Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt sitten putosin playoffeista 3. kierroksella. Pääsee pari pelaajaa vilttiin kun ei edes tyhjästä maaliin osu. :D Noh ei sillä niinkään väliä, kaveri jolle hävisin voitti playoffit joten se tavallaan ansaitsi voittonsa. 3-2 tappio toki nakertaa kun johdin vielä 1-2 vikalla 10 minuutilla, tasotus tuli kun kolme pelaajaani hyökkäsi yhden kimppuun ja jätti 2v1 tilanteen vastustajalle. Ratkasu tuli vikalla 30 sekunnilla kun hänen E. Kane osuu maaliin, Rinne ku olis ollu niin ei ois menny. :( Olin kans lähellä tasoittaa 15 sekunnin kohdalla mutta puolustaja juuri osui kiekkoon ja pelasti hänelle voiton. YV oli ihan kauheeta en tiedä miksi yritin samaa paskaa strategiaa, ois pitäny vaihtaa.

Laukaukset 13-14 hänelle joten veikkaan että se laukaus vikan 15 sek. kohalla oli ratkaiseva.

Mielestäni tuollatasolla ottelut "pitääkin" päättyä noin, ja sitten ensikeralla se kiekko voi pomppia sinulle.

ofline "huipputurnaus" voitto tuli hiuka samalalailla itselleni 1matsi 1-1 rankkareilla minulle,toinen 2-1 jatkoajalla,jne loppuottelu oli tasainen olin 2-1

tappiolla no ensin kaikkipeliin jne ja maalivahti pois, ajattelin "vain" kiskaista siniseltä kiekkoa maalille niin menikikin etuyläkulmaan, no maalivahti takaisin,jatkoaika oli tehototonta kyttäilyä,molemminpuolin taas rankkarikisa 3 ampujan jälkeen 0 maalia, sitten sain "suhthelposti"

vedolla yläpesään kone ei. oli tosi jännä turnee suurin voitto 3-1 kun viimenen tyhjään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ei v*ttu tää tasotus mun jengi 93-90-87 vastustajan 87-85-78
Hävisin 4-0 kaikki vedot tolppaan, hirveesti koukkuja mulle tai suoraan naamaan howard imi vrm 3 niist neljästä. Kaverin veska vrm joku 80 ovr koska mulla on sama veska varana niin hirveit hasekkei tuli 2-0 tilanne, syöttö toiselle puolelle ja tyhjä maali ja viel jotenki onnistuu rällän väliin tunkee -.-

Ei helvata EA teijän täytyy fiksata tuo tasotus
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi oon 13-vuotias poika. Mul on uus halli miksei koskaan pääse pelaamaan kotipelejä? Mulla on 3000 mikä pakka kannattaa ostaa että saa legendoja?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi oon 13-vuotias poika. Mul on uus halli miksei koskaan pääse pelaamaan kotipelejä? Mulla on 3000 mikä pakka kannattaa ostaa että saa legendoja?
kotipelejä et pääse pelaamaan varmaan koska vastustajalla on parempi yhteys ja korttipakka mikä kannattaa ostaa on jumbo mega deal pack joka tulee kai viikonloppusin
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykös mistään infoa millaisia paitoja olla milläkin joukkueella?
Puuttuvien etsimistä helpottaisi ehkä jos niistä olisi myös joku checklist...

7 NHL-joukkuetta kasassa, muista puuttuu muutamien starojen lisäksi lähinnä paitoja, paitoja ja paitoja. Joitakin paitoja kytännyt jo ikuisuuden, mutta kun ei vaan tule myyntiin niin ei tule.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kotipelejä et pääse pelaamaan varmaan koska vastustajalla on parempi yhteys

Itse olen nyt HUTTIA naputtanu 450 online matsia ja olen 95% ollut kotitiimi (20/1mb). Uusimman asetussarjan jälkeen olen ollut koti n. 60% matseista. Jotain on väkisin nyt muuttunut.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykös mistään infoa millaisia paitoja olla milläkin joukkueella?
Puuttuvien etsimistä helpottaisi ehkä jos niistä olisi myös joku checklist...

7 NHL-joukkuetta kasassa, muista puuttuu muutamien starojen lisäksi lähinnä paitoja, paitoja ja paitoja. Joitakin paitoja kytännyt jo ikuisuuden, mutta kun ei vaan tule myyntiin niin ei tule.

Itsellä on tapana katsoa ihan tuolla lailla, että menee pois HUT:sta ja menee pelaa nyt valikkoon ja sieltä valitsee sen joukkueen mistä puuttuu paitoja. Sitten vain selaat niitä paitoja ja katsot, että mitkä paidat sulta puuttuu. Ota huomioon, että jotkut paidat ovat lähes tismalleen samannäköisiä...

Tossa sais kyllä olla vaikka joku numero mistä sen paidan tunnistaa, vaikka sen kortin yläreunassa. Olisi nimittäin huomattavasti helpompaa etsiä niitä paitoja....
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä on tapana katsoa ihan tuolla lailla, että menee pois HUT:sta ja menee pelaa nyt valikkoon ja sieltä valitsee sen joukkueen mistä puuttuu paitoja. Sitten vain selaat niitä paitoja ja katsot, että mitkä paidat sulta puuttuu. Ota huomioon, että jotkut paidat ovat lähes tismalleen samannäköisiä...

Tossa sais kyllä olla vaikka joku numero mistä sen paidan tunnistaa, vaikka sen kortin yläreunassa. Olisi nimittäin huomattavasti helpompaa etsiä niitä paitoja....

Joo'o... olen useammin kuin kerran ostanut paidan mikä mulla on jo sekä juuri tuosta syystä että kun erot on niin pieniä. Toi pelimuodosta pois pomppiminen ja kokoelman selaaminen on niiiin hidasta + sitten pitäisi vielä muistaa mitkä niistä joukkueen kymmenestä paidasta omistit.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo'o... olen useammin kuin kerran ostanut paidan mikä mulla on jo sekä juuri tuosta syystä että kun erot on niin pieniä. Toi pelimuodosta pois pomppiminen ja kokoelman selaaminen on niiiin hidasta + sitten pitäisi vielä muistaa mitkä niistä joukkueen kymmenestä paidasta omistit.

Sullahan pitäis kiekkoja olla (2 Crosbyahan sait?)? Osta kaikki jengin paidat marketista joita sun on syytä epäillä niin eiköhän sieltä se puuttuvakin löydy. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos kellään tietoa mikä tuo 7. areena on vai vieläkö sitä odotellaan? Vai oliko se tuo talviklassikon areena? En ole nähny.

Ja toinen juttu valmentajista, onko tietoa montako niitä on? Ei ole pariin kuukauteen ainakaan tullu uutta valmentajaa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos kellään tietoa mikä tuo 7. areena on vai vieläkö sitä odotellaan? Vai oliko se tuo talviklassikon areena? En ole nähny.

Ja toinen juttu valmentajista, onko tietoa montako niitä on? Ei ole pariin kuukauteen ainakaan tullu uutta valmentajaa...

7. areenasta ei ole mitään tietoa. Valmentajia on kait 24 (en oo varma). Itseltäni puuttuu kokonaan ne +2, +2, +2, +2, +2 valmentajat, muuten en ole saanut mitään uutta myöskään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

7. areenasta ei ole mitään tietoa. Valmentajia on kait 24 (en oo varma). Itseltäni puuttuu kokonaan ne +2, +2, +2, +2, +2 valmentajat, muuten en ole saanut mitään uutta myöskään.

Mmmm... mulla on 23 valmentajaa, joista 8 "harvinaisia" vai mitä toi kiiltävä kortti sit tarkoittaakaan. Löytyy jo Abbott ja Samuels eli joku ihan perus-Suikkanen siis ilmeisesti puuttuu. Pitänee alkaa jossain välissä kaivamaan...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Meneekö muka tollain ett kotijoukkueel parempi yhteys? Itellä 100megane netti ja pelaan suurinpiirtein puolet kotona, puolet vieraissa.. Melkein toivon jos tollain menee ett pelaisin vaikka aina vieraissa, kun kiva pelaa jotai paskaa vastaan kell on huono netti ja sit se on tottunu pelaamaan silleen, nii täytyy kyl sanoo ett on perseest. Mun mielest ne kenel ei oo kunnon nettii nii pitäs saada ollenkaa pelaa tota nettimuotoo.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Meneekö muka tollain ett kotijoukkueel parempi yhteys? Itellä 100megane netti ja pelaan suurinpiirtein puolet kotona, puolet vieraissa.. Melkein toivon jos tollain menee ett pelaisin vaikka aina vieraissa, kun kiva pelaa jotai paskaa vastaan kell on huono netti ja sit se on tottunu pelaamaan silleen, nii täytyy kyl sanoo ett on perseest. Mun mielest ne kenel ei oo kunnon nettii nii pitäs saada ollenkaa pelaa tota nettimuotoo.

Se kummalla on parempi yhteys EA:n servereihin saa kotijoukkueen aseman. Itse olen hyvin harvoin ollut kotijoukkueena (paitsi nyt pleijareissa 2 kertaa pääsin) vaikka netti on hyvä, yhteys EA:han saattaa olla heikko, en tiiä miks. Ihan kun joku update olisi "jakanut" niitä jokaiselle tasavertaisesti, koska en ole ollut yleensä kotijoukkue. :confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelannu tässä muutamia pelejä tänään ja vikat 2 peliä peli jäätyny. En tarkota niitä missä yhteys katkeaa (luonnollisesti katkenneelle tappio) vaan näitä missä ukot vaan pysähtyy mutta jotain taustaääntä kuuluu. Onko se silloin tappio mulle vai miten joskus näistä on tullu myös voittoja? Onko merkitystä esim kumpi katkasee yhteyden ekana tms? Vai onko se jäätyny yleensä vain toisessa päässä ja toisessa tulee jo ilmotus että toinen lähti? Hirvee lagikin ollu vikat 3 peliä... netti toimii kuin jypin puolustus mutta peli ei.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelannu tässä muutamia pelejä tänään ja vikat 2 peliä peli jäätyny. En tarkota niitä missä yhteys katkeaa (luonnollisesti katkenneelle tappio) vaan näitä missä ukot vaan pysähtyy mutta jotain taustaääntä kuuluu. Onko se silloin tappio mulle vai miten joskus näistä on tullu myös voittoja? Onko merkitystä esim kumpi katkasee yhteyden ekana tms? Vai onko se jäätyny yleensä vain toisessa päässä ja toisessa tulee jo ilmotus että toinen lähti? Hirvee lagikin ollu vikat 3 peliä... netti toimii kuin jypin puolustus mutta peli ei.

Peli on vaan niin paska. Kait se on niin että se joka lähtee ekana saa tappion, mutta välillä ei ole tullut merkintää ollenkaan. :o
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Peli on vaan niin paska. Kait se on niin että se joka lähtee ekana saa tappion, mutta välillä ei ole tullut merkintää ollenkaan. :o

Eli kun se jäätyy tuolla tavalla niin se on jäätynyt molemmille?

Kiva peli tämä olisi jos edes jonkinlainen toimintavarmuus tarjottaisiin. Enemmän pitäis olla ja järjestää näitä turnauksia... ois vähän enemmän panosta pelailla ja paljon hyviä matseja. Toi oma hut-turnaus jäi yhdellä pisteellä alkusarjaan mutta hyviä pelejä. Jännä juttu miten kotipeleistä taisin voittaa kaikki paitsi yhden... vieraissa sitten tulikin vaan yksi voitto.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

[SUP]Ostin Carey Pricen,jolla on kaikki 99, sop 42, palkka 1700 ja ura 90. Aika halvalla lähti 7800 :) ei menny kauaa uuden ykkösmoken löytämiseenTiedättekö onko ensi sunnuntaina luvassa tarjouspakkoja,kun viime sunnuntaina jäi väliin?[/SUP]
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

[SUP]Ostin Carey Pricen,jolla on kaikki 99, sop 42, palkka 1700 ja ura 90. Aika halvalla lähti 7800 :) ei menny kauaa uuden ykkösmoken löytämiseenTiedättekö onko ensi sunnuntaina luvassa tarjouspakkoja,kun viime sunnuntaina jäi väliin?[/SUP]

Aika karsea tuo sopimus, mutta ihan kelpo löytö. Itse ostin vahingossa tollasen 15k:n pakkauksen, muistin että makso 5k mutta 15k se oli ja pelkkää kuraa (ainoa hyvä +9 lui). Noh vielä sellaset 80k omaa rahaa käytettävänä joten eiköhän 40k:lla osteta jumpoja. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sullahan pitäis kiekkoja olla (2 Crosbyahan sait?)? Osta kaikki jengin paidat marketista joita sun on syytä epäillä niin eiköhän sieltä se puuttuvakin löydy. :D

Joo onhan mulla nyt kiekkoja kun toinen Crosby meni kaupaksi, mutta kun kaupassa ei ole mitä ostaa. :/
(pikkuhiljaa noi AS-kortitkin menny kaupaksi myös kun joka päivä lasken hintaa)

Joku 40-50 nhl-ukkoa puuttuu kokoelmasta, puolet joukkueista pelaajista täynnä. :) Ostanut kaiken puuttuvan mikä irtoaa ~500 ja alle + jengien viimeisiä sitten kalliimmalla että ei tarvi niitä enää etsiä. Mutta noita paitoja ei vaan ole ei.

e: kas nopean laskennan jälkeen puuttuu jotain 35 ukkoa, että ihan kohta... ihan kohta. :)
 
Ylös Bottom