Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Inflaatiota? -jos nyt koulussa olen jotain oppinut niin eikös inflaatiossa rahan arvo laske, eli saat samalla rahasummalla vähemmän mitä olisit saanut aikaisemmin?
Joo, niin tietenkin, sekoitin sanat :D meinasin siis päinvastoin, eli pelaajien arvo laskee. Näin siinä käy, kun yrittää esittää viisasta ja käyttää hienoja sanoja :D

Toivottavasti joku on saanu miulta halvalla hyviä pelureita, muistin just et laitoin koko jengin myyntiin viime yönä kännipäissäni... :p

Ei ne varmaa enää oo myynnissä, taisin laittaa vaa 12h ajaksi. Mut olihan siellä koivu, havlat, kostitsynin veljekset, bergeron jne... Hermo vähän meni. :cool:

Kaikki suht loppuun asti treenattuja ja sopimuksia pääasiassa 15-40... pitänee käydä kattomassa et jos nyt ois ees pari ukkoa jääny myymättä.

Mikä V***n supermoodin tietokone saa 3erän loppussa, pelasin tuossa sitä huipputurnausta taso: supertähti johdin sitä 3-1 kunnes se supermoodi meni päälle ja johan onnistuivat kaikki kiekonristot puolen kentän pituiset syötöt ja roikutkin upposivat hävisin pelin lopulta 3-4 maalivahtini M.Biron oli ekan ja toisen erän ihan maaginen ja kolmannen erän puoleen väliin saakka kunnes rystyheitto viivalta meni jalkojen välistä.... ja kaiken huippu oli 4 maali pääsin yksin läpi, kampitettiin, tuomari ei reagoinut koitin sitten mailalla törkätä kiekkoa pois vielä vastustajan päädyssä mutta kuinka ollakkaan vastustaja kaatui ja tadaaaa vastustaja sai rankkarin WTF!!?!?!? Ja kuinka ollakkaan mokkeni jäätyi täysin ja siinähän se sitten oli! Tästä lähtien pelaan vain Kevään Kutsuturnausta jossa ei ole ehtoja ja taso on ammattilainen.........

Mikä helvetin järki tos on et yhteytesi katkesi ea:n servereihin on vähän turhan yleinen ongelma ja urat vaa pelaajilta kuluu prkl

Mikä V***n supermoodin tietokone saa 3erän loppussa, pelasin tuossa sitä huipputurnausta taso: supertähti johdin sitä 3-1 kunnes se supermoodi meni päälle ja johan onnistuivat kaikki kiekonristot puolen kentän pituiset syötöt ja roikutkin upposivat hävisin pelin lopulta 3-4 maalivahtini M.Biron oli ekan ja toisen erän ihan maaginen ja kolmannen erän puoleen väliin saakka kunnes rystyheitto viivalta meni jalkojen välistä.... ja kaiken huippu oli 4 maali pääsin yksin läpi, kampitettiin, tuomari ei reagoinut koitin sitten mailalla törkätä kiekkoa pois vielä vastustajan päädyssä mutta kuinka ollakkaan vastustaja kaatui ja tadaaaa vastustaja sai rankkarin WTF!!?!?!? Ja kuinka ollakkaan mokkeni jäätyi täysin ja siinähän se sitten oli! Tästä lähtien pelaan vain Kevään Kutsuturnausta jossa ei ole ehtoja ja taso on ammattilainen.........

Nonni vihdoin joku toinenkin kokee tämän... Ja kaiken kukkuraksi kun minä koin tämän, ollessani 1 maalin päässä ja otin aikalisän saadakseni kenttien "voimat" täyteen n. 7min peliä jäljellä, botti keksi jäädä pyörimään omaan päähän syötellen edes takas. Pikkasen ärsytti kun finaaliin pääs ja sitten yhtäkkiä "super mode activated"...

Nonni vihdoin joku toinenkin kokee tämän... Ja kaiken kukkuraksi kun minä koin tämän, ollessani 1 maalin päässä ja otin aikalisän saadakseni kenttien "voimat" täyteen n. 7min peliä jäljellä, botti keksi jäädä pyörimään omaan päähän syötellen edes takas. Pikkasen ärsytti kun finaaliin pääs ja sitten yhtäkkiä "super mode activated"...

Mulla teille hyvä vinkki älkää pelatko tietokonetta vastaan ni hermot säästyy :D Mut tosissaan eiks tuos suomen mestaruus (verkkoturnaus) oo parempi pääpotti 3500? ja siin offline 2500? ja verkkotunauksen etu et saa nopeempaa tahtii pelattua sen turnauksen jos kaveri lähtee veke paitsi jos finu peli kyseessä mut ottaa jonkun jenkki pojan vastaa ni se jaksaa notkua pelis vaikka tilanne olis 100-0 itse en pelaa ees suomalaisia vastaan finaali peliä ku tietää mikä on ratkasu jos sattuu pääsee 2-0 johtoo eka erä puolivälis :)

Saa parempaa mielihyvää kun voittaa ihka aidon ihmisen ja jos vielä sattuu tulee itku potku raivarit pelin jälkee ni aijaijaijaijiajiajiaj :D

Mulla teille hyvä vinkki älkää pelatko tietokonetta vastaan ni hermot säästyy :D Mut tosissaan eiks tuos suomen mestaruus (verkkoturnaus) oo parempi pääpotti 3500? ja siin offline 2500? ja verkkotunauksen etu et saa nopeempaa tahtii pelattua sen turnauksen jos kaveri lähtee veke paitsi jos finu peli kyseessä mut ottaa jonkun jenkki pojan vastaa ni se jaksaa notkua pelis vaikka tilanne olis 100-0 itse en pelaa ees suomalaisia vastaan finaali peliä ku tietää mikä on ratkasu jos sattuu pääsee 2-0 johtoo eka erä puolivälis :)

Saa parempaa mielihyvää kun voittaa ihka aidon ihmisen ja jos vielä sattuu tulee itku potku raivarit pelin jälkee ni aijaijaijaijiajiajiaj :D

Joo totta, onhan se hauskaa pelaa ja voittaa oikeita pelaajia, mutta siinä on se että ne keksii kaikkia kepulikonsteja ja lähtee peleistä, jolloin ei etene turnauksesta. Yksi esimerkki on se että aluksi pelaavat 1. erästä pari min, laittavat jotkut waret päälle (<-- koettu jo kerran) ja laittavat paikkalukituksen päälle, jolloin pelaajalla lagaa mutta ei boteilla. Mutta suurin syy miksi en pelaa online turnauksia on se että nämä pelaajat lähtevät aina ollessaan tappiolla tarpeeksi paljon ja suurin osa tästä tapahtuu finaalissa viimeisellä minuutilla, sitten eikun uudestaan pelaamaan ja jos huonosti käy saat pahemman vastuksen ja häviät... Itse olen voittanut 2 online turnausta n. 4-5:stä, ja kaikilla muilla kerroilla päästy finaaliin (paitsi 1:ssä) ja vastustaja on lähtenyt, sitten kohtaan itseäni paremman pelaajan ja ragetan pystyyn siitä että äsken olisin saanut 3,500, mutta nyt en ja kenen takia? - Aina sattumalta jonkun suomalaisen pelaajan takia, mutta onhan niitäkin jotka eivät lähde, vaan jättävät ohjaimen pöydälle ja odottavat pelin loppua (se sentään ei ole niin "rottamaista").

Eli jos pelaan turnauksia (eli en kovin usein enään), pelaan offlinessa vain sen takia että vältän tämän pelistä lähtemisen ja 3,500 menetyksen, mutta saan todennäköisesti edes 2,500 vaikka osaahan bottikin olla v-mäinen.

Kiinnostaisko kellää seuraavat pelurit:

-Jaroslav Halak
-Daniel Alfredsson
-Marc Staal
-87 overallin Nathan Beaulieu, 11/14 harjoituskorttipaikat, 33 peliä sopimusta ja 130 uraa

Lisäksi huutokaupassa mm.

-Mikael Granlund 3000 lähtöhinta
-99 ovr Adam Larsson, lähtöhinta 17 500
-Alex Tanguay, lähtöhinta 750
-Sean Couturier, 86 ovr, 9 harjoituskorttipaikkaa vielä käytettävänä, 3600 lähtöhinta
-Ryan Suter, lähtöhinta 2400

Joo totta, onhan se hauskaa pelaa ja voittaa oikeita pelaajia, mutta siinä on se että ne keksii kaikkia kepulikonsteja ja lähtee peleistä, jolloin ei etene turnauksesta. Yksi esimerkki on se että aluksi pelaavat 1. erästä pari min, laittavat jotkut waret päälle (<-- koettu jo kerran) ja laittavat paikkalukituksen päälle, jolloin pelaajalla lagaa mutta ei boteilla. Mutta suurin syy miksi en pelaa online turnauksia on se että nämä pelaajat lähtevät aina ollessaan tappiolla tarpeeksi paljon ja suurin osa tästä tapahtuu finaalissa viimeisellä minuutilla, sitten eikun uudestaan pelaamaan ja jos huonosti käy saat pahemman vastuksen ja häviät... Itse olen voittanut 2 online turnausta n. 4-5:stä, ja kaikilla muilla kerroilla päästy finaaliin (paitsi 1:ssä) ja vastustaja on lähtenyt, sitten kohtaan itseäni paremman pelaajan ja ragetan pystyyn siitä että äsken olisin saanut 3,500, mutta nyt en ja kenen takia? - Aina sattumalta jonkun suomalaisen pelaajan takia, mutta onhan niitäkin jotka eivät lähde, vaan jättävät ohjaimen pöydälle ja odottavat pelin loppua (se sentään ei ole niin "rottamaista").

Eli jos pelaan turnauksia (eli en kovin usein enään), pelaan offlinessa vain sen takia että vältän tämän pelistä lähtemisen ja 3,500 menetyksen, mutta saan todennäköisesti edes 2,500 vaikka osaahan bottikin olla v-mäinen.
Itse kuulun tähän pieneen ryhmään joka pelaa matsit loppuun vaikka olisi häviöllä 13-0 (kerran näin kävi) :p

Itse kuulun tähän pieneen ryhmään joka pelaa matsit loppuun vaikka olisi häviöllä 13-0 (kerran näin kävi) :p

Sama homma, vaikka kuinka #¤#¤si :D

Jos peli katkeaa jostain muusta syystä kuin ea:n servereiden takia niin pitäisi olla kunnon "rangaistukset" tai jotain. Niin ja jos pelaa paskalla netillä niin siitäkin SAA rangaista, sillä silloin pitäisi olla pelaamatta netissä. :/ Korostettuna juuri vaikka näissä turnausfinaaleissa, eihän tossa ole mitään järkeä että joku jurpo päättää lopettaa matsin ja hakkaat sitä finaalia viis kertaa kunnes tulee se vastus joka sut voittaa.

Kerran oli fiksu vastustaja kun pistin viestiä kesken matsin että onko sen netti ok, niin vastasi ei ja ehdotti yhteistä lopetusta vaikka johti 1-0! Once in a lifetime!

Muakin kyllä välillä ketuttaa jos ekassa erässä tulee takkiin sillai mukavasti, mutta monta kertaa siitä pystyy nousemaan, niin kuin tänäänkin vastustaja (online turnaus) sai easportsilta jonkun momentumin vikaan erään: johdin 3-0 vikan erän puolessa välissä, sitten veskani päätti antaa kauhean riparin iha hiljasesta vedosta 3-1, sitten alivoimalla yhtäkkiä botti päätti vaihtaa kentät ja jäin yksin 3 tyyppiä vastaan siitä 3-2 (joo saattaa olla oma moka etten laittanu manuaaliseks, mutta edellisessä versiossa ne eivät menneet vaihtoon heti). Ja sitten 2min aikana äijä pysty tekee vielä 3 maalia kaikki aivan samanlaisia one-timereitä. Nää ea:n momentumit vikaan erään tuntuu tulevan aina vikaan erään, eikä väliä onko botti vai oikea pelaaja, teki kyllä mieli lähteä sen 5-3 maalin jälkeen, mutta mitä suotta lähteä jos 1,7sek aikaa ja saihan siitä 300 pucksia silti, toisinkuin jotkut lähtevät jopa tuolloin ettei vaan vastustaja etene/voita turnausta...

Noh ei se ollu ku semifinaali ja sinne pääsee helposti jos vain jaksaa pelailla, ite en nyt pahemmin jaksa ennen kun tää p*ska peli korjataan esim. oisko ollu ekassa matsissa tuli aivan selvä veskan estäminen, työnnettiin ulos kokonaan veskan alueelta ja siitä se sitte tuikkas sisään ja maali hyväksyttiin. + vielä se että joillakin pelaajilla lagaa älyttömästi ja silti tulevat onlineen pelamaan, ea:n serverit ovat tässä osatekijänä. + tämä momentum juttu joka tulee varmaan joka toisessa pelissä alkaa ottaa pannuun. + tietinkin jäätymiset

Nää vois korjata niin vois ehkä jaksaa pelata enemmän, mutta kun ei niin ei..

voisivat tehdä jonki sortin verkon testauksen ennen kuin pääsee pelaamaan HUT:ttia nettiin ja sitten vaikka niin että jos tarkoituksella lopettaa pelaamisen niin ei saisi vaikka 4h pelata online pelejä ollenkaan ja vielä voisi vaikka raportoida pelaajista jotka ovat pa***maisia!!

Hävisin tuossa juuri sen huipputurnaus (online) finaalin 3-1 ei voi hakea mistään syyllisiä tappioon molemmilla omat paikkansa vastustaja vain viimeisteli kovalla prosentilla...

Voisi aloittaa kohta uudestaan kun meni ne aikaisemmat pelit niin putkeen että ei varmaan tuota vaikeuksia päästä finaaliin :)

Muakin kyllä välillä ketuttaa jos ekassa erässä tulee takkiin sillai mukavasti, mutta monta kertaa siitä pystyy nousemaan, niin kuin tänäänkin vastustaja (online turnaus) sai easportsilta jonkun momentumin vikaan erään: johdin 3-0 vikan erän puolessa välissä, sitten veskani päätti antaa kauhean riparin iha hiljasesta vedosta 3-1, sitten alivoimalla yhtäkkiä botti päätti vaihtaa kentät ja jäin yksin 3 tyyppiä vastaan siitä 3-2 (joo saattaa olla oma moka etten laittanu manuaaliseks, mutta edellisessä versiossa ne eivät menneet vaihtoon heti). Ja sitten 2min aikana äijä pysty tekee vielä 3 maalia kaikki aivan samanlaisia one-timereitä. Nää ea:n momentumit vikaan erään tuntuu tulevan aina vikaan erään, eikä väliä onko botti vai oikea pelaaja, teki kyllä mieli lähteä sen 5-3 maalin jälkeen, mutta mitä suotta lähteä jos 1,7sek aikaa ja saihan siitä 300 pucksia silti, toisinkuin jotkut lähtevät jopa tuolloin ettei vaan vastustaja etene/voita turnausta...

Nää vois korjata niin vois ehkä jaksaa pelata enemmän, mutta kun ei niin ei..

En tiedä mistä johtuu mutta itse en ole huomannut ikinä mitään ea momentumia voi olla et olen niin keskittynyt peliin että jää huomaamatta :D ja tuskin itellä nyt ainaka joka pelis voi olla momentumia silloin se ainakin jäisi helposti huomaamatta kuin luulee olevansa vaan niin vi**n hyvä :D joskus kyllä kaverin veskari on ilmiömäinen mutta kun sinne vaan jaksaa takoa niin kyl se sinne uppoo. Ohjaimen takana on kuitenkin se suurin syy jollei saa kiekkoa rysään.

Itse kuulun myös siihen sakkiin että vaikka häviäisin 20-0 niin ei ole tapana loikkia karkuun ja kyllähän tuo määrä on valittettavan pieni mitkä pelaa pelit loppuun jos ei peli suju ja kaveri on parempi. Nämä 99 porukat on ainakin pahimpia jos ne ei saa ekaan 10 min maalia tai kahta ja ite teet ni 90% varmuudella lähtevät ja viestiä tulee perään ite kyllä kuittailen takasi jos jotain itkevät :D Edellisessä painoksessa piti oikeen nostaa hattua jollekkin sakemannille ku pelas loppuun voitin 41-1 otti kyhl vikas eräs aika huolel molaria pois :D

LOOOOOOOOOOOOL

Joku hyvin suuressa pucksien puutteessa päätti tälläisen ratkaisun tehdä myydä koskemattoman J.Halakin 800ea-pucksin osta heti hintaan :D:D:D:D
melkosia löytöjä löytyy kun oikein etsimällä etsii :p

On tuo offline huipputurnaus sen verran turhauttava. Sen verran mitä kerkesin sitä pelata niin kyllä sitä ekasta helposti läpi menee -> toinen, mahdollista mennä läpi mun taidoilla -> kolmas, mokesta tulee vastustajalla muuri ja oma muuttuu imuriksi -.- Sitä pidemmälle en ole päässyt.
Kannattako tämmöinen molari laittaa myyntiin: Michal Neuvirth, kok 86, olen lisännyt yhden +9 matalat kortin, koskematon muuten.
Paljonkos tosta voi saada?
Paljonko Marc-Andre Fleury yleisesti maksaa?

Kannattako tämmöinen molari laittaa myyntiin: Michal Neuvirth, kok 86, olen lisännyt yhden +9 matalat kortin, koskematon muuten.
Paljonkos tosta voi saada?
Paljonko Marc-Andre Fleury yleisesti maksaa?

Neuvirthista saa vain n. 1500 pucksia oman arvioni mukaan. Syynä tuohon se, että se on niin yleinen.

Tänään aiemmin katsoin juuri Fleurya, niin vain yksi fleury oli myynnissä, joten kauppias sai yksin määrätä hintaa ja sen takia Marc-Andre oli 23 000 pucksia

Jos kerran Neuvirth on tuon arvoinen, niin onko Varlamov sen arvokkaampi, n. 10 peliä pelattu, ei käytetty harjoituskortteja.
En voi katsoa hintoja kun netti ei tilapäisesti ole mun PS3:een saatavilla

Ylös Bottom