Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumma kyllä, minua vastaan kukaan ei karkaa, paitsi jos se on huonompi. En ymmärrä mistä se johtuu, joko mun joukkue on p**ka tai ne tietää varman voittotaktiikan...
Kai se pakko voittaa yghy, koska sitten pucksit ei riitä, ei mihinkään. Korkeintaan peeweehen on varaa -.-

Pakko myöntää, olen kauhea Crosby fani :D Hextonit ja muut täällä puhuu Datsyukista, Stamkosista yms. Ei haittaa vaikka tuleekin vähän kommenttia niskaan, en välitä. En sano nyt omaa mielipidettäni Datsyukista. Jos joku haluaa tietää sen niin yv:tä vain tänne päin :)

Sidney Crosby: Why He Should Never Play in the NHL Again | Bleacher Report
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

teRdferguson77 on ihan avoimesti myöntänyt mm. Ea:n foorumilla, että ei pelaa kovia vastaan ja valikoi vastustajansa. en jaksa sitä keskustelua sieltä kaivaa, mut sieltä se löytyy...kunnon Rankwhore siis.

Joo tiedän, se on ollut esillä siellä pariin otteeseen. Onneksi äijä ei kuitenkaan mahtaile statseillaan, vaan on ihan hiljaa.

EDIT// Tai en ole varma, kait se joskus mahtaili. En tiiä kun en ollu sillo ku se kävi siellä..

Ai piru toi Mason on kova, vaikka nollapelin jälkeen päästi 3 - 12:sta vedosta, aivan kauheita pelastuksia onnistuu tekemään. :)

Sit vielä yghylle suurkiitokset Yzermanista, enää yksi Red Wings pelaaja keräämättä... Gordie Howe! Vielä ois tasan 150k kiekkoja, taidan 50k:lla ostella jumboja ja tällä kertaa pidän sen rajan. Jos vaikka tuo Howe nousis, muuten koitan ostaa sen aallon aikana. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

teRdferguson77 on ihan avoimesti myöntänyt mm. Ea:n foorumilla, että ei pelaa kovia vastaan ja valikoi vastustajansa. en jaksa sitä keskustelua sieltä kaivaa, mut sieltä se löytyy...kunnon Rankwhore siis.

No töttöröö...

Eksyin tänne foorumille Ea:n vaihtopakkabugin vuoksi ja jonku verran silloin tällöin seuraillut ketjua.
Mutta nyt kyllä Mr. Longwayltä (Alias No1NeedsNo1) tuli kyllä sellainen oman egon ylentämis-viesti, että ihan pakko heittää eka viesti tälle foorumille.

Jokin aika sitten (3-5 vk sitten) tuli pelattua kyseisen herran kanssa. Peli oli tasan 2-2 ja viimeinen erä oli käynnissä kun kaveri teki 3-2 johtomaalin. Tämän jälkeen Longway pyöriskelikin loppupelin omassa päädyssä.

Pelin jälkeen mielestäni ihan oikeutetusti pistin rageviestin, jossa luki "neiti", koska melko neitimäisestihän se pelasi. Longwayltä tuli kommentti "Katoppa viikon HUT-listaa"(Longway oli ykkösenä silloin) ja sen jälkeen monta "Eks sä tiiä kuka mää oon" viestejä. Lopulta piti herra laittaa estolistalle, kun ei muuten meinannu jättää rauhaan, vaikka kritisoin vain hänen pelityyliään johto-asemassa.

Että en ehkä puhuis noin rohkeasti "RankWhoreista" ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No töttöröö...

Eksyin tänne foorumille Ea:n vaihtopakkabugin vuoksi ja jonku verran silloin tällöin seuraillut ketjua.
Mutta nyt kyllä Mr. Longwayltä (Alias No1NeedsNo1) tuli kyllä sellainen oman egon ylentämis-viesti, että ihan pakko heittää eka viesti tälle foorumille.

Jokin aika sitten (3-5 vk sitten) tuli pelattua kyseisen herran kanssa. Peli oli tasan 2-2 ja viimeinen erä oli käynnissä kun kaveri teki 3-2 johtomaalin. Tämän jälkeen Longway pyöriskelikin loppupelin omassa päädyssä.

Pelin jälkeen mielestäni ihan oikeutetusti pistin rageviestin, jossa luki "neiti", koska melko neitimäisestihän se pelasi. Longwayltä tuli kommentti "Katoppa viikon HUT-listaa"(Longway oli ykkösenä silloin) ja sen jälkeen monta "Eks sä tiiä kuka mää oon" viestejä. Lopulta piti herra laittaa estolistalle, kun ei muuten meinannu jättää rauhaan, vaikka kritisoin vain hänen pelityyliään johto-asemassa.

Että en ehkä puhuis noin rohkeasti "RankWhoreista" ;)

Näytä liitetiedosto 8655

keskusteluhan varmasti eteni juuri kuvaamallasi tavalla. lähtemättömän vaikutuksen kyllä oon tehnyt, kun 3-5viikkoja vanhoja pelejä/viestejä jaksat edelleen muistella ;) ja kyllä, harrastan trollausta hyvinkin usein, se on mukava saada kunnon rage keskustelut videopelistä... :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paras ketju mikä on ollut tai on edelleenkin on Johansen- Rickhards - Skinner, sillä on ilo pelata.Jopa minäkin osaan jonkun maalin sillä ketjulla tehdä.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 8655

keskusteluhan varmasti eteni juuri kuvaamallasi tavalla. lähtemättömän vaikutuksen kyllä oon tehnyt, kun 3-5viikkoja vanhoja pelejä/viestejä jaksat edelleen muistella ;) ja kyllä, harrastan trollausta hyvinkin usein, se on mukava saada kunnon rage keskustelut videopelistä... :D

Noh, oli niin maukas viesti että pakko oli kommentoida ;) Se on aika helppo naamioitua trollinaaman taakse joka tilanteessa, mutta faktahan oli se, että puhuit "RankWhoreista" ja itse samassa tilanteessa pyörit omassa päässä 10 minuuttia. Voihan senki selittää trollaukseksi, jos haluaa :D Ja se miten keskustelu eteni, niin tiedät kyllä itsekin ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh, oli niin maukas viesti että pakko oli kommentoida ;) Se on aika helppo naamioitua trollinaaman taakse joka tilanteessa, mutta faktahan oli se, että puhuit "RankWhoreista" ja itse samassa tilanteessa pyörit omassa päässä 10 minuuttia. Voihan senki selittää trollaukseksi, jos haluaa :D Ja se miten keskustelu eteni, niin tiedät kyllä itsekin ;)

kysehän oli vastustajien valikoimisesta ja sitä kautta listan kärjessä pysymisestä... viestissähän ei käsitelty itse pelaamista?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kysehän oli vastustajien valikoimisesta ja sitä kautta listan kärjessä pysymisestä... viestissähän ei käsitelty itse pelaamista?

Kysymyshän oli käyttämästäsi sanasta "RankWhore" ja mielestäni tämä sama sana sopisi myös vallan mainiosti sinulle :rolleyes: Mutta eiköhän tämän off-topicin puiminen riitä nyt, ettei ihan sotketa ketjua :).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljos teillä arvon kfinlaisilla on puckseja kerätty huomisen jumboihin? Ittellä 165k nyt kasassa ja myymättä pari arvokastakin korttia..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysymyshän oli käyttämästäsi sanasta "RankWhore" ja mielestäni tämä sama sana sopisi myös vallan mainiosti sinulle :rolleyes: Mutta eiköhän tämän off-topicin puiminen riitä nyt, ettei ihan sotketa ketjua :).

ei kait siinä, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan sama, antaa pelaajien pelata omalla tyylillään ei siitä voi valittaa. Vaikka valikoiminen sun muut ajankulutukset ovat rottamaisia ja erittäin neitimäisiä ei niistä kannata valittaa, se lisää vaan taistelua täällä näin. Itse valittaisin kokoajan täällä näin kun pelaan jotain foorumilaista vastaan, varmaan kaikki hakevat kokoajan onetimeria (ei aloteta taas eihän? ;)). Pitää myöntää itsekkin, sen yhen valitus kerran jälkeen aloin vain hakemaan tätä kun muutkin tekivät sitä. Ei pystynyt enää pelaamaan yhden pelaajan sooloilu taktiikkaa (jota tykkään käyttää), jos halusi voittaa. Nyt tiedän mikä menee sisään ja mikä ei, hullun tehokasta tämä onetimer -"taktiikka". Vie kyllä paljon muita "ominaisuuksia" jääkiekosta mutta what ever, se toimii.. Sitä käytetään. Ei olla mulle valitettu että pörrään keskialueella hakemalla tiettyä avonaista paikkaa ja kynään siitä pakit, mutta nyt kun rynnin läpi ja heitän lätyn poikki kentän ja onetimer maaliin, niin monta kertaa on tullu viestiä perään sen takia kun voitin yhdellä maalilla ja se oli mukama glitchi, vastustaja ei itse tietenkään hakenut yhtää onetimer vetoa, ei.. Eikä mun mielestä oo mitään vikaa jos esim. vikalla minuutilla kuluttaa aikaa jos on maalin johdolla. Se kuuluu asiaan eli varmistaa voitto.

Tasan 150k kiekkoja mulla, 50k menee jumboihin ei enempää.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

keskusteluhan varmasti eteni juuri kuvaamallasi tavalla. lähtemättömän vaikutuksen kyllä oon tehnyt, kun 3-5viikkoja vanhoja pelejä/viestejä jaksat edelleen muistella ja kyllä, harrastan trollausta hyvinkin usein, se on mukava saada kunnon rage keskustelut videopelistä...
Tollaset jää kyllä mieleen, ja imo melko naurettavaa. Vielä huvittavampaa piiloutua trollin taakse tollasen neiteilyn jälkeen.

Viestin lähetti alunperin A7X1407 (Näytä viesti)
Laitelkaapas kaikki tänne muuten vaan omassa joukkueessa oleva/ollut paras/toimivin kenttä! Eli omia kokemuksia hyvin toimineista tutkapareista tai ketjusta
pacioretty - plecanec - gionta

--

Oli kertyny ihan kivasti pukkia kun bugin jälkeen uskalti laittaa vähän stara pelaajia myyntiin. Sitten tänään aamulla arvoin pitkään et ostanko mikko koivun vai hassaanko 7500 siihen pakkaan missä on 12 pelaajaa ja parit harvinaisuudet. Hinta laatu suhde huomioon ottaen se koivu ois ollu helvetin paljon järkevämpi vaihtoehto :D. harvinaisuudet oli sellasta perus nhl ahl 83/86 pelaajia, ei luonnollisestikkaan yhtään victorya. Eipä oo taas pitkään aikaan ollu näin tyhmä olo, no onneks on lauantai
saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään... - YouTube
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugimaaleja tässä pelissä ei montaa ole, se on pelaajissa vika. Pelatkaa monipuolista lätkää (onetimereita ERI kuvioiden päätteeksi, kynäilkää joskus läpi kentän mv kahville, laukokaa välillä huonoimista paikoista, koittakaa vanhanaikasia kun paikka, laukokaa alotuksen jälkeen suorasta syötöstä jn pelatkaa moni puolista lätkää. Vika on monella korvien välissa ja toki Ea toiminnassa on ihan helvetisti puutteita,

Ilmeisesti sotw koivu on edelleen minun ja seuraavan haastajan vuoro joka on jo sovittu.
Mä en tänään pelaa lääkitys ja 3t yö unet sekoitti kuupan niin pahasti, että grezkyä vastaan säntäilin miten sattu ja se varsinainen peli nhl-fan vastaan sujui kuulemma:D hyvin, imettelin vaan kun jatkoajalla lauoin viivasta Hirmulämärin (not) ja sen jälkeen pistin vastustajalle viestii et miks ei ollu kuin jatkoaika mut kuulemma oli ihan 3 erää ja jatkoaika ja kuulemma ihan hyvä peli ja sen lisäks selkä alkoi vihottelemaan aika pahasti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugimaaleja tässä pelissä ei montaa ole, se on pelaajissa vika. Pelatkaa monipuolista lätkää (onetimereita ERI kuvioiden päätteeksi, kynäilkää joskus läpi kentän mv kahville, laukokaa välillä huonoimista paikoista, koittakaa vanhanaikasia kun paikka, laukokaa alotuksen jälkeen suorasta syötöstä jn pelatkaa moni puolista lätkää. Vika on monella korvien välissa ja toki Ea toiminnassa on ihan helvetisti puutteita,

Okei, ei kutsuta niitä bugimaaleiksi. Sanotaanko että varmoja maalinteko tapoja. Mä haluaisin pelata monipuolista lätkää tässä, mutta se on vaikeeta kun vastustajat hakee sitä yhtä ja samaa. Joo voi olla helppoa puolustaa kun oppii, mutta yleensä aina tulee joku semmoinen tilanne että menee mailan alta tai vastaavasti ja sit pannuttaa kun pelin tekoäly on niin p*ska. Ois hyvä että sais jotkut sensorit päähän - yhteydessä peliin ja saa pelaajat liikkumaan miten ajattelee, joten se voittaisi jolta löytyy enemmän peliälyä. ;D Tässä on ihan surkeita näiden bottien pelaaminen, ei voi olla niin tyhmiä että 2vs2 molemmat menee yhen päälle (esim. itse ohjaan vp:ta ja pelaaja tulee vasemmalta puolelta). En tajua miksi ylipäätänsä mainostivat "loistavia" tietokonepelaajia, kun on triplasti p*skempia kuin '11:ssa jossa onetimer ei ollut näin helppoa.

Älkää siis ihmetelkö miksen aina jaksa pelaa kaikkia teitä vastaan, en jaksa sitä ainasta samaa p*skaa jossa kiekkoja menee poikki kentän koko ajan. Pelaan mielellään jos muitakin tyylejä löytyy kuin tämä ainanen Ot haku, eri asia jonkun kauhean kynän jälkeen tai 2vs1 tilanteessa. Älkää sitten haukkuko tän jälkeen jos käytin Ot -taktiikkaa teitä joitan vastaan, koska se oli jääny päälle tosta onlinesta ja sitä pitää käyttää tossa EA:n foorumin turnauksessa jos haluaa voittaa koska sitä käyttää kaikki 100% varmuudella.

Ehkä eniten tekoäly parannusta tarvitsee noi maalivahdit, ei yhtää osaa ennakoida 2vs0 tilanteessa että syöttö on suurin chanssi tässä. Samoin kun pelaaja käyttää koko ajan tällästä Ot -taktiikkaa niin eikö se voisi jo oppia että syöttö on todennäköisesti tulossa. No toivotaan parannusta '13:ssa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, kyllä se peli oli ihan huippuluokan lätkää molemmilta. Et sählännyt ainakaan minua vastaan. Molemmilla tilanteita, kovia taklauksia yms. Tasainen peli siihen löysään rystylaukaukseen asti siniviivalta jatkoajalla... Se peli v***ttaa vielä pitkään. On se EA kehitellyt pelin... Toteuttaisivat vain sen yhden toiveen (ei ole minun) : aloittakaa NHL 13 -pelin teko puhtaalta pöydältä.

Pistänpä ketjutkin siitä pelistä:

Hyök. 84 - Puo. 81 - Mv 84
Kemia 87

Vanek 88 - Dalpe 67 (statsit 85, 80, 82, 76, 76 :eek:) - Kana 72
Oduya 83 - Byfuglien 87

Wiseman 74 - Henrique 75 - Vasyonov 74
Fraser 80 - Leach 74

Pirri 74 - Olimb 82 - Klinkhammer 74
Näkyvä 76 - Lajunen 71

Immonen 69 - Helminen 73 - Rinkinen 71

Mason 84 - Leclaire 84
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yghy,vedätsä selkään(olihan sulla selkä paskana?) panacodia ja zirdaa? :D niillä voi pelistä osa unohtuakki...nimimerkillä kokemusta on.

Mä oon samaa mieltä yghy kans noista maalihommista.Tehdään monipuolisesti mutta kyllä se on vastustaja ihan oma moka jos sitä pääsee jatkuvasti esim onetimereille.Esimerkkinä puolustamisesta oikein voidaan taas käyttää rakasta vihollistani,jota en edelleenkään ole voittanut,Youngia.Sitä kaveria vastaan pääsee äärimmäisen harvoin onetimeria edes yrittämään.


Täältä tähän,

-b3lo


:eek:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla olis ehdotus et pelattais jotain kaveria vastaan ja kumpikin pistää saman arvosen kortin tai kiekkoja panokseks ja voittaja tai miksei vaikka paras 2-3:sta sais ne kortit.
Tulis panosta niihin peleihin ja tulis kunnon pelejä jos joku nyt sattuis pelaamaan rottamaisesti niin sit penalttia tai vakavia varoituksia ja ulos.

Ja samalla vastustajalla olis ne kasvot eli ainakin mua tympii pelata ihan tuntemattomia tyyppejä vastaan. Tähän mennessä kaikki ketää vastaan oon pelannu on pelannu hyvää lätkää ja erillaisilla tyyleillä. Tilastotkin näkee keskinäisistä otteluista hyvin ja samalla tulis konsolifin tyypit tutuiksi ja mahdollisesti uusiakin pelaajia ketkä vaan lukee tätä.

Perjaatteessa tavallaan voi jopa luoda jonkun liigaan. Ei se pitäisi ainakaan olla suuri vaiva poistaa kaverilistalta niitä ketää ei voi sietää.
Kummasti alko porukkaa kiinnostaa se kun lupasin sotw Koivun sille ketä mut voittaa.
Samalla tulee tosi helposti käytyä kauppaa eri pelaajista, kun kaikkihan yleensä aina jotain tiettyy pelaajaa tarvitsee. Ja luultavasti tähän foorumiin tulis lisää eloa.

Pistetäänyt vielä et joukkueiden kokonaisuudet voi sopia etukäteen ja kaikilla on mahdollisuus voittaa no ehkä joku voi olla niin surkea et vaan menettää kaiken hehheh! :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yghy,vedätsä selkään(olihan sulla selkä paskana?) panacodia ja zirdaa? :D niillä voi pelistä osa unohtuakki...nimimerkillä kokemusta on.

Mä oon samaa mieltä yghy kans noista maalihommista.Tehdään monipuolisesti mutta kyllä se on vastustaja ihan oma moka jos sitä pääsee jatkuvasti esim onetimereille.Esimerkkinä puolustamisesta oikein voidaan taas käyttää rakasta vihollistani,jota en edelleenkään ole voittanut,Youngia.Sitä kaveria vastaan pääsee äärimmäisen harvoin onetimeria edes yrittämään.


Täältä tähän,

-b3lo


:eek:

Usein vaikuttaa vahvat bentsot (mulla on ahdistusta ja psyykkisperänen virtsaumpi)
Selkä ollut keskiviikost kipee niin oon viel ottanu sirdaludeja. Yks päivä tuli kivasti tappioita kun väsytti ihan pirusti mutten kuitenkaan malttanut olla pelaamatta kun 1-2 matsii meni ihan ok, no veli tuli sit herättelee kun oli nukahtanut kesken pelin lattialle istualteen ohjain kädessä, et sori vaan jos joku on mua vastaan pelannu ja yhtäkkiä lopettanut pelaamisen. Nyt vaikutti 4x2 debot xanorii ja 2mg riva et siitä voi netist kattoo miten noi vaikuttaa ja en hehkuta tai kehota ketään hakemaan noit lääkkeit ellei ole ihan pakko.
Normaali toleranssit omaava ihminen saattaa tipahtaa jo 0.5 xanorin tai rivatrillin johdosta. En olis uskonu kuinka terapeuttista tänne on kirjotella.
Tälläkin foorumilla on varmaan useampikin ihminen jolla on jotai ongelmia tai sairauksia mut silti saattaa olla yllättävänkin hyvä pelaaja. Sori offtopicista mut ehkä tää vähentäis foorumilaisten keskenäistä naljailua. Peace
Toivon et ylläpito hyväksyy tän jos joku haluaa jutella niin sit yv tai plegen kautta. Puhuminen auttaa aina muistakaa se!
 
Ylös Bottom