karvinen68
New Member
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Mielestäni tuollatasolla ottelut "pitääkin" päättyä noin, ja sitten ensikeralla se kiekko voi pomppia sinulle.
ofline "huipputurnaus" voitto tuli hiuka samalalailla itselleni 1matsi 1-1 rankkareilla minulle,toinen 2-1 jatkoajalla,jne loppuottelu oli tasainen olin 2-1
tappiolla no ensin kaikkipeliin jne ja maalivahti pois, ajattelin "vain" kiskaista siniseltä kiekkoa maalille niin menikikin etuyläkulmaan, no maalivahti takaisin,jatkoaika oli tehototonta kyttäilyä,molemminpuolin taas rankkarikisa 3 ampujan jälkeen 0 maalia, sitten sain "suhthelposti"
vedolla yläpesään kone ei. oli tosi jännä turnee suurin voitto 3-1 kun viimenen tyhjään.
Nyt sitten putosin playoffeista 3. kierroksella. Pääsee pari pelaajaa vilttiin kun ei edes tyhjästä maaliin osu. Noh ei sillä niinkään väliä, kaveri jolle hävisin voitti playoffit joten se tavallaan ansaitsi voittonsa. 3-2 tappio toki nakertaa kun johdin vielä 1-2 vikalla 10 minuutilla, tasotus tuli kun kolme pelaajaani hyökkäsi yhden kimppuun ja jätti 2v1 tilanteen vastustajalle. Ratkasu tuli vikalla 30 sekunnilla kun hänen E. Kane osuu maaliin, Rinne ku olis ollu niin ei ois menny. Olin kans lähellä tasoittaa 15 sekunnin kohdalla mutta puolustaja juuri osui kiekkoon ja pelasti hänelle voiton. YV oli ihan kauheeta en tiedä miksi yritin samaa paskaa strategiaa, ois pitäny vaihtaa.
Laukaukset 13-14 hänelle joten veikkaan että se laukaus vikan 15 sek. kohalla oli ratkaiseva.
Mielestäni tuollatasolla ottelut "pitääkin" päättyä noin, ja sitten ensikeralla se kiekko voi pomppia sinulle.
ofline "huipputurnaus" voitto tuli hiuka samalalailla itselleni 1matsi 1-1 rankkareilla minulle,toinen 2-1 jatkoajalla,jne loppuottelu oli tasainen olin 2-1
tappiolla no ensin kaikkipeliin jne ja maalivahti pois, ajattelin "vain" kiskaista siniseltä kiekkoa maalille niin menikikin etuyläkulmaan, no maalivahti takaisin,jatkoaika oli tehototonta kyttäilyä,molemminpuolin taas rankkarikisa 3 ampujan jälkeen 0 maalia, sitten sain "suhthelposti"
vedolla yläpesään kone ei. oli tosi jännä turnee suurin voitto 3-1 kun viimenen tyhjään.