Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään mitään tietoa että mitä uudistuksia olisi mahdollisesti tulossa nhl 13?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oheisen kuvan puuttuvista paidoista maksan helposti 1000 kiekkoa!
(sais noi kokoelmat kasaan)
San Jose ja Tampan paidoista on kyllä tarjous vetämässä mutta muuten noita ei kaupasta löydy. Tarjoa YV!

edit: kuvaa päivitetty!

edit 2: hyvin on tullu paitoja, kiitos! Kuvaa päivitetty!

edit 3: Jes! Kolme enää! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites onko nyt jollain 100%tista tietoa että tuleeko ensi yönä jumbot vai ei? Ei turhaan jaksaisi valvoa siihen kolmeen jollei niitä taaskaan ilmesty.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites onko nyt jollain 100%tista tietoa että tuleeko ensi yönä jumbot vai ei? Ei turhaan jaksaisi valvoa siihen kolmeen jollei niitä taaskaan ilmesty.

Uskon että tulee (älä sitten suutu mulle jos ei tule :D). Mukama viime viikolla tuli sekaannus jumbojen kanssa ja sen takia niitä ei tullut, EA halus vaan rahastaa kunnes huomas ettei toiminut.

Ai että, tykitän tuon EA:n foorumin turnauksen finaalin huomenna ja tämä uusi turnaus menee niin unelmallisesti (2 voittoa 2 pelistä!). Olen onnistunut voittamaan 300 sijoittuneen 1-0 ja 15-20 sijoittuneen 8-4. Nyt menee lujaa, pakko päästä palkinnoille kun ilmainen turnaus oli. Voittaisimpa koko p*skan niin saisin tuon ASG Stamkosin (99 ovrl. 95 sopimus)!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oheisen kuvan puuttuvista paidoista maksan helposti 1000 kiekkoa!
(sais noi kokoelmat kasaan)
San Jose ja Tampan paidoista on kyllä tarjous vetämässä mutta muuten noita ei kaupasta löydy. Tarjoa YV!

edit: kuvaa päivitetty!

edit 2: hyvin on tullu paitoja, kiitos! Kuvaa päivitetty!

ettei nyt ihan tonnilla lähtis toi Carolinan vihreä kotipaita vuodelta 1988-1989, niin maksan 2000kiekkoa kyseisestä paidasta, jos jollain löytyy...
Myös Minnesotan vuoden 2006-2007 kotipaidasta maksan 1500kiekkoa, jos löytyy... punainen, vihreät raidat hioissa ja vihreä alaosa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ettei nyt ihan tonnilla lähtis toi Carolinan vihreä kotipaita vuodelta 1988-1989, niin maksan 2000kiekkoa kyseisestä paidasta, jos jollain löytyy...

Sain jo. Oisin maksanu vaikka 3000 kiekkoa. :P
Jos myyjää jää harmittamaan niin voin lahjoittaa lisätonnin mutta neljän paidan diili varmaan oli ihan ok. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan ***** typerä kysymys tulossa, eikä edes kuulu tähän ketjuun.. Mutta voisiko joku antaa ea:n sähköpostin mulle kun en sitä itse mistään löydä! Pakko pistää palautetta vaikkei se varmaan mitään autakkaan, mutta en ole saanut kolmesta viime turnauksesta yhtään turnausbonusta!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Millä kuvakulmalla pelaatte? Niin ja mitkä on pääsyvaatimukset että pääsee pleijareihin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh... Alko kyllästyttämään toi HUTti kyllä aika pahasti. Ei oo kovin hauskaa hakata noissa offline turnauksissa noita 11-0 tuloksia. Tuli tosin uus enkka, yhestä pelistä 1004 kiekkoa +1000 turnausbonusta.:) Ja tää siis oli siitä edellisestä turnauksesta, nyt on joku surkee missä on huono kerroin ja huono turnauspalkinto.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]


[TD="class: ac3"]Qualify for a Hockey Ultimate Team Elite monthly playoff tournament[/TD]
[TD="class: ac3, align: right"] [/TD]

[TD="class: ac6, colspan: 4"]Unfortunately, the HUT qualifying trophies do NOT stack. You will need to qualify for each playoff. To unlock a qualifying trophy, select EAUHL playoffs, and the trophy will unlock. Listed below are the rankings and amount of wins needed to qualify for each different playoff. Though be sure to check your ranking, because if more players play, then amount of wins can vary.
  • Amateur Contender- Over 500 points and Ranked up to at least 5999 (1 Win to 2 Wins with at most 1 Loss)
  • Pro Contender- Ranked 6000 to 2799 (3 Wins to 7 Wins with at most 1 Loss)
  • Elite Contender- Ranked 2800 or higher (15+ Wins with at most 1 Loss)



Eli?
Amateur - Voitto% pitää olla 50-66?
Pro - 75-87.5? jne.
Ymmärsinkö oikein?


[/TD]
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uskon että tulee (älä sitten suutu mulle jos ei tule :D). Mukama viime viikolla tuli sekaannus jumbojen kanssa ja sen takia niitä ei tullut, EA halus vaan rahastaa kunnes huomas ettei toiminut.

Ai että, tykitän tuon EA:n foorumin turnauksen finaalin huomenna ja tämä uusi turnaus menee niin unelmallisesti (2 voittoa 2 pelistä!). Olen onnistunut voittamaan 300 sijoittuneen 1-0 ja 15-20 sijoittuneen 8-4. Nyt menee lujaa, pakko päästä palkinnoille kun ilmainen turnaus oli. Voittaisimpa koko p*skan niin saisin tuon ASG Stamkosin (99 ovrl. 95 sopimus)!

Hexton tiedät sitten kenen pää pistetään pölkylle jollei 3.00 jumbot ilmesty! :D Itselläni nyt 60k kasassa ja kaikki aijoin iskeä jumboihin likoon.. Toivotaan taas parasta ja tottakai pelätään pahinta, niinkuin aina. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain jo. Oisin maksanu vaikka 3000 kiekkoa. :P
Jos myyjää jää harmittamaan niin voin lahjoittaa lisätonnin mutta neljän paidan diili varmaan oli ihan ok. ;)

Ei harmita, itse en maksaisi pelipaidoista enempään kuin 1k:n, muutenkin nämä "arvokkaat" pelipaidat vaan ärsyttää kun niitä pakoista hyppii. Hauskaa vain auttaa muita, kun ei itse jaksa keräillä kaikkea.

ettei nyt ihan tonnilla lähtis toi Carolinan vihreä kotipaita vuodelta 1988-1989, niin maksan 2000kiekkoa kyseisestä paidasta, jos jollain löytyy...
Myös Minnesotan vuoden 2006-2007 kotipaidasta maksan 1500kiekkoa, jos löytyy... punainen, vihreät raidat hioissa ja vihreä alaosa...

No piru, pikkasen aikaisemmin oisit sanonut noin niin olisin laittanut huutokaupan siitä, noh 1k:lla meni ihan sama pidä hyvänäs baritoni, en tarvitse sitä vaikka ihan hienohko pelipaita onkin ja 1k sinne taikka tänne. Kaikki noi ois varmaan menny 1,5k:n hinnalla randomeille, mutta parempi että "tutuille" ja vielä halvalla. Minnesotan pelipaita löytyy, mutta en tarvitse enää kuin 3 pelaajaa niin on sekin kerätty.

Sanokaa vaan mitä pelipaitoja tarttette kyllä minä niitä myyn, riippuen aina joukkueesta (eli jos melkein kerättynä on niin en myy). Itse tarvitsen tuon purppuran Mighty Ducks paidan. :)

Millä kuvakulmalla pelaatte? Niin ja mitkä on pääsyvaatimukset että pääsee pleijareihin?

Itse pelaan klassisella, koska yläkulma on liian korkea minun TV:lleni ja se hankaloittaa pienten syöttöjen huomaaminen. Online peleillä pääsee playoffeihin, ei tarvitse olla kovin huikeet statit.

Tuossa mainittu "miten pääsee tiettyihin playoffeihin" on täyttä paska puhetta. Itse pääsin eliittiin 6-2-0 stateilla, 2-1 stateilla prohon jne.

Huhhuh... Alko kyllästyttämään toi HUTti kyllä aika pahasti. Ei oo kovin hauskaa hakata noissa offline turnauksissa noita 11-0 tuloksia. Tuli tosin uus enkka, yhestä pelistä 1004 kiekkoa +1000 turnausbonusta. Ja tää siis oli siitä edellisestä turnauksesta, nyt on joku surkee missä on huono kerroin ja huono turnauspalkinto.

Pelaa onlinessa. Pelaa EA foorumin turnauksissa, ne on niin älyttömän hauskoja. Itselleni on tullut taas uutta intoa tähän HUT:iin noiden turnauksien takia, on vain niin mukavaa pelata tasaisia pelejä, etenkin eiliset pelit Raimoa vastaa (y).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä kohta ku saan taas pucksitilanteen kuntoon, ettei sopimukset lopu.

Mulla on niitä pisteitä nyt joku 360 kun joskus aikoinaan kävin 3-4 peliä onlinessa häviämässä. Pitääkö mun nostaa se sinne väh. 500 että pääsen play offeihin? Voitin tossa yhen pelin eikä ne noussu yhtään. :confused:
Mulla on nyt neljän tähden joukkue ja palkkakatto huipussa, paras pelaaja J.Franzen (kok 87).Pitäs varmaan tunkea nelosketjuun ihan surkeita ukkoja ja sitte pistää ketjun vaihdot manuaalille?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä kohta ku saan taas pucksitilanteen kuntoon, ettei sopimukset lopu.

Mulla on niitä pisteitä nyt joku 360 kun joskus aikoinaan kävin 3-4 peliä onlinessa häviämässä. Pitääkö mun nostaa se sinne väh. 500 että pääsen play offeihin? Voitin tossa yhen pelin eikä ne noussu yhtään. :confused:
Mulla on nyt neljän tähden joukkue ja palkkakatto huipussa, paras pelaaja J.Franzen (kok 87).Pitäs varmaan tunkea nelosketjuun ihan surkeita ukkoja ja sitte pistää ketjun vaihdot manuaalille?

Playoffeihin ei pitäis päästä liian huonoilla stateilla, kyllä aina voittoja pitäis olla enemmän että pääsee. No jos paras pelaajasi on Franzen niin kannattaa vain venata vielä ja kerätä pääomaa. Nykyään kyllä saa +90 pelaajia 2k:n hinnoilla (ei tällä hetkellä) jumbojen aikaan. Suosittelen ostamaan Kopitar-Richards-Brown kentän, kaikki irtovat jumbojen aikaan 2k:lla tai alle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Playoffeihin ei pitäis päästä liian huonoilla stateilla, kyllä aina voittoja pitäis olla enemmän että pääsee. No jos paras pelaajasi on Franzen niin kannattaa vain venata vielä ja kerätä pääomaa. Nykyään kyllä saa +90 pelaajia 2k:n hinnoilla (ei tällä hetkellä) jumbojen aikaan. Suosittelen ostamaan Kopitar-Richards-Brown kentän, kaikki irtovat jumbojen aikaan 2k:lla tai alle.
Siis oon mä noihin kokoonpanoihini ihan tyytyväinen maalivahteja lukuunottamatta. (Norrena ja S.Caron)
Mutta siis onhan toi nyt aika tyhmää, nyt pitää noita tilastoja jonkun aikaa nostella kun joskus puoli vuotta sitten muutaman pelin hävisin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Meillä on sadan megan netti ja silti aina vieraspeli. Vaikee uskoa että kaikilla olis nopeempi.

Mistä saa vaihdettua asetuksia niin että olis manuaaliset ketjun vaihdot? V*t*ttaa kun kone laittaa aina ne 60 ukot kentälle, vaikka ykköskentällä on energiat melkein täynnä. Ja saako jostain vaihdettua noi hyökkäyspaineet ja karvaukset että olis valmiina kun peli alkaa? Mulla on valmiiks nollissa kaikki.
Ja millasilla paineilla kannattaa pelata? Jos vastustaja on parempi niin karvaukset alas ja päinvastoin?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Meillä on sadan megan netti ja silti aina vieraspeli. Vaikee uskoa että kaikilla olis nopeempi.

Mistä saa vaihdettua asetuksia niin että olis manuaaliset ketjun vaihdot? V*t*ttaa kun kone laittaa aina ne 60 ukot kentälle, vaikka ykköskentällä on energiat melkein täynnä. Ja saako jostain vaihdettua noi hyökkäyspaineet ja karvaukset että olis valmiina kun peli alkaa? Mulla on valmiiks nollissa kaikki.
Ja millasilla paineilla kannattaa pelata? Jos vastustaja on parempi niin karvaukset alas ja päinvastoin?

Ei se sadan megan netti kerro yhtään mitään siitä onko sulla hyvä yhteys servereihin... Pidempi viive -> vieraisiin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan sattumaa voi jotain kikkailua kun samaa vastustajaa vastaan 2 peliä: Molemmissa menin 2 maalin johtoon pelin toimiessa mainiosti ja ilman mitään viivettä... sitten alkoi yhtäkkiä hirveä lagittaminen ja kesti pelin loppuun. Ekan onnistuin häviämään mutta toisen sentään voitin. Ihan hirvee pelata jos lagaa hulluna. Niin, ja pelasin vieraissa ja molemmissa peleissä aivan sama tarina eli alkuun toimi ja sit parin mun maalin jälkeen iski lagit päälle. Onko samanlaisia kokemuksia? Voihan tää olla sattumaakin mutta epäilyttää jo...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan sattumaa voi jotain kikkailua kun samaa vastustajaa vastaan 2 peliä: Molemmissa menin 2 maalin johtoon pelin toimiessa mainiosti ja ilman mitään viivettä... sitten alkoi yhtäkkiä hirveä lagittaminen ja kesti pelin loppuun. Ekan onnistuin häviämään mutta toisen sentään voitin. Ihan hirvee pelata jos lagaa hulluna. Niin, ja pelasin vieraissa ja molemmissa peleissä aivan sama tarina eli alkuun toimi ja sit parin mun maalin jälkeen iski lagit päälle. Onko samanlaisia kokemuksia? Voihan tää olla sattumaakin mutta epäilyttää jo...

Sattumaa se on. Itsekkin kerran playoffeissa sain saman vastustajan kaksi kertaa putkeen ja oli helppo erittäin helppoa edetä 2 peliä eteenpäin. Joskus vaan on samanlaisia sankareita jotka pelaavat pelejä pelien jälkeen ja joskus on sattumalta kaksi sellaista samaan aikaan liikkeellä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sattumaa se on. Itsekkin kerran playoffeissa sain saman vastustajan kaksi kertaa putkeen ja oli helppo erittäin helppoa edetä 2 peliä eteenpäin. Joskus vaan on samanlaisia sankareita jotka pelaavat pelejä pelien jälkeen ja joskus on sattumalta kaksi sellaista samaan aikaan liikkeellä.

Se on sattumaa että sama vastus tuli vastaan, mutta tuo lagin alkaminen kun tein pari maalia... sitä tässä lähinnä tarkotin.
 
Ylös Bottom