Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Se Pavelecin kokeilu jäi lyhyeeseen, äijä sai poistonappulan p*rsuuksiin yhden ottelun jälkeen. Kuinka on mahollista että vastustajan Lindback vaan vetään kauheita seivejä (mun lindback ei) ja sitte Pavelec vaan säätää ja oikein odottaa että kiekko uppoaa.. V'tutus ton pelin jälkeen oli niin suuri että Pavelec sai siitä poisto nappulasta vaikka yli tonnin ois voinu vielä saada. Nyt kokeillaan Masonia, katsotaan jakaako saman kohtalon..

Tämä on vika veska jota kokeilen, sitten jään vaan Howard ja Bishop merkkisten imureiden välille taistelu 1. veskan paikasta.

VOI KILIN *****.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

herra nimeltä T.Pulkkinen vetää kyllä jäätävillä statseilla, 15peliä 20+0 :D tärkeä tieto kaikille, mut kuitenkin :p
onhan se vähän erikoista, ettei edes vahinkosyöttöä sattunut kohdalle...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos Longway! Nyt löysin oikean veskarin itselleni, Steve Mason! Nollapeli ekassa ottelussa ja huippupelastus(/tuksia) tuli:

mason | EA SPORTS - Olis pitäny laittaa hidastusta, no kait tost jotain ehtii nähä jos parikymmentä kertaa katsoo

Tässä esimerkki samaisessa pelissä, että miten vastustajan veskat mua vastaan toimivat (vaikka päätty 6-0 mulle) ja tässä esimerkissä Rinne joka oli mulla ihan sysip*ska:

rinne | EA SPORTS - Pahoittelen taas nopeutta x)



Takkar och pokkar vai miten se meni. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

vähän samaa vikaa, kun kentällä on kovat ukot... menee välillä vähän pelailuks. iso kenttä on kyllä persiistä, tappaa pelin temmon aikas täysin. sukkarello on kyl kova, helvetin pieni, mut todella nopea.

Juu on se kyllä nopeakin se oli yks kriteeri miks se tohon ilmesty täydentää vauhdillaan hyvin Staalia ja Nealia. Sellainen huomio myös miehestä nimeltä Sukkarello että kun tuli tohon ketjuun niin ihmettelin miks on vaan 4 äijää puolustamassa ku tuo kenttä on jääl, mutta Sukkishan oli vastustajan sinisen päällä selkä suorana odottamas kiekkoo :D miestä ei pahemmin nuo puolustuspään velvollisuudet nappaa harvoin herraa näkyy oman sinisen alapuolella :D pääsee kyllä todella usein läpiajoon nopeutensa ja tuon kärkkymisen avulla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

käykääpä nappaamassa noi mun +5 kaikki kenttäpelaajat, laitoin pienellä alihinnalla että pääsee kaikesta kurasta eroon, 7500 osta heti kolmessa ja kahdessa 7800 tjsp. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

hohoh, kiitos hextonin löysin oman profiilin tuolta. olin 2 videoo laittanu, toinen tällänen päästetty maali: prkl | EA SPORTS
kiekko siis verkon läpi, ei tainnu edes mennä maalin puolelle mut kuitenki...
 
Toimivista kentistä, yksi parhaista oli Lucic- m. koivu - selänne. Lucic mielestäni pelin paras ns. normipelaaja. Myös galgarykenttä, r. Ivanas - jokinen - iginla sai paljon aikaan. Ivanas iso ja statsien mukaan hidas, mutta silti aivan jäätävän kova. Oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Oikeastaan nuo ovat kaksi ainoaa kenttää joista kaikki pelaajat tekivät uransa aikana reilusti päälle piste per peli, ja kaikki onlinepeleissä.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Toimivista kentistä, yksi parhaista oli Lucic- m. koivu - selänne. Lucic mielestäni pelin paras ns. normipelaaja. Myös galgarykenttä, r. Ivanas - jokinen - iginla sai paljon aikaan. Ivanas iso ja statsien mukaan hidas, mutta silti aivan jäätävän kova. Oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Oikeastaan nuo ovat kaksi ainoaa kenttää joista kaikki pelaajat tekivät uransa aikana reilusti päälle piste per peli, ja kaikki onlinepeleissä.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Kokeileppa Lucicia tälläisessä kentässä: Lucic - Krejci - Horton, pirun kova! Harmi kun myin Lucicin 5k:lla, krejcin ja hortonin 3,5k/kpl tuon bugin aikana, ostan varmaan tänä jumboaaltona takaisin. :P Aivan loistava kenttä, sopii juuri 3. kentän kuvaan. Hortonilla on kova maalintekotaito tässä, kauhea snaipperi, Krejci pelintekijä ja Lucic mörssäilee kulmissa!
 
Kokeileppa Lucicia tälläisessä kentässä: Lucic - Krejci - Horton, pirun kova! Harmi kun myin Lucicin 5k:lla, krejcin ja hortonin 3,5k/kpl tuon bugin aikana, ostan varmaan tänä jumboaaltona takaisin. :P Aivan loistava kenttä, sopii juuri 3. kentän kuvaan. Hortonilla on kova maalintekotaito tässä, kauhea snaipperi, Krejci pelintekijä ja Lucic mörssäilee kulmissa!


Mulla kolmosen mörssääjiä oli juurikin tuo galgaryn kenttä. Seguin ja horton löytyisi lucicin pariksi, mutta toimivat paremmin muuan seminin kanssa kakkoskentässä ;) Lucic on ykkösen maalintekijä jumalan armosta. Jo kolmannet lucicit ja m. koivut menossa.


Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mun tän hetkinen joukkue:

Hyö84 Puo83 Mv72


1. 81 Yakupov 83 Christensen 71 Ritchie
2. 77 Klinkhammer 81 Olimb 77 Makarov
3. 75 Bournival 94 datsyuk (allstar) 68 Hawes
4. 72 Straka 79 Zigomanis 74 Mallet (sotw)

1. 82 Marincin 78 Smith
2. 83 Dumba 88 Petrovic (sotw)
3. 84 Souray 84 Finley

Mv 84mason/ 60Hope
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mun tän hetkinen joukkue:

Hyö84 Puo83 Mv72


1. 81 Yakupov 83 Christensen 71 Ritchie
2. 77 Klinkhammer 81 Olimb 77 Makarov
3. 75 Bournival 94 datsyuk (allstar) 68 Hawes
4. 72 Straka 79 Zigomanis 74 Mallet (sotw)

Datsyuk tuli aikas puskista :p. Miks kolmosessa? Miks ei ykkösessä tai väh. kakkosessa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Datsyuk tuli aikas puskista :p. Miks kolmosessa? Miks ei ykkösessä tai väh. kakkosessa?

Vastustajat lähtevät kun näkevät jonkun huipun ykkösessä, tämän takia laitan parhaan kenttäni 2. kentäksi. x)

Ja tämä yghy saisi varmaan kaikki Crosbyt ja legendat ängettyä, mutta ei varmaan jaksa. Onnistunu nääs monopolilla saamaan "vähäsen" kiekkoja. Ehkä se on kivaa pelata "huonoilla" pelaajilla, en tiiä. ;)

Ainakin vastustajia löytyy helposti. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää Datsyuk jätkähän on ihan mahtava 3 sena, puolustus ja alotukset hoituu ja se opastaa näitä mun kahta QMHL nuorukaista. Qhristensen tekee mulla eniten maaleja niin on ykköses. Tää mun nippu on aika hyvin kasvanu hyväks JOUKKUEEKS. Pelatkaa mua vastaan niin sitten näette.
Kiitokset Makelle hyvistä peleistä!!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastustajat lähtevät kun näkevät jonkun huipun ykkösessä, tämän takia laitan parhaan kenttäni 2. kentäksi. x)

Ja tämä yghy saisi varmaan kaikki Crosbyt ja legendat ängettyä, mutta ei varmaan jaksa. Onnistunu nääs monopolilla saamaan "vähäsen" kiekkoja. Ehkä se on kivaa pelata "huonoilla" pelaajilla, en tiiä. ;)

Ainakin vastustajia löytyy helposti. ;D

Noilla mun gretzkyillä ja yzermaneilla alkaa jo ikää olee sen verran et on antanut nuoremmille nouseville kyvyille tilaa. Sit noi tähtipelaajat pyytää liikaa liksaa ja on mukava tehdä kesken kauden hankintoja kun palkkakatos on aina vähintään 4000 tilaa.:D

Vastustajia tosiaan riittää ja ei mee kallista peliaikaa hukkaan perääntymisten takia.
Hutissa on linessa 785 peliä.:D

Kiekkoja tuli yhessä vaiheessa ihan kivasti kun porukka osteli sotw granlundeja 200 000kpl ja yks sotw Yakupov meni 150 000.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hutissa on linessa 785 peliä.:D

No se selittää miksi pärjäät tollasella jengilläkin. :D

Itse olen takonut 78 ottelua onlinessa 54-23-1 Recordilla yhteensä, ei niin huono. Jos pelaisin enemmän tai alussa olisin pelannu enemmän niin olis mullakin päälle 200 online -ottelua takana. Noh alan tästä lähtien pelaamaan ainakin 20 peliä per kuukaus, jos sitä vähän nousis. ;D

Eiköhän tässä ajankuluessa paremmaksi muutu kunhan jaksaa tahkota, into katoaa usein kun veskarini alkaa imee tai häviin v-mäisellä yhdellä maalilla, muuten aivan loistavan pelin jälkeen. :D

Ehkä alussa tuli liikaa keräiltyy pukkeja offlinesta, mutta sinäänsä ihan järkevää jos haluaa nopeasti kiekkoja. Tavoitteena ois voittaa poffit nyt 2 kertaa putkeen mutta näillä näytöillä mitä nyt on tullu niin synkältä näyttää. :D Ryhdistäydytään poffeihin sitten..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma friendly-matsi kokoonpano: hyök 98, puo 94, mv 77

hyök:

Richards 91-kopitar 97-brown 91
as neal 96-duchene 96-as gaborik 90
as kessel 90-granlund 95-skinner 98
couturier 99-scheifele 93.landeskoq 98

puol:

gubransson 95-ellis 92
hedman 92- larsson 99
pronger 91- winter classic karlsson 87

mv:
AS price 92 ja joku junnu

++ kokoonpanossa muita pelaajia paljon mm käyttämätön 96 kok. kopitar yms. ja puoliks kehitetty rundblad yms myös pakkeihin ja mokeja Ward 94kok., rinnettä, halakkii, quick ja 3 varlamovii yks 94kok. ne myynnissä nyt. AAA olihan viellä semmonenki kun 98kok. melkee 99kok lucic ei pelattu kaikki yli 90 ainaski mut luistelu laukaus ja takl. 99 väh.

++Löytyy viel koskemattomat as nugetti ja johanssen ja 92 kok pari pelii pelattu as pominville
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Se ketä eka voittaa mut hutin ystävä ottelussa saa sotw koivun. :D Hyö,puo ja mv korkeintaan 84.
Pelin voisin pelata tänään klo 17.00-21.00

Nyt on matsi sovittu viideks nhl-fanin kanssa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodiiih, nyt meni 300k:n haamuraja rikki :D

Vielä myynnissä mm.
-Wayne Gretzky
-SOTW Grabovski
-Cam Ward
-Jaroslav Halak
-Logan Couture
-Mike Richards
-Patrick Marleau
-Jakub Voracek
-Devin Setoguchi
-Sergei Bobrovski
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

:) Kattelin täs aamulla huutokaupasta abdelkaderia ja yks olikin osta heti hintaan 900p. No yritin sit kattoo josko herra löytyis vielä halvemmalla no olipa siel 1 osta heti hintaan 700p.
Niin sit huomasin et Datsyukki oli osta heti hintaan 350p :D
Joku tainnu kännissä pistää 8)
Just yrittelin Hextonilta Datsyukkia yöllä ostella. XD

Voipi pelit sujua tänään hyvin kun en ajatellu ihan selvänä pelata, no tää on vaan hokia.;) Ja univelkaa jo ennestään.

Voipi olla et ite en pakkoja ostele kun niistä ei ole tullu yhtään legendaa, Stamkosia,Malkinia,80gamerii, Ovia tai Grosbyä. Ja kiekkoi on tullu tuhlattua niihin iha törkeet määrät. Tää ei ollu sit valitusta et sais tällä kertaa jumboist hyvii korttei:D
Kiekot on tullu tehtyä kaupoilla ja pelaamalla (kun pelaa onlines n.800 peliä ja joukkue on halpa kuin mikä.

Eipä ole tän vuoden hutissa tullu kun kerran edes yritettyy pleijareita (hävisin hyvälle pelaajalle tais olla viel pelle fani :o ). joka kuussa olen päässyt eliitteihin mut ei vaan nappaa se p#ska turnaussysteemi.

Niin on muuten aika rautaa toi mun nykyinen joukkue voitin yhen ja hävisin yhen tiukan pelin tota Makke46 hirmu tiimiä vastaan varsinkin se yks Losin Mikke oli vaikee pideltävä.
Hextonille taisin hävitä 4-1
frendipelien saldot: Makkea vastaan 2v ja 1h ja Hextonille hävisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom