Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni vaihoin Crosbyn - LA Gretzkyyn ja 150k:hon. Koska näin juuri tätä ennen toisen Crosbyn 150k osta heti:llä. Vaihoin omani äkkiä ja nappasin tuolla 150k:lla tuon toisen ja jälleen kerran omistan halvimman Crosbyn marketissa (180k alku, 200k osta heti) + puoli ilmainen Gretzky, joten ei paha. Näin sitä rullataan markettia, vaikka tääkin voi feilata. No ainakin tuo 150k pitäis saada takas tästä, jos ei onnistu. :p

LA Gretzky oli sinäänsä hyvä, koska sen ajattelinkin hommata. Nyt vois rullaa:

Zetterberg-Datsyuk-Howe
Gagne-Stamkos-*joku*
Richards-Gretzky-Brown

-kenttiä, jos hommais Lemiuxin tai Yzermanin 2. kentän OL:ksi :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämmösiä pelaajia ois myynnissä:

D.Brassard
R.Whitney(vp)
A.Burmistrov
C.Franson
Z.Kassian x2
J.Armia
T.Pulkkinen
A.Kostitsyn x2

Kaikki siis koskemattomia

Pistäkää yv, jos ootte kiinnostuneita, ja tosiaan pistäkää kaveripyyntöö hei56543, jos haluatte pelailla noita kaveripelejä. Voin pelata niitä kaikentasoisilla joukkueilla.

Onko teillä kuinka paljon noita joukkueita kerättynä? Itsellä on Minnesota ja New Jersey kerättynä. Lisäksi San Jose:sta puuttuu kaksi pelaajaa, joista toinen on Mcginn.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuink jengillä on toiminu tuo vastustajien haku hutissa ? Itellä kestää yleensä valehtelematta puolesta tunnista tuntiin että pääsen pelaan ekaa matsia ku aina tulee virhettä että " Hockey ultimate team joukkueesi tiedon siirrossa vastutajan kanssa tapahtui virhe " tai jotai ton tyylistä. Joskus toimii suht normaalisti mutta alkaa vähän pipoa kiristämään jo. Tää on jatkunu nyt about 3kk, parilla kaverilla tekee ihan samaa ni epäilen että olis modeemin asetuksistakaan kiinni, modeemi on kyllä vaihtunu tuossa vuoden vaihteessa. Lisäksi kummastuttaa että oon joka ikisessä hut-matsissa aina vierasjoukkue, en oo tälle vuodelle pelannu peliäkään kotijoukkueena. Eli molemmat ongelmat on ilmestyny aika lähelle samaan aikaan. Oon luullu että tää on joku EAn bugi ja ootellu päivitystä mutta eipä oo näkyny.

Mitä asetuksia tosta modeemista pitäs kattoo et ne on kunnossa ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuink jengillä on toiminu tuo vastustajien haku hutissa ? Itellä kestää yleensä valehtelematta puolesta tunnista tuntiin että pääsen pelaan ekaa matsia ku aina tulee virhettä että " Hockey ultimate team joukkueesi tiedon siirrossa vastutajan kanssa tapahtui virhe " tai jotai ton tyylistä. Joskus toimii suht normaalisti mutta alkaa vähän pipoa kiristämään jo. Tää on jatkunu nyt about 3kk, parilla kaverilla tekee ihan samaa ni epäilen että olis modeemin asetuksistakaan kiinni, modeemi on kyllä vaihtunu tuossa vuoden vaihteessa. Lisäksi kummastuttaa että oon joka ikisessä hut-matsissa aina vierasjoukkue, en oo tälle vuodelle pelannu peliäkään kotijoukkueena. Eli molemmat ongelmat on ilmestyny aika lähelle samaan aikaan. Oon luullu että tää on joku EAn bugi ja ootellu päivitystä mutta eipä oo näkyny.

Mitä asetuksia tosta modeemista pitäs kattoo et ne on kunnossa ?

Ei vika modeemissa voi olla, pelissä on vikaa jos on. Voi olla että pleikkarisi netti asetukset ovat jotenkin outoja tai sulla on korruptoitunutta dataa NHL12:ssa eli poistamalla "Game data utilityn" se poistaa datan (HUOM. älä koske tallennustyökaluihin, muuten menee kaikki!) ja lataa sen sitten uudestaan kun menet peliin. Tämä voi auttaa. Et pääse olemaan kotijoukkue sen takia että netti yhteytesi on liian heikko hostaamaan peli, EA valitsee aina sen jolla on parempi connection. Minäkin joudun pelaamaan usein vieraana, mutta joskus sitä saa pelata myös kotijoukkueena. Mulla toimii netti loistavasti, jtn. häikkää EA:n servereiden kanssa voi olla ja sen takia en pääse kotijoukkueeksi niin usein.

En ole varma mikä tuo Game data utility on suomeksi, mutta eiköhän sen sulle joku kerro. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuink jengillä on toiminu tuo vastustajien haku hutissa ? Itellä kestää yleensä valehtelematta puolesta tunnista tuntiin että pääsen pelaan ekaa matsia ku aina tulee virhettä että " Hockey ultimate team joukkueesi tiedon siirrossa vastutajan kanssa tapahtui virhe " tai jotai ton tyylistä. Joskus toimii suht normaalisti mutta alkaa vähän pipoa kiristämään jo. Tää on jatkunu nyt about 3kk, parilla kaverilla tekee ihan samaa ni epäilen että olis modeemin asetuksistakaan kiinni, modeemi on kyllä vaihtunu tuossa vuoden vaihteessa. Lisäksi kummastuttaa että oon joka ikisessä hut-matsissa aina vierasjoukkue, en oo tälle vuodelle pelannu peliäkään kotijoukkueena. Eli molemmat ongelmat on ilmestyny aika lähelle samaan aikaan. Oon luullu että tää on joku EAn bugi ja ootellu päivitystä mutta eipä oo näkyny.

Mitä asetuksia tosta modeemista pitäs kattoo et ne on kunnossa ?

Tai Sitten voit olla kuuntelematta tietämättömiä ja säätää ne modeemin asetukset kuntoon, siten ettet ole NATin takana, eli pleikkaan saa suoraan yhteyden ulkomaailmasta. Ohjeita luulisi olevan tälläkin foorumilla jossain yhteysasetukset osuudessa.(?)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voiko Hutin joukkueelle asettaa jotain uusia oletustaktiikoita? Pelissä tosiaan voi muuttaa ja myös siinä kentällisruudussa ennen peliä, mutta seuraavaan peliin ne palaa taas oletuksiksi. Sen olen huomannut että oletukset riippuu siitä logosta millä pelaa. Tai löytyiskö jostain lista (ei tartte olla suomeks) mistä näkis eri joukkueiden oletustaktiikat jolloin vois sitten valita sellaisen logon että taktiikat ois automaattisesti oikeat?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset todella nopeasta vastauksesta tai vastauksista. Eli siis nettihän mulla kyllä toimii erittäin nopeesti ja sulavasti nii ihmettelen et miten se sitte pleikkarin kautta sais muka huonon yhteyden ? Suoraan modeemissa piuhalla kiinni ja piuhankin pituus max 2 metriä. Pitää tutkia toi modeemin NAT-asetus, ja poistaa noi game data utilityt, mitä lie sitten ovatkin..tuskin siitä haittaakaan on ?

Palaampa asiaan ku kerkeen kokeilla,

Kiitos !

EDIT: Elikkäs, tutkittuani hommaa huomasin että en oo yksin asian kans, itella löytyy juuri tämä thompsonin TG789vn modeemi joka tulee Koti-TVn mukana. PS3 yhteydentestaus kertoo että UPnP saatavilla ja NAT-tyyppi on 2. en tiedä mitä tää NAT tarkottaa mutta sitä ei ilmeisesti voi tässä modeemissa soneran koodauksen takia muuttaa ja se on tässä se ongelma ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitokset todella nopeasta vastauksesta tai vastauksista. Eli siis nettihän mulla kyllä toimii erittäin nopeesti ja sulavasti nii ihmettelen et miten se sitte pleikkarin kautta sais muka huonon yhteyden ? Suoraan modeemissa piuhalla kiinni ja piuhankin pituus max 2 metriä. Pitää tutkia toi modeemin NAT-asetus, ja poistaa noi game data utilityt, mitä lie sitten ovatkin..tuskin siitä haittaakaan on ?

Palaampa asiaan ku kerkeen kokeilla,

Kiitos !

Googlella löysin foorumin ohjeisivun. Varmasti lähtee toimimaan kun hiukan näkee vaivaa, voi vaan viedä tovin sisäistää asiat. :)
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-v...tion-3-verkko-frequently-asked-questions.html
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulkaas joku pelaan mun kans hutis friend peli oon niin taatanan väsyny et ei jaksa mennä höntyilee tonne muiden suupalaks :D Otan ton Sm-Liiga sekotus porukan kehiin niin tuun kaatuileen sillä kentille. Laittakaa joku jtn savumerkkejä johonki suuntaan ni otetaa battle :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tais olla mun uran lyhyin peli joka päättyy vastustajan luovutukseen: 28s pelattu, teen 1-0 ja vastustaja lähtee karkuun... sen joukkueen kokonaisuus parempi ku mun. Ei juma mitä porukkaa... onneks ei oteta kovin tosissaan ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teidän mielestä Zdeno Chára paras puolustaja? Pituttaa löytyy mukavasti jota tarvitaan puolustajilla. Tekis mieli ostaa mutta kun hinta hirvittää ainakin näin alussa huttia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teidän mielestä Zdeno Chára paras puolustaja? Pituttaa löytyy mukavasti jota tarvitaan puolustajilla. Tekis mieli ostaa mutta kun hinta hirvittää ainakin näin alussa huttia.

Ainakin mun makuun Chara on liian hidas. Omia suosikkeja Buffalon Myers, Tampan Hedman ja Pittsburghin Letang. Toki varmaan riippuu myös pelityylistä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tais olla mun uran lyhyin peli joka päättyy vastustajan luovutukseen: 28s pelattu, teen 1-0 ja vastustaja lähtee karkuun... sen joukkueen kokonaisuus parempi ku mun. Ei juma mitä porukkaa... onneks ei oteta kovin tosissaan ;)

Rule number #1, älä koskaan tee maalia ekan minuutin aikana. Silloin voi pötkiä vielä pakoon, eikä saa tappiota. ;)

Onko teidän mielestä Zdeno Chára paras puolustaja? Pituttaa löytyy mukavasti jota tarvitaan puolustajilla. Tekis mieli ostaa mutta kun hinta hirvittää ainakin näin alussa huttia.

Jos ei oo paras, niin yksi parhaista ainakin. Mielestäni Suter-Weber pakkipari on ihan huippu ja samoin Keith-Seabrook, mutta paljon kiinni omasta pelityylistä niinkuin joku sanoi jo. Tykkään isoista, voimakkaista pakeista ja joilta lähtee lämäri, sitten vaan taitavat hyökkääjät ja homma on siinä. Hyvät sentterit on kaiken A ja O, Datsyukilla vaan Weberille alotuksesta ja sitten verkot tötteröille.

Pelasin tuossa ihan normi vs. peliä 2 matsia tai no yhteensä 1/3 matsista. :D Molemmissa johossa ekassa erässä 4-1 ja sitten vastustaja lähtee vaan menee. Ai että sain mukavat naurut, ärsyttävää toki kun tein komean maalin niin en voinu tallentaa kun jostain syystä ei saa tallennettua jos vastustaja lähtee. :D
 
Uskomatonta- yli 24h ilman uutta postausta tähän lankaan.

Itse asiaan, Chara höystettynä +9 lui on parasta koko pelissä. Kolmannen käytössä olleen Charan soppari taas kohta lopuillaan..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uskomatonta- yli 24h ilman uutta postausta tähän lankaan.

Itse asiaan, Chara höystettynä +9 lui on parasta koko pelissä. Kolmannen käytössä olleen Charan soppari taas kohta lopuillaan..

Veikkaan että HUT kiinnostus on laskussa, niin se on tuolla EA:n foorumillakin.

Sitten jotain asiaa ettei ihan turhaksi mene:

Jännä kun ei oikeesti voi tulla mitään hyviä tarjouksia Crosbysta, jotkut apinat lähettelee jtn. 3 SOTW:ia (kaikki jtn. 92-95 pot. junnuja) ja Kovalevin. Onneksi myin/vaihdoin sen edellisen Gretzkyyn ja 150k:hon, ehkä ei olis pitäny ostaa tätä ollenkaan. Vaikutti vaan niin mukavalta ryöstöltä. Laittakaa YV:llä tarjouksia jos kiinnostaa, en tahdo mitään turhaa potaskaa. Malkinin ja Nashin voin ottaa vaihdossa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yleensä porukka herää kun pakat tulee ale myyntiin ja tännekin alkaa niitä viestejä tulemaan. Kannattaakohan toi 12,5k maksava pakka ostaa kun mikäli ymmärsin oikein niin 20 kortista 13 on harvinaisia eli kuulostaa hyvältä diililtä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Yleensä porukka herää kun pakat tulee ale myyntiin ja tännekin alkaa niitä viestejä tulemaan. Kannattaakohan toi 12,5k maksava pakka ostaa kun mikäli ymmärsin oikein niin 20 kortista 13 on harvinaisia eli kuulostaa hyvältä diililtä.

Eikö kuullosta paremmalta ostaa noin 6 pakkausta ja saada ainakin 24 harvinaista ja yhteensä 132 korttia? Eli ei tässä pelissä kannata muita pakkauksia ostaa kun jumbo mega dealejä, ne kun tulevat joka viikko niin niihin on vaan hyvä heittää pucksit. Jos pukkeja on paljon niin miksikäs ei, mutta en suosittele. Yleensä vaan v*tuttaa kun ostaa noita mainospakkauksia, juuri sen hinnan ja huonojen nostojen takia. Vihdoin minäkin olen oppinut tämän, en osta muita kuin jumbo mega dealejä.
 
Ylös Bottom