Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kieltämättä HUTn viehätys on kaikonnut lähes tyystin, tai NHLn muutenkin. Miks se on niin saatanan paska :D
EA tarvis NHL pelisarjalle kilpailijan jotta sitä ruvettas oikeesti kehittää johonki suuntaa. Näkeehän sen nyt jo FIFAn
kehitys kaaressa sen jälkee ku EA halus tosissaan selättää PESsin siinä onnistuen. Mut ehkä mä nyt en tässä
topikissa rupee tota FIFAa hehkuttaa.

Tossa HUTissa ois niin paljon parannettavaa ettei sormet ja varpaat riitä, suurimpina kuitenkin mainittakoon joukkoeen taktiikoiden ja pelikuvioiden hiominen + toi päin persettä toteutettu pelaajakauppa, missä hintatasot on menny ihan miten sattuu. Mutta kyllähän tohon hintatasoon vaikuttaa suurena osana sekin mitä pelaajat siellä tekee, nyt kun tätä huttia on pelattu vajaa vuoden päivät ja kovia jengejä on yhä enemmän ja enemmän ja uusia pelaajia ei tule enää pelin pariin niin paljon niin tottakai se väistämättä vaikuttaa hintatasoon. Ainoa asia millä saadan hyvät pelaajat pidettyä arvossaan on rahalla ostamisen poistaminen, mitä EA ei kyllä varmasti ole tekemässä :)

Omalla kohdalla NHLn tilanne kaikkine bugeineen ja jäätymisineen onkin se että kiekkoa ei tuu heitettyy pleikkariin ku kolmen päivän välein poikkeuksena peräkkäiset sunnuntai ja maanantai päivät. Kokoelman kasvatus ja pieni panostus tulevaan änäriin jossa toivottavasti ois ees yritetty tehä jotain. Eikä luoteta siihen että kyllä ne kiekkofanit sen pelin ostaa vaikka siinä ei ois mitään muuta ku kokoonpano päivitykset, ku eihän niillä oo varaa mistä valita, ja EAn äijät nauraa partaansa :)

Ola muuten varmaa 3 avautumis postaus putkeen :D ei me kaikki voida väärässäkään olla
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kyllähän tää hutti on hauska pelimuoto. milloin mitäkin paskaa. Katso hidastuksia, teen muutaman ja saat katsoa kaikki. pelaa aikaa alivoimalla vaikka oot häviöllä, pelaan aikaa loppu pelin. Turha itkeä yksityisviestein, jos oma pää ei kestä omaa pelaamista.
Ja btw, pahimmat etukulma bugit poistettiin patchissä, niistä turha itkeä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites on mahdollista ku joku myi Ryan Nugent-Hopkinsia että sopimuksen pituus 99, pelattuja pelejä 0 ja uraa jäljellä 150

Glitchi. Tiedän kyseisen herran joka myy sitä (Detox on joukkuuen nimi, #1 HUT:issa), itsekkin osasin glitchata kyseisellä tyylillä, harmi että en ollut kovin rikas jotta oisin voinu 99 sopimuksia laittaa. Noh sainhan mä 5 pelaajaa johonkin +65 soppareihin vain 30 soppareiden avulla, tein vähän rahaa niillä kun myin. :)

--

Hitsin hitsit, TOTY Karlssonin hinta on romahtanut, nyt munkilla saan omani takaisin. Onneksi ehdin myydä sen yhden silloin heti jumbojen jälkeen 19k:lla. :o

pelaa aikaa alivoimalla vaikka oot häviöllä, pelaan aikaa loppu pelin. Turha itkeä yksityisviestein, jos oma pää ei kestä omaa pelaamista.

Ootko tosissas?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Glitchi. Tiedän kyseisen herran joka myy sitä (Detox on joukkuuen nimi, #1 HUT:issa), itsekkin osasin glitchata kyseisellä tyylillä, harmi että en ollut kovin rikas jotta oisin voinu 99 sopimuksia laittaa. Noh sainhan mä 5 pelaajaa johonkin +65 soppareihin vain 30 soppareiden avulla, tein vähän rahaa niillä kun myin. :)

--

Hitsin hitsit, TOTY Karlssonin hinta on romahtanut, nyt munkilla saan omani takaisin. Onneksi ehdin myydä sen yhden silloin heti jumbojen jälkeen 19k:lla. :o



Ootko tosissas?
On se.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Glitchi. Tiedän kyseisen herran joka myy sitä (Detox on joukkuuen nimi, #1 HUT:issa), itsekkin osasin glitchata kyseisellä tyylillä, harmi että en ollut kovin rikas jotta oisin voinu 99 sopimuksia laittaa. Noh sainhan mä 5 pelaajaa johonkin +65 soppareihin vain 30 soppareiden avulla, tein vähän rahaa niillä kun myin. :)

--

Hitsin hitsit, TOTY Karlssonin hinta on romahtanut, nyt munkilla saan omani takaisin. Onneksi ehdin myydä sen yhden silloin heti jumbojen jälkeen 19k:lla. :o



Ootko tosissas?

jos peli on 5-1 ja kaveri pyörii maalin takana alivoimalla, otan kupin kahvia ja seison maalin takana. olen tosissani, ei kiinnosta leikkiä. eikä tarvetta takoa enempää.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jos peli on 5-1 ja kaveri pyörii maalin takana alivoimalla, otan kupin kahvia ja seison maalin takana. olen tosissani, ei kiinnosta leikkiä. eikä tarvetta takoa enempää.

Meni vähän ohi, mutta antaa olla. Kunhan et pyöri 1 maalin johtoasemassa ympyrää niin hyvä on.. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäis varmaa lykkää toi 4. ketjun palkat minimiin ku tällä hetkellä palkkakatto just menee 100 yli... :( Mistäs joukkueista tämä kuuluisa Hester-Brandl-Quevellion trio pyörii? Google ei nyt auttanut mua.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäis varmaa lykkää toi 4. ketjun palkat minimiin ku tällä hetkellä palkkakatto just menee 100 yli... :( Mistäs joukkueista tämä kuuluisa Hester-Brandl-Quevellion trio pyörii? Google ei nyt auttanut mua.. :rolleyes:

Hester, QJMHL Vald'or
Brandl, DEL Köln
Quevellion, QJMHL Royn-Nourdana
Courselles, QJMHL Royn-Nourdana

Suosittelen Quevellion-Brandl-Courselles ketjua. Courselles:illä on sama palkka kuin Hesterillä, mutta hän on samasta tiimistä kuin Quevellion, joten siitä saa extra kemiaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hester, QJMHL Vald'or
Brandl, DEL Köln
Quevellion, QJMHL Royn-Nourdana
Courselles, QJMHL Royn-Nourdana

Suosittelen Quevellion-Brandl-Courselles ketjua. Courselles:illä on sama palkka kuin Hesterillä, mutta hän on samasta tiimistä kuin Quevellion, joten siitä saa extra kemiaa.

Kiitän tästä arvokkaasta tiedosta.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi kuule, sitä se juuri tekee. Kokemusta on.

kaiken maailman trollit ja no namet taas kommentoi. ei ihme, kaverin nimimerkki on HIFK.

ja ilmeisesti ylemmät herrat on tullut jo nöyryytettyä ja molemmat ovat ilmeisesti kuuluneet kastiin "katson hidastukset ja pelaan aikaa alivoimalla" ja sitten ei pää kestä omaa lääkettä :D :D :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kaiken maailman trollit ja no namet taas kommentoi. ei ihme, kaverin nimimerkki on HIFK.

ja ilmeisesti ylemmät herrat on tullut jo nöyryytettyä ja molemmat ovat ilmeisesti kuuluneet kastiin "katson hidastukset ja pelaan aikaa alivoimalla" ja sitten ei pää kestä omaa lääkettä :D :D :D

Onko tää jätkä tosissaan? Kattellu näitä viestejä ja voi huhhuh. Täytynee laittaa nimi ylös ettei tuu vahingossakaan pelattua tällaista helvetin idioottia vastaan :D ( Ei pahalla ;) )
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tää jätkä tosissaan? Kattellu näitä viestejä ja voi huhhuh. Täytynee laittaa nimi ylös ettei tuu vahingossakaan pelattua tällaista helvetin idioottia vastaan :D ( Ei pahalla ;) )

Tyhmäkö oot? :D

niin juu, täytyy lisätä, että 1-0 johtoasemassa roiskin myös kiekkoa päätyyn ja ammuskelen kiekkoa katsomoon. siinä on elementit millä olin hutin top40sakissa toiseksi vähiten pelejä pelanneena n2kk sitten. suosittelen kaikille, siinä avaimet voittoon pelistä toiseen. harmi että tuo etukulmabugi poistettiin :(

Ai niin, jos olen häviöllä kolmannen erän viimeisillä minuuteilla, käytän myös rakastamaani ip-bootingia. Suosittelen myös paikkalukitusta, toimii hieman huonompia pelaajia vastaan loistavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli taas tylsä hetki ja menin ostamaan ahneuttani tuon Champions packin ( 12 500/2,45e) ja kyllähän siitä omille pääs.

I.Kovalchuk SOTW
J.Lahti
J.Pominville
M.St.Louis


Janne Lahden hinnasta ei ole hajuakaan sillä ei näytä olevan yhtään myynissä mutta kyllä tosta voitolle jää jo myymällä Kovalchukin.

Kerrankin kävi tuuri mutta nyt pitäis olla ostamatta toista mokomaa vaikka hieman kiinnostaisi että jatkuisiko onni :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jos johtaa 5-1 tai enemmän voi huoleti mennä kahville,tuskin tyyppi 4 tekee jos haluaa varmistaa paikkalukitsee itsensä veskaksi=)

mutta asiaakin kun on jokunen pelaaja ollut maalin tappiolla 3 erän alussa niin ehdottaa revanssia,jos kerran mielestään hallitsee

niin pitää se 1 erässäkin maali tehdä ps en käytä viivytys taktikkaa kuin enintään alivoimalla viime minuutilla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kaiken maailman trollit ja no namet taas kommentoi. ei ihme, kaverin nimimerkki on HIFK.

ja ilmeisesti ylemmät herrat on tullut jo nöyryytettyä ja molemmat ovat ilmeisesti kuuluneet kastiin "katson hidastukset ja pelaan aikaa alivoimalla" ja sitten ei pää kestä omaa lääkettä :D :D :D

Kyllä HIFK vaan oikeassa on. Maalin johto sulla, ylivoimalla et tullut edes karvaamaan vaan venailit oman sinisen ja keskialueen välissä joten pelasin av:n pois tämän jälkeen reilu 2erää erää olikin sitten ajanpeluuta omassa päässä. Ja ennen kun sanotaan et "nöyryytetyn" juttuja niin sanottakoon et kaksi edellistä peliä meni kyllä mulle mitkä olikin hyviä pelejä ja hyvä peluri vastas ei siinä mitää mut viimesen jälkee jää kyllä lisä pelit pelaamatta. Eipä aiheesta enempää enkä enempää asiaan palaa mut kirjotin koska kaveria trolliks sanotaa vaikka asiaa puhuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä HIFK vaan oikeassa on. Maalin johto, ylivoimalla ei tullut edes karvaamaan vaan venailit oman sinisen ja keskialueen välissä joten pelasin yv:n pois tämän jälkeen reilu 2erää erää olikin sitten ajanpeluuta omassa päässä. Ja ennen kun sanotaan et "nöyryytetyn" juttuja niin sanottakoon et kaksi edellistä peliä meni kyllä mulle mitkä olikin hyviä pelejä ja hyvä peluri vastas ei siinä mitää mut viimesen jälkee jää kyllä lisä pelit pelaamatta. Eipä aiheesta enempää enkä enempää asiaan palaa mut kirjotin koska kaveria trolliks sanotaa vaikka asiaa puhuu.

kerroppa sitten mun PSN id, kun tiedät mistä puhut ja puhut pelkkää asiaa. En todellakaan usko sua vastaan pelanneeni kolmea kertaa :D ja voit vielä kertoa koska ollaan pelattu... hutin peluu niin vähäistä viime aikoina, että tuskinpa ainakaan viimeisen kolmen kuukauden aikana.
"Maalin johto, ylivoimalla ei tullut edes karvaamaan vaan venailit oman sinisen ja keskialueen välissä joten pelasin yv:n pois tämän jälkeen" ja mitä väärää tässä on? ei kait mulla ole tarvetta juosta kiekon perässä? eli myönnät pelanneesi aikaa?
http://www.youtube.com/watch?v=uEKE8QTbDTs
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootte kyllä väärinkäsitysten mestareita. Vinkkinä sen verran että kannattaa miettiä mitä ja miten kirjoittaa asioita että toisetkin ymmärtää. Sama pätee toisin päin että luettais mitä toiset yrittää sanoa eikä vain arvailla. Nytkin asiat menee ristiin niin että paukkuu. Toisaalta aika hauskaa seurattavaa eipä siinä... Kun koko ajan tulkitaan sinä sanoit eiku mä sanoin eiku puhut asiaa eiku puhuin asiaa. Mitähittoa? :D

ps. Tuon videolinkin kaltaisen pelaamisen tuomitsi koko NHL:n organisaatio ja ihan molempien joukkueiden toimien suhteen. Naurettavaa pelleilyä, vähän kuin sylkisi katsojien kasvoille. Tampassa pelattiin joten ehkä enemmän kolahti sitten Tampan leiriin.

(Kakaroilta ymmärtäisi kakaroiden käytöksen mutta hei please.)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootte kyllä väärinkäsitysten mestareita. Vinkkinä sen verran että kannattaa miettiä mitä ja miten kirjoittaa asioita että toisetkin ymmärtää. Sama pätee toisin päin että luettais mitä toiset yrittää sanoa eikä vain arvailla. Nytkin asiat menee ristiin niin että paukkuu. Toisaalta aika hauskaa seurattavaa eipä siinä... Kun koko ajan tulkitaan sinä sanoit eiku mä sanoin eiku puhut asiaa eiku puhuin asiaa. Mitähittoa? :D

ps. Tuon videolinkin kaltaisen pelaamisen tuomitsi koko NHL:n organisaatio ja ihan molempien joukkueiden toimien suhteen. Naurettavaa pelleilyä, vähän kuin sylkisi katsojien kasvoille. Tampassa pelattiin joten ehkä enemmän kolahti sitten Tampan leiriin.

(Kakaroilta ymmärtäisi kakaroiden käytöksen mutta hei please.)

käyttäisin 1-3-1 taktiikkaa pelillisesti aina jos se olisi mahdollista tässä pelissä, mulla kun ei kauheata yleisöä himassa ole, eikä juurikaan kiinnosta mitä vastustaja ajattelee. ja kiitos vinkeistä, en ymmärtänyt mitä yritit sanoa :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

käyttäisin 1-3-1 taktiikkaa pelillisesti aina jos se olisi mahdollista tässä pelissä, mulla kun ei kauheata yleisöä himassa ole, eikä juurikaan kiinnosta mitä vastustaja ajattelee. ja kiitos vinkeistä, en ymmärtänyt mitä yritit sanoa :D

No ei mulla mitään pointtia ollutkaan. :D

Mutta missä vaiheessa näistä peleistä katosi se itse tarkoitus, eli hyvät pelit ja hauskanpito? Sitä minä ainakin näistä peleistä lähden hakemaan enkä mitään tilastorunkkausta.
 
Ylös Bottom