Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

nyt menee kyl hexton mulla ohi ja lujaa, saattaa johtua siitä, että en ole seurannut tätä keskustelua alusta asti.
mut eikös sulla pitänyt olla kiekkoja yli 150k, joten miks olisit käyttänyt muiden kiekot pakkoihin?

Ei läheskään, nyt istuskelen jossain 40-50k:n summissa, hujahtanut kaikki pucksit johonkin enkä tiedä mihin, varmaan kehityksiin. Kun menin lupaamaan nuo SOTW kortit voittajille, niin huomasin ettei mulla ole kauheasti varaa enkä mitään rupuja sinne halua laittaa. Jos epäilette että saanko nämä 30k:ta takaisin, niin voin myydä jokaisen korttini ja istuskelisin varmaan aika mukavissa summissa. Edelleen kahdella kortilla saan jo ne rahat takaisin, jos teillä nyt niin iso huoli on niistä. "ne ovat hyvissä käsissä" ;D

Juu ei siin itellä 100% luotto hextoniin että se joka sen turnauksen voittaa ni saa varmasti luvatun potin ja kortin.
Itellä ei enää saumaa oo sitä voittaa mut sen elämä on niin kiinni tässä foorumissa ettei kehtais huijata :D
Mut onhan se vähän mautonta sanoo täällä et sijotti osallistumis rahat :D jos sen tekeeki ni se pitää tehä salaa
eikä kertoo!!

Totta, miten sitten käyttäisin aikaani? Mielestäni on oikein kertoa, mutta ensi kerralla en sitten riko 30k:n rajaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehhhehe... Tuota. Aiemmin ostin yhden pakan ja siitä tuli tuo SOTW/TOTY Gaborik (~20-25k?) + muuta... en sitten ostanut enempää.

Eilen sitten kuitenkin laitoin säästeliäästi 15k pakkoihin.

2x +5 kaikki pelaajalle
2x +3 kaikki - " -
M.Staal, Boyle, E.Johnson ja jotain muita sellasia
2x Sidney Crosby

Taisin jäädä just ja just voitolle :D

Ostetaan! Pittsburgin Dupuis jos olis jollain niin saisin ton tiimin kokonaisuudessaan kerättyä. Aattelin että tää joukkue jää keräämättä mutta sit tuli noi Crosbyt. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehhhehe... Tuota. Aiemmin ostin yhden pakan ja siitä tuli tuo SOTW/TOTY Gaborik (~20-25k?) + muuta... en sitten ostanut enempää.

Eilen sitten kuitenkin laitoin säästeliäästi 15k pakkoihin.

2x +5 kaikki pelaajalle
2x +3 kaikki - " -
M.Staal, Boyle, E.Johnson ja jotain muita sellasia
2x Sidney Crosby

Taisin jäädä just ja just voitolle :D

Ostetaan! Pittsburgin Dupuis jos olis jollain niin saisin ton tiimin kokonaisuudessaan kerättyä.

(toinen Crosby olis myytävänä)

jokaisten jumbojen jälkeen herra baritonin postaukset tuovat mieleeni kyseisen linkin: Mittavin määrä paskapuhetta - YouTube
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jokaisten jumbojen jälkeen herra baritonin postaukset tuovat mieleeni kyseisen linkin: Mittavin määrä paskapuhetta - YouTube

:D :D :D

Sinänsä hauska että en oo kyllä montaa kertaa edes huudellut jumbojen tai muutenkaan nostojen jälkeen. ;) Ihan nostojen tavallisuudesta johtuen ehkä.

Osta toinen Crosby poies jos et usko, 175k myyn vaatimattomalla 25k alennuksella. :) Eikös tuo ole ihan rivikortti ja yhtä todennäköistä saada kaksi näitä kuin sain kaksi Dan Boylea myös.

edit: nonii alkoi itseäkin ärsyttämään jos tälläsiä hehkutuksia on ollu aiemminkin niin selasin 15 sivua ketjua taaksepäin ja ainut hehkutus tuon Gaborikin maininnan lisäksi oli Rask ja 3x +3 kaikki samassa paketissa. Nih. Joskus kauan aiemmin saattanut mainita kun sain Ray Bourguen, muutenhan nää pakat on ollu ihan tasasta massaa lähes aina. Ärh. (ehhh... hymyissä suin siis täällä kiukuttelen ihan)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Osta toinen Crosby poies jos et usko, 175k myyn vaatimattomalla 25k alennuksella. :) Eikös tuo ole ihan rivikortti ja yhtä todennäköistä saada kaksi näitä kuin sain kaksi Dan Boylea myös.

No ehkä nyt ei ihan? esim. Boyleja tulee joka jumboaalto ainakin parikymmentä, Crosbyja tulee ehkä pari tai kolme. Jos nyt näiden korttien hinnoista voi päätellä.

En ole koskaan ennen kuullut/nähnyt että joku vetäsee 2x Crosbya samaan jumboaaltoon. Ja sinä kaksi kpl:tta 15k:n sisään? What the f?

--

Joku osti minulta 19k:lla toisen TOTY Karlssonin, joten kaikkien maksurahat on nyt tallessa, toki pari tonnia saattaa puuttua koska sain uuden TOTY Karlssonin (1 peli pelattu, 9 sop) 12k:lla. Joten eiköhän pikkuhiljaa ala löytyä niitä "hyviä" sotw kortteja palkinnoksi. Mainittakoon vielä kun EA:n foorumin turnauksen finaalissa olen, niin häviölläkin saan: Datsyuk, 5k ja 3x SOTW:ia, kattoo mitä noi 3 sotwia on jos ne laittais noihin palkintoihin. Voitolla toki saisi 5 kpl SOTW:ia, Malkinin ja 10k. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Ette kai te nyt täällä oikeasti väittele siitä, kun joku saa 2 Crosbya ja kaiken lisäksi että huijaisi? Kuka säälittävä pelle huijaisi tälläisestä asiasta? :D Saadakseen jotkut tuntemattomat foorumin kyttääjät kateellisiksi?

Muutenkin aina kun joku saa jonkun arvokkaan kortin, niin monilta alkaa hirveä kitinä. Joko sellaista että täällä mahtaillaan saaduista korteista, tai sitten vastaavasti siitä, että on itkenyt ennen aina huonoa tuuriaan.

Oikeesti, mitä väliä mitä joku nostaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No ehkä nyt ei ihan? esim. Boyleja tulee joka jumboaalto ainakin parikymmentä, Crosbyja tulee ehkä pari tai kolme. Jos nyt näiden korttien hinnoista voi päätellä.

En ole koskaan ennen kuullut/nähnyt että joku vetäsee 2x Crosbya samaan jumboaaltoon. Ja sinä kaksi kpl:tta 15k:n sisään? What the f?

Jaa'a. En kyllä tiedä tuosta logiikasta sen enempää, mutta minkäs minä tälle mahdan. Kai pitää ottaa kuva todistamaan tätä vaikka mitenkäs tän nyt sitten todistaisin muuten kuin laittamalla Crosbyt rinnakkain vaihtopakkaan. Ostanut niitä ainakaan en ole kun maksimissaan ollut jonku 50-60k tilillä parhaimmillaan ja sittemmin keikutellut tuossa 30-40k välissä.

Vaikea sanoa oliko just 15k mutta jossain siellä päin... 39k oli puckseja kun aloitin ja kun eka Crosby tuli niin ostin sen hetken halvimman Malkinin kaupasta jotta saan tuon tiimin kerättyä kasaan. Sitten ei pahemmin puckseja enää jäänytkään. (muut aika "halpoja"), myin pari +5 korttia jotta ostin fleuryn ja muutaman muun puuttuvan. Dupuisia olis tuo rosteri vajaa jos jostain sellenen löytyis. Ostetaan sopivaan hintaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa'a. En kyllä tiedä tuosta logiikasta sen enempää, mutta minkäs minä tälle mahdan. Kai pitää ottaa kuva todistamaan tätä vaikka mitenkäs tän nyt sitten todistaisin muuten kuin laittamalla Crosbyt rinnakkain vaihtopakkaan. Ostanut niitä ainakaan en ole kun maksimissaan ollut jonku 50-60k tilillä parhaimmillaan ja sittemmin keikutellut tuossa 30-40k välissä.

Vaikea sanoa oliko just 15k mutta jossain siellä päin... 39k oli puckseja kun aloitin ja kun eka Crosby tuli niin ostin sen hetken halvimman Malkinin kaupasta jotta saan tuon tiimin kerättyä kasaan. Sitten ei pahemmin puckseja enää jäänytkään. (muut aika "halpoja"), myin pari +5 korttia jotta ostin fleuryn ja muutaman muun puuttuvan. Dupuisia olis tuo rosteri vajaa jos jostain sellenen löytyis. Ostetaan sopivaan hintaan.

Minä en epäile, hämmästelen vain. En ymmärrä että mitä kiksejä siitäkin saisi jos huijaisi nostoistaan, kunhan itse rahat saan takaisin niin en valita. Ehkä jotkut ovat vaan onnekkaampia. :)

No kyllähän se siis on aivan selvää että esim. Stephen Weiss:ejä tulee ainakin tuplasti enemmän kuin esim. Stamkoseja, ei noiden korttien arvojen erot voi olla muuten noin isot. EA antaa varmaan n. 4 Crosbya viikkoon tai vähemmän ja varmaan 50 Boylea viikkoon, myös varmaankin ovrl.:eilla on jtn. merkitystä että miten usein niitä hyppii pakoista. En tiiä itse miten se systeemi menee, mutta luultavasti isoja nimiä laitetaan pakkauksiin vähemmän.

Oikeesti, mitä väliä mitä joku nostaa?

Se nostaa mukavia väittelyitä tänne ja enemmän keskustelua. ;D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo siis varmaan overallin mukaan menee aina harvinaisemmaksi, sitä en epäile. Ja ei mulla oo kyllä oikein koskaan ollu mitään tuuria ennen tätä viikkoa, kai mulla olis aika hulvattomasti puckseja jos tällästä ois tapahtunu aiemmin :D
Periaatteessa 25k nappulakauppaa oon pyöritellyt joka viikko.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttävää kun pelipaitoja on niin huono valikoima huutokaupassa myynnissä. Niin monesta joukkuuesta on kaikki pelaajat kerätty, mutta paitoja uupuu ja niitä ei joko huutokaupassa ole tai sitten hinnat ovat törkeitä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttävää kun pelipaitoja on niin huono valikoima huutokaupassa myynnissä. Niin monesta joukkuuesta on kaikki pelaajat kerätty, mutta paitoja uupuu ja niitä ei joko huutokaupassa ole tai sitten hinnat ovat törkeitä

Mitäs sulta uupuu? Voin ehkä myydä, riippuen joukkueesta tietenkin eli pistä YV:tä. myyn törkeillä summilla... :D

Mulla on 5 NHL jengiä josta puuttuu 1-3 pelaajaa ja yksi paita tai pelkästään pelaaja(t). Jumboista varmaankin tullut. PHI, OTT, COL, CBJ, ANA, PHX on ainakin 20 pelaajaa ja suunnilleen jokasessa muussa jengissä +10 pelaajaa (paitsi TOR, PIT, VAN, CAR, WSH ja EDM joissa ei ole melkein ollenkaan, sillä en ole jaksanu kerätä).

Tiedättekös mikä on helpoin joukkue kasata? Elitserienistä vika joukkue, siinä on 2 paitaa, 3 pelaajaa ja logo. :D Itse huomasin että olin jo saanut kaikki, huikeat 100 pucksia siitä saa. 1 "arvokas" pelaaja siinä on ja siitä pyydellään 500-1,000.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terse

Meikäläinen on uus kävijä tällä foorumilla ja kirjoittelen nyt ekan kerran.
Aloin pelaamaan tota NHL12 pleikalla varmaa joku 3viikkoa sitte... Ja oon oikeestaan nimenomaan pelannut pelkästään HUTtia...
Tätä tein keskustelupalstaa oon pari viikkoa lueskellu, ja vähän myös vanhempiakin viestejä selaillu... Koittanu jotain vinkkejä saaha...

Ekana pitää sanoa tosta samasta mistä kaikki muutkin. Että osaa oikein isolla kädellä V#¤%ttaa toi EApalvelin homma.
Ihan joka kerta kun pelaan (n.2-3h kerralla), ni vähintään kerran heittää heittää palvelimelta pois. Yleensä vielä useammin...
Oon pelannu jonkun verran noita offline turnauksia, että saisin puckeja kasattua. Kun netissä ku pelaan ni saan yleensä aika hyvin kuokkaan...
Mut kuitenkin, ni toi paska on heittäny ainakin 8kertaa pihalle siinä vaiheessa ku oon aloittamassa loppuottelua... AINA samalla tavalla.
Aloitat pelin, kaikki ok... lataa.. sit ku pitäs tulla eka kuva jäältä... Ni v¤%&u ulos!!! kiristää... meinannu jo kapula pari kertaa lentää...

Kun en oo vielä hirveest kerenny pelamaan (muihin suhtautettuna), enkä oo edellisiäkään kerenny pahemmin pelaamaan. Ni oon aika paska pelaamaan, ja sit vielä paskalla joukkueella, ni ei siel netis oikein pärjää, ja puckeja pitäs saaha...

Kun sit vielä tos HUTin puolella ei oo vissiinkää mitään logiikkaa et miten se arpoo noita vastustajia,, et ei oo mitää tasojuttuja?!

Lisäksi miulla menee tosin usein ihan vaan peli jumiin. Ei voi tehä mitään. Pitää mennä PSvalikkoon, lopeta peli, ja käynistää uudestaan.. Tapahtuuko tätä muille?
Tätä on tapahtunut ihan alusta asti. Ostin pelin ihan uutena. Eikä konsoli tee tätä muiden pelien kanssa...


No täältä sainkin hyviä vinkkejä että kannattaa kytätä noita Jumboja viikonloppuisin...
Ootteko huomannu niistä että onko väliä minkä niistä (viidestä?) paketista valitsee...!?

Ite ostin sillo joku aika sitten sen Premium? paketin mikä oli tarjouksessa 1750(norm.2500?). Valitsin silloin toisiks viimeisen ja sain siitä SOTW Okposon...
No aattelin sit taikauskosena et valitsen näin myös jatkossakin...
Ostelin sit seuraavana vkl ja tänä vkl yhteensä varmaan n15kpl niitä Jumbo paketteja. Enkä saanu YHTÄÄN korttia, mistä sais myymällä yli 1000pucksia... Eikä varmaa edes yli 500... NHL pelaajia tuli yhteensä varmaa korkeintaa 4? ja kaikki oli semmosia ns. normikortteja (niiku perus joku sm-liiga peluri)..
Et kaikki "erikoiskortit" mitä tuli ni oli joko 20/25sopimus, joku valmentaja ja +7puo/tkl,,, noita tuli iha perkuleen paljo... Ja sit maalivahin kehityskortit oli aina matala...

Valitsin siis aina sen toiseksi viimeisen paketin..

Eilen pääsin sit iltavuorosta töistä ja vielä oli jumbot tarjouksessa... Päätin sit et nyt valitsen siitä järjestyksestä ensimmäisen pakan.. Ostin sit yhteensä vissiin kolme Jumboa, ku niistä tuli aika hyvi..:
+5kaikki
+2kaikki
Zetterberg
Pittsburghin ja Tampan jotku paidat..
Roloson
Pitkänen
ja ainakin joku MIN ja NSH ok pelurit ketä en muista,,,
Ja tois olla myös joku +9LAU/LUI...

Et onko sillä väliä minkä paketin valitsee.. vai meinaako ajankohta enemmän vai mitä...

No aika paljo tullu jo tekstii.. saatan jatkaa... Ja sori jo sit etukäteen jos ei saa näin pitkii tekstejä laitella tai sit jos kirjoitan/kyselen tyhmiä... Korjatkaa ni pyrin jatkossa välttämään... =)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Terse

Meikäläinen on uus kävijä tällä foorumilla ja kirjoittelen nyt ekan kerran.
Aloin pelaamaan tota NHL12 pleikalla varmaa joku 3viikkoa sitte... Ja oon oikeestaan nimenomaan pelannut pelkästään HUTtia...
Tätä tein keskustelupalstaa oon pari viikkoa lueskellu, ja vähän myös vanhempiakin viestejä selaillu... Koittanu jotain vinkkejä saaha...

Teretulemasta voorumille. Itse kuulun kastiin joka lukee foorumia (etenkin tätä ketjua) mutta kirjottelee vähän. Mutta sulla oli ongelma johon voisin kommentoida, eli:

Lisäksi miulla menee tosin usein ihan vaan peli jumiin. Ei voi tehä mitään. Pitää mennä PSvalikkoon, lopeta peli, ja käynistää uudestaan.. Tapahtuuko tätä muille?
Tätä on tapahtunut ihan alusta asti. Ostin pelin ihan uutena. Eikä konsoli tee tätä muiden pelien kanssa...

Tätä tapahtuu ainakin mulle. Nyt 2kk pelaillu tuota ja satunnaisesti jäätymistä tulee, alussa hyvinkin paljon, nyt hellittänyt. Myöskin EA:n ulosheitot tuttua kauraa. (VARSINKIN FINAALEISSA!!) :mad: Olisiko ollut tällä foorumilla, tai sitten PSN foorumilla kun luki että NHL 12 olisi kehitetty jollekkin tietylle PS3 versiolle ja jokin päivitys aiheuttaisi satunnaista jäätymistä yms yms. En sit ole varma onko tuo faktaa vai mutu bullshi**iä. :confused: Pitäisi varmaan ottaa suoraan EA:han yhteyttä ja katsoa mitä sieltä vastataan.

Edittiä: Nyt joku allekirjoittanut otti yhteyttä EA:n kun peli taas heitti kesken matsin jäätävät päälle. PRKL! :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]


Nämä disconnectit ja jäätymiset tässä pelissä on ihan yleistä tavaraa, kyllä niitä kaikille käyn vähän väliä. Minulla ei ole kyllä taaskaan vähään aikaan jäätynyt, paitsi joskus kun kokoelmaa selailee. Mutta silloin tarvitsee vain kirjautua ulos, niin se poistuu HUT:ista.

Ei ole mitään väliä minkä paketin niistä viidestä ottaa, mutta joskus voi tuntua että jotkut pelaajat antavat paremmin ja jotkut huonommin. Mulla ei esim. koskaan Karlsson kuvallisesta pakkauksesta ole tullut yhtikäs mitään, kun taas Eriksson on antanut loistonostoja ottaen huomioon sen että kerran aaltoon hänet valitsen. Ei kannata ostella oikeastaan muuta kuin näitä Jumbo mega deal pakkauksia, muissakin voi käydä tuuri mutta se on yleensä se "yhden kerran tuuri". Säilyttäisin ainakin alussa kaikki 10-30 sopparit ja +5 lui/lau/kor/nop kortit, niistä saa ainakin 200 jollei enemmänkin (25 ja 30 soppareista saa toki 300-600 ajankohdasta riippuen). Yleensä jumbo mega dealeistä pitäisi saada sen verran näitä soppareita ja kehityksiä, että tappiolle ei hirveesti pitäis jäädä. +9 lui/lau ovat mielestäni loistavia kun ne takaavat suoraan noin yhden tonnin ja niitä tulee aika usein. Aina kannattaa tarkistaa hintoja ennen kuin pistää mitään myyntiin (varmaan aika looginen juttu, mutta ei kaikille ja siksi ns. ryöstöjä pystyy tekemään).

Pyydä toki vinkkejä tms. kyllä täällä autetaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Et onko sillä väliä minkä paketin valitsee.. vai meinaako ajankohta enemmän vai mitä...

Pakat menee aina täysin arvalla, siinä ei ole mitään logiikkaa eikä järjestystä. Ainoo mikä vaikuttaa
on oma taikausko :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Teretulemasta voorumille. Itse kuulun kastiin joka lukee foorumia (etenkin tätä ketjua) mutta kirjottelee vähän. Mutta sulla oli ongelma johon voisin kommentoida, eli:



Tätä tapahtuu ainakin mulle. Nyt 2kk pelaillu tuota ja satunnaisesti jäätymistä tulee, alussa hyvinkin paljon, nyt hellittänyt. Myöskin EA:n ulosheitot tuttua kauraa. (VARSINKIN FINAALEISSA!!) :mad: Olisiko ollut tällä foorumilla, tai sitten PSN foorumilla kun luki että NHL 12 olisi kehitetty jollekkin tietylle PS3 versiolle ja jokin päivitys aiheuttaisi satunnaista jäätymistä yms yms. En sit ole varma onko tuo faktaa vai mutu bullshi**iä. :confused: Pitäisi varmaan ottaa suoraan EA:han yhteyttä ja katsoa mitä sieltä vastataan.

Kiitos näistä!!!

Yks päivä ku ihan oikeesti taas vähän kiristi, ni menin jo EAn sivuille ja yritin ettii mistä oisin voinu laittaa jotain vaapata palautetta... Tarinaa meinaa ois tullu! Mut en sit äkkiseltää löytäny mistään, ni sekin jäi...

Oma pleikkani onkin jo kyl aika vanhaa mallia... Oisko 2008 joulukuus ostettu...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nämä disconnectit ja jäätymiset tässä pelissä on ihan yleistä tavaraa, kyllä niitä kaikille käyn vähän väliä. Minulla ei ole kyllä taaskaan vähään aikaan jäätynyt, paitsi joskus kun kokoelmaa selailee. Mutta silloin tarvitsee vain kirjautua ulos, niin se poistuu HUT:ista.

Joo oonkin jo vähän yhdistelly, et saattaa helpommin heittää pihalle, jos kesken turnauksen oon käyny kokoelmissa tai vaihtopakassa tai jossain... mut on toki heittäny pihalle vaikka oon pelannu turnaksen putkeekin... Mut ei ehkä niin herkästi...

Ei ole mitään väliä minkä paketin niistä viidestä ottaa, mutta joskus voi tuntua että jotkut pelaajat antavat paremmin ja jotkut huonommin. Mulla ei esim. koskaan Karlsson kuvallisesta pakkauksesta ole tullut yhtikäs mitään, kun taas Eriksson on antanut loistonostoja ottaen huomioon sen että kerran aaltoon hänet valitsen. Ei kannata ostella oikeastaan muuta kuin näitä Jumbo mega deal pakkauksia, muissakin voi käydä tuuri mutta se on yleensä se "yhden kerran tuuri". Säilyttäisin ainakin alussa kaikki 10-30 sopparit ja +5 lui/lau/kor/nop kortit, niistä saa ainakin 200 jollei enemmänkin (25 ja 30 soppareista saa toki 300-600 ajankohdasta riippuen). Yleensä jumbo mega dealeistä pitäisi saada sen verran näitä soppareita ja kehityksiä, että tappiolle ei hirveesti pitäis jäädä. +9 lui/lau ovat mielestäni loistavia kun ne takaavat suoraan noin yhden tonnin ja niitä tulee aika usein. Aina kannattaa tarkistaa hintoja ennen kuin pistää mitään myyntiin (varmaan aika looginen juttu, mutta ei kaikille ja siksi ns. ryöstöjä pystyy tekemään).

Pyydä toki vinkkejä tms. kyllä täällä autetaan.

Joo noita 20-30sop. on jo pitkälti toista kymmentä jemmassa...

SaiPan miehenä oon jo keränny SaiPan joukkueen kokonaan kasaan, ja oon myös sit niitä pelaajia vähä kehitelly...
Kun tulee noita +3/4kaikkia kortteja aika paljon, ni oon mättäny niitä noihin SaiPan pelaajiin... puo/tkl kortteja pakkeihin, ja lui/lau/käd kortteja hyökkääjiin...
Ku ei niitä saa myytyy, ja poistamalla saa sen 20puck... Ni en oo nähny hyötyy...
Vähä kehitelly niitä ja sit myös pelannu tolla SaiPan joukkueella,,, ku sillä saa imeisesti myös paremmin noita puckeja, ku pelaa noita pelejä ns. heikommalla joukkueella, ni sillo on vissii se tasokerroin parempi?

Onhan miul ns. ykkös kokoonpanokin,,, mut jotenkin offlinessa on mukavampi pelailla tolla SaiPan porukalla... sitä kai se fani homma teettää...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

SaiPan miehenä oon jo keränny SaiPan joukkueen kokonaan kasaan, ja oon myös sit niitä pelaajia vähä kehitelly...
Kun tulee noita +3/4kaikkia kortteja aika paljon, ni oon mättäny niitä noihin SaiPan pelaajiin... puo/tkl kortteja pakkeihin, ja lui/lau/käd kortteja hyökkääjiin...
Ku ei niitä saa myytyy, ja poistamalla saa sen 20puck... Ni en oo nähny hyötyy...
Vähä kehitelly niitä ja sit myös pelannu tolla SaiPan joukkueella,,, ku sillä saa imeisesti myös paremmin noita puckeja, ku pelaa noita pelejä ns. heikommalla joukkueella, ni sillo on vissii se tasokerroin parempi?

Tärkeintä tässä pelimuodossa on kehittää luistelu 99:iin, ilman sitä on vaikeaa pärjää (tai no oikeastaan jos onlinessa haluaa pärjätä, niin sitten). Kertoimet menee välillä ihan miten sattuu, en ymmärrä sitäkään logiikkaa. Minä kyllä poistan kaiken turhan, kun miettii niin saahan jokaisesta "ei arvokkaasta" kulutuskortista 20 ja niitä tulee yleensä 5-10kpl:tta niin saa siitä edes 100 pucksia. Pucksejahan ei tavallaan kerry paljon jos vain pelaa, pitää osaa kikkailla korttien kanssa, käydä tuuri tai ostaa halvalla ja myydä kalliilla. On se sitten kiva pelata onlinessa kun tykki joukkue on kasassa ja siihen on käytetty aikaa, mutta siinä on taas se että saat etsiä peliä about 10min, koska liian isolla hyö-puo-mv stateilla saa vastustajat karkaamaan aika usein.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tärkeintä tässä pelimuodossa on kehittää luistelu 99:iin, ilman sitä on vaikeaa pärjää (tai no oikeastaan jos onlinessa haluaa pärjätä, niin sitten). Kertoimet menee välillä ihan miten sattuu, en ymmärrä sitäkään logiikkaa. Minä kyllä poistan kaiken turhan, kun miettii niin saahan jokaisesta "ei arvokkaasta" kulutuskortista 20 ja niitä tulee yleensä 5-10kpl:tta niin saa siitä edes 100 pucksia. Pucksejahan ei tavallaan kerry paljon jos vain pelaa, pitää osaa kikkailla korttien kanssa, käydä tuuri tai ostaa halvalla ja myydä kalliilla. On se sitten kiva pelata onlinessa kun tykki joukkue on kasassa ja siihen on käytetty aikaa, mutta siinä on taas se että saat etsiä peliä about 10min, koska liian isolla hyö-puo-mv stateilla saa vastustajat karkaamaan aika usein.

Jep... Oon miekin jonkun kortin poistanu.. mut kohta alkaa varmaa olee jo se aika, et oon jo sen verran "kehittyny" et voin alkaa surutta noita poistelee,,, ja on pakkokin ku alkaa olee koko aja kulutus- ja vaihtopakka täys...

Joo oon huomannu kans ton pakenemis jutun... On sattunu miullekkin... :D Et ei se vastustajan joukkue aina suoraa kerro sitä pelaajan tasoa... =) Tääl on ainakin yks sellanen... =)

Vanek-Roy-Pominville
Thorton-Seguin-Horton
Ruutu-Koivu-Selänne
ohl-ohl-ohl

goligoski-daley
bogosian-stuart
vishnovsky-lydman

bobrovsky-xxx

Et en muista mitä ne arvot noilla näyttää, mut varmaa iha hyvät... Melkein kaikki pelaajia kehitetty jotenkin.. Pyritty suht fiksusti.. et mitkä nyt oli näin alkuu resurssit... Seguin96 taitaa olla korkein...
 
Ylös Bottom