Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sit taas asiaan eli voin antaa parit vinkit:

-Laidankautta syötöt jos osaa pääsee monesti ylivoimahyökkäyksiin/läpiajoihin ja monet ei osaa lukea peliä ja pakka menee sekaisin
-oon yritellyt opetella jos on tilaisuus, sitä et syötän kiekon maalitakarautaan ja saada sen samalle pelaajalle takas
-sen huomaa nopeasti jos joku vaan kuskaa kiekkoa niin joko sumputtaa keskialueen taisit ajaa ne Laitohin
-maalinkartelijat saa silleen kuriin et ei säntää niiden perässä ja sit toisella pakilla taklaa ja toisen jättää maalin eteen ja sit vaan jos syöttöö tulee maalin eteen niin se polviasetonto ja maila jäässä toimii mulla ainakin hyvin

Tunnetuimpien maalivahtien lisäks kannattaa ainakin kokeilla WHL Portlandin Curtista(se on iso ja lukematkin vaan 63) mulla useampi ollut ja ihan loistava mun mielestä parempi kuin Missaien tai Bobkov ja sit kannattaa kokeilla 3m Koskista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sit taas asiaan eli voin antaa parit vinkit:

-Laidankautta syötöt jos osaa pääsee monesti ylivoimahyökkäyksiin/läpiajoihin ja monet ei osaa lukea peliä ja pakka menee sekaisin
-oon yritellyt opetella jos on tilaisuus, sitä et syötän kiekon maalitakarautaan ja saada sen samalle pelaajalle takas
-sen huomaa nopeasti jos joku vaan kuskaa kiekkoa niin joko sumputtaa keskialueen taisit ajaa ne Laitohin
-maalinkartelijat saa silleen kuriin et ei säntää niiden perässä ja sit toisella pakilla taklaa ja toisen jättää maalin eteen ja sit vaan jos syöttöö tulee maalin eteen niin se polviasetonto ja maila jäässä toimii mulla ainakin hyvin

Tunnetuimpien maalivahtien lisäks kannattaa ainakin kokeilla WHL Portlandin Curtista(se on iso ja lukematkin vaan 63) mulla useampi ollut ja ihan loistava mun mielestä parempi kuin Missaien tai Bobkov ja sit kannattaa kokeilla 3m Koskista.

Ei näin. Vaan näin: NHL 12: EASHL/OTP Tips & Tactics - Defending the Cross Crease - YouTube

Joo vaikka lukee EASHL/OTP Tips & tactics, niin sama pätee ihan vs. peleissä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei näin. Vaan näin: NHL 12: EASHL/OTP Tips & Tactics - Defending the Cross Crease - YouTube

Joo vaikka lukee EASHL/OTP Tips & tactics, niin sama pätee ihan vs. peleissä.

No hyvä jos sulla tai jollain muulla on parempia neuvoja niin pistä ihmeessä niitä lisää En ole tän pelin parhaimpia pelaajia ja kokoajan oppii lisää ja haluan kehittyä. Tämmöisiä peliin liittyviä nevoja sais muutkin jakaa. Eiks se on mukavempaa kun saatais kovempia, mutta reilusti pelaajia lisää ja enemmän tonne top listoile konsolifinilaisia ja muitakin suomalaisia;)

Sä voisit joskus pitää mulle vaikka jotenkin taitoharjoitteita jos se jotain onnistuu.
Jotenkin mä en saa noista videoista oikein mitään irti kaikki kikat tullu ite opeteltuu
Mites onks teil foorumilaisilla jotain miittei, kun nykyään on vaikee löytää saman henkistä porukkaa. Mulla ei ole yhtään kaveria ketkä pelais NHl:llää
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No hyvä jos sulla tai jollain muulla on parempia neuvoja niin pistä ihmeessä niitä lisää En ole tän pelin parhaimpia pelaajia ja kokoajan oppii lisää ja haluan kehittyä. Tämmöisiä peliin liittyviä nevoja sais muutkin jakaa. Eiks se on mukavempaa kun saatais kovempia, mutta reilusti pelaajia lisää ja enemmän tonne top listoile konsolifinilaisia ja muitakin suomalaisia;)

Sä voisit joskus pitää mulle vaikka jotain taitoharjoitteita jos se jotain onnistuu.
Jotenkin mä en saa noista videoista oikein mitään irti kaikki kikat tullu ite opeteltuu
Mites onks teil foorumilaisilla jotain miittei, kun nykyään on vaikee löytää saman henkistä porukkaa. Mulla ei ole yhtään kaveria ketkä pelais NHl:llää

No mun neuvo on just tuo mitä tossa viteossa neuvotaan, siitä sen saa parhaiten irti. Eli L2 pohjassa ja syöttölinja kiinni. En mäkään ole mikää huippuluokan pelaaja, tuntuu vaan että päässäni kaikki onnistuu mutta sit kun menee pelaa niin ei tuu mitään. :D

Mulla on pari kaveria jotka pelaavat tätä melkein joka toinen päivä, en vain jaksa pelata itse normi onlinea heidän kanssaan. Muut pelaavat sitä, itse pelaan vain HUT:ia. Välillä pelaillaan kaverin kanssa meillä tai niillä, hauskempaa on kyllä pelata kun näkee vastustajansa. Ja etenkin pelin jälkeiset valitukset. ;D Miiteistä en tiiä, enkä varmaan lähtiskään.

Voinhan mä jos friend -peliin mennään niin opastaa, jos mikki olis onnistuis paremmin (siis mulla).. No näytän pari toimivaa harhautusta joita käytän. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No mun neuvo on just tuo mitä tossa viteossa neuvotaan, siitä sen saa parhaiten irti. Eli L2 pohjassa ja syöttölinja kiinni. En mäkään ole mikää huippuluokan pelaaja, tuntuu vaan että päässäni kaikki onnistuu mutta sit kun menee pelaa niin ei tuu mitään. :D

Mulla on pari kaveria jotka pelaavat tätä melkein joka toinen päivä, en vain jaksa pelata itse normi onlinea heidän kanssaan. Muut pelaavat sitä, itse pelaan vain HUT:ia. Välillä pelaillaan kaverin kanssa meillä tai niillä, hauskempaa on kyllä pelata kun näkee vastustajansa. Ja etenkin pelin jälkeiset valitukset. ;D Miiteistä en tiiä, enkä varmaan lähtiskään.

Voinhan mä jos friend -peliin mennään niin opastaa, jos mikki olis onnistuis paremmin (siis mulla).. No näytän pari toimivaa harhautusta joita käytän. ;D

Tota L2 tulee harvemmin käytetty eiks joku pelisilmä jutska?
Ainakin maalikahakoissa siitä saattaa olla apua kun paikkalukituksella pelasin veljen kanssa mut on jo tarpeeksi kiire kun onlinessa pelaan niin se nappula unohtuu.
No ehkä paras tapa et pelataan vastakkain kyl mä jossain vaiheessa saan sut kurissa pidettyä ja ite teen väh.10.:D
Kerran me ollaan vasta kohdattu et seuraavassa pelissä sä voit olla ihan hätää kärsimässa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tota L2 tulee harvemmin käytetty eiks joku pelisilmä jutska?
Ainakin maalikahakoissa siitä saattaa olla apua kun paikkalukituksella pelasin veljen kanssa mut on jo tarpeeksi kiire kun onlinessa pelaan niin se nappula unohtuu.
No ehkä paras tapa et pelataan vastakkain kyl mä jossain vaiheessa saan sut kurissa pidettyä ja ite teen väh.10.:D
Kerran me ollaan vasta kohdattu et seuraavassa pelissä sä voit olla ihan hätää kärsimässa.

Jep, se on "pelisilmä" nappula joka vie pelaajan katseen kiekkoa kohti. Joo ja veikkaan että otan ensi kerralla turpaan kun tulen takki auki. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko hehkuttaa: Gretzkyn sain myytyä äsken 65 000 pukilla ja pucksimäärä nousi 402k:hon!! :cool:

Ensiksi voisin sen Crosbyn hommata kunhan löytyisi sopivalla hinnalla. Halvin taitaa olla 250k tällä hetkellä, mutta mietityttää pitäisikö sitä ostaa kun joskus sen voisi saada 200k:lla tai vähän päälle sillä summalla.

300 000 ei kuitenkaan missään nimessä viitti käyttää.

Jumboja voisi huomenna ostella n. 50k:lla. Jospa sieltä napsahtaisi kolmantena viikkona peräkkäin Wayne Gretzky :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

nonii jumboja ootellessa pukkejaki ois se 260k on millä mällätä
ps kultane malkin ois makkeimmillaa
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt viimein haave toteutui ja sain Crosbyn joukkueeseeni! :) Tarjosin siitä 220 000 ja Marc-Andre Bergeronin ja myyjä hyväksyi sen, vaikka kaupitteli halvimmilla, 250k:n lähtöhinnalla.

Puckseja jäi vielä 180k joten jumboja vain ostelemaan :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko hehkuttaa täälläkin. Pakkoja tuli osteltua noin 100 k edestä, mutta kerranki osu ja uppos!!!

Eli parhaimmat:
C.Price
Giroux
Datsyuk
S.CROSBY!!!!!!

ja lisäksi +5 kenttäpelaaja ja +5 moke ja pari +3 kenttäpelaajaa

Nyt alkaakin olemaan jo materiaalia joukkueen kasaamisee. Puuttuu enää P.kane ja Zetterberg ja kokoelmasta löytyis kaikki nhl pelaajat:D
 
Olipahan nostot! 6e oli rahaa, ja kerrankin kannatti. Oshie, zetter, lecavalier, kreici, Pulkkinen, nugent-hopkins, zherdev, setoguchi, scheifele ja macarthur! +3 kaikki mv ja kenttä. 50soppari. Noin!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas se joka viikkonen jumbo helvetti alkaa taidan mennä lukemaan vaikka nalle puhin uusimpia seikkailuja. NYYH 2 pakkaa ostin enkä saanu Howea, Lemiöötä tai mitään legendaa voi kun sais edes joka kerta 80g niin olisin tyytyväinen.

Nyt on melkeen kokonaan det joukkue käytössä.

Miks mun privaviestien lähetys ei toimi vais saitko Belowski mun viestin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko hehkuttaa täälläkin. Pakkoja tuli osteltua noin 100 k edestä, mutta kerranki osu ja uppos!!!

Eli parhaimmat:
C.Price
Giroux
Datsyuk
S.CROSBY!!!!!!

ja lisäksi +5 kenttäpelaaja ja +5 moke ja pari +3 kenttäpelaajaa

Nyt alkaakin olemaan jo materiaalia joukkueen kasaamisee. Puuttuu enää P.kane ja Zetterberg ja kokoelmasta löytyis kaikki nhl pelaajat:D

Ite nappasin Ovechkinin! : )
 
n. 60k alotus ja tämmösiä on tipahdellut.

2x T.Seguin
J. Tavares
A. Semin
N. Bäckström (wsh)
Halak
50 sop
ja sit viel joku ihmeen S. Stamkos :/
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivoja nostoja teillä :D

En tiiä mutta mitään en tunnu saavan, kaikkea p'skaa.. Yleensä on 40k:lla aina tullu joku yli 10k:n arvonen, nyt ei yhtään. Paras nosto 40k:lla on 50 sopimus ja siihen jäi. En tajua miten jotkut (eikka) on nostanut jo 4 legendaa ja minä pyöreät 0. Mistäköhän tämäkin on kiinni, tuurista varmaan. Alkaa pikkuhiljaa pannuttamaan, että taitaa kohta noi loput 110k lähteä jumboihin. Paitsi haluan ostaan SOTW Zetterin kyllä ensin. :P

laskelmieni mukaan 50x400= 20k kulutuspakasta ja ehkäpä noi toiset 20k v-pakasta/kokoelman pelaajat. Jaapa jaa, no onneksi ei nyt niin huono tuuri ole ollut. Vertaa sitten teidän muiden nostoihin joo.. No ihan sama, kyllä mä vielä jotain nostan. :D
 
Kovasti harmittaa boxipuolen hintataso.. nostetuista koskematon lecavalier, halvimmillaan 11000 puckia, sotw zetterberg 17000. Eikös nuo ole plegepuolella huomattavasti kalliimpia?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Ylös Bottom