Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näköjään korttikaupassa ei pysty enää ostaan kuin pelkästään puckseilla, harmikseni huomasin että network-tilillä olisi ollu pari euroa korttipakan ostamiseen mutta ei ollut mahdollisuutta.

e: näköjään nyt taas voi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään tietoo tän viikon SOTW-korteista. Kiinnostais tietää mitä odottaa viikonlopun jumboista tulevan ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa tää hutti muuteen turhauttaa, mut voisin kokeilla ystävä pelejä foorumilaisia vastaan. Olis samalla kiva tarkastaa et oonks mä yhtään hyvä pelaaja. =) Mä en ovr99 ukkoja käytä ja omasta mielestä pelaan ihan oikeeta lätkää. Pelikunto ei välttämättä ole paras mahdollinen kolmio lääkkeitten takia mut tekee kuitenkin mieli lätkää pelailla.
Ainakin belowskia vastaan on ollu ihan hyviä matseja vaikka mulla on ollu aika nimetön joukkue ja youngbloodia vastaankin on tullu pelattua, no turpiin on niistä matseista tullu. =) Pistetään nyt vielä et nhl11 tuli pelailtuu yli 1000 peliä ja nhl12 jo yli 700 nää siis hutissa.

Mihin on muuten kaikki n11 hutin pelaajat kadonnu? Oli silloin mielenkiintosempaa lukee näit viestejä. Olis kiva lukee myös kaikkee itse pelistä esim joku kaveri pisti viestii mulle pleikal et teen hienoi seinänkautta syöttöi ja sano et alkaa itsekin niit treenaa. Ja olis kiva nähdä jos joku jaksaa pistää videoita pelistä. Nyt tää on vaan tällänen huonon tuurin valituspaikka.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt oon linjoilla et jos joku haluaa spelailla niin otan haasteita vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Friendly matsi hextonii vastaan ja 5-1 voitto :)))) kopitar, richards, brown kenttä liekeissä. kiitos hextonille mukava peli. Respectit hänelle koska ei käytä mitään "glitchei"

E: toinen ottelu häntä vastaan ja 4-2 voitto. Minun WARD aivan jäätävä maalissa ja hextonin rinne ei niinkään. Kivat matsit.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nostin joukkueen lukemia hiukan eli nyt ovr 89 86 75 kun ei taida muilla olla ahl joukkueen tasoisia teamejä. :)

Belowskilta turpiin 3-0. Ei meinanu mun ohl Watsonit jne kerkii ees lataa ennenkuin oli jo jää pinnassa.:D Muuten tiukkaa vääntöä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve!

Piti oikein vaivautua tekemään profiili tännekkin kun on tullut selailtua aika usein tätä ketjua.
Aika usein nyt lähiaikoina HUT:in tradepile bugin takia, mutta nyt kun homma taas toimii niin pääsee jatkaan joukkueen kasvattamista.

Itellä huvittanut lähiaikoina semmoinen juttu, kun pääsee jonkun kanssa pelaamaan asti ja, kun tulee lataus ruutu missä näkee parhaat pistemiehet/maalivahtien statsit, niin monet on lähteneet lätkimään niitten jälkeen. Onko muille tapahtunut?

Khabibul yleensä maalissa, torjuntaprosentti ~85% ja paras pistemies Lauri Korpikoski O:82 M:67 S:64 Yht: 131
Ja sanottakoon vielä että late on tehny kaikki pisteensä muita online pelaajia vastaan. :)

Laittakaa tekin parhaat pistemiehet tänne niin voin vähän vertailla onko laurilla mennyt nyt aivan överiksi.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve!

Piti oikein vaivautua tekemään profiili tännekkin kun on tullut selailtua aika usein tätä ketjua.
Aika usein nyt lähiaikoina HUT:in tradepile bugin takia, mutta nyt kun homma taas toimii niin pääsee jatkaan joukkueen kasvattamista.

Itellä huvittanut lähiaikoina semmoinen juttu, kun pääsee jonkun kanssa pelaamaan asti ja, kun tulee lataus ruutu missä näkee parhaat pistemiehet/maalivahtien statsit, niin monet on lähteneet lätkimään niitten jälkeen. Onko muille tapahtunut?

Khabibul yleensä maalissa, torjuntaprosentti ~85% ja paras pistemies Lauri Korpikoski O:82 M:67 S:64 Yht: 131
Ja sanottakoon vielä että late on tehny kaikki pisteensä muita online pelaajia vastaan. :)

Laittakaa tekin parhaat pistemiehet tänne niin voin vähän vertailla onko laurilla mennyt nyt aivan överiksi.

Pääjärvi 100 ottelua 270p, mutta jokunen piste myös yksinpeliturnauksista
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Friendly matsi hextonii vastaan ja 5-1 voitto :)))) kopitar, richards, brown kenttä liekeissä. kiitos hextonille mukava peli. Respectit hänelle koska ei käytä mitään "glitchei"

E: toinen ottelu häntä vastaan ja 4-2 voitto. Minun WARD aivan jäätävä maalissa ja hextonin rinne ei niinkään. Kivat matsit.

Joo peli parani vähän kun sain olla koti eli "host". Oli ton ekan pelin alku ihan jäätävää kun ruutu tökki, se katosi siinä 2. erän puolessa välissä. Laukaukset oli mun mielestä jtn. 22-20 sulle eli tässä ekassa, en ymmärrä miksi ei uppoo niinkuin yleensä. Tokassa pelissä Rinne sääti makelle kivan 2-1 johdon ja sen jälkeen jatkoi imemistä niin mukavasti että hänet löytää juuri nyt vaihtokaupasta. Tokassakin pelissä tais olla laukaukset samalla lailla, mutta mv ratkas taas niinkuin yleensä: huippupelastuksia Wardilta (varmaan 3 kpl) ja Rinteeltä pyöreät 0 + yhessä maalissa hajosin ihan pystyyn kun kiekko liuku jäätä pitkin rinnettä päin ja hän töröttää eikä yritä edes peittää tai vastaavaa, niin siitä sitte helppo veto alas.

Ihan yhteenvetona näitä oli ihan kiva pelata, vaikka maaleja ei tullu mulle niinkuin yleensä on tullut. Ehkä jos pelaisin online joukkueellani friend matseissa, enkä erikseen "Friend joukkueella" hmm... Pitää varmaankin säätää tohon EA:n foorumin turnaukseen parempaa pakkaa, maalinteko taidoit on jäissä vaikka isoja nimiä on (Stamkos ja AS Gaborik).

Pelasin tämän jälkeen yhden ottelun vielä onlinessa, kesti kauan saada vastustaja kun joku Saipa logonen kokoajan karkas.. Lopulta sain vastaan tän Gretski999:n (joskus käyny täällä), Franzen oli liekeissä hattutempullaan ja koko detroit kenttäni (zetteri - paavo - franzen, kaikille 3 pojoa) oli ilmiliekeissä ~ 6-1 voitto. Howard ja Bishop ovat varmaankin veskani tästä lähtien.. 77 ovrl. Bishopilla 4-0-0, 2pmk ja 88.9t%, Howardilla 5-1-0, 2,3pmk ja 85t%.

Nashvillen veskat saivat kyytiä alta aikayksikön.. :D Vaikka Lindback pelasi vakuuttavat poffit, mutta nyt sai kyllä lähteä v*ttuun suoraan sanoen.

//EDIT

ehdottakaa jtn. "pakka" muutosta, pakeissa ei vikaa.. Siis tohon ea foorumin turnaukseen. Tällästä ajattelin itse:

Zetteri - Datsyuk - Stamkos
Richards - Kopitar - Brown
Abdelkader - Filppula - Eaves

Probleemaksi iskee nuo 92-92-99 rajat, en tiiä mahtuuko kaikki.. :S
Jos heitänkin sitten Hudler - Helm - Eaves kentän kolmoseen jos se laskis kokonaisuutta. :S APUVA!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset Makke46 hyvästä pelistä! Tällä kertaa vain taisi Hc nousteen sihti olla vähän hukassa ja hifki väänsi jatkoilla voiton:D

On kyllä kovia joukkueita teillä:eek: kaitse täytyy vaan ottaa munkin kaikki parhaat voimat kentälle esim Stamkos, sotw Gabo ja moni muu tähtipelaaja.
Tähän mennessä käyttänyt pelkästään junnuja noissa online matseissa niin on temmon kanssa vähän ongelmia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset Makke46 hyvästä pelistä! Tällä kertaa vain taisi Hc nousteen sihti olla vähän hukassa ja hifki väänsi jatkoilla voiton:D

On kyllä kovia joukkueita teillä:eek: kaitse täytyy vaan ottaa munkin kaikki parhaat voimat kentälle esim Stamkos, sotw Gabo ja moni muu tähtipelaaja.
Tähän mennessä käyttänyt pelkästään junnuja noissa online matseissa niin on temmon kanssa vähän ongelmia.

No miksi sen sihti ei voi olla hukassa mua vastaan! :D

Lisää mut niin voidaan pelata esim. huomenna.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No miksi sen sihti ei voi olla hukassa mua vastaan! :D

Lisää mut niin voidaan pelata esim. huomenna.

Pistin ystävänlisäyspyynnön. Joo pelataan vaan huomenna nyt ei oikein jaksaiskaan selkä vihoittelee ja oon sitä aika tuhdisti lääkinny. Datsyuk on kyl maailman paras pelaaja. :)
Sain Stamkosin eilen 28 000p et jos kiinnostaa niin voisin sen sulle myydä sopivalla hinnalla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pistin ystävänlisäyspyynnön. Joo pelataan vaan huomenna nyt ei oikein jaksaiskaan selkä vihoittelee ja oon sitä aika tuhdisti lääkinny. Datsyuk on kyl maailman paras pelaaja. :)
Sain Stamkosin eilen 28 000p et jos kiinnostaa niin voisin sen sulle myydä sopivalla hinnalla.

Zetteri - Datsyuk - Stamkos
Richards - Kopitar - Brown

Eli löytyy jo Stammeri


Niin Datsyuk on ihan ykkönen! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli löytyy jo Stammeri

No kuiteski tarviit toisen varalle, kun noi hinnat on ollu hirveet pitkään aikaa. :D
Tai sit mä pistän sen hirveellä hinnalla myyntin kyl sen joku ostaa.
Et haluais ostaa halvalla SOTW Granea? mä oon niitä jo pari myyny 200 050p sulle mä voin myydä sen 100 000p :) vitsi vitsi
Mulla muuten taitaa olla SOTW Datsyukeja 6kpl ei taida loppuu ihan heti markkinoilta.:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli löytyy jo Stammeri

No kuiteski tarviit toisen varalle, kun noi hinnat on ollu hirveet pitkään aikaa. :D
Tai sit mä pistän sen hirveellä hinnalla myyntin kyl sen joku ostaa.
Et haluais ostaa halvalla SOTW Granea? mä oon niitä jo pari myyny 200 050p sulle mä voin myydä sen 100 000p :) vitsi vitsi
Mulla muuten taitaa olla SOTW Datsyukeja 6kpl ei taida loppuu ihan heti markkinoilta.:D

Joo jospa lopettaisit tuon v-mäisen monopolin yrittämisen? hifk86? :D

Onneksi nostin tuollaisen AllStar Datsyukin niin ei tarvinnu ostaa (vaikka ois 20k:lla saanu)... Ja etenkään kun sen hinnat on nousee vielä piakkoin kun sinulta löytyy ne harvat ainuat sellaiset niin eiköhän joku urpo niitä 200k:lla ostele..

En etsi enää kuin legendoja "arvokkaista" korteista (Howe & Yzerman).
 
Ylös Bottom