Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos pelailette tappiin kehitetyillä junnuilla ja soppari loppuu, niin mitä teette? Poistatteko pelaajan vi pistättekö myyntiin? Koska palkkakaton alle on niitä uuden sopimuksennjälkeen miktei mahdotonta saada... Elikkä poistatteko, myyntiin, vai jätättekö kokoelmaan lojumaan :)?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois myytävänä:
Heatley
Boyle
Landesgok
Lucic
Bergeron
Crawford
Quick
Rask(ehkä ostettu jo)
AS henrique (83/94)
Burns 2x (halvalla)
R. Smyth
Gaborik (riippuu tarjouksesta)
Carter
Briere
Ja muuta 80-85 pelaajia
Kaikki koskemattomia
Laitelkaa YV:tä jos kiinnostaa:)

E: ja vielä nämä:
Havlat
Landesgok 99(99,99,99,99,99) ura140 sop65
Pfaneuf
Kulikov
Markov
E.johnson
Couture
Elias
Eli kaikki muut koskemattomia paitsi tuo 99landeskog
Tässä vielä tuo myyntilista
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitenköhän turnaus onnistuu ku otin just turpaan kokonaistilastojen 11.:lta.. 12-0 ja 5-0 ekan erän jälkeen joten sit aloin vaan pelleilemään (maali tyhjäks jne., teki varmaa 3 maalii tyhjiin), en jaksanu. Peli sinäänsä epäreilu kun sillä sattu menemään kaikki maaliin, kun itse osuin vain tolppiin ja veska hyppi siellä kuin apina. Mutta hauskaa kyllä oli, kiitti niille jotka ovat näin sanoneet koska se oli hauskaa! :D Huvittavampaa on ottaa turpaan sata-nolla kuin 2-1. Mitenköhän onnistuu kok.tilastojen 2. vastaan jos joudun pelaa :rolleyes:

3 muuta peliä onneksi voitin... Ekan vain 2-1 vikalla minuutilla (räkämaalilla :D).. Tokassa tein 2-0 1. erässä, äijä jäi paikoilleen ja yht'äkkiä "yhteys pelaajaan on katkennut" ja en edenny siin turnauksessa... No sitten tein comebackin 3-1 tilanteesta 3-5 voittoon, ihan hyvin pelit meni. Alku oli huvittava ku sain turpaan että oksat poies.

Vielä yksi hyvä uutinen, uskonnon koe meni aivan loistavasti! Varmaankin joku 4 tulossa ja sitte eiku koko kurssi/koe uusintaan! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

joten sit aloin vaan pelleilemään

Ei näin:mad:. Perseestä yrittää pelaa, kun toinen heittää homman läskiks. Ei se niin paljoo kirpase pelata suurin piirtein kunnolla peli loppuu. Huono tuuri tai ei.

Mutta..

Mitäköhän SOTW Tenkratista voi pyytää, ei ainakaan joku aika sitten ollu muita myynnissä ollenkaan.

Jääny viime aikoina kyllä pelimoodin pelaaminen paljon vähemmälle, kun mitä alussa. Jotenkin tuntuu, että vs. puolella on parempia pelaajia:confused: tai pelit ainakin tuntuu parempi tasosilta mitä HUT puolella. Voi olla, että joukkueiden tasoerot ja 99 ovr. pelaajat sitten kusee hommaa. Onko kukaan muu huomannut moista?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei näin:mad:. Perseestä yrittää pelaa, kun toinen heittää homman läskiks. Ei se niin paljoo kirpase pelata suurin piirtein kunnolla peli loppuu. Huono tuuri tai ei.

Ei se nyt niin paha homma ole, ei pitäis tyyppiä haittaa jos johtaa jo ihan tarpeeksi? Sitäpaitsi hän varmaankin halusi että lopettaisin, koska ei saa kuitenkaan hirveesti pisteitä siitä että voittaa mut. Pelasin sentään "p*skoillani" (<- En siis vielä halunnut käyttää Datsyukkia tai yms.) sen 95-90-79 joukkuetta vastaan joten ihan hyvin olisin voinut paeta match making:issa tai kun näen hänen veskan statsit. En sentään pakene matsin alussa ja mitä katoin niin pari samantasosta joukkuetta pakeni heti mua vastaan.. Tai eilen kun näki että playoff lippu nousee kattoon..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei näin:mad:. Perseestä yrittää pelaa, kun toinen heittää homman läskiks. Ei se niin paljoo kirpase pelata suurin piirtein kunnolla peli loppuu. Huono tuuri tai ei.

Mutta..

Toisaalta on se aika naurettavaa edes "yrittää" jos peli on 5 min jälkeen 5-0,tyypillä ollut 6 laukausta=) luulisi olevan mielekkäänpää

3 maalin jälkeen,vaikka hiljentää hiukan,jos toinen kaventaa tekee sit 1 jne sillon jaksaa toinenkin edes vähän yrittää.

PS edelleen vertaan takatolppakyttäystä glitchiin vaikka se sama ei olekkaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollain on winnipegin vieraspaita, ja vanhat paidat, niin olisin kiinnostunut vaihtamaan muihin paitoihin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ollut nyt mistään henkilökaohtasesta hyökkäyksestä kyse, chill out..:) Eli ei tarvitse puolustautua ja kertoa mitä sinä (hexton) ja mitä sitten muut tekevät.

Oma mielipide on vaan, että perseily vie pelistä hauskuutta pois. Myöskään mun puolesta ei tarvitse alkaa jarrutella kun johtaa x määrän verran, eikä takatolpalta tyhjiin lyöminen ole glitch tjsp, se on jääkiekkoa.

Mutta tämä topic ei ole välttämättä se paikka alkaa väitellä siitä miten peliä tulisi pelata.. Eikä oman postauksen ollut tarkoitus sellaista aloittaakaan..
 
***** että alkaa hajoamaan naama tohon etukulmaglichiin.. 5-4 pataan, vastuksella 7 laukausta joista 95ovr veska imi etukulmasta 5.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mielestäni torjuntaprosentti ei kerro mitään...tai maalivahin kok.itellä 91 Pickard maalissa ja 87 lehtonen ni imee kaikki(jopa miiiinus kulmasta)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

***** että alkaa hajoamaan naama tohon etukulmaglichiin.. 5-4 pataan, vastuksella 7 laukausta joista 95ovr veska imi etukulmasta 5.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Selitä mulle toi etukulmaglitch... Se että pelaaja saa vapaasti ajaa maalille ja nostaa etuyläkulmaan läheltä? Vai onko siinä joku ihan oikea glitch?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

PS edelleen vertaan takatolppakyttäystä glitchiin vaikka se sama ei olekkaan.

Ihan pakko kommentoida.. Mun mielestä takakulmalta maalintekoa ei voi edes käyttää samassa sivulauseessa glitch maalien kanssa..

Kyllähän NHL:ssäkin jos annat Malkinin, Stamkosin ja kumppaneiden kokeilla vapaasti maalinkulmalta 10 kertaa niin kyllähän sepät 8-9krt kiekon reppuun heittää niin kuin tapahtuu tässä itse pelissäkin.. Eli mun mielestä se ei ole glitch maali.. Miksikö? Syy on se, että jos tuollaisen paikan saa niin vastustaja on tehnyt virheen jo aikaisemmin, että ees tuollainen paikka on mahdollista.. Eli kyllä itse katon ainakin vaan peiliin jos kaveri pääsee takatolpalta lyömään sisään.. Eihän se hyökkäävän joukkueen vika ole jos toinen on ihan hiutale puolustuspelissä..

Linkkinä hyvä esimerkki miesten osaamisesta:

Jarome Iginla scores 2 on wicked one-timers 11/3/11 - YouTube

Molemmat maalit tapahtuu ihan täysin aiemmin tapahtuneesta virheestä, josta kaveri sit rokottaa.. Tuskin Babcockaan on mennyt valittamaan et prkl ku kaveri tekee noita glitch maaleja, et ei ollu omien miesten vika ;)


Tämä siis on ihan oma mielipide, ei mitenkään kritiikki kohdistu sinuun..

Itseäni enemmän HUTissa ärsyttää se, että sällit tekee ukoille 99LUI, 99 KÄD ja 99TKL.. Sitten mennään vauhdilla laidasta sisään, eikä ukkoja pysty millään pakilla ajeleen kumoon.. Ei yhtään realistista minun mielestäni.. Tottakai silloin pitää vaan muokata omaa pelityyliä vastustajan mukaan, eikä lähteä "höntyilemään", mutta harmittaa silti pelata jos jääkiekosta otetaan yksi tärkeimmistä elementeistä pois.. Taklauspeli..

EDIT. Jotenkin onnistuin sähläämään, että tuo ylhäällä oleva lainattu teksti olisi wekinhon sanoma, vaikka karvinen sen mainitsikin.. Ottaiskohan vielä joku lukio tai AMK mut atk-perusteet kurssille =)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Selitä mulle toi etukulmaglitch... Se että pelaaja saa vapaasti ajaa maalille ja nostaa etuyläkulmaan läheltä? Vai onko siinä joku ihan oikea glitch?

Ei siinä ees oo mitään glitsiä, no okei siinä voi jotain olla jos pääsee vapaasti ampumaan siitä ringeteltä ilman maskia ja menee etu yläkulmasta sisään. Mutta suurin osa tästä on sitä että täällä vaa jonnet kitisee es päissää ku häviää yhellä maalilla ja aina on jotain syytettävä.

On kyllä itellekki sattunu semmosia pelejä että on tullu 20 laukausta joista varmaa 10 tolppaa ja ylärimaa ja vastustaja voittaa pelin 4 vedolla joista yks sattunu menemää sisää :D On myös sattunu päin vastaisia tilanteita, oon kuitenki voittanu playoffissa ekan pelin 3 laukauksella :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei siinä ees oo mitään glitsiä, no okei siinä voi jotain olla jos pääsee vapaasti ampumaan siitä ringeteltä ilman maskia ja menee etu yläkulmasta sisään. Mutta suurin osa tästä on sitä että täällä vaa jonnet kitisee es päissää ku häviää yhellä maalilla ja aina on jotain syytettävä.

On kyllä itellekki sattunu semmosia pelejä että on tullu 20 laukausta joista varmaa 10 tolppaa ja ylärimaa ja vastustaja voittaa pelin 4 vedolla joista yks sattunu menemää sisää :D On myös sattunu päin vastaisia tilanteita, oon kuitenki voittanu playoffissa ekan pelin 3 laukauksella :)

Puhutaan eri "glitchistä" mua ei haittaa jos pelaaja tekee samaa, helppo se on sit oppia myöhemmin pelissä. Etukulma "glitchi" on se kun pelaaja laahaa kiekkoa takana ja siitä menee aina etukulmaa ihan veskan vierestä (hieman "Datsyukmainen" kikka mutta mitään harhautusta siinä ei ole.), veska liukuu pois etukulmasta ja pam maali. Mua rasittaa tässä pelissä se että miten vaikeesti kiekon saa tökittyä pois, aina kun tökkii niin pelaaja nappaa kiekon takaisin ja pääsee siten läpi kun oma pakki jäätyy. Tässä isoin vika koko pelissä, kiekon liimautuminen lapaan.

Hyvin tuo turpaanotto auttoi, nyt pääsin taas voittojen makuun.. 5 ottelun voittoputki x) ja Ankkalasvegasia vastaan finaalissa+sattumalta molemmat olivat finaalisteja. Tiukka peli oli, löysin uuden veskarin itselleni 77 ovrl. Bishop (2,05m tai vastaavaa), loisto seivejä veti.. Lukuunottamatta hänen sekoilua ja siitä tasotus maali ankalle. :D

Mua on kyllä pakko myöntää ainanen glitcheistä puhuminen on rasittavaa(vaikka ennen valitin jokaisesta :D), glitchejä on eikä ne lähe pois. En jaksa enää valittaa, kun se ei mihinkään johda.

EDIT//

Itseäni enemmän HUTissa ärsyttää se, että sällit tekee ukoille 99LUI, 99 KÄD ja 99TKL.. Sitten mennään vauhdilla laidasta sisään, eikä ukkoja pysty millään pakilla ajeleen kumoon.. Ei yhtään realistista minun mielestäni.. Tottakai silloin pitää vaan muokata omaa pelityyliä vastustajan mukaan, eikä lähteä "höntyilemään", mutta harmittaa silti pelata jos jääkiekosta otetaan yksi tärkeimmistä elementeistä pois.. Taklauspeli..

Tästä ollaan samaa mieltä, taklauspeli. Kadonnut ihan kokonaan, ei muuta enää harrasteta kuin tökkimistä koska se on tehokasta. Taklaamista voisi harrastaa toki jos A.I. vois olla pikkasen parempi.
 
Ei siinä ees oo mitään glitsiä, no okei siinä voi jotain olla jos pääsee vapaasti ampumaan siitä ringeteltä ilman maskia ja menee etu yläkulmasta sisään. Mutta suurin osa tästä on sitä että täällä vaa jonnet kitisee es päissää ku häviää yhellä maalilla ja aina on jotain syytettävä.

On kyllä itellekki sattunu semmosia pelejä että on tullu 20 laukausta joista varmaa 10 tolppaa ja ylärimaa ja vastustaja voittaa pelin 4 vedolla joista yks sattunu menemää sisää :D On myös sattunu päin vastaisia tilanteita, oon kuitenki voittanu playoffissa ekan pelin 3 laukauksella :)

Anteeksi epäselvyyteni, tarkoitin nollakulma-etukulmapaskaa. Maalin takaa tai viivalta. Vittumitäpaskaa.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeksi epäselvyyteni, tarkoitin nollakulma-etukulmapaskaa. Maalin takaa tai viivalta. Vittumitäpaskaa.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Niin on, mutta ei sentään niin tehokas kuin onetimerit (joka EI siis ole bugi) tai rannari/lämärit. Ehkä tuo on vaikein estää verrattanu näihin muihin, mutta kyllä sekin onnistuu. Puolustustaktiikka vain edustan suojaus, jos tollasii tulee vastaan.

100 sivua jo HUT -keskustelua. Taitaa olla aktiivisempaa porukkaa täällä ps3:n puolella?

//EDIT

Vielä lisään tohon aikaisempaan viestiini:

Että pelin ainut vika ei ole toi kiekon liimautuminen, myös maalinedus pelaaminen. Se on ihan sama kuka siellä pakkina seisoo aina se hyökkääjä saa kiekon reppuun ja pakki ei voi mitään. Joskus harvoin kun siinä "taistellaan" puolustaja voittaa.. Muuten se on yleensä hyökkääjä iskee maalin. Chara vs. St.Louis, mitä käy? St.Louis lyö kiekon reppuun ihan nenän edestä vaikka äsken vielä painivat. Niin ja se vielä että kiekko on maalin takana, edessä taistelee pakki ja hyökkääjä, miltä se näyttää? Pakki seisoo hyökkääjän takana ja työntää häntä maalia päin? Ei näin, pakin pitäisi kaiken järjen mukaan seisoa kiekon ja pelaajan välissä.

Pitäis saada kontrolloitua kaikki pelaajia, että pysyis noi kaikki "glitchit" kurissa, kun ei voi niin ei voi.. :S
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseäni enemmän HUTissa ärsyttää se, että sällit tekee ukoille 99LUI, 99 KÄD ja 99TKL.. Sitten mennään vauhdilla laidasta sisään, eikä ukkoja pysty millään pakilla ajeleen kumoon.. Ei yhtään realistista minun mielestäni.. Tottakai silloin pitää vaan muokata omaa pelityyliä vastustajan mukaan, eikä lähteä "höntyilemään", mutta harmittaa silti pelata jos jääkiekosta otetaan yksi tärkeimmistä elementeistä pois.. Taklauspeli.

Tästä olen niin samaa mieltä. Yleensäkin kun hyvin kehitettyä ukkoa taklaa niin kiekko pysyy lavassa ihan liian usein. Vaikka pelaaja ei kaatuisikaan taklauksessa tai pysähtyisi niin kyllä se kiekko edes karkaisi lavasti ihan kunnolla ja siten hyökkäys pysähtyisi, kiekko valuis kulmaan tms.

Toki tuo takatolppahomma silloin vatuttaa kun omat bottipakit ei pidä miehiä yhtään kiinni ja seilaa missä sattuu. Tämä varmaan johtuu siitä että ei ajattele pelistä samalla lailla kuin (tyhmät) botit. Yleensä nämä on kyllä omia puolustusvirheitä. Enemmän vatuttaa tuo taklauksen heikkous. Vai onko sekin aina vaan pelaajan huonoutta? Taklaa väärin, väärään suuntaan tai väärällä ajoituksella?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tästä olen niin samaa mieltä. Yleensäkin kun hyvin kehitettyä ukkoa taklaa niin kiekko pysyy lavassa ihan liian usein. Vaikka pelaaja ei kaatuisikaan taklauksessa tai pysähtyisi niin kyllä se kiekko edes karkaisi lavasti ihan kunnolla ja siten hyökkäys pysähtyisi, kiekko valuis kulmaan tms.

Toki tuo takatolppahomma silloin vatuttaa kun omat bottipakit ei pidä miehiä yhtään kiinni ja seilaa missä sattuu. Tämä varmaan johtuu siitä että ei ajattele pelistä samalla lailla kuin (tyhmät) botit. Yleensä nämä on kyllä omia puolustusvirheitä. Enemmän vatuttaa tuo taklauksen heikkous. Vai onko sekin aina vaan pelaajan huonoutta? Taklaa väärin, väärään suuntaan tai väärällä ajoituksella?

Tässä pelimuodossa on liikaa piilostatseja. Vaikka kehität jonkun junnun 99 tkl ja 99 lui, ei se saa kumoon esim. Datsyukkia, koska Datsyukin tasopaino on aivan loistava itse kaikissa muissa pelimuodoissa. Jos taklaamista haluaa harrastaa niin kannattaa ottaa sellasia pelaajia jotka osaavat taklata jo ilman kehitystä. Tästä esimerkkinä Shea Weber, pisti kumoon kaikki kun pelasin viimeksi hänellä, samoin Keith - Seabrook on loistopakkeja. Ihan turha tässä on 99 ovrl. Jannuja kehittää jos eivät ole valmiiksi jo hyviä. Mulla on ollu niin huonoja kokemuksia jo näistä 96 Tinordi ja 94 Rundblad:ista, molemmilla päälle 90 luistelu ja hitaita kun mitkät, Rundbladilla on myös sitä kokoa.. Mutta paremmin tuo Tinordi taklaa... Pettymys ja suuri sellainen, olisin saanut kiekkoja jos en olis pistäny reenejä näihin. En suosittele, ei se ovrl. mitään ratkase, pelaaja kun on valmiiksi hyvä niin ei paljon kannata käyttää huippu kehityskortteja. Tähdille suosittelen +5 kaikkien laittamista, sillä ne paranee huomattavasti. Mutta ei näistä 99 ovrl. jannuista mitään sen parempia tule kuin 90 ovrl. NHL pelaajasta. Kaikkein suurin piilostatsi on alotus joten, ihan turhaa jonkun 99 ovrl. junnun sinne laittaa alottamaan NHL pelaajia vastaan koska alotusstatit on kuitenkin jtn. 65 vs. 75-80.
 
Ylös Bottom