Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä pelimuodossa on liikaa piilostatseja. Vaikka kehität jonkun junnun 99 tkl ja 99 lui, ei se saa kumoon esim. Datsyukkia, koska Datsyukin tasopaino on aivan loistava itse kaikissa muissa pelimuodoissa. Jos taklaamista haluaa harrastaa niin kannattaa ottaa sellasia pelaajia jotka osaavat taklata jo ilman kehitystä. Tästä esimerkkinä Shea Weber, pisti kumoon kaikki kun pelasin viimeksi hänellä, samoin Keith - Seabrook on loistopakkeja. Ihan turha tässä on 99 ovrl. Jannuja kehittää jos eivät ole valmiiksi jo hyviä. Mulla on ollu niin huonoja kokemuksia jo näistä 96 Tinordi ja 94 Rundblad:ista, molemmilla päälle 90 luistelu ja hitaita kun mitkät, Rundbladilla on myös sitä kokoa.. Mutta paremmin tuo Tinordi taklaa... Pettymys ja suuri sellainen, olisin saanut kiekkoja jos en olis pistäny reenejä näihin. En suosittele, ei se ovrl. mitään ratkase, pelaaja kun on valmiiksi hyvä niin ei paljon kannata käyttää huippu kehityskortteja. Tähdille suosittelen +5 kaikkien laittamista, sillä ne paranee huomattavasti. Mutta ei näistä 99 ovrl. jannuista mitään sen parempia tule kuin 90 ovrl. NHL pelaajasta. Kaikkein suurin piilostatsi on alotus joten, ihan turhaa jonkun 99 ovrl. junnun sinne laittaa alottamaan NHL pelaajia vastaan koska alotusstatit on kuitenkin jtn. 65 vs. 75-80.

tässä oon kyllä hextonin kanssa täysin samaa mieltä ja meinannut aiheesta kirjoittaa jo useampaan otteeseen. esim. ovr84 kovalev on täys taikuri... huhhuh...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kehasta erästä pelimannea täällä.Pelailin tässä Yghu: a/ä :D vastaan pitkästä aikaa ja olihan taas mukava pelata.Kaveri pelaa aina jollain overall jtn 70 joukkueella ja silti ,täytyy tunnustaa tiukkaa tekee mun 95 hyökkäyksellä voittaa.Ja takaan,että mua ei vie tässä maailmassa satanolla ku muutamat pelaajat.Yksi niistä on se aina yhtä ärsyttävä youngi ;).Yghy siis ensinnäkään auo sitä päätäsä pelien jälkeen ja käyttäytyy muutenkin kuin mies.Isot propsit siitä. Itselläni,vaikka kuulun jo pappaporukkaan,palaa joskus totaalisesti hermo joihinkin pelaajin mutta ei silti saa minua lähtemään kesken pelin.Suutani saatan sitten aukoa jonkun verran :).

Jaa,tästä tulikin semmonen vuodatus.net. :) ja,otetaan vähän takaisin omakehuja,on niitä viejiä ehkä enemmän. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitää vastata itelle. Oonkohan syönyt kaikki aamupillerit kun tuli niin sekava viesti edellä tehtyä :D.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo jospa lopettaisit tuon v-mäisen monopolin yrittämisen? hifk86? :D

Onneksi nostin tuollaisen AllStar Datsyukin niin ei tarvinnu ostaa (vaikka ois 20k:lla saanu)... Ja etenkään kun sen hinnat on nousee vielä piakkoin kun sinulta löytyy ne harvat ainuat sellaiset niin eiköhän joku urpo niitä 200k:lla ostele..

En etsi enää kuin legendoja "arvokkaista" korteista (Howe & Yzerman).

Jatkuvien alennus jumbojen takia arvokkaat kortit vähenee ja käytännössä jokasella heiluu 1.kentässä superstaroja niin ainakin mä tykkään jos joku pitää jonkun halutun kortinhinnat korkeella.
Ennen noitten pakkojen avaaminen oli kivaa jos sai jonkun paremman nhl pelaajan tai harjoituskortin.
Nyt joutuu poistelee K.Lehtosia ja muita hyviä kortteja kun ei vaihtopakkaan mahdu.
Se täs olis hienoo et joutuis oikeasti näkemään vaivaa sen ultimate teamin tekemiseen.

Yleensä ne kellä on näitä 99 ukkoja niin ne ei osaa pelata yhtään ja ne tekee kaikki likaset temput voittaakseen. Niille pelaajille ketkä pistää gg tai jotain vinkkejä miten pelata täytyy nostaa hattua.:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kehasta erästä pelimannea täällä.Pelailin tässä Yghu: a/ä :D vastaan pitkästä aikaa ja olihan taas mukava pelata.Kaveri pelaa aina jollain overall jtn 70 joukkueella ja silti ,täytyy tunnustaa tiukkaa tekee mun 95 hyökkäyksellä voittaa.Ja takaan,että mua ei vie tässä maailmassa satanolla ku muutamat pelaajat.Yksi niistä on se aina yhtä ärsyttävä youngi ;).Yghy siis ensinnäkään auo sitä päätäsä pelien jälkeen ja käyttäytyy muutenkin kuin mies.Isot propsit siitä. Itselläni,vaikka kuulun jo pappaporukkaan,palaa joskus totaalisesti hermo joihinkin pelaajin mutta ei silti saa minua lähtemään kesken pelin.Suutani saatan sitten aukoa jonkun verran :).

Jaa,tästä tulikin semmonen vuodatus.net. :) ja,otetaan vähän takaisin omakehuja,on niitä viejiä ehkä enemmän. :D

Kiitti kehuista tuli hyvä mieli.
Joo hyvii pelejä on aina ollu sua vastaan niin siks ei haittaa vaikka turppiin tulis.
Mä taisin viimeks hävitä youngbloodiille 8-0
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

voi v*ttu... voisko tähän pleikkaan saada alkolukkoa jostain? semmosia stanan kortteja ostellu taas eilen 5promillen kännissä, että huhhuh... ja tietysti, aivan helvetilliseen ylihintaan :D "ton pelaajan mä kyl tarvin *hik*...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

voi v*ttu... voisko tähän pleikkaan saada alkolukkoa jostain? semmosia stanan kortteja ostellu taas eilen 5promillen kännissä, että huhhuh... ja tietysti, aivan helvetilliseen ylihintaan :D "ton pelaajan mä kyl tarvin *hik*...

Toivottavasti ostit noi mun myynnissä olleet AS ja SOTW -kortit sikamaiseen ylihintaan :D
(Koskemattomat AS - Quick, Howard, Phaneuf, Suter, Timonen, Kessel, Campbell, Seguin, Benn, Alfredsson, Karlsson, Yandle, Michalek, Edler, Hartnell, Couture ja Pominville ainakin oli kaupan - edit: Ainiin Couturier ja Johansson myös)
Kai noista jonkinlaisen pesämunan sais ihan markkinahintaankin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivottavasti ostit noi mun myynnissä olleet AS ja SOTW -kortit sikamaiseen ylihintaan :D
(Koskemattomat AS - Quick, Howard, Phaneuf, Suter, Timonen, Kessel, Campbell, Seguin, Benn, Alfredsson, Karlsson, Yandle, Michalek, Edler, Hartnell, Couture ja Pominville ainakin oli kaupan)

Kai noista jonkinlaisen pesämunan sais ihan markkinahintaankin :)

ei kyllä löytynyt listasta noita herroja... normi couturierin olin kyllä ostanu 6000kiekkoon :D itsehän laitoin 8kpl SOTW-kortteja myyntiin a'hinta 150kiekkoa kappale. olin tosin onneks jättänyt osta heti hinnan pois ja myyntiaikaa 1päivän.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai että kun ketuttaa pelaa sellasta kaveria vastaan joka käyttää kansainvälistä areenaa... Olisi saakeli pitäny lähteä menemään, kun näin sen jään.. Huhhuh mitä p*skaa pelata tolla isolla jäällä, pelaajat pelaa ihan oudolla tyylillä eikä niitä löydy sieltä missä yleensä on. Tästä lähtien kun näen jään olevan iso.. Lähden vetämään samantien. Sitten, miten saan olla kotijoukkue? Ketuttaa aina olla vieras, ihan aina.. Joskus harvoin kun pääsen kotijoukkueeksi niin kun viiri nousee kattoon niin "yhteys vastustajaan on katkennut" jne. Ihan anaalista tälläinen.

Onneksi löysin itselleni kentät kun pelasin jtn. täällä olevaa foorumilaista vastaan ja samalla 1. veskarini = Bishop, 77 ovrl. ja 2,01m

Lähti TBL kenttä poies ja tilalle Kingsit + Stammeri Gaborikin tilalle laitaan. Oli aivan loistava kun pelasin. Hyvä ettei ekalla laukauksella Stammeri heittäny häkkii kun pääs laituriks..

Tässä SOTW:it

Mike Smith - Tampa Bay Lightning (now a member of thePhoenix Coyotes)
Evgeni Malkin - Pittsburgh Penguins
David Perron - St. Louis Blues
Henrik Zetterberg - Detroit Red Wings
Logan Couture - San Jose Sharks
Edward Pasquale - St. John's Icecaps
Cameron Brace - Owen Sound Attack
Brendan Ranford - Kamloops Blazers
Jonathan Brunelle - Drummondville Voltigeurs
David Rautio - Lulea HF

PIRU MÄ TAHDON ZETTERIN!! :D


//EDIT

Unohdin mainita että sain kaikki Tampabayn pelaajat ja paidat. Eli en tarvitse enää niitä. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluat olla kotijoukkue = Hommaa parempi netti. Taitaa laittaa hostiksi aina sen kumman yhteys on parempi.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluat olla kotijoukkue = Hommaa parempi netti. Taitaa laittaa hostiksi aina sen kumman yhteys on parempi.

Itseasiassa, mulla pitäis olla "loistava" netti. Sitäpaitsi nämä vastustajat lagaavat enemmän kun he saavat olla host, jos minä olen host niin ei ainakaan mulla pahemmin lagaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa, mulla pitäis olla "loistava" netti. Sitäpaitsi nämä vastustajat lagaavat enemmän kun he saavat olla host, jos minä olen host niin ei ainakaan mulla pahemmin lagaa.

Njaah no mutta jos sulla ei jostain syystä ole hyvä yhteys ea:n palvelimille? Miltä se yhteys noissa online-auloissa näyttää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Njaah no mutta jos sulla ei jostain syystä ole hyvä yhteys ea:n palvelimille? Miltä se yhteys noissa online-auloissa näyttää?

Joo veikkaan samaa että EA:n palvelimeen on huono yhteys, omaan boxiin on 100% yhteys että siinä ei vikaa pitäisi olla. Eikö 8 megan netti pitäis olla ihan jees, ainakin '11:ssa toimi moitteettomasti eikä lagannu koskaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluat olla kotijoukkue = Hommaa parempi netti. Taitaa laittaa hostiksi aina sen kumman yhteys on parempi.

Tuota vähän epäilen. Itse olen jostain syystä hostina 80% peleistä, sama oli 11:ssa. 20/1 löytyy. Lagia silti on joissain peleissä vatusti. Jotkin ilmeisesti laittaa waret laulamaan jos ei peli meinaa sujua.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo veikkaan samaa että EA:n palvelimeen on huono yhteys, omaan boxiin on 100% yhteys että siinä ei vikaa pitäisi olla. Eikö 8 megan netti pitäis olla ihan jees, ainakin '11:ssa toimi moitteettomasti eikä lagannu koskaan.

Joo ei tuosta 8 megasta jää kiinni mutta enemmän kyllä merkitsee millainen vasteaika sinne servereille on (ping).

Verrokkina kuitenkin että itsellä on reaalinopeus jotain 100 megan luokkaa ja huonoimmillaankin jotain 60 megaa ollut, auloissa näyttää aina yhteys aina hyvin vihreää ja randomilla tietokoneelta pingailin ympäri eurooppaa isommille servereille niin hyviltä näyttäisi vasteet lähes minne vaan.

Missähän nuo änäriserverit muuten sijaitsevat?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuota vähän epäilen. Itse olen jostain syystä hostina 80% peleistä, sama oli 11:ssa. 20/1 löytyy. Lagia silti on joissain peleissä vatusti. Jotkin ilmeisesti laittaa waret laulamaan jos ei peli meinaa sujua.

Mulla on hyvät yhteydet joka kolkkaan ja olen hostina suurinpiirtein 19/20 kerroista joten voisin väittää että johtuu tasan tarkkaan tuosta. JOSKUS satunnaisesti joku toinen suomalainen on hostina ollut peleissä.

MUTTA varmasti vastapuolen paskalla yhteydellä/warekiusaamisella on ihan yhtä suuri merkitys pelin lagaamiseen.
 
Ylös Bottom