pakkauksesta!!! Chris Chelios, no ei mikään paras.. saa tosta 30k, mukavasti Stamkos on vielä myymättä eli kivat 60-70k tulee näistä kahesta. Minä olen onnellinen, nyt näitä legendoja varmaan alkaa tulee. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

25k paikkeilla ostin kortteja, ei aluks tullu mitää mut täs muutamia:
M. Gaborik 89/92
P. Kessel 90/98
J. Armia 70/91
Kenttäpelaaja +5kaikki

Armian hinnalta huutokaupas olisin odottanu paljoki enemmä, mut eipä se mikään päätä huimaava ollu. taidan kehittää sen 99, laittaa hinnaks ihan liikaa ja toivoo et joku sen erehtyis ostaa

EDIT: no perkele. Eikö sitä pystykää vaihtopakasta siirtää mihinkää mis sitä vois käyttää? kokoelmas vaihtoehtona vaan siirtää takas vaihtopakkaa :P ei väkisi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro. On tullut tätä ketjua selailtua jo jonkun aikaa ja piti nyt viimein liittyä.

Ite ostin 40k:lla plus poistoilla jumboja ja taisi tulla "arvokortteja" muutaman keskivertoa paremman NHL -pelaajan lisäksi 5x +2 kaikkiin, joten omilleni en pääse lähellekään. Sentään sen verran puckseja jäi että sain ostettua uuden 3 ketjun: Penner - Stoll - Brown, ja lyötyä heille sopparit ja +9:t. Vaikuttaa ihan toimivalta vitjalta.

Näinköhän jaksan enää jumboja ostella, silläkin rahamäärällä mitä niihin nyt käytin sais jo aika hyvän joukkueen rakennettua (ei tietenkään ketään supertähtiä). Tuntuu olevan nyt niin halpoja pelaajia että ennemmin ostaa niitä ja myy vaikka sitten kalliimmalla jos ei käytä, tietääpähän ainakin mitä rahallaan saa. Ja mukavaahan se on päästä rakentamaan erilaisia kokoonpanoja ja testaamaan niitä.

En nyt valita enempää etten heti saa huonoa mainetta :) Jatkakaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EDIT: no perkele. Eikö sitä pystykää vaihtopakasta siirtää mihinkää mis sitä vois käyttää? kokoelmas vaihtoehtona vaan siirtää takas vaihtopakkaa :P ei väkisi

Mee kokoonpanoo ja mee herra z:n paikalle, paina x ja valitse vaihada omaan kokoelmaan :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Totaalinen repeäminen kun vastustajani lähti 5-1 maalin jälkeen, itki ja valitti.. Vaikutti vihaselta, haukku kaikkia meitä suomalaisia vihatuimmiksi koko NHL pelissä. :D Noh, säästy aikaa ja pääsin nopeasti finaaliin, sitten sain ihan hyvän vastustajan mutta hyvin kulki mulla kiekko näissä 4:ssä pelissä putkeen.

Tähtikenttä Zetter-Datsyuk-Franzen sai levätä ja tilalle laitoin Niederraiter (96) - Johansen (99) - Bartchi (92), pirun kova kenttä.. Niederraiter ja Johansen molemmat teki 5 pelissä 12 pojoo, pirun kova snaipperi tuo Niederraiter. Bartchi on vähän heikompi en tiiä miks, ehkä pikkusen pieni kokoinen muuten aivan loistava one-timer lämäri kaveri. ;)

Sai kyllä Mason lähteä myyntiin, v*ttu 93 ovrl. kehitin (hyvillä stateilla/tärkeimmät statit) ja karsea imuri. Ei yhtään väsymystä ja kaveri imasee kainalosta jokaisen vedon ja päästää matsissa 7 maalia?!?! Onneksi pysyin tasoissa tolla Winterhawks kentällä, mutta lopulta hävisin ja isoin kiitos imuri Masonille joka imas jokasen vedon + vielä eiliset häviöt EA:n foorumin turnauksessa kiitos imurin merkiltään Mason. Bishop on varmaankin mun ykkösveska, ei muista oo siihen.. Ainoo joka ei päästä helppoja maaleja.. Lindback saa varmaankin olla 2. veska, kun Bishop lepäilee. :P

Muuten suosittelen tota Winterhawks kenttäää, kaikille 99 lui, lau & kädet ja sitten mennään (Johansenin saa helposti 99 kaikki). Pirun nättiä peliä pelaavat, kemia tais olla iso tekijä näissä junnu kentissä. :)

Tässä vielä jumboista jääneet "tähdet" + reenit/sop (muitakin on mutten laita tähän, saatte etsiä EA:n foorumista vaihtolistani):

Steven Stamkos
Chris Chelios
2x Ryan Nugent-Hopkins
+5 kaikki
50 sopimus
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvetta ois Girouxille ja E Staalille... vaihtopakasta löytyy taas vaikka mitä eli treidit kiinnostais. Jumboista ja eilisen ryöstöistä käsiin jäi mm. SOTW Smith, Backstrom (was), Kaberle, Johnsson (LA), P Kane, M Lemieux, Krejci, Voracek, L Eriksson, Franzen ja kaikkea muuta. Ehdottaka privalla jos E Staal tai Giroux tarjolla ja vaihtokauppa kiinnostaa. Myös 50 sopparin tarttisin eli vaihdan tai ostan halavalla...

Kuka (tai ketkä) muuten on pienipalkkaisin veskari? Nyt on Cam Lanigan 630 palkalla kakkosena.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sai kyllä Mason lähteä myyntiin, v*ttu 93 ovrl. kehitin (hyvillä stateilla/tärkeimmät statit) ja karsea imuri. Ei yhtään väsymystä ja kaveri imasee kainalosta jokaisen vedon ja päästää matsissa 7 maalia?!?! Onneksi pysyin tasoissa tolla Winterhawks kentällä, mutta lopulta hävisin ja isoin kiitos imuri Masonille joka imas jokasen vedon + vielä eiliset häviöt EA:n foorumin turnauksessa kiitos imurin merkiltään Mason. Bishop on varmaankin mun ykkösveska, ei muista oo siihen.. Ainoo joka ei päästä helppoja maaleja.. Lindback saa varmaankin olla 2. veska, kun Bishop lepäilee. :P

Ootko ikinä peluuttanu K. Lehtosta? Paransin hänet kaksi kertaa +2 kaikkiin, ovrl 91. Nyt 47 ottelua takana ja tyytyväinen olen ollut, 35 voittoa, pmk 1,72 ja torj. % 89,6. Oli nuo statsit paremmat, mutta muutaman viime pelin olen puolustanut niin surkeasti että ihan itkettää. Tosin käytän maalivahtivalmentajaa (G. Richards), jolla voi olla jonkinmoinen vaikutus.

nvidia sanoi:
Kuka (tai ketkä) muuten on pienipalkkaisin veskari? Nyt on Cam Lanigan 630 palkalla kakkosena.

Mulla on Jacob Riley ja sama palkka hänellä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen luottanut kaksikkoo Quick ja Tuomas Tarkki. Yllättävän hyviä ovat olleet. Quick on suht pienipalkkainen (1550) ja overall 89. Toki statsit edelleen samat mitä silloin 85 kokonaisuudessa.

Tuomas Tarkki pelannut loistavasti tuuratessaan Quickia. Online-peleissä torjuntaprosentti n. 90 luokkaa mitä muistan ja offlinessa tais olla päällä 93


E: se piti vielä sanomani, että ostin tänään kolme peruspakkatarjousta (1750 kpl) ja tuli kyllä tosi hyviä kortteja: Ekasta nous maalivahtivalmentajana Abbot jolla on +2 kaikkiin ominaisuuksiin. Katoin kaupasta ja myytiin 3000-5000. Seuraavasta tuli 30 pelin soppari rarena ja Al Montoya normikorteista (82/87).
Vikasta nous sitte Kris Letang :) josta saa n. 3000. Tunnistin tuon heti Victory-kortista. Olisi saattanut sydän hypähtää kurkkuun jos tuota olisi ensin luullut Crosbyksi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on toiminu maalivahdeista parhaiten portlandissa(whl) pelaava Curtis 63 ovr :D ,Bridgeportin (ahl) Kolmen metrin Koskinen 72 ovr. Pari Missiaenia ollu ihan maagisia ja taas pari ollu vähän epätasasia sama juttu (ahl)Bishopin ja (ohl)Bobkovin kanssa. Maalivahdin kehitys kortit menee hetii myytin tai sit mä vaan annan niitä random hepuille. :D

Tuli tossa pelattua jotain noobbia vastaan ja se otti tappiot kuin mies ja pisti viel kaveripyyntöö mulle. No tuli sitten vähän huononnettua joukkuetta ja pelattiin ystävyys matsi joka olikin aikamonen thrilleri. Pari kertaa tää sisukas itäävallan poeka meni johtoon ja mä tulin aina tasoihin. 3.erän viimesellä minuutilla tein upeen tasotusmaalin ja ottelu jatkoille no se oli sit aikamoista namuttelua multa ja lopulta sain sit maalin tehtyä. Ilmaseks annoin tälle kaverille Boyesin ja tarjosin Kabanovia en tiä sitten suostuuko se ottaa tätä taitavaa mut kiukuttelevaa ryssää.

Pakko muuten sanoa samaa kuin pari muutakin täällä on sanonu et aina kun mä oon peluuttanu Kovalevia niin se on aika maaginen. Harmi vaan et kukaan ketjukaveri ei tajuu sen oivalluuksia niin ei sit hirveesti oo tullu käytettyä. :D
Mitäköhän siitä seurais kun pistäis vaikka Datsukin sen kaveriks?

Vielä täytyis saada näitä huippu konsolifin tyyppejä kavereiks kun muuten ei tuu oikein kohdattua näitä. Ja friendly matseihin vois ennakkoon sopii ja kokeilla erityyppisiä ja tasosia joukkueita.

Itse tulee pelailtuu "huonolla" joukkueella aina niin ei noi online tilastot kerro mun tasosta oikein mitään. Olisko n. 800 ottelua (no tää kertoo jotain) ,olisko yli 600 voittoo, n.150 nollapelii jne. En kuitenkaan pidä itteäni noobhuntterina, koska en mä välitä mun lista sijoituksista ja koen vain viihdyttävämpänänä pelata näillä huonommilla joukkueilla. Jotain top100 pelaajia on tullu voitettuu ja monia vastaan on ollu tiukkoja pelejä. Jevgeny85? tais ainakin keikkua aika pitkään listojen kärkisijoilla niin sen ainakin kerran voitin (sillon se tais olla jonkun aikaa top3). Belowski ja Hextoni on ainakin pirun kovii, hyvin mä niitä haastan mut usein turpiin tulee. XD

Sotw koivusta pitäis jossain vaiheessa kerkii pelaa, mut iltavuoro sotkee. Purotaimenen? kanssa ekana ja gretzky oli seuraavana jonossa muita sit ei ollukkaan.

Huhhuh migä mega viesti!! Onneks ei jumbot(kai) ole enää päällä, muuten joku olis voinu herneen vetästä nokkaan kun tällänen erikoinen viesti on sotkemassa vaihto ja korttipakka keskusteluja. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On muute tullu peluutettua Bergeron-Carter-Havlat kolmikkoa, kun ei kaupaksi mennyt. Todella positiivinen yllätys, Bergeroniin en edes ole sijoittumiskorttia käyttänyt ja hyvin luovat paikkoja, joista yleensä Carter pistää kiekon reppuun. En ole mitään niistä kehitellyt eli 87-87-87 ovrl mennään. Jos tarvitsee uutta ketjua niin kannattaa esim. 3 ketjuksi laittaa. Asiasta toiseen, itselläni tuli nostoilla kerättyä vahingossa Vanek-Roy-Pominville. Toimiiko tuo ketju?:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hockey Ultimate Team tournament on ConsoleHockey

käykääpäs poijaat rekisteröitymässä ja äänestämässä, niin saadaan organisoitu kunnon turnaus, missä tulokset/pisteet yms.sekä voittajat ja häviäjät tulee selkeästi kaikkien nähtäville. sivusto on euroopan suurin NHL12 peliin keskittyvä ja erittäin hyvin tehty... toiminnassa jo kolmatta vuotta ja itse osallistunut 5eri BAP turnaukseen (eri käyttäjällä tosin.)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiasta toiseen, itselläni tuli nostoilla kerättyä vahingossa Vanek-Roy-Pominville. Toimiiko tuo ketju?:)

Mulla on ollut 2. ketjuna toi kyseinen yhdistelmä nyt noin 30 pelin verran ja itse ainakin olen tyytyväinen... lainkaan kehittämättä kentän osuus palkkakatosta pysyy kohtuullisena tulokseen nähden... :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä kummastuttaa kun veska pelaa ekan ja tokan erän puoleeväliin asti ihan huippuna, sitten 2. erän loppuun päästää 2 jotka oli ihan torjuttavissa (johdin jo 4-0 tätä ennen). 3. erässä kaveri pistää vielä 4-3 kavennuksen ja oli pakko alkaa pelaa, siitä sitten pari maalia 6-3 mutta onnistu vielä kaventamaan 6-4 ja siihen päätty. En ymmärrä Bishop pelasti varmaan 15 laukausta ilman maaleja, sitten yhtäkkiä alkoi vaan päästämään, ihan kuin joku momentum ois tullu vastustajalle. No oli Bishopilla ihan kelpo T% tuossa pelissä: 25 laukausta ja 4 päästettyä, huippuveska en kyllä vaiha koskaan. Mukavia snaippereita nää Winterhawksit ai että. Suosittelen kehittämään nämä joukkueeseen jos jotain junnuja halajaa. Riittää että kaikilla on 99 lui, lau ja käd. Ja siinä on tykit, Johansenin edelleen saa helposti 99 kaikkiin joten se on ketjun puolustava hyökkääjä :P.

On muuten hauskaa kun vastustaja lähti taas ekassa pelissä 2-3 erätauolla ja sano "lucker" pelin ollessa 5-1 mulle, haha äijä oli ihan surkee puolustamaan, mitään ei osannut. Sit oli mukavaa ku se pakotti noita onetimereita mun alueella ja aina sitä takatolppaa, no sen tajuttuani puolustin kaikki pois joten ei paljon vetoja saanut. Sit sain uudestaan saman vastustajan siihen pelivalikkoon, aina karkas hahahah.. 2 peliä vielä tohon palkintoon tossa online huipputurnauksessa, noh koitetaan voittaa. :P

Ehkä en etsi uusia maalivahteja, Bishop on ihan ykkönen! (Sain myytyä 93 ovrl. Masonin 3,5k:lla poies!) :D

Ostakee:

Stamkos
Chelios
2x Nugent-Hopkins
*Paljon reenikortteja (+9:jä)*
99 ovrl. Yakupov (45 sop., täydet urat ja alkuperäinen palkka)
99 ovrl. Couturier (2 peliä pelattu, n. 40 sop. ja alkuperäinen palkka)

Ja aika paljon kaikkia pelaajia ja pelipaitoja löytyy NHL:stä, kysäse YV:llä jos etsit jotain (listasin tähän parhaimmat).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hockey Ultimate Team tournament on ConsoleHockey

käykääpäs poijaat rekisteröitymässä ja äänestämässä, niin saadaan organisoitu kunnon turnaus, missä tulokset/pisteet yms.sekä voittajat ja häviäjät tulee selkeästi kaikkien nähtäville. sivusto on euroopan suurin NHL12 peliin keskittyvä ja erittäin hyvin tehty... toiminnassa jo kolmatta vuotta ja itse osallistunut 5eri BAP turnaukseen (eri käyttäjällä tosin.)

Äänestämässä mitä ja mis voi osallistuu?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hilleri päästi melkein jokasen vedon edellises pelis... sitä enne torjuntaprosentti päälle 90 ja tos pelis tais olla yhtä paljo vetoja ku maaleja

Nyt vituttaa
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaahan nyt joku fiksumpi, millä logiikalla ea pisteyttää noi pelit... esimerkiksi 6-0-0 statseilla pääsee playoffeihin, mut taas esim. 34-15-2 niin et ole lähelläkään pleijareita...??? Ei mahdu meikäläisen kaaliin niin millään...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaahan nyt joku fiksumpi, millä logiikalla ea pisteyttää noi pelit... esimerkiksi 6-0-0 statseilla pääsee playoffeihin, mut taas esim. 34-15-2 niin et ole lähelläkään pleijareita...??? Ei mahdu meikäläisen kaaliin niin millään...

Mulla on nyt 37-12-1 toivotaan että pääsen, piru että ketuttaa jos en pääse. Olen pelannut suht paljon onlinessa verrattuna viimeseen 3 kuukauteen.

2-1-0 Amatööri
9-3-1 Ammattilainen
5-0-0 Eliitti

Tollein mä oon päässy. :D

//Edit

Niin joo tappiohan tuli sitte turnauksen finaalissa, kun Bishop päätti päästää kaikki etuyläkulma vedot. Noh, ollaan taas finaalissa, kauheilla voitoilla: 4-1, 9-1 ja 6-4 (äijä teki neljä maalii vikaan 10min :D "momentum")
 
Ylös Bottom