Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

MV:n kokonaisuuksilla ei ole mitään väliä tässä pelissä.

Nyt on kyllä suoraansanottuna täyttä paskaa tämä lause, itellä ollut 99 Price käytössä ja kulkee vieläkin ilman tappioita ja väläyttelee gamesavereilla. 83 ovr M.Biron oli mulla kans ihan huippu aikoinaan.

Sielä on mulla kymmenkunta victory korttia myynnissä vielä vähän päälle 2 tuntia alotushinnalla 150. Käykää tarjoomassa.

Niin no tietenkin mitä paskempi maalivahti on, sitä suuremmalla todennköisyydellä ne suoratkin laukaukset menevät. Ja jos eivät maaliin asti, hän antaa varmasti enemmän reboundeja kuin paljonkin parempi maalivahti.

Omasta mielestä (ei perustu tietoon, vaan mututuntumaan) isompi maalivahti hallitsee matalat vedot huonommin ja antaa helpommin vaikeita reboundeja, joka sitten kasvaa potenssiin mitä huonompi maalivahti olisi kyseessä. Tietenkin maalivahdin tyyli vaikuttaa (seisova, hybridi vai perhonen), joista perhonen hallitsisi reboundit parhaiten.

Jokainen vastustajahan pelaa oletettavasti (vaikka eivät tietenkään pelaakkaan) eri pelityylillä. Joku hakee useammin viivalta kutia, joista tulee ohjauksia ja reboundeja, mikäli tämä osaa pelata älykkäästi. Joskus sitten taas onetimereilla. Joskus sektorista jne. Ei oma pelityyli esimerkiksi rajoitu ''suora veto tai onetimer'' -akselille, vaan pelityylini muuttuu jonkin verran vastustajasta riippuen (yleensä toiseen erään), kun pelityyli ja puolustussyteemit on saatu selville.

Nyt on kyllä suoraansanottuna täyttä paskaa tämä lause, itellä ollut 99 Price käytössä ja kulkee vieläkin ilman tappioita ja väläyttelee gamesavereilla. 83 ovr M.Biron oli mulla kans ihan huippu aikoinaan.

Sielä on mulla kymmenkunta victory korttia myynnissä vielä vähän päälle 2 tuntia alotushinnalla 150. Käykää tarjoomassa.

Voi olla, itellä on sattumalta toiminut vain koskemattomat veskarit. En kyllä ole 99 veskaria kokeillut, mutta kyllä ilman tollasia pärjää. Paras mv lähtee niistä muista pelaajista, en tarvitse mitään 20k:n arvoista 99 veskaria, koska sillä saan esim. Datsyukin ja Zetterin tai Weberin ja Suterin. En käytä kiekkojani tuommoiseen humpuukkiin, vaikka voishan sitä kokeillakkin joskus. Tämä on vain mielipide kysymys kaikilla on omat sellaiset, minä en ainakaan käyttäisi 25k:ta johonkin 99 veskariin, koska saan varmasti melko saman tuloksen jollain 1k:n veskarillanikin. Tuo lauseeni "mv kokonaisuuksilla ei ole väliä" tarkoitta enimmäkseen sitä ettei veskarin tarvii olla 99 että on hyvä, ei tietenkään mikää 65 ovrl veska voi olla parempi kuin 99 ovrl. veska.

//EDIT

Jokainen vastustajahan pelaa oletettavasti (vaikka eivät tietenkään pelaakkaan) eri pelityylillä. Joku hakee useammin viivalta kutia, joista tulee ohjauksia ja reboundeja, mikäli tämä osaa pelata älykkäästi. Joskus sitten taas onetimereilla. Joskus sektorista jne. Ei oma pelityyli esimerkiksi rajoitu ''suora veto tai onetimer'' -akselille, vaan pelityylini muuttuu jonkin verran vastustajasta riippuen (yleensä toiseen erään), kun pelityyli ja puolustussyteemit on saatu selville.

No tuo "veto ja onetimer" pelityyli esimerkki tulee siitä että sitä on kohdattu eniten koko pelissä. Mutta mulle on oikeastaan ihan sama kuka siellä tolpilla seisoo kunhan saa vedot kiinni, jos ei saa.. Herra istuu pari peliä ja katsotaan sitten että onnistuuko.

lisÄSiellä olis Jimmy Howard AS edullisesti myynnissä, 6k lähtee ja sit normi koskematon Luongo alle 4k. Käykäähän ottamassa ennen jumboja pois, niin on muutaman pakan verran enemmän mällättävää.

Edit. Sitten on vielä koskematon Donskoi tonnilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

yghy, en nyt haluais mitenkään hoputtaa, mutta voisitko ottaa muhun vielä tän illan/yön aikana yhteyttä joko täällä YV:llä tai PSN:ssä koskien niitä pelin korttipalkintoja. Et oo vastaillu täälä mun YV:hen etkä PSN:ssä.

---

Vielä on 5-10min NHL jannuissa aikaa jäljellä mitkä laitoin 150 lähtöhinnalla, käykää tarjoomassa tarvitsemiinne!

Saanen nauraa tälle kaverille, joka väittää lyhyiden maalivahtien olevan parempia kuin pitkät. :eek: Itsellä oli Halak about 180cm 94 kokonaisuudella, kaveri torju alle 80 torjuntaprossalla. Verraten Bishoppiin 85 kokonaisuus ja torjuntaprosentti yli 90 ja ottaa noita gamesavereita joka pelissä..

yghy, en nyt haluais mitenkään hoputtaa, mutta voisitko ottaa muhun vielä tän illan/yön aikana yhteyttä joko täällä YV:llä tai PSN:ssä koskien niitä pelin korttipalkintoja. Et oo vastaillu täälä mun YV:hen etkä PSN:ssä.

---

Vielä on 5-10min NHL jannuissa aikaa jäljellä mitkä laitoin 150 lähtöhinnalla, käykää tarjoomassa tarvitsemiinne!
Joo sori Raipe on ollu aika paljon huoli lähiaikoina. :( Yritän olla sanani mittainen mies ja pistän sulle kunnon kortin. ;D
Mites koska olet yleensä onlinessa?
Jaa taas jumbo viikonloppu tadanpa jättää jumbot tälläkin kertaa ostelematta.
Muutenkin oon siirtymässä takas nhl11 kun pitää työkaveria vähän kouluttaa;D

Saanen nauraa tälle kaverille, joka väittää lyhyiden maalivahtien olevan parempia kuin pitkät. :eek: Itsellä oli Halak about 180cm 94 kokonaisuudella, kaveri torju alle 80 torjuntaprossalla. Verraten Bishoppiin 85 kokonaisuus ja torjuntaprosentti yli 90 ja ottaa noita gamesavereita joka pelissä..
Mitäs nauramista siinä on yleensä pitkät on parempia mut jos jollain toimii joku pätkä nii mitä sitten. Täysin arpapeliä mikä molari toimii ja se mikä ittellä toimii voi olla toisella ihan pska.
Ite taidan siirtyä nhl11 kimppuun, koska ajattelin näyttää työkaverille miten kunnon hokia pelataa. ;D

Maalivahtipeli on täysin arpomista Hutissa joskus joku on parempi kuin toinen, loppujen lopuksi kaikki riippuu omasta pelistä onko siinä maalin edustalla joku maskissa, mistä vastustaja pääsee tykittämään, pitääkö maalivahdin koko ajan venyä parhaimpaansa.
Itse maalivahti pelissä katson sellaisen maalivahdin kehen luotan itse viimeisenä lukkona puolustuksessa en edes tiedä kuinka pitkä/lyhyt maalivahtini on mutta joskus se saa kiekkoja kiinni joskus ei, sille ei voi vaan mitään se pitää hyväksyä, joskus taas kiittää maalivahtia kun on ollut kurat kousuissa koko matsin ajan ja maalivahti nappaa pari namupalaa.

Joo sori Raipe on ollu aika paljon huoli lähiaikoina. :( Yritän olla sanani mittainen mies ja pistän sulle kunnon kortin. ;D
Mites koska olet yleensä onlinessa?
Jaa taas jumbo viikonloppu tadanpa jättää jumbot tälläkin kertaa ostelematta.
Muutenkin oon siirtymässä takas nhl11 kun pitää työkaveria vähän kouluttaa;D

Parhaiten tavoittaa illalla. Nyt toi pleikka on tossa taustalla päällä kun tässä yritän valvoa tonne 5.30 kun alkaa Ducksien peli...

----

64k jumboihin... saas nähä mitä tuo tullessaan tällä kertaa.

Nyt toi pleikka on tossa taustalla päällä kun tässä yritän valvoa tonne 5.30 kun alkaa Ducksien peli...

----

64k jumboihin... saas nähä mitä tuo tullessaan tällä kertaa.
mä ainaki pelaan sinne 3:00 asti, mahollisimman palajon pukkeja rohmuan jos ois ameriikan poijjaat pelaamassa viikkoraha joukkueilla vois jopa lähteä niitä noutamaan
sulla Raipe oli aika kovat statsit kun eilen kattosin, et ollu yhtää matsii hävinny ja 30 rankingis?

mä ainaki pelaan sinne 3:00 asti, mahollisimman palajon pukkeja rohmuan jos ois ameriikan poijjaat pelaamassa viikkoraha joukkueilla vois jopa lähteä niitä noutamaan
sulla Raipe oli aika kovat statsit kun eilen kattosin, et ollu yhtää matsii hävinny ja 30 rankingis?

Juu oli 22 pelin voittoputki, se sitten katkes kun hävisin jatkoajalla ovr rank 19:lle (nokipojat). Sen jälkeen tainnu tulla vaan 1 voitto ja häviö. Samalla tipuin 100 joukosta jo kun ei tänää jaksanu pelailla.

Only 35 mins left! (jotta saa kiskoa 20 soppareita ja +7 kortteja jumboista :) )

Eka ryöstö tehty A.Kopitar 850 Osta heti hintaan :D kauan kesti ettii eka mutta sieltä se löyty :D

"ennätys verkkopelissä" laukaukset 80-8 vai onko jollain vielä kovenpaa? huom kaveripelejä EI lasketa siinähän voi sopia,että toinen vaan

latoo ps jos nyt jotain kiinnosti voitin ottelun 2-0 nihkeesti,molemmat maalit maalin edestä yläpesään.

Ei noista jumboista aikasemmin ole tullut kuin jotain 10k:n kortteja, mutta nyt sitten osu jo paremmin. Sidney Crosby! Ei tuota taida raaskia itellä pitää, joten tarjotkaa toki YV:llä jotain tuosta jos kiinnostaa, enimmäkseen pucksit kiinnostaa. Vielä olis 35k käytettävänä jumboihin, taidan kaikki tuhlata ihan huolella..

Ylös Bottom