Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostajan markkinathan siellä on. Samantien joku laittoi samanlaisen Gretzkyn 50 000 myyntiin, kun itellä se on 100k:lla :D ei liene toivoa sen myymisestä.

Aattelin nakata aluksi vain kaikki kulutuskortit. Niiden hintojen ei luulisi tippuvan kovin normi hinnoista mitä ennen bugiakin oli. Sitten vois oottaa 1-2 viikkoa ennen kuin alan pelaajia myymään.

Nyt ois chäänssit halpaan Crosbyyn :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostajan markkinathan siellä on. Samantien joku laittoi samanlaisen Gretzkyn 50 000 myyntiin, kun itellä se on 100k:lla :D ei liene toivoa sen myymisestä.

Aattelin nakata aluksi vain kaikki kulutuskortit. Niiden hintojen ei luulisi tippuvan kovin normi hinnoista mitä ennen bugiakin oli. Sitten vois oottaa 1-2 viikkoa ennen kuin alan pelaajia myymään.

Nyt ois chäänssit halpaan Crosbyyn :rolleyes:

Niin voisi olla, harmi vaan kun ei ole yhtää Crosbya myynnissä. x)

Itse nappasin vain 80 sopparin 15k:lla ja n. 15min myin sen 20k:lla poies. Pienehkö tuotto, mutta niillä ostelin 500:n hintaisia Tampa Bay:n pelaajia. Nyt on jtn. 16/24 ja pelipaidoista puuttuu 4: 2005-2006 paidat, tän vuoden kotipaita ja viime vuoden vieraspaita.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin voisi olla, harmi vaan kun ei ole yhtää Crosbya myynnissä. x)

Itse nappasin vain 80 sopparin 15k:lla ja n. 15min myin sen 20k:lla poies. Pienehkö tuotto, mutta niillä ostelin 500:n hintaisia Tampa Bay:n pelaajia. Nyt on jtn. 16/24 ja pelipaidoista puuttuu 4: 2005-2006 paidat, tän vuoden kotipaita ja viime vuoden vieraspaita.

Mulla olis tän vuoden kotipaita, ja joku toinen kotipaita, ehkä 2005-2006 kauden. Haluutko ostaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa hyvä mieli kun vaihtopakka toimii taas ^^ pienestä se on kiinni :D
Huomasin vaan että nyt meni seguin helvetinmoiseen alihintaan 17 000 kun
muut on myynnissä siihen 20 000 - 50 000 hintaan, en tosin tiedä myykö se noin kalliilla.

Nyt on kyllä hyvä että pelaajien hinnat on palannu ainakin vähän oikeeseen suuntaan,
mut eiköhän ne taas sunnuntaina poljeta pohjiin kun jumbot tulee :) no ainakin saa vähän
pesämunaa ja sitäkautta kunnon vitutuksen kun ei sieltä tuukkaa mitään kivaa.

Onneks on vielä pari +5 kaikki ja muutamat yli 90 pelaajat oottamas myyntiä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa hyvä mieli kun vaihtopakka toimii taas ^^ pienestä se on kiinni :D
Huomasin vaan että nyt meni seguin helvetinmoiseen alihintaan 17 000 kun
muut on myynnissä siihen 20 000 - 50 000 hintaan, en tosin tiedä myykö se noin kalliilla.

Nyt on kyllä hyvä että pelaajien hinnat on palannu ainakin vähän oikeeseen suuntaan,
mut eiköhän ne taas sunnuntaina poljeta pohjiin kun jumbot tulee :) no ainakin saa vähän
pesämunaa ja sitäkautta kunnon vitutuksen kun ei sieltä tuukkaa mitään kivaa.

Onneks on vielä pari +5 kaikki ja muutamat yli 90 pelaajat oottamas myyntiä

as seguinista voi saada sen 20k, kaikki muut ylihinnoiteltuja. yöllä tulee varmasti todella halpoja kortteja markkinoille, kun ameriiiiiiiikan apinat saapuu pelipaikoille.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauskaa kun vihdoin saat biddailla kortteihin.. Hommasin EA:n foorumin HUT turnaukseen 94 ovrl. Zdeno Charan 250 kiekolla. Toki 3 uraa jäljellä, mutta friend peleissä pystyy käyttämään eli myös tossa "turnauksessa". Sitten oli kiva sota SOTW Gagnerista, minuutti jäljellä ja johdin tarjoust 1,2k kiekolla, mutta niinkuin yleensä jannut iski loppuun ja se nous lopulta 8k:hon johon sitten päätin lopettaa. Nappasin itselleni myös pikkasen nopeammat puolustajat Prongerin ja Coburnin tilalle: Keith - Seabrook molemmista pulitin 2,5k. 150k tilillä tasan, en tiiä mihin käyttäis. Vielä saan ehkä 20k korteistani, en ole kyllä varma. Mutta ainakin 10k pitäis tulla SOTW Gagneristani.

Tällä kokoonpanolla sitten koitetaan voittaa PS3:sen HUT:in parhaimmistoa tulevassa turnauksessa (92-92-99 on rajat, tämä on 92-89-92):

St. Louis - Stamkos - Downie
Zetterberg (93) - AS Datsyuk - AS Gaborik
Hudler - Helm - Cleary

Suter - Weber
Keith - Seabrook
Chara (94) - McQuaid

Lindback (91) - Howard (93)/Bishop

Voitin viime turnauksen 2.:sen 3-2 jatkoajalla, 2-0 tappioasemasta. Tein mahtavan comebackin vikassa erässä. Tasoitus vaan 2 sec ennen loppua xD
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä kokoonpanolla sitten koitetaan voittaa PS3:sen HUT:in parhaimmistoa tulevassa turnauksessa (92-92-99 on rajat, tämä on 92-89-92):

ja mihinkähän helvettiin tämä "HUT:in parhaimmisto" väite perustuu... sori, nyt ei voi kun nauraa. ja paljon.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ja mihinkähän helvettiin tämä "HUT:in parhaimmisto" väite perustuu... sori, nyt ei voi kun nauraa. ja paljon.

Muuten vaan numero 2 HUT:in kokonaistilastoissa osallistuu, pari top 100:sta ja loput hyppii sit siinä jossain. Ei voi ku sulle nauraa ja paljon, kannattaa kysyä/katsoa ennenkuin sanoo mitään. Voisi sanoa että HUT:in ykkönen osallistuu koska toi tedferguson on säälittävä noobien etsijä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Muuten vaan numero 2 HUT:in kokonaistilastoissa osallistuu, pari top 100:sta ja loput hyppii sit siinä jossain. Ei voi ku sulle nauraa ja paljon, kannattaa kysyä/katsoa ennenkuin sanoo mitään. Voisi sanoa että HUT:in ykkönen osallistuu koska toi tedferguson on säälittävä noobien etsijä.

tarviiko ne sun online pelien statsit laittaa tähän, niin saadaan kaikki hyvät naurut? vielä kun tietää minkälaisella porukalla yleensä pelaat... ei vakuuta ei.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanoinko minä tässä että voitan/olen hyvä/olen parhaimmistoa? En.. En sanonut.. Ja mistä h*lvetistä sinä apina tiedät millasella porukalla pelaan?

En ole käyttänyt ollenkaan parhaimpia pelaajiani, korkeintaan poffien lopussa. En puhunut statseistani, en mistään mikä liittyi omiin statteihini. Turha sun on tulla siihen leijuu sun "mahtavilla" statseilla, liity toki itse turnaukseen niin katsotaan pärjäätkö noille muille tai edes minulle. Ei tarvii olla mikään top tier pelaaja jos tohon halus, mulle ihan sama. Haluan pelata vain "hyviä" pelaajia vastaan ja katsoa onko musta mihinkään.

Jollain on noussu kusi päähän ja pahasti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanoinko minä tässä että voitan/olen hyvä/olen parhaimmistoa? En.. En sanonut.. Ja mistä h*lvetistä sinä apina tiedät millasella porukalla pelaan?

En ole käyttänyt ollenkaan parhaimpia pelaajiani, korkeintaan poffien lopussa. En puhunut statseistani, en mistään mikä liittyi omiin statteihini. Turha sun on tulla siihen leijuu sun "mahtavilla" statseilla, liity toki itse turnaukseen niin katsotaan pärjäätkö noille muille tai edes minulle. Ei tarvii olla mikään top tier pelaaja jos tohon halus, mulle ihan sama. Haluan pelata vain "hyviä" pelaajia vastaan ja katsoa onko musta mihinkään.

Jollain on noussu kusi päähän ja pahasti.

takas kouluun kasvaan ja karvottuun, niin rupee toi ulosantikin sujuun. etköhän sä ole ole täällä yhden sivun verran kirjoitellut kokoonpanojas ja just laitoit kentties overallin :D enkä puhunut itsestäni sanallakaan, joten se siitä...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitkästä aikaa tsekkaamassa tätä palstaa..

Mikäs mikäs mikäs turnee Hutis on menossa, mitä vaaditaan et siihen pääsee ja mitä voi voittaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

takas kouluun kasvaan ja karvottuun, niin rupee toi ulosantikin sujuun. etköhän sä ole ole täällä yhden sivun verran kirjoitellut kokoonpanojas ja just laitoit kentties overallin :D enkä puhunut itsestäni sanallakaan, joten se siitä...

Niin toki, ei siinä ainakaan ole lukenu "friend peli kokoonpanoni" tai turnauskokoonpano. Tule tänne vaikka katsomaan kuinka paljon parhailtani on kulunut urat yms. ehkä 1-4 matsin verran eli aika paljon on tultu joo pelattuu parhaimmillani. No jos kerran et puhut itsestäsi kertaakaan, niin tarviiko muita tulla arvostelemaan ja vihjailemaan statsejaan? Liity hyvä mies tohon turnaukseen voit voittaa 18k kun olet niin loistava!

Kusi on noussut vielä korkeammalle, kannattaisiko käydä jo tyhjentämässä?
 
Ylös Bottom