Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljos hintapyyntö tosta 77:sta? sitten sais tän junnukentän valmiiks ku tossa äskettäin ostin joel armian 850 pucksilla...

Osta multa täysin koskematon Kiril Kabanovi? Tai 91kok. Tomas Jurco jolla sopimusta 70-80 peliä jäljellä, palkka 860.

Kuink pal oot valmis maksaa :D

Kysyin sinulta hintaa joten kertoisitko?

--------------------------------------------------

Ei v*ttu miten paljon voi taas v*tuttaa, kun finaaliin pääsin tossa suomen mestaruudessa (online). Sellanen kaveri tuli vastaan joka ei saanu V*TTU yhtään jäähyä siitä että tökki takana, aina vaan sattumalta osui kiekkoon. Niin ja sillä oli jtn. 79 ovrl veska, mulla 90 ja se vaan teki joka v*tun onetimerist maalin, samanlaisia koitin ite ei vaan voinu upponnu.. Ja kaveri pelas ihan saakelin rottamaisesti, aina samaa paskaa jota oli mahoton puolustaa ja kaiken kukkuraks v*ttu 2 v*itun maali oli täydellisesti samanlaista + 2 muuta v*tun maalia tollasia one timer yrityksiä jotka kimpoilee luistimista liruen maaliin. SIIS EI V*TTU oikeesti joku roti tähän p*skaan peliin, ei voi aina olla niin että toisella on joku v*tun etu joka tilanteessa ja veska parempi vaikka on 11 kok. huonompi, p*skan marjat. Siis ei voi muuta ku alkaa pelaa noita offline turnauksia ku aina rupee vituttaa ku saa vastaan jonkun niin rottamaisen ihmisen ku vaan voi olla ja hän saa vielä jonkin sortin edun. Noh, piti olla rottamainen rotalle ja häipyä (v*tustus taso maksimissa), muuten en yleensä harrasta tätä pelistä poistumista.

Luulisin että pelaaminen ois iha hauskaa, mutta v*tutus joka iskee yleensä alkaa ottaa pannuun.. vaikka onhan tämä vaan peli, mutta ois kiva saada siitäkin jtn iloa, jos vastustaja voisi pelata kunnolla eikä rottamaisesti kaarellen ja pyörien, mailaan nostellen ja tökkien, syöttö, syöttö ja maali <-- ja tämä sama toistuu joka helv*tin sekuntti.

Ja sit samalla vois alkaa lopetteleen tällästä "vitutuksen purkamista" tänne, ehkei monia kiinnosta mutta nyt otti vaan niin paljon päähän ku voi ottaa, joskus kun ehtii pelata 4 matsia, niin eikun p*skaa niskaan...

---------------------------------------------------

Sitte vielä että myynnissä olisi edelleen: +5 kaikki (läht. 8,500, osta heti 9,500)
Ryan Miller (4,500, 6,000)
Brayden Schenn (1,000, 2,000)

Millos nämä kuukauden turnaukset pelataan? Viimeeksi näin kauan aikaa sit jonku Elite Championships ja palkintopotti 15 000pucksia..

Eli mikä päivä ja monelta?

Joka kuun 1 päivä alkaa poffit ja 3 päivää aikaa pelata tost en oo tosin varma.

Itselläni ei ole pelillistä tarvetta niin sanotaan 1150

okei, lisää hexton13 (psn) ja ostan sen vaikka huomenna, nyt puuttuu 100 tai 50 pucksia tosta.. mutta en muutenkaa ehtisi enää tänään pleikkarille, ja saatan katsoa muitten hintoja ennen virallista päätöstä, kerrothan missä jengissä ja missä liigassa tämä herra pelaa, kun en tiiä..

okei, lisää hexton13 (psn) ja ostan sen vaikka huomenna, nyt puuttuu 100 tai 50 pucksia tosta.. mutta en muutenkaa ehtisi enää tänään pleikkarille, ja saatan katsoa muitten hintoja ennen virallista päätöstä, kerrothan missä jengissä ja missä liigassa tämä herra pelaa, kun en tiiä..

OHL, Missisauga ja pistä vielä VL niin löytyy. Kävin itsekkin katsomassa niin halvin oli vielä silloin

Pääsen huomenna harjoitusten jälkeen joskus 20-21 aikoihin käymään kolosella!

Nyt tuli Fleury ja Weber hankittua, enää Toewsia metsästän ykköskenttään, nyt ketjut näyttää tältä:

Hyökkäys

1. Sharp (87) - Joku random - Kane (89)
2. Lucic (87) - Krejci (87) - Horton (85)
3. Schremp (82) - Burmistrov (92) - Little (92)
4- joku junnukenttä

Puolustus

1. Keith (89) - Seabrook (87)
2. Suter (87) - Weber (89)
3. Murray (83) - Boyle (87)

MV

Fleury (91) - Gibson (76)

Eikka:llahan näyttää hyvältä, saanko kysyä mistä olet saanut noin paljon puckseja? - Pelaillu (vai käyttäny oikeeta rahaa)? Nojaa, eihän se paljon vaadi.. Yli 50 otteluu pelattu ja tollanen alkaa muodostuu vaatihan se toki tuuriakin.

OHL, Missisauga ja pistä vielä VL niin löytyy. Kävin itsekkin katsomassa niin halvin oli vielä silloin

Pääsen huomenna harjoitusten jälkeen joskus 20-21 aikoihin käymään kolosella!

Mutsi ei oikein pidä jos ei saa katsoa tv:tä tuohon aikaan, joten vähän huono aika.. onnistuisko esim. 14:00 jälkeen? Tai pistä myyntiin erittäin kalliilla ja heitän sitte vaikka tarjouksen antamalla jonkun huonon pelaajan ja ton verran puckseja, ok?

Eikka:llahan näyttää hyvältä, saanko kysyä mistä olet saanut noin paljon puckseja? - Pelaillu (vai käyttäny oikeeta rahaa)? Nojaa, eihän se paljon vaadi.. Yli 50 otteluu pelattu ja tollanen alkaa muodostuu vaatihan se toki tuuriakin.
Pelailemallahan se on saatu, sitten kävi munkki yhessä mainospakassa, jossa tuli 50 pelin soppari ja kovia tähtipelaajia, joita sitten myin ja tienasin puckseja.

Tuosta sitten Kanen ja Fleuryn sain vaihtokaupalla. Kanen sain 10 000 pucksilla ja Seminillä (saattoi olla huono kauppa) ja Fleuryn 5000 pucksilla, Halakilla, Suterilla ja Carlsonilla. Nuista Kanen lähtöhinta oli 14 000 ja Fleuryn muistaakseni 17 000. Näin siinä on tullut hankittua nuita pelaajia. Ei ole Toewsiinkaan suoraan rahaa, mutta lähetin paketin, jossa oli 99 overallin Larsson, koskematon Jason Spezza ja 5000 pucksia. Himottaa vain niin kovasti tuo Toews Kanen ja Sharpin väliin. Toivottavasti tuo hyväksytään.

Menipäs tänään hermo, pelasin jotain ihan surkeaa pelaajaa vastaan. Heti alkuun vetäs ranteella siniviivalta, heittäytyneen pelaajan selän kautta maaliin, ja mikäs siinä olen 1-0 tappiolla huonoa joukkuetta vastaan.. Äkkiähän sen saa kurottua :)

Mutta kaveri luistelikin karkuun koko loppupelin!!! Ja pelas vaan aikaa syöttelemällä omassa päädyssä, ei aikomustakaan lähteä hyökkäämään kun annoin tilaa... V*tuttaa, viikon statsit ovat nyt 21-1-1, ainoa varsinaisen peliajan tappio tuli tuota junnua vastaan.

Tuli pistettyä vihainen viesti perään ottelun jälkeen :)

Ja mikäs porukalla oikein on, kun luikitaan karkuun jo siinä "Peliaulassa" kun peli ei ole vielä edes alkanut, saati paitoja valittu? Naikou88, luulin että oot vähän kovempi pelaaja ja uskallat pelata ;) Koskee kyllä kaikkia. Itse en enää luiki kyllä kertaakaan karkuun, vaikka tulisi kuinka kova joukkue vastaan. Voitettavissa ne on nekin! Olin ylpeä kun voitin KEPEKSET joukkueen 6-5rl :D KEPEKSET joukkue kuitenkin tosi korkealla tilastoissa, esim. viikon top 2. (Itse olin päivällä sijalla 7, ei kuitenkaan korkeammalla kuin on muutakin elämää kuin tämä NHL) :D

Ostakaas muuten Brett Connolly ovr. 96. Sopparia jäljellä n. 40 pienellä palkalla!! Tällä hetkellä myynnissä 10 000 lähtöhinnalla. Vaihto onnistuu Fleuryyn tai Priceen.. Myös Toewsiin. Maksan väliin tarvittaessa.

Psn Leksa94 ja joukkue Luumaki Boys.

Ja mikäs porukalla oikein on, kun luikitaan karkuun jo siinä "Peliaulassa" kun peli ei ole vielä edes alkanut, saati paitoja valittu? Naikou88, luulin että oot vähän kovempi pelaaja ja uskallat pelata ;) Koskee kyllä kaikkia. Itse en enää luiki kyllä kertaakaan karkuun, vaikka tulisi kuinka kova joukkue vastaan. Voitettavissa ne on nekin! Olin ylpeä kun voitin KEPEKSET joukkueen 6-5rl :D KEPEKSET joukkue kuitenkin tosi korkealla tilastoissa, esim. viikon top 2. (Itse olin päivällä sijalla 7, ei kuitenkaan korkeammalla kuin on muutakin elämää kuin tämä NHL) :D

Kyse ei kyl ole uskaltamisesta, mutta miten vaan. En vaan jaksa lähtee pelaan mitään kilppari puolustusta ja iskeä vastaan, koska pelin jälkeen tulee viestiä oot nössö ja plaa plaa plaa kaiken lisäksi oman joukkueen rakentaminen pahasti kesken. Uskon kuitenkin että sun 99 ovr äijät luistelee mun äijist vaikka takaperin ohi :D ja kyllä olen koittanu näitä 99-99-99 joukkueita ja muutaman niistä voittanutki mutta se nyt vaan vituttaa kun ne tulee ja luistelee pelaajan kiinni vaikka sais kuin paljon etu matkaa tai sitte taputtelee vähän olkpäälle ja omat äijät on sen jälkee vattallansa 30 sek mutta tämän pelimuodon tarkotus on kai se että jokanen tekee sellaisen joukkueen ku haluaa.

Jos Leksa noin kovasti haluat pelata mua vastaan niin tulet kyllä saamaan jossain vaihees minusta päänahan jos sen noin kovasti haluat :D

Ja tosiaan älkää nyt ottako ketään itteenne jokanen tallaa tyylillään.

hihii piti ostaa semmoinen tarjousperuspakkaus kun oli sopparit vähissä ( ei ollut yhtään! ) ja kuinka ollakkaan sieltä pamahti 3+ kaikki kenttäpelaaja kortti! :)

Kyse ei kyl ole uskaltamisesta, mutta miten vaan. En vaan jaksa lähtee pelaan mitään kilppari puolustusta ja iskeä vastaan, koska pelin jälkeen tulee viestiä oot nössö ja plaa plaa plaa kaiken lisäksi oman joukkueen rakentaminen pahasti kesken. Uskon kuitenkin että sun 99 ovr äijät luistelee mun äijist vaikka takaperin ohi ja kyllä olen koittanu näitä 99-99-99 joukkueita ja muutaman niistä voittanutki mutta se nyt vaan vituttaa kun ne tulee ja luistelee pelaajan kiinni vaikka sais kuin paljon etu matkaa tai sitte taputtelee vähän olkpäälle ja omat äijät on sen jälkee vattallansa 30 sek mutta tämän pelimuodon tarkotus on kai se että jokanen tekee sellaisen joukkueen ku haluaa.

Jos Leksa noin kovasti haluat pelata mua vastaan niin tulet kyllä saamaan jossain vaihees minusta päänahan jos sen noin kovasti haluat :D

Ja tosiaan älkää nyt ottako ketään itteenne jokanen tallaa tyylillään.

Naikou, mul ei oo mitään kärhämää sun kanssas yms, se oli vaan sellainen haaste/heitto.. Kävi vaan kyrsimään kun kukaan ei pelannut mua vastaan, joutu hakemaan peliä 30min ennenkun vastaan tuli NOKIPOJAT ja turpaan tuli 8-5.. :D Kunno maalikarkelot!

Ja en minä itsekkään pelannut ovr 99 joukkueita vastaan, ennenkuin aloin itsekkin olemaan siinä paikkeilla. Tottahan se on, että pelistä ei nauti jos pelaa "reilusti" parempaa joukkuetta vastaan.. Kyllä siinä on eroa onko maalivahti 97 vai 85... Ja kyllähän 99ovr pelaajat vetelee onetimereist aika nätisti sisään ihan 99 mokellekkin.

Eli eletään ihan rauhassa, eikä mulla ole mitään himoja viedä sun päänahkaas :D Anteeksi jos oli jotenkin "hyökkäävä" teksti, se ei ollut tarkoitukseni!

Manataan nyt vähän. Kyllä kyrsii tuo jos häviää niin pitää pistää viestiä että pska pelaaja yms.. Kukakohan se pska on jos häviää! Itse kyllä pistän voittajalle kehut, vaikka häviäisin miten paljon tahansa ja kesken pelin en lopeta. Ellei voittaja ole ollut täysi kusipää itse! Itseäni ainakin piristää asialliset viestit pelin jälkeen jos niitä saa, on sitten hävinnyt tai voittanut :)

Tuo karkuun luikkiminen kesken pelin.. Siihen pitäis kyllä keksiä joku vähän kovempi rangaistus kuin tappio ja keskeytysprosentti. Se on niin ärsyttävää jossain turnauksissa :D

Joo no panic. Tosiaan ei mullaka Leksa sua mitään vastaan ja uskon että saadaan kunnon pelit aikaan kun vaan maltat hetken odototella nuorimies (tosin en tiedä onko tuo 94 synt vuosi) Tälläinen pieni kirjoitteluhan täällä antaa pientä lisäjännitystä peliin :D

Joo no panic. Tosiaan ei mullaka Leksa sua mitään vastaan ja uskon että saadaan kunnon pelit aikaan kun vaan maltat hetken odototella nuorimies (tosin en tiedä onko tuo 94 synt vuosi) Tälläinen pieni kirjoitteluhan täällä antaa pientä lisäjännitystä peliin :D

31.12.1994 :p Ja niin kyllä joo, täällä on mukava kirjotella, ja helpottaa oloaan manaamalla ja lukemalla kohtalotovereiden manauksia kun on finaalissa vastustaja lopettanut! Ja eiköhän me joskus pelit saada aikaseks, tasaset väännöt on ihan parasta NHL antia :D (Tosin en tiedä kuinka hyvä olet, voihan se olla että saan turpaan 14-1) :D

Meneekös noista hupipeleistä muuten pelaajien sopparia/uraa?? Vois kavereiden kanssa pelailla, mut en kyllä viitsi jos menee sopparia... Junnujen palkat nousee kaikilla väh. 1000pucksia kun soppari loppuu :D

Meneekös noista hupipeleistä muuten pelaajien sopparia/uraa?? Vois kavereiden kanssa pelailla, mut en kyllä viitsi jos menee sopparia... Junnujen palkat nousee kaikilla väh. 1000pucksia kun soppari loppuu :D

Ei mee soppareita/uraa eikä saa puckseja.

Ylös Bottom