Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kellään tietoo tän viikon SOTW-korteista. Kiinnostais tietää mitä odottaa viikonlopun jumboista tulevan ;D
Selviää myöhemmin tänään tai aikaisin huomenna.
Terve!
Piti oikein vaivautua tekemään profiili tännekkin kun on tullut selailtua aika usein tätä ketjua.
Aika usein nyt lähiaikoina HUT:in tradepile bugin takia, mutta nyt kun homma taas toimii niin pääsee jatkaan joukkueen kasvattamista.
Itellä huvittanut lähiaikoina semmoinen juttu, kun pääsee jonkun kanssa pelaamaan asti ja, kun tulee lataus ruutu missä näkee parhaat pistemiehet/maalivahtien statsit, niin monet on lähteneet lätkimään niitten jälkeen. Onko muille tapahtunut?
Khabibul yleensä maalissa, torjuntaprosentti ~85% ja paras pistemies Lauri Korpikoski O:82 M:67 S:64 Yht: 131
Ja sanottakoon vielä että late on tehny kaikki pisteensä muita online pelaajia vastaan.
Laittakaa tekin parhaat pistemiehet tänne niin voin vähän vertailla onko laurilla mennyt nyt aivan överiksi.
Friendly matsi hextonii vastaan ja 5-1 voitto ))) kopitar, richards, brown kenttä liekeissä. kiitos hextonille mukava peli. Respectit hänelle koska ei käytä mitään "glitchei"
E: toinen ottelu häntä vastaan ja 4-2 voitto. Minun WARD aivan jäätävä maalissa ja hextonin rinne ei niinkään. Kivat matsit.
Kiitokset Makke46 hyvästä pelistä! Tällä kertaa vain taisi Hc nousteen sihti olla vähän hukassa ja hifki väänsi jatkoilla voiton
On kyllä kovia joukkueita teillä kaitse täytyy vaan ottaa munkin kaikki parhaat voimat kentälle esim Stamkos, sotw Gabo ja moni muu tähtipelaaja.
Tähän mennessä käyttänyt pelkästään junnuja noissa online matseissa niin on temmon kanssa vähän ongelmia.
No miksi sen sihti ei voi olla hukassa mua vastaan!
Lisää mut niin voidaan pelata esim. huomenna.
Pistin ystävänlisäyspyynnön. Joo pelataan vaan huomenna nyt ei oikein jaksaiskaan selkä vihoittelee ja oon sitä aika tuhdisti lääkinny. Datsyuk on kyl maailman paras pelaaja.
Sain Stamkosin eilen 28 000p et jos kiinnostaa niin voisin sen sulle myydä sopivalla hinnalla.
Zetteri - Datsyuk - Stamkos
Richards - Kopitar - Brown
Eli löytyy jo Stammeri
No kuiteski tarviit toisen varalle, kun noi hinnat on ollu hirveet pitkään aikaa.
Tai sit mä pistän sen hirveellä hinnalla myyntin kyl sen joku ostaa.
Et haluais ostaa halvalla SOTW Granea? mä oon niitä jo pari myyny 200 050p sulle mä voin myydä sen 100 000p vitsi vitsi
Mulla muuten taitaa olla SOTW Datsyukeja 6kpl ei taida loppuu ihan heti markkinoilta.
Eli löytyy jo Stammeri
No kuiteski tarviit toisen varalle, kun noi hinnat on ollu hirveet pitkään aikaa.
Tai sit mä pistän sen hirveellä hinnalla myyntin kyl sen joku ostaa.
Et haluais ostaa halvalla SOTW Granea? mä oon niitä jo pari myyny 200 050p sulle mä voin myydä sen 100 000p vitsi vitsi
Mulla muuten taitaa olla SOTW Datsyukeja 6kpl ei taida loppuu ihan heti markkinoilta.
Joo jospa lopettaisit tuon v-mäisen monopolin yrittämisen? hifk86?
Onneksi nostin tuollaisen AllStar Datsyukin niin ei tarvinnu ostaa (vaikka ois 20k:lla saanu)... Ja etenkään kun sen hinnat on nousee vielä piakkoin kun sinulta löytyy ne harvat ainuat sellaiset niin eiköhän joku urpo niitä 200k:lla ostele..
En etsi enää kuin legendoja "arvokkaista" korteista (Howe & Yzerman).