Mun mielestä Charaa ei voi huom! tässä pelissä sanoa läheskään parhaaks. Se on nii hidas pakki ett mun mielestä aika vaikee puolustaa sillä. Esim. yhtä helkutin hyvää vastaan, kun pelasin nii ainoot mun maalit tuli, kun kiersin Charan Jonathan Audy-Marchessaultilla (kehitetty). Tarkotan vaan, että helppo kiertää tollanen, vaikka kuinka käyttäs mailaa ja en tiiä miten noi luistelukehitykset menee, mutta mun mielest vaik kehittäs isolle pelaajalle 99 luistelun, nii kyl pieni pelaaja luistelee nopeemmin (tai ainaki, kun mulla oli tolla 99 luistelu). Tietysti toi pätee melkein ainoastaan nopeissa hyökkäyksissä, mutta ite hyökkään enimmäkseen nopeita hyökkäyksiä. Aluepuolustuksessa ja alivoimalla ja ylivoimalla viivalla jos tykkää pommitella, niin Chara on oikea valinta. Mut tosin niin kun sanoit, mielipidekysymys. "Oikeessa" NHL:ssä pidän kyllä Charaa yhtenä maailman parhaista.
Tossa pelissä aika vahva pakki on ainakin oman mielipiteen mukaan esim. K.Letang, kun vähä kehittelee. Sellanen aika keskikokonen ja pystyy haastaa taklaamalla ja luistelee kovaa, ite tykkään sellasesta, koska yleensä vastustajal on hyökkääjillä painotettu luistelun kehittämiseen. Jack Johnson on kanssa hyvä ja parina Suter-Weber on mielestäni myös loistava.
Sitä en kyllä tajuu, että miks porukka haluaa nii kovasti eroon Jeff Carterista. Iteki sain sen alle 500 ja aivan helvetin hyvä pelaaja mielestäni. Kiekko pysyy hyvin hallussa, vähän hitaan/kömpelön tuntuinen välillä ehkä, mutta laukaus lähtee kovaa ja tarkasti. Mikko Koivu on toinen hyvä sentteri. Ainoo mun mielestä ongelma Carterissa, että on TL, koska ite tykkään ett sentterinä ois PR.