karvinen68
New Member
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Tähän PAKKO laittaa komentti minkä olen ennenkin sanonut,jos puollustaminen "on noin helppoa" miksi täälläkin kirjoittavat huippupelaajat
pelaa otteluita tyyliin 6-5 7-6 jne, eikös ne pitäisi loppua "todentuntuisemmin" 1-0 2-1 3-1(viimenen tyhjään),ja tosiaan onhan se tylsää
kun joskus laukoo "maalintekosektorista" 40 krt ei yhtään maalia,sit vastustaja tekee 5 laakista 5 maalia .
Tylsäähän/vittumaista se on jos joku yrittää koko pelin samaa juttua oli se sitten lämäri viivalta, kiertää maalin ja yrittää nollakulmasta tai onetimereita mut mikset vaan opettele puolustaa. Tyhmää se mun mielestä on jos oma äijä on vapaana takatolpalla ja jättää sen takia syöttämättä koska vastustaja ei osaa puolustaa. Kyllä moni jättää ne onetimerit vähemmälle jos sä puolustat ne pois.
Tähän PAKKO laittaa komentti minkä olen ennenkin sanonut,jos puollustaminen "on noin helppoa" miksi täälläkin kirjoittavat huippupelaajat
pelaa otteluita tyyliin 6-5 7-6 jne, eikös ne pitäisi loppua "todentuntuisemmin" 1-0 2-1 3-1(viimenen tyhjään),ja tosiaan onhan se tylsää
kun joskus laukoo "maalintekosektorista" 40 krt ei yhtään maalia,sit vastustaja tekee 5 laakista 5 maalia .