Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä ole tän vuoden hutissa tullu kun kerran edes yritettyy pleijareita (hävisin hyvälle pelaajalle tais olla viel pelle fani :o ). joka kuussa olen päässyt eliitteihin mut ei vaan nappaa se p#ska turnaussysteemi.

Taisit hävitä mulle eli pelicaaneille ( psn Virtanen993) ja kiitos siitä. Finaalin saakka mentiin ja 15k rikkaampana ulos käveltiin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin on muuten aika rautaa toi mun nykyinen joukkue voitin yhen ja hävisin yhen tiukan pelin tota Makke46 hirmu tiimiä vastaan varsinkin se yks Losin Mikke oli vaikee pideltävä.
Hextonille taisin hävitä 4-1
frendipelien saldot: Makkea vastaan 2v ja 1h ja Hextonille hävisin.

Ois ollu varmaan mielenkiintoisempaa jos molemmilla olisi ollu samantasoset joukkueet x). No mulla ei onneksi ollu mikää hirvee: 92-90-85, sisältönä huippupakit ja Zetter - Datsyuk - Stamkos kenttä + 99lui Kings kenttä. :D Ainakin toimi, eli tota pitää käyttää.

Voisin latoa sua vastaan jonkun heikomman joukkueen, katsotaan jos heitä IFK:n ja Detroitin pelaajat sikin sokin niin eiköhän siihen 84 rajaan jää.

Tarkoitukseni tolla kovalla joukkueella oli se että kun käytän sitä tossa EA:n foorumin turnauksessa, jossa pää palkintona 14k, 2. 7k ja 3. 3k. Sisäänpääsy oli tuo 3k joten tähdätään edes kolmanteen sijaa. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko joku muuten yrittänyt saada EA:lta joskus hävinneitä pelaajia takas? En siis tarkota tätä viimisintä vaihtopakkabugia vaan yleensä. Muutamia hyviä kortteja hävisi vaikka voitin ne huutokaupassa. Päätin että yritän saada ne takas mutta tämähän on ihan mahdotonta. Kuukaus menny ja kukaan ei vieläkään tiedä mitään. Ja pitäis muka taas postata EA forumille. Nää helpparit ei taida edes tietää mikä on NHL12 ja mitä HUT tarkoittaa. Ihan vaan mielenkiinnosta, onko joku joskus saanut jonkun hukatun pelaajan takaisin?

Ai niin.. ja tiedän sen yhteydenkatkaisukikan joka yleensä toimii mutta nämä kortit hävis koska en enää reilun 20 kokeilun jälkeen jaksanu sulkea yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois ollu varmaan mielenkiintoisempaa jos molemmilla olisi ollu samantasoset joukkueet x). No mulla ei onneksi ollu mikää hirvee: 92-90-85, sisältönä huippupakit ja Zetter - Datsyuk - Stamkos kenttä + 99lui Kings kenttä. :D Ainakin toimi, eli tota pitää käyttää.

Voisin latoa sua vastaan jonkun heikomman joukkueen, katsotaan jos heitä IFK:n ja Detroitin pelaajat sikin sokin niin eiköhän siihen 84 rajaan jää.

Tarkoitukseni tolla kovalla joukkueella oli se että kun käytän sitä tossa EA:n foorumin turnauksessa, jossa pää palkintona 14k, 2. 7k ja 3. 3k. Sisäänpääsy oli tuo 3k joten tähdätään edes kolmanteen sijaa. :)

En välttämättä olis sen paremmin sua tai makkee vastaan pärjänny paremmila pelaajilla jotenkin mä yli yritän silloin ja sit se menee siihen pakit säntäilee mihin sattuu ja mun pelityyli on luova pelinrakentelu ja välillä tulee hävittyä rumastikkin huonoja joukkueita vastaan. Välillä tosin vaikka pelais tasaisesti hyvää lätkää niin vastustaja rankoo joka paikasta ja sattaa tulla useampi tappio ja sen jälkeen ei varmasti kulje kun turhautuu mut sama peli taitaa jokasella kuitenkin olla.
Tietenkin välillä no mun junnut kaatuilee joka hipasusta ja en pääse edes hyökkäys alueelle.
No jos ennakkoon sopii jonkun matsin niin voisin ainakin Zetterin ja Datsunin lisäks kokeilla tota abdelkaderii niin oli ainakin yks huippukenttä. Mullakin jostain kumman syystä Kovalev on aika maila taituri niinkuin monet muutkin on sitä kehunu. Malkin oli aika iso pettymys kun sitä kokeilin.
Aika harvoin tulee pelailtuu yli 90 joukkueita vastaan mut tietty sit pitää lähtee jos se on sellanen kaveri joka on tuttu jostain foorumilta tai muuten vaan on aikasemmin hyvii kokemuksia siitä tyypistä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No tää on just tätä mun joukkueen ovr 84-83-86 ja en saa matseja ollenkaan esim Nomorewhisky (muistaakseni aika kovanluokanpelaaja )sil oli muutamia pykäliä parempi joukkue joka osa alueella niin ei lähteny vaan 5x kieltäyty putkeen ja kaikki muutkin kellä oli joko parempi ta samantasonen kieltäyty.
Kohta mä vedän 64 junnuilla niin johan alkaa pelejä löytyy. prkl
Tai sit ne olettaa et mä on joku alottelija tai ne yrittää saada tuttuja vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No jos ennakkoon sopii jonkun matsin niin voisin ainakin Zetterin ja Datsunin lisäks kokeilla tota abdelkaderii niin oli ainakin yks huippukenttä

Älä käytä väärin, herrasi Jumalasi nimeä.

Tai sit ne olettaa et mä on joku alottelija tai ne yrittää saada tuttuja vastaan.

Tässä on se yksi syy miksi ne "huippupelaajat" eivät halua pelaa sinua vastaan, sillä luulevat ettei saa paljon pojoja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostakaahan joku SOTW Weber, 47 uraa jäljel ja 33 sopimusta. Harjottelu 0/2
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä käytä väärin, herrasi Jumalasi nimeä.



Tässä on se yksi syy miksi ne "huippupelaajat" eivät halua pelaa sinua vastaan, sillä luulevat ettei saa paljon pojoja.

kyllähän se pistää vituttaan, kun voitosta saa sen 2pistettä ja tappioista lähtee pahimmillaan +50pojoo...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä käytä väärin, herrasi Jumalasi nimeä.



Tässä on se yksi syy miksi ne "huippupelaajat" eivät halua pelaa sinua vastaan, sillä luulevat ettei saa paljon pojoja.

No ei voi mitään täält suomesta ne parhaat löytyykin et silleen ei haittaa.:D
Eli huippu pelaajat tääl foorumilla jotka haluatte treenata kuviota niin pistäkää kaveri pyyntöö ja oon täysin rehti ja yritän pelata oikeet hokia ja mun jokkue ei todellakaan oo täys huippumieehii ja omasta mielestä en ihan paska pelaaja. Lisätään nyt etten keskeytä pelejä on aktiivinen ja oon myös valmis ottamaan kutsui kfin liigoihin jos jostain sarjasta puuttuu luotettavat pelaajat.
Hutti on mun juttu tähän mennessä ja jos mua vastaan pelaa vaikka ystävyys ottelun niin oon valmis pistämään jonkunlaista panosta.
Sori jos täs oli vähän offtopickia

Hitto hexton mikä sun ikäs on kun tunnut vähän kärsimättömältä mä kun luulin et sä "pelaat" melkein kokoajan. :D (tää oli tällänen kevennys ei herneitä tai isompia ruokaannoksia nokkaan):D nopee tuntuma mulla on et sä oot hyvä tyyppi ja sun kanssa mä voin hieroa kauppoja ja joskus jopa antaa jotain ilmatteeks. Ja äijä on vilä Datsyuk fani rispektit siitä ja älä huoli jos mä monopolin Datsuneita niin kylsää joskus voit reilulla diilillä multa saada kun muilta on loppu.

Pistetään nyt viel et mä voi joillekin tyypeille, jotka tulee edes jotenkin tutuksi heitellä jotain parempia pelaajia tai alle markkina hinnan et pääse joko jotenkin alkuun täs pelis tai jos jollakin on jollekin harvinaisemmalle pelaajalle tarvetta hieroa kauppoja ainoo ongelma on et mä en haluu vaihtopakkaa täyteen kopioita ja tietty saatan suosia sellaisia ketkä kannattaa hifkii tai Kuningas Dats"dangle"yukia
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Se ketä eka voittaa mut hutin ystävä ottelussa saa sotw koivun. :D Hyö,puo ja mv korkeintaan 84.
Pelin voisin pelata tänään klo 17.00-21.00

Nyt on matsi sovittu viideks nhl-fanin kanssa

Oon seuraava jonossa :D psn: Gretski999

PS: Saanko jotai muuta vaikka nhl fani riepotteliski ssua? :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kyllähän se pistää vituttaan, kun voitosta saa sen 2pistettä ja tappioista lähtee pahimmillaan +50pojoo...

Niin, se oli pointtini. Turhaa ajankulua ja sitten kun sattuu häviämään niin.. :D

Eikö pisteet määrity sillä että minkä tasonen pelaaja on tai paljon vastustajalla on pojoja eli minkä levunen, onhan yghy pelannu melkee 800 online -peliä ja päälle 600 voittanu, joten eiköhän pojoja pitäis tulla kun jos voittaa hänet.

Hitto hexton mikä sun ikäs on kun tunnut vähän kärsimättömältä mä kun luulin et sä "pelaat" melkein kokoajan. :D (tää oli tällänen kevennys ei herneitä tai isompia ruokaannoksia nokkaan):D nopee tuntuma mulla on et sä oot hyvä tyyppi ja sun kanssa mä voin hieroa kauppoja ja joskus jopa antaa jotain ilmatteeks. Ja äijä on vilä Datsyuk fani rispektit siitä ja älä huoli jos mä monopolin Datsuneita niin kylsää joskus voit reilulla diilillä multa saada kun muilta on loppu.

16 on ikäni. No tuli aamulla etenkin vähän kiire kun piti lähtee jäille vähän oikeaa kiekkoa lätkimään. ;D Yöllä en jaksanu enää kauheesti olla kun meinas nukahtaa pariin otteeseen. Joo Datsyuk fani henkeen ja vereen, vaikka Venäläinen on niin kyllä arvostan sitä enemmän kuin ketään NHL:ssä, v*ttuun kaikki Crosbyt ja Ovechkinit.

Viimeyön gamewinner: http://www.youtube.com/watch?v=zIbNXGUnla0&list=UUauEl3JTtzVrraFkYoGf1vQ&index=1&feature=plcp
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin, se oli pointtini. Turhaa ajankulua ja sitten kun sattuu häviämään niin.. :D

Eikö pisteet määrity sillä että minkä tasonen pelaaja on tai paljon vastustajalla on pojoja eli minkä levunen, onhan yghy pelannu melkee 800 online -peliä ja päälle 600 voittanu, joten eiköhän pojoja pitäis tulla kun jos voittaa hänet.

juuri näin... en nyt viitannut yghyyn tms. ihan vaan yleensä ottaen...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

juuri näin... en nyt viitannut yghyyn tms. ihan vaan yleensä ottaen...

Jep, annoin vain esimerkin pelaajasta joka vaikuttaa joukkueen mukaan "aloittelijalta".

EDIT//

On kyllä eräs taktiikka jolla saa selville, että saako paljon pojoja voitosta vai ei. Meet peliin, haet matsia, istut läppäri sylissä. Haet sen nimen ja katot paljon sillä on pojoja tms. ja sitte teet johtopäätöksen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos täs ketjussa puhuttais muustakin kuin jumboista ja mulla on sitä tätä pelaajaa myynnissä sillä sillä hinnalla uskon et sitä vanhempaakin porukkaa saattais kiinnostää hut puoli.
Varsinkin ilaria, bloodia ja uutta miestä feedadia kaipaisin tähän ketjuun silloin tätä oli hauska lukea.
Nyt tää on täynnä kärimättömiä junnuja.:D
Otteluraportteja ja toisten pelaajien kehumista silloin kun on aihetta ja yleensäkin kaikkea pelistä.
Ja mä joskus skidinä nautein korttejenkeruusta mut ea pilas sen joitan harvempia pelaajia esim. junnuja ja europelaajia ei aina löydy et jotain mielenkiintoa tässä on.
Mun kirjoitusasu on mitä on ja tää tuskin on mikään oikeinkiirjoitus foorumi.
Huh olipas vuodatus.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos täs ketjussa puhuttais muustakin kuin jumboista ja mulla on sitä tätä pelaajaa myynnissä sillä sillä hinnalla uskon et sitä vanhempaakin porukkaa saattais kiinnostää hut puoli.
Varsinkin ilaria, bloodia ja uutta miestä feedadia kaipaisin tähän ketjuun silloin tätä oli hauska lukea.
Nyt tää on täynnä kärimättömiä junnuja.:D
Otteluraportteja ja toisten pelaajien kehumista silloin kun on aihetta ja yleensäkin kaikkea pelistä.
Ja mä joskus skidinä nautein korttejenkeruusta mut ea pilas sen joitan harvempia pelaajia esim. junnuja ja europelaajia ei aina löydy et jotain mielenkiintoa tässä on.
Mun kirjoitusasu on mitä on ja tää tuskin on mikään oikeinkiirjoitus foorumi.
Huh olipas vuodatus.

En tiiä oikeastaan mitä täällä muka pitäis puhua, statteja vai peleistä vai mistä pitäis kertoo? Mun mielestä on ihan kiva katella mitä pakkauksista on noussu ja onneksi tätä on vain tiettyinä ajankohtina. Myyntilistat kyllä käyvät jo ihan turhiksi jos sellasia pelaajia kaupataan jotka menee ihan normaalistikkin myyntiin. Eri asia jos on joitain staroja/legendoja, "etsiskely viestejä" eli tiettyjen korttien hakua pidän hyvänä koska silloin voi myydä korttinsa jollekkin "tutulle" joka sitä kaipaa. Muuten en näe mitään järkeä kaupitella joitakin 500-5k:n hintaisia pelaajia täällänäin.

@yghy voisin tulla treidaa sen Yzermanin. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, annoin vain esimerkin pelaajasta joka vaikuttaa joukkueen mukaan "aloittelijalta".

Tiesin kyl ton koska aloittelijoiden voitoista ei paljoo pisteitä saa ja menettää ihan hitosti pisteitä.
Mä luen aika paljon ea foorumia et perusjutu on kyllä tiedossa ja saattohan se olla et sillä oli joku turnaus kesken tai koiraa piti kusettaa minuutin välein onhan noihin perääntymisiin ihan järkeviä syitä. vitutaa vaan noi top pelaajat kellä ei ole muuta tavoitetta kun pysyä listan kärjessä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tiesin kyl ton koska aloittelijoiden voitoista ei paljoo pisteitä saa ja menettää ihan hitosti pisteitä.
Mä luen aika paljon ea foorumia et perusjutu on kyllä tiedossa ja saattohan se olla et sillä oli joku turnaus kesken tai koiraa piti kusettaa minuutin välein onhan noihin perääntymisiin ihan järkeviä syitä. vitutaa vaan noi top pelaajat kellä ei ole muuta tavoitetta kun pysyä listan kärjessä.

Tedferguson on loistava esimerkki, pakenee heti kun näkee veskarin statit tai pelaajien statit. Pelaa kauheet määrät pelejä ja silti löytyy vain n. 50 pojoa enemmän kuin 2.:lta skillzdapwns joka on pelannu varmaan 500 ottelua vähemmän. Kunnon noob hunteri joka pelaa vain huonoja vastaan.

EA:n foorumi on loistava, laajentaa mukavasti HUT -keskustelua. Täällä on vaikea puhua kun eka puhutaan 1 sivu jostain, toka sivu on jumboja ja kolmas sivu myyntitavaroita, sitten kaikki edelliset keskustelut katoavat. Sama toistuu aina, esim. varmaan tämänkin jälkeen muuttuu taas että kuka voitti ja kenet, huomenna sitte sivutäydeltä jumbojen nostoja. Voisin itse jättää kertomatta, korkeintaa silloin sanon jtn. kun nostan ekan legendan tai vastaavan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumma kyllä, minua vastaan kukaan ei karkaa, paitsi jos se on huonompi. En ymmärrä mistä se johtuu, joko mun joukkue on p**ka tai ne tietää varman voittotaktiikan...
Kai se pakko voittaa yghy, koska sitten pucksit ei riitä, ei mihinkään. Korkeintaan peeweehen on varaa -.-

Pakko myöntää, olen kauhea Crosby fani :D Hextonit ja muut täällä puhuu Datsyukista, Stamkosista yms. Ei haittaa vaikka tuleekin vähän kommenttia niskaan, en välitä. En sano nyt omaa mielipidettäni Datsyukista. Jos joku haluaa tietää sen niin yv:tä vain tänne päin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tedferguson on loistava esimerkki, pakenee heti kun näkee veskarin statit tai pelaajien statit. Pelaa kauheet määrät pelejä ja silti löytyy vain n. 50 pojoa enemmän kuin 2.:lta skillzdapwns joka on pelannu varmaan 500 ottelua vähemmän. Kunnon noob hunteri joka pelaa vain huonoja vastaan.

EA:n foorumi on loistava, laajentaa mukavasti HUT -keskustelua. Täällä on vaikea puhua kun eka puhutaan 1 sivu jostain, toka sivu on jumboja ja kolmas sivu myyntitavaroita, sitten kaikki edelliset keskustelut katoavat. Sama toistuu aina, esim. varmaan tämänkin jälkeen muuttuu taas että kuka voitti ja kenet, huomenna sitte sivutäydeltä jumbojen nostoja. Voisin itse jättää kertomatta, korkeintaa silloin sanon jtn. kun nostan ekan legendan tai vastaavan.

teRdferguson77 on ihan avoimesti myöntänyt mm. Ea:n foorumilla, että ei pelaa kovia vastaan ja valikoi vastustajansa. en jaksa sitä keskustelua sieltä kaivaa, mut sieltä se löytyy...kunnon Rankwhore siis.
 
Ylös Bottom