markkeli14
New Member
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
ja tuossa miettisin että eikö teknisesti HUT:issa se Puolustus vaikuta aloitustaitoon, jostain tälläistä lueskelin...
Paakkkko nyt protestoira kun omasta mielest (oli ainaki NHL11) ni semmone kundi ku S.Nichol (sillon San Josen pelaajia, kenenköhän nykyään on?) oli aika ässä alotuksissa, muistan kun NHL11 en koskaan sen kanssa alotusta hävinny se vei kaikki alotuksetAloittamisen "piilostatit" löytää kun menee selailee pelaajien statteja muissa modeissa, mulla on 3 sentteriä jolla kaikilla yli 80 alotus, siksi alotusvoittoja tulee "helposti". Stollillahan tais olla 90 alotus eli joo pelin paras, itse en vain pidä righteista, leftit on mun makuun. Kaikki tyypit arkailee käyttää sitä "työntö" alotusta eli pelaaja työntää toisen pois ja laiturit hakevat kiekon, jos vastustajasi alottaa koko ajan taakse niin ala tekemään tätä niin saat aina kiekon. Sitten kans hyvä tyyli näissä on painaa tatti sivuun (alotus asento) ja painaa ylös, silloin pelaaja työntää vastutajan mailan pois ja kauhoo kiekon pakeille tämäkin toimii hyvin "huippu" alottajia vastaan..