Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mua on viime aikoina häirinny myös pelin lagaaminen... on pelejä missä kuvaruutu tökkii ja usein napin painalluksesta menee pitkän aikaa ennen kuin mitään tapahtuu ja on ihan mahdoton pelata. Omat yhteydet näyttää olevan kunnossa ja yleensä toimii hyvin, mut joitain vastustajia vastaan menee ihan järjettömäksi. Tässä pelissä kaikki on kuitenkin ajotuksesta kiinni. Onks tää teille tuttu ilmiö tän jäätymisen lisäks ?? jäätymistäkin muuten vikan 2vk aikana käyny 3 krt ja pari kertaa ea heittänyt ulos.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugi sitä, bugi tätä... Ainoa helvetin ärsyttävä bugi, joka pelistä löytyy on bugiranne. Noi etukulmat on helppo puolustaa pois. Onhan se toki tylsää, jos kaveri koko pelin hakee vain etukulmaa, mutta minkäs sille voi.

Dont hate the player, hate the game.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugi sitä, bugi tätä... Ainoa helvetin ärsyttävä bugi, joka pelistä löytyy on bugiranne. Noi etukulmat on helppo puolustaa pois. Onhan se toki tylsää, jos kaveri koko pelin hakee vain etukulmaa, mutta minkäs sille voi.

Dont hate the player, hate the game.
nyt kiinnostaa nii pirusti et mikä se perhanan bugi ranne on :D ?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kai toi nyt mikään bugi ole? Välillähän tommoset rannarit menee irl, tosin aika harvoin.

Tuo ei ollukkaan se paras mahdollinen esimerkki, tuo ei mene aina sisään. Vähän lähempää ku pääsee niin on maalissa aika usein. En mäkää kutsu tuota bugiksi ainakaan HUT:issa tai vs. peleissä. EASHL:ssä tuo on jo ihan selvää, 90 lau voima ja 80 tarkkuus niin huonoarvoset veskat imee noi ihan pystyyn.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

35k jälkeen:

SOTW Crawford (jeeee vihdoin jotain yli 2k arvosta)
D.Roy
J.Johnson
D.Brown
D.Briere
J.Staal (hui saatana pomppas sydän kurkkuun kun luulin eka Crosbyks :D)
MV +2 kaikki

Puolet käytetty, puolet käyttöön huomenna. Tähän mennessä jumpotaipaleen voi summata jälleen kerran yhteen kuvaan;

Näytä liitetiedosto 8982
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

10k + poistetut ostin pakkoja nostot oli aivan saaaaaaaaaaaaaa*anan moiset
- 2x 5+ kaikki k.pelaaja
- 2+ kaikki mv
- 2+ kaikki k.pelaaja
- SOTW C.Crawford
- J.Howard
- I.Bryzgalov
- R.Kesler
- C.Giroux
Heitin voltteja kun tuli vikasta pakasta +5 kaikki, C.Crawford ja C.Giroux :D eiköhän noilla päästä plussalle ;)
Ja vielä lisäys että kerrankin tulee pakoista jotain muutakin kuin +7 PUO kortteja ja 20 soppareita :D
(Ja sain sen mun hehkuttaman S.Nicholin :D)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle tuli kauhea kasa kulutuskortteja, ei pelaajia niinkään (80k käytetty):

3x 50 soppari
+5 kaikki
4x +3 kaikki
about 10x +9 lau ja 10x +9 lui (näitä tuli melkeen joka pakasta)
SOTW Crawford (kaikki saa tämän? :D)
Byfuglien
M. Richards
D. Brown
Lindstrom
Bobrovsky
Van Riemsdyk

Ei nyt mitää parhaita, mutta kyllä minä kait omiini pääsen. Huomenna vielä 2. acon jumbot tiskiin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kysyä vaikka itse asian varmaan tiiätkin että onko muistia vapaana tarpeeks? itelläkin jäätys usein ja alko v*tuttaa ni huppista ku oliki enää 53Mb jäljel tilaa kovolla,poistin codi map packit ni tuli 50gigaa lissää :D

joo, kyl tilaa löytyy. Vapaata 175Gb/232Gb. En sitten tiedä ku porukka puhuu et olis pelin yhteensopivuus ongelma ps softan kanssa. 4.11 ajettu sisään, mut tiedä sitten.

Edittiä: Tuli tuhlattu 70k pucksia pakkoihin. Ihan kohtuu kortteja tuli, Hexton13 kanssa samaa linjaa kulutuskortteja, mut 50 sopparit ja +5 kaikki jäi saamatta mutta senkin edestä +30 soppareita.. (Tais olla 11kpl)

Pelaajista tuli mm.

OJ
Heatley
D.Roy
e.Karlsson
S.Doan
B.Morrow
Thornton
e.Johnson

SOTW & Legendat ovat vain myytti mun ostoissa. :) Töiden jälkeen voisi jatkaa metästystä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

HYÖ:95 PUO:92 MV:92

PALKKAKATTO:26570/27000
POTENTIAALI:87
JOUKKOEEN KEMIA:94

HYÖ:
C.Clutterbuck(90) M.Koivu(94) D.Setoguchi(92)
V.Peltonen(79) M.Granlund(98) T.Pulkkinen(98)
J.Jokinen(85) B.Sutter(92) T.Ruutu(87)
S.Salminen(78) J.Riekkinen(74) I.Pakarinen(83)

PUO:
B.Jackman(87) A.Pietrangelo(92)
N.Manelius(78) T.Kivistö(82)
A.Volchenkov(86) A.Greene(85)

MV:
J.Quik(92) A.Lindback(91)


Pient updeittii pitkäst aikaa :) kohta jumbojen parii, en tarvis mitää muuta kovalchukin ni oisin tyytyväinen
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugit ja gitchit JOS haluaa on linessä pärjätä ilman noita EI vaan pärjää,huippu puollustamisella ja sillä että välillä itse veskaksi kuka senkin nyt

hyvin osaa,saa varmaan kin tasasia matseja,mutta kun olen offline ultimate turnausvoitto metsästänyt,ei edes siinä meinaa saada maalin

maalia kun EI noita "varmoja" kikkoja osaa, no tietokone tekee sen 1 aina jostain pompusta tai viimestään rankkareissa tulee nekkuun.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugit ja gitchit JOS haluaa on linessä pärjätä ilman noita EI vaan pärjää,huippu puollustamisella ja sillä että välillä itse veskaksi kuka senkin nyt

hyvin osaa,saa varmaan kin tasasia matseja,mutta kun olen offline ultimate turnausvoitto metsästänyt,ei edes siinä meinaa saada maalin

maalia kun EI noita "varmoja" kikkoja osaa, no tietokone tekee sen 1 aina jostain pompusta tai viimestään rankkareissa tulee nekkuun.

Tietokoneen voittaa kuka vaan tässä pelissä. '11:ssa kun pelasi vaikeimmalla niin takkiin saatto tulla aika usein, siinä botti oli ihan h*lvetin kova. Ei niinkään tässä, vaikka joskus niille iskee joku vaihde päälle ja ne iskevät jokasesta paikasta maalin.

---

Tänä aamuna 2. acolla nous (42k):

+5 kaikki
2x +3 kaikki
Nugent-Hopkins
Kopitar (3 viikkoa putkeen :D)
M. Richards
Kesler

Ja paljon paljon muuta, mutta en jaksa listata

Mainilla käytin about 20-30k:

Bobby Ryan
Ryan Getzlaf (nämä 2 anaheim herraa perättäisistä pakoista)
2x +3 kaikki
Skinner

Ja taas paljon +9/7 lui & lau, varmaan kohta 1/3 pelkkiä +9/7 lui & lau. Ihan jees kun +9 saa tonnin ja +7 sellaset 600 tai enemmän.


//EDIT

Nyt keksin miten pelastan kaikki onetimerit ja läpiajot! Aina kun tulee tuollainen tilanne, laitan itseni maaliin ja heittäydyn kiekon eteen one:issa sitte läpiajoissa flying poke check, nyt tuli loistava idea. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nostot 25k jälkeen:

2x Datsyuk
Backstrom (capitals)
K. Lehtonen
Rask
6x +2kaikkii
2x +3 kaikkii
sekä VL-OL sijottumisia 3kpl ja KH-OL yksi kipale, ja tottakai +9 ja +7 sälää yms.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Rupeen kyllä kohta itkeen näitten nostojen kanssa :D Nyt 32,5k:lla tuli:

+5 kaikki
2x +2 kaikki
Kopitar
D.Briere (toinen tänä vkl)

Kuinka voi yhtä paska säkä jatkua yli puoli vuotta putkeen? Siinä toivossa näitä aina tulee silti ostettua jos se tuuri sattuis joskus vaikka kääntyyn :P Joulun tienoilla oli aina 100-150k tuhlattavaa jumboihin, siitä se onkin sitten tasasesti alkanu tulemaan alas ja hyvä jos saan tän viikonlopun nostoilla edes 40k kasaan...

Näytä liitetiedosto 8986

Ps. Laittakaa täälä tai PSN viestiä jos haluutte ottaa frendi matseja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Heittelin vaihtopakan kaikki kortit 150 myyntiin (älkää haukkuko hulluksi, huttia en ole pelaillut vähään aikaan). Käykäähän tarjoamassa mm.50sop, eric staal sotw, +9 paljon, m.richards ja muuta:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla taas tulee vaihteeksi taas hyviä nostoja, alku oli tahmainen nyt tulee jo 2x SOTW:ia perättäisistä pakkauksista, ostin about 8 pakkausta:

SOTW Neal
SOTW Letang
SOTW Stafford
+5 kaikki mv
Giroux
+3 kaikki

ja taas ylläripylläri paljon +9 lui/lau. Ei pidä valittaa, SOTW:eja on tullu jo 4kpl n. 150k:lla :)
 
Ylös Bottom