Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on nyt 37-12-1 toivotaan että pääsen, piru että ketuttaa jos en pääse. Olen pelannut suht paljon onlinessa verrattuna viimeseen 3 kuukauteen.

2-1-0 Amatööri
9-3-1 Ammattilainen
5-0-0 Eliitti

Tollein mä oon päässy. :D

//Edit

Niin joo tappiohan tuli sitte turnauksen finaalissa, kun Bishop päätti päästää kaikki etuyläkulma vedot. Noh, ollaan taas finaalissa, kauheilla voitoilla: 4-1, 9-1 ja 6-4 (äijä teki neljä maalii vikaan 10min :D "momentum")

Just just, eli se on tasan niin kuin pelkäsinkin, pisteytys perustuu pelkästään voittojen ja häviöiden suhteeseen... :/ no ei siinä, ei tarvi tässäkään kuussa pelata niitä pleijareita sitten :D ehkä ensi kuussa, jos käy parempi pulla...

Toi "momentum" on muuten yllättävän suuressa osassa, kun vastustaja saa sen päälle niin tuntuu et omat äijät ei ehdi kiekkoon niin millään enää sen jälkeen... plus et maalivahtikin yleensä nukahtaa muun joukkueen mukana, mut hyvä puoli on se, et tää "momentum" toimii kumpaankin suuntaa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro, oma kokemus osoittaa sen, että play-offeihin pääsee kokonaissijoituksen mukaan, ei menneen kuukauden perusteella.. Näin ainakin omalla kohdalla, välillä ei ollenkaan pelejä alla, silti elite pleijareihin.. Ei muuta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko toi "Stevie-boy" nro 91 noin arvokas kun hintaa katselee..

Montaa pakkaa ei voinut hankkia mut Mr Stamkos ja 80pelin sopparit tuli..

Pitäisköhän laittaa erikseen myyntiin, vai laittaa kyseiseen kaveri se kortti.. Mut en tie sit paljon siitä sitten vois pyytää ja ostaako kukaan sitä hirveen kalliilla..

Paha puntaroida..

Joku HUT peleille?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko toi "Stevie-boy" nro 91 noin arvokas kun hintaa katselee..

Montaa pakkaa ei voinut hankkia mut Mr Stamkos ja 80pelin sopparit tuli..

Pitäisköhän laittaa erikseen myyntiin, vai laittaa kyseiseen kaveri se kortti.. Mut en tie sit paljon siitä sitten vois pyytää ja ostaako kukaan sitä hirveen kalliilla..

Paha puntaroida..

Joku HUT peleille?

oman ut stammeri dublikaatin laitoin 38k ja meni heti...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko toi "Stevie-boy" nro 91 noin arvokas kun hintaa katselee..

Montaa pakkaa ei voinut hankkia mut Mr Stamkos ja 80pelin sopparit tuli..

Pitäisköhän laittaa erikseen myyntiin, vai laittaa kyseiseen kaveri se kortti.. Mut en tie sit paljon siitä sitten vois pyytää ja ostaako kukaan sitä hirveen kalliilla..

Paha puntaroida..

Joku HUT peleille?

Jos haluat isoimmat tuotot, pistät erikseen myyntiin. Stamkosista saa sen 35k nyt (mulla on halvin myynnissä tai oli), 80 sopparista varmaankin +20k = 55k, jos pistät Stammerille saa luultavasti 50k tai vastaavaa eli erikseen kannattaa myydä. Kumman paljon Stamkoseja nousi tänä jumboaaltona.. Kummaa sillä sen ovrl. nousi kuitenkin 93:ksi ja Ovechkin laski 91:ksi.. Hmm..

oman ut stammeri dublikaatin laitoin 38k ja meni heti...

No höh, mulla ei menny ees 35k:lla.. :O
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

1. Makarov (73) - Tikhonov (83) - Prucha (83) <---- Tää on ja pysyy

2. Grane (79) - Koivu (88) - Rudi (84)

(Kun ei Jakea ole tarjolla Granen pariksi niin kokeillaan sitten koivunkaa, vaikka viimeks grane + The Nug toimikin jäätävän hyvin..)

3. Hall (84) - Pääjärvi (80) - Petrell (76)

(ekaa krt kokeilussa, jokaisesta pelaajasta sytyn niin siks must kokeilla... Harmi vaan kun kaikki VL.. Ja vaikka jostain tekiskin sentterin niin ei ne sen kummallisempia aloittajia olis)

4. Heatley (88) - The Nug (83) - Ryan (89)

Äskön kokeilin niin täysin paskaa.. Et saa nähä mitä tohon neloseen virittelis.. Oisko Pulkkinen & Armia kaksikko..



Arvoiltaan paska nippu mut sitä hienompi onkin pelata, ei Tarvita Hextonin 99 äijiä.. Pärjätään ilmankin ;)


Jotain pitäis keksiä ryhmälle D.Sedin, Stamkos, E. Staal, Kesler, Duchene jne mut kun en haluais liian kovaa ryhmää kasata..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Arvoiltaan paska nippu mut sitä hienompi onkin pelata, ei Tarvita Hextonin 99 äijiä.. Pärjätään ilmankin ;)


Jotain pitäis keksiä ryhmälle D.Sedin, Stamkos, E. Staal, Kesler, Duchene jne mut kun en haluais liian kovaa ryhmää kasata..

"Hextoninn 99 äijiä" just näin.. Kerran mainostat hyvää kenttää (jossa kaikki eivät ole 99:jä niin heti vattuillaan) wat ever, veikkaan vaan että aika moni muukin käyttää tälläisiä, ehkä ei samoja mutta samantyyppisiä. Ei se ole Hockey Ultimate Team jos ei korttejaan saa käyttää ;)

Hyvin tekee pojoja, Niederraiter 15 peliä, 30 pojoa ja Johansen 15 (17) peliä, 35 pojoa. Ei nyt sentään mitään umpisurkeita, mutta tuplasti parempia pisteiden tekijöitä verrattuna Kings ketjuuni jossa Richardsilla 79 peliä ja jotain 85+ pistettä. Ei se mitään jos jotkut lopettaa HUT:in peluun vaan sen takia että vastustajilla on 99 kenttiä, Ultimate team on Ultimate team..

Myönnän kyllä että on hauskempaa pelaa joillain 80-85 jannuilla jotain 90 ovrl. vastaan ja rökittää niitä, sit tulee kivoja viha viestejä postilaatikkoon. Näillä vaan helpottaa voittoa, kun pääsee sinisestä yli vaan luistelemalla ja vielä lisänä läpiajot mitä näillä 99 luisteluilla saa.. huhhuh :D

En jaksa vaan sellasia jotka ei kestä näitä 99 kenttiä kun itse vetävät mukama hienosti joillain 87 ketjuilla ja aina pyörii pyörii ja takatolpalle. Näillä on kiva kynäillä kun ei kiekkoa menetä kovinkaan helposti, plussana vielä että lämäri onetimerin kun saat näille niin on aina maalissa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tossa pelattua jotain noobbia vastaan ja se otti tappiot kuin mies ja pisti viel kaveripyyntöö mulle. No tuli sitten vähän huononnettua joukkuetta ja pelattiin ystävyys matsi joka olikin aikamonen thrilleri. Pari kertaa tää sisukas itäävallan poeka meni johtoon ja mä tulin aina tasoihin. 3.erän viimesellä minuutilla tein upeen tasotusmaalin ja ottelu jatkoille no se oli sit aikamoista namuttelua multa ja lopulta sain sit maalin tehtyä. Ilmaseks annoin tälle kaverille Boyesin ja tarjosin Kabanovia en tiä sitten suostuuko se ottaa tätä taitavaa mut kiukuttelevaa ryssää.

Hienoa toimintaa lisää tälläistä. Nyt seuraa muutama raportti :D

Kaksi hienoa kiekko iltaa/peliä takana. Vastustajana toimi domimikul. Ekan pelin alkaessa tiedostin että kaveri on tuol top 10 sakis.

Ottelu 1

Jep meikäläisen kotiluolaan matkataan ja peli ei voi oikeastaan huonommin alkaa hän vie aloituksen ja JVR on hiipinyt minun Myersin taakse kun peliä pelattua 20 sek JVR saa tarkan ja hienon pystysyötön lapaansa Myersin jalat eivät ole näin alussa vielä kovinkaan lämpimät ja tiedostan että JVR on irti, ainoaksi vaihtoehdoksi jää heittäytyä ulottuvalla Myersilla ja antaa JVR:lle rankkari. Pystyn melko helposti hoitamaan tämän rankkarin pois ja ihan se kaikkein huono alku ei toteudu:)
Sitten mennäänkiin pätkä keskialue kiekkoo molemmat sumputtaa viivansa ja oikeastaan kummallakaan ei sen pahempia paikkoja ole hän yrittää jälleen muutamaa pystysyöttöä mutta pakkikalusto alkaa olla tarkkana ja Myersin jalatki jo lämpimät:D


5 min ekaa erää jäljellä ja kaveri niputtaa puolustuksen ja peli hänelle 1-0 ja oikeastaan seuraavasta hyökkäyksestä 2-0. Saan erän loppuun RNH:lla rankkarin jonka hän käyttää varmuudella 1 erä takana domimikul johtaa 2-1
Toiseen erään saan loistavan startin ja tasotan pelin 2-2. Tämän jälkeen kiekko ei oikeastaan minulla sitten juuri olekaan tässä erässä ja kaveri johtaa ansaitusti 2.erän jälkeen 5-2. 3.erä ja kaikki luukut auki ja hönkä päälle Zuccarello tuo minut peliin mukaan maalillaan ja minitsi jäljellä ja toinen osuma Zuccarello tinttaa pelin 4-5 mutta minun kirini ei vaan kanna tuon pidemälle vaikka sain mahdollisuuteni kuin pääsin pelin loppu hetkillä vielä yksin läpi tällä kertaa en vain saanut kiekkoa pussiin. Hieno peli laatu lätkää ja parempi voitti joten tappio ei kismittänyt.

Ottelu 2

Jälleen kotipeli alku on taas kyttäilyä ja viivojen sumputusta saan kuitenkin pelin painettua oikeeseen päätyyn ja kaveri rikkoo seuraa ylivoima kauaa en ehdi ylivoimaa pyörittää kun hän ottaa toisen jäähyyn ja saan 5-3 yv:n. Kauaa ei mene kun Lucic-Krejci neppailevat kiekon häkkiin unelma alku toteutuu. Yv jatkuu mutta 5-4 ei tuo mitään muuta ihmeellistä kuin hyvää pyöritystä. Kaveri kokoo jäähyn jälkeen nopeasti rivinsä ja iskee vastaan 2-1 hyökkäyksen Myers ei saa poikki syöttöä katki ja Downie tasottaa 1-1 ja kohta peli onkin hänen ylivoimansa ansiosta 2-1 ja unelma alku on historiaa. Saan kuitenki vielä runnottua pelin
tasoihin 1.erän lopussa ja tauolle lähettäessä 2-2. 2.erä ei juuri tarjoa minun osaltani muuta kuin puolustusta koska kaveri vyöryy kerta toisensa jälkeen minun päätyyn ja takoo taululle 5-2 pääosaa esitti J.Tavares tässä vaiheessa alkoi selkärangasta kuuluu riks, raks ja poks :D Eli jälleen 3.erään 3 maalin takaa erän alku on taas aikamoista kyttäilyä mutta 13 min pelikellossa jäljellä Zuccarello tarjoilee lätyn JVR:lle joka tuo uutta sähyä peliin iskemällä kaapin.

Kauaa tämä ilo ei kestä kun 6 pelin jälkeen kiikari tehoilla hiihtelevä P.Kessel ottaa 2min jäähyn pystyn tämän kuitenkin vaivoin tappamaan ja taas mennään oikeastaan ilman kunnon maaliteko paikkoja vikalle minuutille asti. Kunnes 53 sek pelikellossa esiin nousee ratkaisu halukkuuttan esittävä Zuccarello lyömällä pelin 5-4. Annan tämän kentän jatkaa Giroux ottaa alotuksen kotiin tässä vaiheessa kassari pois ja Myers toimittaa kiekon takaisin Mr. G:lle joka toimittaa kiekkoa laitaan mutta JVR ei sitä saa ja kiekko lipuu lopulta hyökkäyspään kulmaan johon kilpaluisteluun lähtevät Giroux ja Johnsson jälkinmäinen voittaa Giroux:lla kaikki peliin jäähynkin riskillä ja onnistun kuin onnistunkin karvaamaan kiekon maalin takana pois ja toimitus vain maalille jos JVR antaa kotiyleisölle hunajaa ja tasoittaa 5-5. Molemmat odottelee vain jatkoaikaa viimeiset sekat.

3.erän ja JA:n välissä mietin kumpi pariskunta kentälle Lucic-Krejci vai JVR-Giroux päädyn ensimmäiseen siinä toivossa että Krejci voittaisi aloituksen näin myös tapahtuu ja Myers laitaan Lucic:lle joka tuo mustan yli sinisen ja jakaa keskelle Krejci:lle joka imee hienosti itseensä pari ukkoo ja toimitus takaisin Lucic:lle joka lapioi rystyllä reppuun näin ollen kotiyleisö saa kaipaamansa revanssin.

Mikä tämän löpinän kirjoittamiseen aiheutti oli se mitä tapahtui pelin jälkeen. Ei tulossa ei ole itkupotkuraivareita joka hyvin yleistä kuin tullaan viim. min tasoihin ja sitten ohi. Tyyliin: Stanan v**tu mikä tuuri sulla kävi h**o vaan
kiitosta jaettiin molemmin puolin hyvistä peleistä jossa ei ollut tietoakaan mistään koiruuksista esim. ajan peluuta omassa päässä tai yms. Oli kyllä hienoa pelata hyvää ja tasaista hokia.

P.S Taidan leipoa Lucic:n kunniaksi boston kakun ja juoda kakkukahvit tai sitten tyydyn näillä käsillä vain pelkkään kahviin:D ja älkää pelätkö ei ole tulossa raportteja joka pelistä tämä oli poikkeus.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Loistava ja mielenkiintoinen peliraportti, jota ei ole järkeä tähän kokonaan lainata :)

Kyllä tälläisiä kuuntelee ihan mielellään! :) Mukavaa kun ketju alkanut heräilemään näillä kunnon postauksilla eli juuri pelien raportoimisella. Laita vain lisää kun olet pelannut hyviä ja mielenkiintoisia pelejä.

Eipä mulla nyt tässä muuta. (pilasin nyt tämän hienon raporttisi köyhällä ja vähäisellä asialla varustetulla kommentilla :D)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ahh! Nyt pääsee taas pariks tunniks pelailee. :)
Pelikunto ei paras mahdollinen, 4t yöunet, pitkä työpäivä ja lääkepöhnä. No ei voi mitään kun mieli vetää kentälle höntsäilee. :D
Taidan kokeilla sitä Datsunia ja Kovaalevyy. :)
Unohtakaa ne bishobitit kokeilkaa "Cujo" Curtisia 63 ovr. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ahh! Nyt pääsee taas pariks tunniks pelailee. :)
Pelikunto ei paras mahdollinen, 4t yöunet, pitkä työpäivä ja lääkepöhnä. No ei voi mitään kun mieli vetää kentälle höntsäilee. :D
Taidan kokeilla sitä Datsunia ja Kovaalevyy. :)
Unohtakaa ne bishobitit kokeilkaa "Cujo" Curtisia 63 ovr. :D

Eipä Curtisista ollu paljoo vastusta Stamkosin rannarille?

85 HYÖ PUO MV oli nää meijän rajat, kait. x)

Okei myönnän, ihan ihme pelastuksia veti. Onneksi Stamkos pääs b-pisteiden väliin snaippaamaan kilpihanskapuolelle. Elikkä pelailtiin yghyn kanssa pari peliä, hauskoja oli kun ei nyt sentään hirveää takatolppa kyttäystä ollu. Eka peli oli tasainen, en muista kuka iski yghylle maalin ekan erän loppuun mutta tappio asemassa olin. Toisessa erässä Purcell saa Stamkosilta loisto passin maalin eteen josta hän liikkuu oikealla ja snaippaa yläkulmaan 1-1. Peli oli tasainen loppuun asti kunnes 5 min peliä jäljellä ja sitten Stammeri pääsi paikalleen ja loisto rannari maaliin, voitto siitä 1-2.

Toinen peli alkoi yghyn nopeilla 2-0 maaleilla ekassa erässä, yksi kimpos mukavasti oman pakin mailasta. Pääsin YV:lle ja sillä rokotin, tokassa erässä siis. Keithin hienosta yläkulma lämäristä peli tasoihin ja sitten loppu on historiaa kun ketjun vaihdokit toimivat (Abdelkader-Filppula-Eaves ja Paille-Marchand-Ryder, TBL kentän tilalle), ja he tykittivät loppu numeroiksi 2-5 minulle. :P

Mukavinta näissä on (siis friend peleissä) se ettei kauheita paineita ole ja saa koittaa mitä ihmeellisempiä kikkoja, siinä alan ammattilaine yghy, joka käytti laitoja hyväkseen erittäin hyvin. Kynäily oli vähän kurissa kun ei tuota yghyä saa kynättyä niin usein.. :(

---

Pelailin aikaisemmin tota online huipputurnausta, finaaliin pääsin hyvillä 4-1, 9-1 ja 6-4 voitoilla. Eka vastusta kyllä lähti pelin ollessa 7-1 ja se oikein ärsytti, ei se että ehkä lähti mutta äijä oli eliitti playoffien voittaja joten luulis et vähän taitoa oli, mutta otti turpaan 100-0..

No finaalin toinen peli oli tasainen aluksi, pelkäsin jo häviötä ollessani tappiolla 2-0, mutta nousin lopulta nousin 5-2 voittoon kiitos Johansenin ja kumppaneiden. Pirun nättiä peliä pelasin (vaikka itse sanon).

Kuvailisin pelin tapahtumia paremmin jos muistaisin (pelasin joku 3h sitten..).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

S. Couturier 99 T.Seguin 98 M.Lucic 95

R.Johansen 99 R.Nugent-Hopkins 99 G.Landesgok 99

J.Vanriemsdyk 97 C.Giroux 99 J.Staal 97

N.Niederreiter 95 M.Duchene 96 T.Pulkkinen 95


E.Gudbransson 99 R.Smith 95

S.Johansson 99 N.Rundblad 94

K.Letang 95 D.Bufyglien 95


J.Quick 96 T.Rask 96


Tämänhetkinen kokoonpano ja pakko sanoa että toimii aivan loistavasti
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

S. Couturier 99 T.Seguin 98 M.Lucic 95

R.Johansen 99 R.Nugent-Hopkins 99 G.Landesgok 99

J.Vanriemsdyk 97 C.Giroux 99 J.Staal 97

N.Niederreiter 95 M.Duchene 96 T.Pulkkinen 95


E.Gudbransson 99 R.Smith 95

S.Johansson 99 N.Rundblad 94

K.Letang 95 D.Bufyglien 95


J.Quick 96 T.Rask 96


Tämänhetkinen kokoonpano ja pakko sanoa että toimii aivan loistavasti

jännä juttu, eihän ton kokoonpanon overall oo varmaan kun 97-97-96 :D :D :D saat varmaan helposti pelejä... paitsi jos...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä Curtisista ollu paljoo vastusta Stamkosin rannarille?

85 HYÖ PUO MV oli nää meijän rajat, kait. x)

Okei myönnän, ihan ihme pelastuksia veti. Onneksi Stamkos pääs b-pisteiden väliin snaippaamaan kilpihanskapuolelle. Elikkä pelailtiin yghyn kanssa pari peliä, hauskoja oli kun ei nyt sentään hirveää takatolppa kyttäystä ollu. Eka peli oli tasainen, en muista kuka iski yghylle maalin ekan erän loppuun mutta tappio asemassa olin. Toisessa erässä Purcell saa Stamkosilta loisto passin maalin eteen josta hän liikkuu oikealla ja snaippaa yläkulmaan 1-1. Peli oli tasainen loppuun asti kunnes 5 min peliä jäljellä ja sitten Stammeri pääsi paikalleen ja loisto rannari maaliin, voitto siitä 1-2.

Toinen peli alkoi yghyn nopeilla 2-0 maaleilla ekassa erässä, yksi kimpos mukavasti oman pakin mailasta. Pääsin YV:lle ja sillä rokotin, tokassa erässä siis. Keithin hienosta yläkulma lämäristä peli tasoihin ja sitten loppu on historiaa kun ketjun vaihdokit toimivat (Abdelkader-Filppula-Eaves ja Paille-Marchand-Ryder, TBL kentän tilalle), ja he tykittivät loppu numeroiksi 2-5 minulle. :P

Mukavinta näissä on (siis friend peleissä) se ettei kauheita paineita ole ja saa koittaa mitä ihmeellisempiä kikkoja, siinä alan ammattilaine yghy, joka käytti laitoja hyväkseen erittäin hyvin. Kynäily oli vähän kurissa kun ei tuota yghyä saa kynättyä niin usein.. :(

---

Pelailin aikaisemmin tota online huipputurnausta, finaaliin pääsin hyvillä 4-1, 9-1 ja 6-4 voitoilla. Eka vastusta kyllä lähti pelin ollessa 7-1 ja se oikein ärsytti, ei se että ehkä lähti mutta äijä oli eliitti playoffien voittaja joten luulis et vähän taitoa oli, mutta otti turpaan 100-0..

No finaalin toinen peli oli tasainen aluksi, pelkäsin jo häviötä ollessani tappiolla 2-0, mutta nousin lopulta nousin 5-2 voittoon kiitos Johansenin ja kumppaneiden. Pirun nättiä peliä pelasin (vaikka itse sanon).

Kuvailisin pelin tapahtumia paremmin jos muistaisin (pelasin joku 3h sitten..).

Sua vastaan on kyl kiva pelata vaikka turpiin tulee.:D
Puolustustamisessa on vähän auttanu se l2 nappi mut samalla varmaan vähän sekoittanu mun puolustuspeliä. Mä en tajuu miten susta ihan noin hyvä on tullu, kun sä pelailet vaan niitä offline pelejä. :eek: Aika hyvin sain sun hyökkäykset kuriin paitsi suorat vedot, kun yleensä mä oon aika hyvä blokkaa vetoja. Muutamassa maalissa puolustajat valu Curtisin syliin et siitä se varmaan johtu. :rolleyes:

Ei menny kauaakaan pelien jälkeen kun nettii aloin selailee. No olin aika nopeasti siirtynyt unten maille. Nukuin puol yötä mahallaan ja läppäri tyynynä ja sit keskellä yötä olin menny sohvalle nukkuu kun peitto ja tyyny oli siin. Rankka työpäivä ja kovat pelit sua vastaan vähän pisti väsyttämään. Ei kyllä mikään ihme jos selkä välilä paskana. :D

Jos ei ole panosta niin ei ole noit ovr rajoituksia mut tietenkin tulee tasaväkisempiä pelejä ja sä löydät näiden pelien jälkeen varmaan tehokkaat 3 ja 4 kentät. Paljon sulla muuten on online pelejä kertyny?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

laitellaan nyt tää omakin, kun muutkin jaksaa rustailla...

S.Bartschi (whl)- R.Johansen(whl) - N.Niederreiter(whl)

N.Yakupov(ohl) - V.Namestinikov(ohl) - G.Landeskog(ohl)

S.Couturier(qmjhl) - S.Anthony(qmjhl) - T.Jurco(qmjhl)

N.Filatov(ahl) - M.Mcneill(whl) - A.Khokhlacev(ohl)

D.Siemens (whl) - E.Gudbranson (ohl)

M.Del zotto (ahl) - R.Murphy (ohl)

A.Larsson(elit) - D.Rundbald (elit)

M.owyya (elit) - R.lehner (ahl)

osa on aikas "loppuun viritettyjä) osa taas ei. hauskin pelaaja on Aleksander Khokhlachev, kaverihan on 155cm pitkä :) jostain syystä peluutan mieluummin ns.junnuja tällä hetkellä... jännä huomata kuinka vituiks tää 1vs1 pelaaminen voi taaas mennä, kun palannut BAP modeen(1acco, 33peliä 47+44, keskitasoa huonommassa kerhossa ;) parin kuukauden jälkeen. turpaan tulee hutin puolella taas ihan miten sattuu... päästettyjen maalien keskiarvo kuitenkin 441online pelissä 1.67, nyt mennyt semmosta 5-7maalia omiin. ei pysty käsittään. onhan ne täysin eri pelimuodot, mut silti. miten voi oma pelaaminen seota niin täysin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Otetaanko matsi nyt heti Longway? Lisää mut kaveriks. Ehkä mä voin neuvoa mikä sun pelissä tällä hetkellä tökkii. Khoklachev on yks munkin lemppareist.:) Mullakin sekoitti bab huttia kun nhl 11:sta pelasin viimevuonna.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt taisin mokata ja pahasti... Pistin 3-4 kuukautta vanhan SOTW Shane Princen kaupan. Uraa jäljellä 107 ja sopimusta 6, muuten koskematon. Pistin myyntiin 2500 lähtöhinnalla ja osta heti 3500. Taisi mennä pahaan alihintaan. Amerikkalaiset taisi tykätä siitä hinnasta... No, hankala arvioida sille hinta kun yhtään sellaista ei ole kaupan -.-

No, sain 6000 pucksia Amerikan pojilta. Olen silti tyytyväinen vaikka joitakin tuo voisi harmittaa :D

Pistän minäkin sitten näitä pelijuttuja, 2 peliä Eikkaa vastaan :D

1. peli: LT 4-1 minulle, tasaista vääntöä siihen asti kunnes minulle sattui tuo ''momentum''. Toisessa erässä yksi jäähy Eikalle ja siitä alkoi, aika tuurilla kaikki meni maaliin. Mason piti hyvin minut pystyssä Eikan tähtisikermää vastaan.

2. pel: LT 5-1 Eikalle :), pelini oli aivan sekaisin voiton jäljiltä. Päästin Eikan koko ajan näihin one-timer paikkoihin. Sitten Mason imuroida helppoja vetoja. En muista enempää sillä näistä peleistä on pari päivää. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos ei ole panosta niin ei ole noit ovr rajoituksia mut tietenkin tulee tasaväkisempiä pelejä ja sä löydät näiden pelien jälkeen varmaan tehokkaat 3 ja 4 kentät. Paljon sulla muuten on online pelejä kertyny?

Joo korkeintaan 3 kentän, joudun neloskenttää pitämään 56-59 ovrl. junnuina että ovrl.:it laskee, en peluta niitä ollenkaan. Mutta kävi mukava faili kun olin laittamassa Quevellionille (600 palkka) sopimusta, niin peukku lipes ja laitoin vahingossa +2 kaikki xD... Noh palkka nous siihen 640 siitä että ei se mitään. x)

Niin joo.. Pelejä onlinessa mulla on nyt yhteensä 104: 72-30-2 recordilla, oon kyllä pelannu ehkä noin 190 matsii EASHL:ssä ja sieltä on online kokemusta tullu. Mutta joo, pärjäsin hyvin NHL11:ssa vaikka en pelannu siinäkään ollenkaan online puolta paitsi EASHL:llää.. En tiiä ei vaan jotenkaan online innosta, nyt on alkanu vähän kun ei oo mitää järkee HUT:issa pelaa offlinea enää kun on yli 100k kiekkoja joka viikko (tällä hetkellä 111k + Chelios, Stamkos & RNH myymättä.. ja pikkasen +9:jä + sopimuksia). Tänä kuukautena oon pelannu noin 50 matsia eli, puolet koko HUT online urasta joten se selittää online puolen äkillisen nousun.. Olenhan ovrl. rankeissa noussu 3000:sta - 2000:iin ja nyt kuukaus rank n. 770. Playoffitkin onnistuin voittaa viime kuussa, jatketaa traditiota tässä kuussa myös.. Jos pääsen edes.. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

LongWaytä vastaan pelattiin parit pelit eka mulle tappio 6-3 ja toisessa voitin 2-0 jos nyt oikein muistan. Puolustus on kussu aika pahasti lähiaikoina, hirveetää ylipuolustusta ja säntäilyä.
Aika altavastaaja olin mut sitkun pääsen syöttelee rauhassa niin alkaa tapahtua.:D Toi on kyl kiva käyttää noita laitoja apuna kun syöttelee ja nyt en tarkoita sillä et pitkää ja perään. :D

Eilen onlinessa kun pelasin jotain vastaan niin tein aika kivan maalin. Christensen pääs läpi niin käytin just ja just sitä takaperin luisteluu ja sen jälkeen pienellä liikkeellä maalivahti väärän suuntaan ja sutaisin puol tyhjään maaliin. Vähän oli sellaista venäläistyylistä luistinten ja vartalon käyttöö. Aluks luulin et maalin teki Kovalev.
 
Ylös Bottom