PS edelleen vertaan takatolppakyttäystä glitchiin vaikka se sama ei olekkaan.
Ihan pakko kommentoida.. Mun mielestä takakulmalta maalintekoa ei voi edes käyttää samassa sivulauseessa glitch maalien kanssa..
Kyllähän NHL:ssäkin jos annat Malkinin, Stamkosin ja kumppaneiden kokeilla vapaasti maalinkulmalta 10 kertaa niin kyllähän sepät 8-9krt kiekon reppuun heittää niin kuin tapahtuu tässä itse pelissäkin.. Eli mun mielestä se ei ole glitch maali.. Miksikö? Syy on se, että jos tuollaisen paikan saa niin vastustaja on tehnyt virheen jo aikaisemmin, että ees tuollainen paikka on mahdollista.. Eli kyllä itse katon ainakin vaan peiliin jos kaveri pääsee takatolpalta lyömään sisään.. Eihän se hyökkäävän joukkueen vika ole jos toinen on ihan hiutale puolustuspelissä..
Linkkinä hyvä esimerkki miesten osaamisesta:
Jarome Iginla scores 2 on wicked one-timers 11/3/11 - YouTube
Molemmat maalit tapahtuu ihan täysin aiemmin tapahtuneesta virheestä, josta kaveri sit rokottaa.. Tuskin Babcockaan on mennyt valittamaan et prkl ku kaveri tekee noita glitch maaleja, et ei ollu omien miesten vika
Tämä siis on ihan oma mielipide, ei mitenkään kritiikki kohdistu sinuun..
Itseäni enemmän HUTissa ärsyttää se, että sällit tekee ukoille 99LUI, 99 KÄD ja 99TKL.. Sitten mennään vauhdilla laidasta sisään, eikä ukkoja pysty millään pakilla ajeleen kumoon.. Ei yhtään realistista minun mielestäni.. Tottakai silloin pitää vaan muokata omaa pelityyliä vastustajan mukaan, eikä lähteä "höntyilemään", mutta harmittaa silti pelata jos jääkiekosta otetaan yksi tärkeimmistä elementeistä pois.. Taklauspeli..
EDIT. Jotenkin onnistuin sähläämään, että tuo ylhäällä oleva lainattu teksti olisi wekinhon sanoma, vaikka karvinen sen mainitsikin.. Ottaiskohan vielä joku lukio tai AMK mut atk-perusteet kurssille =)