Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Puhuitte tossa niitten minipaukkauksien ostamisesta, ja sieltä tulevien korttien myymisestä... Mua ihmetyttää että miten mä en saa pelaajia myytyä joten profiittia ei tule muistakuin sopimuskorteista

Ostin käyttämättömän pulkkisen niin ketä mun kannattais pistää samaan ketjuun nhl pelaajia vai tappiin kehitettyjä sm-liiga pelaajia? Jos joku haluu ostaa ton pulkkisen niin yv:llä tavoittaa.

Puhuitte tossa niitten minipaukkauksien ostamisesta, ja sieltä tulevien korttien myymisestä... Mua ihmetyttää että miten mä en saa pelaajia myytyä joten profiittia ei tule muistakuin sopimuskorteista

Ei kaikki pelaajia voi niistä myydä. Ainoat jotka menee on +85 potentiaaliset ja NHL pelaajat. Kannattaa poistaa vaan niin tulee about 150 profittia per pakkaus ainakin (jollei täytä tuota "kriteeriä").

Ostin käyttämättömän pulkkisen niin ketä mun kannattais pistää samaan ketjuun nhl pelaajia vai tappiin kehitettyjä sm-liiga pelaajia? Jos joku haluu ostaa ton pulkkisen niin yv:llä tavoittaa.

Heitä kaveriks Granlund ja Armia, siinä ois tykki kenttä.. ;D

taisinpa myydä C. Perryn vähän turhan halvalla ku meni alle puoles minuutis kaupaks... tunnustaako kukaan ostaneensa? :D

Tässä vielä "hyvät" vaihdokkini, jos jotain kiinnostaa (en ole myymässä vielä, vasta jumbojen jälkeen niin voit varata tästä näin jo jotain):

SOTW Rick Nash
SOTW Ray Emery
SOTW S.... (en muista nimeä, pelaa kait elitserienissä)
AS Kimmo Timonen
AS Scott Hartnell

Marc-Andre Fleury
Ryan Getzlaf
Anze Kopitar
Jordan Staal
Jeff Skinner
Ryan Nugent-Hopkins

James Neal
Ryan Kesler
Jimmy Howard
Paul Stastny

3x +5 kaikki
6x +3 kaikki
5x +2 kaikki

50 sopimus

Maanantain pitäis saada sitte varmaa älyttömän hyviä kortteja pakoista jos haluis blussalle
Sunnuntain nostot 30k+poistetut:
R.Getzlaf (myyntiin)
R.O'Reilly 84/92 (käyttöön)
K.Pelaaja +2 kaikki(käyttöön)
2x Smith-pelly(molemmat myyntiin)
Monia turhia Victory-pelaajia (R.Smyth, Backes...)
Läjä 20,25 soppareita, +9,+7 k.pelaaja kortteja ja B-luokan NHL pelaajia
Ryöstöt:
N.Bäckström WSH 550 osta-heti (käyttöön)
P.Statsny 500 osta-heti (Myin 2500 pucksilla)
A.Semin 350 osta-heti (käyttöön)
PS. Jos tarvitset jotain hienoa pelipaitaa kysy ihmeessä mulla on aivan järjettömästi niitä, en tiiä pitäiskö myydä kun en tiiä kuinka pal pitää pyytää :D

Nyt ei suju pelit ei vastustaja tekee ensimmäisessä erässä 6 maalia! Peli päätty 12-2 ei jumalauta :mad: Muutenki oon hävinny 8 pelii putkeen ja ei vaan mee hyvin. Poistuin kesken pelin mitäköhän siitä seuraa mulle?:confused:

Omat nosot 39K:lla+poisot!

80soppari
2x Semin
Carey Price
Quick
2x 2 kaikki kenttäp.

Pitääkö noissa suoraan syötöstä vedoissa painaa jotain nappulaa kun ite rämppään aina ympyrää ja 75% varmuudella en osu siihen kiekkoon/lämää liian aikasin. Pelaan klassisilla. Kätisyys ja laukaus on kaikilla 95-99.

Ja sitten pitää viellä kysyä että mistä kaikkialta noita taktiikoita voi oikein muuttaa kun ei jaksaisi joka pelissä niitä sörkkiä.

Ja sitten pitää viellä kysyä että mistä kaikkialta noita taktiikoita voi oikein muuttaa kun ei jaksaisi joka pelissä niitä sörkkiä.

Valikossa missä nkäkyy joukkueiden kentälliset niin napauttappa R3 niin pääset säätämään taktikoita.
Tuohon klassisella pelaamisella en tiedä mitä ampua 1timereita. Jos lopetat yksöissormipeluun niin 1timerit lähtee L2 pohjassa ja vetoa etheenpäin.
Toinen on, että vedät tatin takkee ja kohdalla eteenpäin, mutta tämä vaatii jo 'vähän' harjottelua.

Jaah pannaas tänne pitkästä aikaa nostot nytte ku tuli sentää ees jotaki, about 75k käytin:
A.Ovechkin
E.Malkin( 3 vkoa putkeen :cool:)
P.Kessel
M.Koivu
M.Gaborik
S.Weber
R.Nash SOTW
N.Kronwall SOTW
R.Emery :D SOTW
P.Kane
P.Sharp SOTW
H.Lundqvist
H.Zetterberg
80 sopparit x 2
50 sopparit x 4
+5 mv x3
+5 Kenttäpelaaja x 4
+3 kp x 12

sekä lukuisia harjotteluita sekä sekalaisia pelaajia eri sarjoista.

Googletin sekä koitin ketjusta etsiä, mutta en onnistunut löytämään vastausta joten kysynpä siis tässä.
Missä on Detroitin RD:t? Pitääkö hommata LD-RD -kortti, että saan Detroitista pakkiparin, kun ei ole kertaakaan tullut vastaan muita kuin LD-heppuja?

Jaah pannaas tänne pitkästä aikaa nostot nytte ku tuli sentää ees jotaki, about 75k käytin:
A.Ovechkin
P.Kessel
M.Koivu
M.Gaborik
S.Weber
R.Nash SOTW
N.Kronwall SOTW
P.Kane
P.Sharp SOTW
H.Lundqvist
H.Zetterberg
80 sopparit x 2
50 sopparit x 4
+5 mv x3
+5 Kenttäpelaaja x 4
+3 kp x 12

Kivat nostot. :)

Tulit yöllä mua vastaan kun kaverin kanssa pelailtiin niin sorry et lähin tai siis kaveri lähti siit matsista, koska se ei osaa pelata normi ohjain asetuksilla. :D

Tulipahan semmonen ryöstö tehtyä, että ihan hävettää. 5 peliä pelannut Seguin, kaikki arvot 99 ja 90 peliä sopparia. Alkuperäinen palkka. Oli osta heti-hinta 8k. Ihan kiva. Pistin myyntiin niin sain 25k. Muita halpoja tänään ja eilen, Voracek 400, Stastny 400 ja Pulkkinen 350. Lisäksi muutamia +9 kortteja 300. Välillä miettii mitä ihmiset oikein ajattelee.

A.Ovechkin
P.Kessel
M.Koivu
M.Gaborik
S.Weber
R.Nash SOTW
N.Kronwall SOTW
P.Kane
P.Sharp SOTW
H.Lundqvist
H.Zetterberg
80 sopparit x 2
50 sopparit x 4
+5 mv x3
+5 Kenttäpelaaja x 4
+3 kp x 12

Mitäs mitäs... onko tolla väliä, että mitä pakkoja valitsee? Mulla parhaat tuli tänäkin viikonloppuna Kovalchukista; Selänne, 2x +2 kaikki, Kopitar, Horton, T.Jurco. n. 60k puckseja meni taas ja nyt pitäs taas turnauksia voittaa että pääsee ens vklp ostelee.
Ootteko muuten huomannu, että samoja kortteja joita on jo tulee helpommin kun muita? Noi kaikki mainitut oli jo, muita hyviä ei sitte tullukkaa. (varmaan on jo vastattu, mutta en jaksa yli 10 sivua taakseppäin lukea.

(Niille kaikille, joille ei tuntunut nostot osuvan kerrottakoon että myyntien jälkeen on taas se n.7k puckseja, 40k siis tappiolle jälleen kerran :p, toisaalta joukkue alkaa olla jo hyvässä kunnossa:

S.Gagne-C.Giroux-S.Hartnell
B.Coburn-P.Kubina
B.Pouliot-B.Marchand-T.Seguin
C.Pronger-M.Zidlicky
J.Joensuu-J.Spezza-T.Pulkkinen
J.Johnson-J.Boychuk
4.kenttä täynnä pienipalkkaisia.
MV: J.Iilahti( treenattu) ja S.Bobrovsky

HYÖ: 94 Puo: 88 MV 86

Kivat nostot. :)Tulit yöllä mua vastaan kun kaverin kanssa pelailtiin niin sorry et lähin tai siis kaveri lähti siit matsista, koska se ei osaa pelata normi ohjain asetuksilla. :D
Juuh,ei se mitään ajattelinki että vähän epäreilua ois ollu lähtiä painaan sua vastaan tolla 97-95-97 tiimillä :DMutta lisäileppä kaveriks jos joskus haluat ottaa matsin jossa molemmilla ois sellaset samantasoset tiimit :)Ai niin tais olla sun onni ku joku swedupetteri halus sitte haastaa sun jälkeen pelailla mua vs , ekaa peliä Oviella(3+2,Malkinilla(1+4) ja kumppaneilla tulos tais olla 2 erän jälkeen 7 tai 8-muna ennen ku aloin löysätä ettei vaan lähtis karkuu ku finaali oli ja kaveri teki pari helppoa siihen loppuu :D

Googletin sekä koitin ketjusta etsiä, mutta en onnistunut löytämään vastausta joten kysynpä siis tässä.
Missä on Detroitin RD:t? Pitääkö hommata LD-RD -kortti, että saan Detroitista pakkiparin, kun ei ole kertaakaan tullut vastaan muita kuin LD-heppuja?

Detroitilla ei ole pelissä RD:tä, Ian White on ainoa RD, mutta ei pelaa Detroitissa tässä pelissä.

Jaah pannaas tänne pitkästä aikaa nostot nytte ku tuli sentää ees jotaki, about 75k käytin:...

Jaahas, sulla on aina tuuria! :D

Käytin.. öö.. 150k enkä saanut yhtää 80 sopparia, legendaa, ovechkinia, malkinia, zetteriä ja yms.. Parhaat tais olla 3x +5 kaikki, SOTW Nash & emery, Fleury ja 50 soppari, eli ihan ok nostoja (En valita koska kyllä omiin pääsen aina, no sainpas hommattua Gordie Howen! :)).. Musta tuntuu ettet käyttäny vaan 75k, pientä kusetuksen makua.. Mutta ihan mahdollistakin, en tajua vaan sitä että käytin 2x enemmän kuin sinä ja silti nostan varmaa 3x huonommin kuin sinä :O..

---

Tässä nyt hextonin mahtikentät vaikka en kyllä normipeleissä ainakaan SOTW/AS kortteja käytä (150 yli p-katon, onnistuut pakin vaihdoksella tai mv:n..):

SOTW Zetterberg - AS Datsyuk - Howe
Lucic - Stamkos (99) - Horton
Niederraiter (96) - Johansen (99) - Bartchi (92)
Hester - Brandl - Quevellion

Suter - Weber
Keith - Seabrook
SOTW Kronwall - Lindstrom

Rask - Bishop (tähän vielä AS tai SOTW Howard.. :))

Ylös Bottom