Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

On varmasti kysytty ennenkin, mutta:
Miksi yleensä joka 5-7 peli tulee viesti että yhteys EA-palvelimiin katkesi (käy kuulemma hyvin monella) Ei siin muuten mitää, mut jos kumminki pelaajalta lähtee sopimusta ja itelle tulee tappio kyseisestä pelistä vaikka johtais 5-2 niin on aika Bullshit homma... varsinki turnausta pelattaessa.
(86-14-2) noista 13 häviöö tullut jnimenomaan tuon takia.
Eli onko kellään minkäänlaista konstia hommaan?

Kiitos.

Se tulee koska EA ei osaa tehdä pelejään kunnolla vaan työntää liukuhihnatuotannolla pelejä markkinoille ja muu ei kiinnosta kuin raha. Pelaajien tyytyväisyys tuotteisiin on toissijaista.

Ainoa konsti on olla pelaamatta ja olla ostamatta NHL13:sta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on ensimmäiset nostot tehty ja 50k käytetty.

+5 Kaikki x 2
+3 Kaikki
+2 Kaikki x 4


A.Larsson
J.Johnson
D.Seidenberg

+9 Käd,Lui,Puo,Tkl ihan perkeleesti taas


Paljon tulee noita kehityskortteja, alkaa taas olemaan noi kulutuskortit täynnä samoin myös vaihtopakka, alkaa ahdistamaan taas joten helvetinmoinen myynti rumba päälle 150 pucksia lähtöhinnaks kaikille.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tälläiset herrat olisi hakusessa, maksan 1000kiekkoa/pelaaja :)

TORONTO

Crabb, Joey
Rosehill, Jay


SAN JOSE

Mayers, Jamal

ST.LOUIS

Porter, Chris
Grachev, Evgeny
Multa löytyisi toi Jay Rosehill ja Jamal Mayers ota yhteyttä ea:n kautta jos tarviit ne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas sama p*skan nosto jatkuu, nyt voi hyvällä mielellä lukea ruotsin uusintoihin! 40k käytetty:

+5 kaikki
+3 kaikki
4x +2 kaikki
Letang
Stastny
Myers
Plekanec
Burmistrov
Ladd

Noh, talletin kaikki +5 lui/lau/nop ja 12 sopparit, koska niistä saa viikon aikana massia. Toewsin sain 99:iin 3x +3 kaikella (2x ostin: 1,5k ja 2k), mutta 2x niitä vielä niin ois kaikki statit 99:ssä. Meinasin lähteä kehittämään Brett Connolyn 99:iin 45 sopparilla, mutta tajusin että silloin ainakin jään tappiolle. Mielummin kehitän ensiksi kaikki NHL jantterit (eli pakit) ennen 4. kentän junnuja.

Tässä minun "pelinlopetus kenttä" (*x* = puuttuu):

97-95-78 ja 26670/27000, tällä hetkellä. Mutta tulee nousemaan kun nuo kaikki saa kehitettyä.

Zetterberg (93) - Datsyuk (98) - Howe (93)
Kane (99) - Toews (99) - Stamkos (99)
Niederraiter (96) - Johansen (99) - Bartchi (92)
Landeskog (99) - *RNH* (*99*) - Connoly (*99*)

Suter (87) - Weber (89) *puuttuu harjotukset
Keith (89) - Seabrook (87) *^
Gudbranson (99) - Cajkovsky (89)

Rinne (90) - Missaen (68)

Ei mee enää kyllä kauaan, kunhan jonkun kiva kortin jumboista nostaisi. En pysty edes +5 kaikkea jonka nostin käyttämään koska muuten jään tappiolle. Sitten kun voittoa tulee niin voi jatkaa kasaamista. :/
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EA taas kusee. Sisäänkirjautuminen kestää n.3min ja korttikauppaan ei edes pääse. Ihan jees:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Menin epätoivoiseksi ja sijoitin turnausmaksu rahat! :D Noh kaikki tulee helposti takasin, koska sain "ryöstettyä" 2x Team of the Year Karlssoneita 10k:n hintaan ja tällä hetkellä minulla on kaksi halvinta marketissa (20k) eli siinä tulee jo ne rahat takaisin + ylimääräistä. Myös 3x +5 kaikkea (2kpl mv) olen saanut pakkauksista joten eiköhän ne turnausrahat ole jo tullut. :) Pelaajia ei oo oikeen tullut, paitsi Letang & Duchene. Muita ei ole sitten edes näkynyt, olishan se kiva nostaa tuommoinen SOTW/TOTY (team of the year) kortti itsekkin. :rolleyes:

Jospa saatais vähän kehitettyä tätä tiimiä jumbojen jälkeen, mutta en oikeen usko että onnistuu koska profiittia ei tule niin hirveesti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Antaa olla sut ensimmäinen ja viimenen kerta kun ostelet muiden puckseilla pakkoja/pelaajia! Aika riskaabelia toimintaa ja samalla näytit persettäs meille maksunsa maksaneille :)

Mitkä muuten ne SOTW kortit on mitkä turnauksen 1-3 sijoille sijoittuvat saavat?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin yhden pakan ja kun ekasta napsahti SOTW Gaborik (94/97 vissiin), +5 kaikki ja +3 kaikki pelaajille niin totesin että eiköhän nämä tämän viikon tuurit ole jo käytetty. :)

Vois alkaa keräilemään noita tiimejä täyteen, tuntuu vaan olevan aika resursseja (ja puckseja) vievää puuhaa niin onko mitään vinkkejä? Ei kai siinä muuta kuin vain ahkeraa kyttäämistä jne...

Onkos jossain jotain checklistiä näistä HUT-pelaajista/joukkueista jne?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

100k tuli taas sijoitettua. Mainitsemisen arvoisia SOTW/TOTY Giroux ja Quick. Lisäksi 50 soppari ja +5 kaikki. Lisäksi joitain 2-4k sällejä kuten 2x Rask. Lisäksi vaihtopakka täynnä +3, +2 ja +9 lui-lau kortteja. Eiköhän sitä taas nippa nappa omilleen nousta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite oon ostanu nyt noi pakkoja nii on alkanu tulee noita kovia soppareita eli +50 ja +80 äsken myin yhen 50 sopimuksen 5000 ja ostin 2 pakkaa niin sain +50 soppari 25 soppari joku chigago paita sitte marcus johansson Alex Goligoski +9 lau +9lui ja poistot niin vähän taisin voitolle jäädä. ja vielä sellainen kysymys paljonko noista +9 lau ja +9 lui kannattas pyytää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin yhden pakan ja samantien hyppäsi SOTW J.Quick, +5 Kaikki.

Tän kertasiin jumboihin menny noin 60k ja voitolla ollaan nyt noin 20k - 30k jos kaikki kehityskortit nyt laitan myyntiin.

Kerrankin vois jäädä voitolle jos osaa lopettaa ajoissa pakkojen ostelun:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Antaa olla sut ensimmäinen ja viimenen kerta kun ostelet muiden puckseilla pakkoja/pelaajia! Aika riskaabelia toimintaa ja samalla näytit persettäs meille maksunsa maksaneille :)

Mitkä muuten ne SOTW kortit on mitkä turnauksen 1-3 sijoille sijoittuvat saavat?

No katsotaanko kokoelmani sisään ja sanotaanko onko se sitten riskaabelia? :D Eikä tämä nyt mitään suuri riskinotto ole kun kahdella "ryöstöllä" tulee jo ne rahat takaisin (ehkä vähän yli). Hätätilanteessa myyn vaikka Yzermanin pois turnausrahojen hinnalla tai jonkun muun yli 30k:n arvoisen (paitsi ASG Datsyuk).. Joten ei hätiä mitiä.

SOTW kortit on vähän niin jä näin kun mitään en saa, ja siksi pitää näitä riskejä ottaa että saa pikkasen enemmän puckseja joilla hommata ne 3 palkintoa. Jotka on muuten otettu pois, koska en tiedä mitä pystyn antamaan, tyhmänä lupasin, mutta sinne ne tulee kun jotain saan. Koitan vain saada niistä palkinnoista parempia sijoittamalla. :o Jos en olisi laittanut, olisi tappiota tulossa ja ne 3 sotw korttia saattaisi jäädä unholaan.

Jollette jotain elitserien paskapelaajien sotw kortteja halua. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jumbot, elämäni ilo ja valo

Joululahjaksi tämän loistavan pelin, nhl12 sain. Siitä lähtien tähän päivään, jokaikinen sunnuntai/maanantai olen 10-65k käyttänyt jumboihin. Eli pian puolivuotta olen ostellut kortteja, joka kerta toivunut parasta ja kas kummaa, ei IKINÄ ole vielä minun historiassa tullut yli 8k pelaajaa/sopimusta/tai ylipäätänsä mitään vastaan. Niin eikö tässä pelissä tosiaan ole ''alottelevalle, pienen rahamäärän omaavalle'' mitään muuta keinoa hankkia rahaa kuin nuo jumbot. Koska itsestä on ihan käsittämätöntä että puoli vuotta olen tässä pian ostellut pakkoja enkä kertaakaan ole saanut mitään yli 10k arvoista korttia. Pelaajia kokoelmassa päälle 600. Mieli tekisi lähteä vain yksitellen iskeä jokaikinen kortti myyntii 150 ja ostaheti 200. Saaduilla rahoilla ostaa joltain joka myy vaikka esim 6pelin sopparia vaikka 50k niin ostaa tuollainen ja ihailla sitä alkuun vaikka viikon ja miettiä kuinka paljon on saanutkaan aikaiseksi tässä pelissä. Ja kävisihän jollai muulla ainakin flaksi. Ei tässä muuta. Ainiin mitä muutkin on sanoneet, on tää paska peli.

Olen puhunut
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sen enempää tätä teidän HUT leikkiänne seuranneena alkaa nopeasti katsottuna hextonin puheet / touhu uhkaavasti muistuttamaan wincapitan toimintaa..

Joo tosiaan pyramidihuijaus on käynnissä.

Jos olisin joku scammeri olisin jo häipynyt. Ei kuule mitään hätää ole, kaikkia hätävälineitä on jos liian tiukaksi menee. Voin toki jakaa kaikki rahat takaisin jos niin halutaan, mutta sitten ei taida olla voittopottia?

Mielestäni en ota ollenkaan riskiä (vaikka voihan se siltä vaikuttaa), kyllä sen verran tavaraa löytyy jota voi myydä että oksat pois. Voinhan poistellakkin 600 pelaajaa niin tulee tuo samainen summa takaisin. Ei sitten ensi viikolla tehdä näin ettei kukaan vain suutu. :rolleyes: Pitää sitten varmaan käydä muhkea tuuri että saadaan hyvät palkintokortit top 3:lle, tyhmänä kun menee lupailemaan niin näin käy.

Pahoitteluni, mutta voin taata jo summalla tulleilla nostoilla tulee n. 30-40k, vielä on sitte SOTW Karlssonit sun muut omilla rahoilla hommatut, joten eiköhän tuo 32,5k tule takaisin.. Minä en ole niin säälittävä että huijaan videopelissä joillain pelirahoilla. Hauskempaan vain itse hommata kaikki, eikä huijata joka toista henkilöä.


//EDIT

Katos EA:lla on tämmönen: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/8489032.page

Eli aina kun ostat "jumbo" pakkauksen saat yhden "lipukkeen" ja lopulta arvotaan voittajat ja he saavat 100,000 kiekkoa. o.O Eli nyt pitäis kauheet määrät jumboja ostaa että isompi chanssi olis voittaa. :D Minä jos voitan (päättyy kait 30. päivä ja voittajat saavat kiekot 1. päivä), niin turnaukseen laitetaan pottiin lisää tavaraan ainakin 30k:n edestä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tosiaan pyramidihuijaus on käynnissä.

Jos olisin joku scammeri olisin jo häipynyt. Ei kuule mitään hätää ole, kaikkia hätävälineitä on jos liian tiukaksi menee. Voin toki jakaa kaikki rahat takaisin jos niin halutaan, mutta sitten ei taida olla voittopottia?

Mielestäni en ota ollenkaan riskiä (vaikka voihan se siltä vaikuttaa), kyllä sen verran tavaraa löytyy jota voi myydä että oksat pois. Voinhan poistellakkin 600 pelaajaa niin tulee tuo samainen summa takaisin. Ei sitten ensi viikolla tehdä näin ettei kukaan vain suutu. :rolleyes: Pitää sitten varmaan käydä muhkea tuuri että saadaan hyvät palkintokortit top 3:lle, tyhmänä kun menee lupailemaan niin näin käy.

Pahoitteluni, mutta voin taata jo summalla tulleilla nostoilla tulee n. 30-40k, vielä on sitte SOTW Karlssonit sun muut omilla rahoilla hommatut, joten eiköhän tuo 32,5k tule takaisin.. Minä en ole niin säälittävä että huijaan videopelissä joillain pelirahoilla. Hauskempaan vain itse hommata kaikki, eikä huijata joka toista henkilöä.


//EDIT

Katos EA:lla on tämmönen: EA Forums

Eli aina kun ostat "jumbo" pakkauksen saat yhden "lipukkeen" ja lopulta arvotaan voittajat ja he saavat 100,000 kiekkoa. o.O Eli nyt pitäis kauheet määrät jumboja ostaa että isompi chanssi olis voittaa. :D Minä jos voitan (päättyy kait 30. päivä ja voittajat saavat kiekot 1. päivä), niin turnaukseen laitetaan pottiin lisää tavaraan ainakin 30k:n edestä.

nyt menee kyl hexton mulla ohi ja lujaa, saattaa johtua siitä, että en ole seurannut tätä keskustelua alusta asti.
mut eikös sulla pitänyt olla kiekkoja yli 150k, joten miks olisit käyttänyt muiden kiekot pakkoihin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu ei siin itellä 100% luotto hextoniin että se joka sen turnauksen voittaa ni saa varmasti luvatun potin ja kortin.
Itellä ei enää saumaa oo sitä voittaa mut sen elämä on niin kiinni tässä foorumissa ettei kehtais huijata :D
Mut onhan se vähän mautonta sanoo täällä et sijotti osallistumis rahat :D jos sen tekeeki ni se pitää tehä salaa
eikä kertoo!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Argh OIKEUSMURHA !! pelasin lopulta ofline ultimatum turnauksen loppuottelussa, johdan 3 erässä 1-0 no ensin kone saa hirmusäkällä pomppu

kiekosta tasuriin,no ote on minulla vähintään jatkoajalle jne,,ok olen pääsemässä läpi kun n 30sec jäljellä 3 erää jäähy tulossa koneelle

kun olen omassa päässä ajattelen,että kulutetaan aika niin saan pelata sit koko 2min ,jatkoajalla ylivoimalla mitä SITTEN tapahtuu

kone kopauttaa mailaan josta kiekko maaliin MAALI WTF ?? eihän toi pitäisi olla nykysännöillä mahdollista, mutta tässä on,,

tietenkin otin sit veskarin pois en saanut enää n 20sec, tietty kiekkoa maaliin jos tämä EI ole oikeusmurha mikä On ?
 
Ylös Bottom