Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites onko nyt jollain 100%tista tietoa että tuleeko ensi yönä jumbot vai ei? Ei turhaan jaksaisi valvoa siihen kolmeen jollei niitä taaskaan ilmesty.
Oheisen kuvan puuttuvista paidoista maksan helposti 1000 kiekkoa!
(sais noi kokoelmat kasaan)
San Jose ja Tampan paidoista on kyllä tarjous vetämässä mutta muuten noita ei kaupasta löydy. Tarjoa YV!
edit: kuvaa päivitetty!
edit 2: hyvin on tullu paitoja, kiitos! Kuvaa päivitetty!
ettei nyt ihan tonnilla lähtis toi Carolinan vihreä kotipaita vuodelta 1988-1989, niin maksan 2000kiekkoa kyseisestä paidasta, jos jollain löytyy...
Uskon että tulee (älä sitten suutu mulle jos ei tule ). Mukama viime viikolla tuli sekaannus jumbojen kanssa ja sen takia niitä ei tullut, EA halus vaan rahastaa kunnes huomas ettei toiminut.
Ai että, tykitän tuon EA:n foorumin turnauksen finaalin huomenna ja tämä uusi turnaus menee niin unelmallisesti (2 voittoa 2 pelistä!). Olen onnistunut voittamaan 300 sijoittuneen 1-0 ja 15-20 sijoittuneen 8-4. Nyt menee lujaa, pakko päästä palkinnoille kun ilmainen turnaus oli. Voittaisimpa koko p*skan niin saisin tuon ASG Stamkosin (99 ovrl. 95 sopimus)!
Sain jo. Oisin maksanu vaikka 3000 kiekkoa.
Jos myyjää jää harmittamaan niin voin lahjoittaa lisätonnin mutta neljän paidan diili varmaan oli ihan ok.
ettei nyt ihan tonnilla lähtis toi Carolinan vihreä kotipaita vuodelta 1988-1989, niin maksan 2000kiekkoa kyseisestä paidasta, jos jollain löytyy...
Myös Minnesotan vuoden 2006-2007 kotipaidasta maksan 1500kiekkoa, jos löytyy... punainen, vihreät raidat hioissa ja vihreä alaosa...
Millä kuvakulmalla pelaatte? Niin ja mitkä on pääsyvaatimukset että pääsee pleijareihin?
Huhhuh... Alko kyllästyttämään toi HUTti kyllä aika pahasti. Ei oo kovin hauskaa hakata noissa offline turnauksissa noita 11-0 tuloksia. Tuli tosin uus enkka, yhestä pelistä 1004 kiekkoa +1000 turnausbonusta. Ja tää siis oli siitä edellisestä turnauksesta, nyt on joku surkee missä on huono kerroin ja huono turnauspalkinto.
Ehkä kohta ku saan taas pucksitilanteen kuntoon, ettei sopimukset lopu.
Mulla on niitä pisteitä nyt joku 360 kun joskus aikoinaan kävin 3-4 peliä onlinessa häviämässä. Pitääkö mun nostaa se sinne väh. 500 että pääsen play offeihin? Voitin tossa yhen pelin eikä ne noussu yhtään.
Mulla on nyt neljän tähden joukkue ja palkkakatto huipussa, paras pelaaja J.Franzen (kok 87).Pitäs varmaan tunkea nelosketjuun ihan surkeita ukkoja ja sitte pistää ketjun vaihdot manuaalille?
Siis oon mä noihin kokoonpanoihini ihan tyytyväinen maalivahteja lukuunottamatta. (Norrena ja S.Caron)Playoffeihin ei pitäis päästä liian huonoilla stateilla, kyllä aina voittoja pitäis olla enemmän että pääsee. No jos paras pelaajasi on Franzen niin kannattaa vain venata vielä ja kerätä pääomaa. Nykyään kyllä saa +90 pelaajia 2k:n hinnoilla (ei tällä hetkellä) jumbojen aikaan. Suosittelen ostamaan Kopitar-Richards-Brown kentän, kaikki irtovat jumbojen aikaan 2k:lla tai alle.
Meillä on sadan megan netti ja silti aina vieraspeli. Vaikee uskoa että kaikilla olis nopeempi.
Mistä saa vaihdettua asetuksia niin että olis manuaaliset ketjun vaihdot? V*t*ttaa kun kone laittaa aina ne 60 ukot kentälle, vaikka ykköskentällä on energiat melkein täynnä. Ja saako jostain vaihdettua noi hyökkäyspaineet ja karvaukset että olis valmiina kun peli alkaa? Mulla on valmiiks nollissa kaikki.
Ja millasilla paineilla kannattaa pelata? Jos vastustaja on parempi niin karvaukset alas ja päinvastoin?
Onkohan sattumaa voi jotain kikkailua kun samaa vastustajaa vastaan 2 peliä: Molemmissa menin 2 maalin johtoon pelin toimiessa mainiosti ja ilman mitään viivettä... sitten alkoi yhtäkkiä hirveä lagittaminen ja kesti pelin loppuun. Ekan onnistuin häviämään mutta toisen sentään voitin. Ihan hirvee pelata jos lagaa hulluna. Niin, ja pelasin vieraissa ja molemmissa peleissä aivan sama tarina eli alkuun toimi ja sit parin mun maalin jälkeen iski lagit päälle. Onko samanlaisia kokemuksia? Voihan tää olla sattumaakin mutta epäilyttää jo...
Sattumaa se on. Itsekkin kerran playoffeissa sain saman vastustajan kaksi kertaa putkeen ja oli helppo erittäin helppoa edetä 2 peliä eteenpäin. Joskus vaan on samanlaisia sankareita jotka pelaavat pelejä pelien jälkeen ja joskus on sattumalta kaksi sellaista samaan aikaan liikkeellä.