Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tossa mitään järkeee jos mun tilastot on 37-36-6 ja oon sijal 13423 ja vaikka semmonen on mua eellä jonka tilastot on 2-10-3 ja sija 13397? miten tää menee. eli en voi päästä mihinkään pudotuspeleihi et jes
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

NOW THIS IS FUCKED UP!!!

siis mitä v**tua... voitot päivittyy, tilastot päivittyy, pelaajien tilastot päivittyy, mutta... Voitoista ei tule pisteitä leaderbordin kokonaistilastoon. GG EA GG. Muuten ei olis niin merkitystä, mutta tappioista vastaavasti pisteet häipyy kuin pieru saharaan.
Ennenkin toi pisteytys oli täysin perseestä, mutta tää on jo ihan stanan syvältä. EA:n foorumilta lukenut samaa itkupotkuraivaria muiltakin eli ihan yleinenkin ongelma?
Mutta hexton (ja kaikki muutkin) on kyllä pakko myöntää, detroitin #13 +5 lisättynä on aivan maaginen.

ja ihan yleinen kysymys, onko muut käyttänyt Luongoa? 8peli nyt takana, 8-0statsit, mutta ne toiset statsit... päästetyt maalit 1,87, MUTTA torjunta% 72,7
:confused:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta hexton (ja kaikki muutkin) on kyllä pakko myöntää, detroitin #13 +5 lisättynä on aivan maaginen.
ja ihan yleinen kysymys, onko muut käyttänyt Luongoa? 8peli nyt takana, 8-0statsit, mutta ne toiset statsit... päästetyt maalit 1,87, MUTTA torjunta% 72,7
:confused:

Hommaa vielä ASG Datsyuk ja +5 kaikki sille, siinä on niiku pelin paras pelaaja. :D

Luongosta en tiiä mutta kait EA jotenkin on onnistunut, Luongohan on oikeasti ihan paska :D. Päästää varmaan pari helppoa vetoa ja yhteensä vetoja tulee niiku 10 noilla stateilla. Pekka Rinne maaliin niin maalivahti probleemat on hoidettu!

Itse olen koittanut nyt pyöritellä profiittia Lundqvisteista kun niitä 4k:lla olen ostanut 2kpl ja yhden sain pakasta, toivotaan että saan edes 2k:n profiitin/kpl. Nousee niin hitosti kaikkien playoff -pelaajien arvot. Brownia sai saakeli 1k:lla ennen, nykyää saa varmaa 5k. Sama kaikissa muissa LA Kingsien pelaajissa, mutta Brownissa on mielestäni se isoin arvon nousu, ehkäpä sekin johtuu hänen playoff esiintymisestään joka on ollut loistava!

Ehkäpä sitä saa vain 20k käytettäväksi ensi viikolle ja pari tai kolme pelaajaa kehittämättä, mutta onneksi ne ovat junnuja joille tarvitsee vain 45 sop ja +9/7 kortteja. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

NOW THIS IS FUCKED UP!!!

siis mitä v**tua... voitot päivittyy, tilastot päivittyy, pelaajien tilastot päivittyy, mutta... Voitoista ei tule pisteitä leaderbordin kokonaistilastoon. GG EA GG. Muuten ei olis niin merkitystä, mutta tappioista vastaavasti pisteet häipyy kuin pieru saharaan.
Ennenkin toi pisteytys oli täysin perseestä, mutta tää on jo ihan stanan syvältä. EA:n foorumilta lukenut samaa itkupotkuraivaria muiltakin eli ihan yleinenkin ongelma?
Mutta hexton (ja kaikki muutkin) on kyllä pakko myöntää, detroitin #13 +5 lisättynä on aivan maaginen.

ja ihan yleinen kysymys, onko muut käyttänyt Luongoa? 8peli nyt takana, 8-0statsit, mutta ne toiset statsit... päästetyt maalit 1,87, MUTTA torjunta% 72,7
:confused:
Joo on mulla ollu myös sama vika että very funny sen takii mun statsit on nii surkeet. :(
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

noin 600peliä onlinessä, voittoja noin 460. mm.38 turnausvoittoa. kiekkoja sataa ovista ja ikkunoista, ei siis tarvetta rahaa tähän käytellä. tosin vois kais sitä visaa vinguttaa, toisilla siihenkin on mahdollisuus. Ymmärrän kyllä, että opiskelija/muuten perseaukinen ei voi viimeisiä makaronipussirahoja laittaa tähän ja on siksi katkera, koska vituttaahan se muutaman tuhannen kiekon keräily, että saa edes jokusen jumbon ostettua joka sunnuntai :( ja hups, niitä pelejä olikin vaan 548 :(

Kaverille noussut peli vähän hattuun? ;) Kiva pelihän tää on...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aloin pelaa Huttia tuossa pari päivää sitten ja joukkue oli vielä äsken huono mutta äsken aika kivasti löytyi halvalla pelaajia.D.Phaneuf 300 pucksialla lähti, J.Pominville 450 pucksilla ja D.Booth 400 pucksilla. Järkevät hinnat ollu kun näillä ei oltu pelattu peliäkään. En tiedä mikä järki ollut mutta kyllä kelpaa :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä on jo kysytty aikaisemminkin, mutta kertokaas nyt vielä, että mikä on pelin paras pakkipari. Ja mitkä ovat muutenkin pelin parhaita pakkeja. Keith-Seabrook taitaa olla aika kova pari. Mitäs muita näitä nyt sitten on?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä on jo kysytty aikaisemminkin, mutta kertokaas nyt vielä, että mikä on pelin paras pakkipari. Ja mitkä ovat muutenkin pelin parhaita pakkeja. Keith-Seabrook taitaa olla aika kova pari. Mitäs muita näitä nyt sitten on?

No Chara-Bourque on luultavasti pelin paras. Mielipidekysymys, itse pidän Suter-Weber variaatiosta, en ole vielä ehtinyt kokeilla heitä 99 ovrl:ina mutta koskemattomanakin älyttömän hyvin taklaa ja katkasee syöttöjä (joka on tärkeintä pakeilla mielestäni). Keith-Seabrook on myös aika varma valinta ja aika paljon on muitakin hyviä pakkeja.

Nyt pitäis saada junnut rullaamaan niin pääsee pelaa täl "öky" tiimillä. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No Chara-Bourque on luultavasti pelin paras. Mielipidekysymys, itse pidän Suter-Weber variaatiosta, en ole vielä ehtinyt kokeilla heitä 99 ovrl:ina mutta koskemattomanakin älyttömän hyvin taklaa ja katkasee syöttöjä (joka on tärkeintä pakeilla mielestäni). Keith-Seabrook on myös aika varma valinta ja aika paljon on muitakin hyviä pakkeja.

Kiitos vastauksesta. Täytyykin itse kokeilla tuota Suter-Weber paria.

Joonas Järvinen on muuten yllättävän hyvä puolustaja tässä pelissä. Siinä on kelpo puolustaja kolmos- tai jopa kakkospariin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No Chara-Bourque on luultavasti pelin paras. Mielipidekysymys, itse pidän Suter-Weber variaatiosta, en ole vielä ehtinyt kokeilla heitä 99 ovrl:ina mutta koskemattomanakin älyttömän hyvin taklaa ja katkasee syöttöjä (joka on tärkeintä pakeilla mielestäni). Keith-Seabrook on myös aika varma valinta ja aika paljon on muitakin hyviä pakkeja.

Nyt pitäis saada junnut rullaamaan niin pääsee pelaa täl "öky" tiimillä. :D

Mun mielestä Charaa ei voi huom! tässä pelissä sanoa läheskään parhaaks. Se on nii hidas pakki ett mun mielestä aika vaikee puolustaa sillä. Esim. yhtä helkutin hyvää vastaan, kun pelasin nii ainoot mun maalit tuli, kun kiersin Charan Jonathan Audy-Marchessaultilla (kehitetty). Tarkotan vaan, että helppo kiertää tollanen, vaikka kuinka käyttäs mailaa ja en tiiä miten noi luistelukehitykset menee, mutta mun mielest vaik kehittäs isolle pelaajalle 99 luistelun, nii kyl pieni pelaaja luistelee nopeemmin (tai ainaki, kun mulla oli tolla 99 luistelu). Tietysti toi pätee melkein ainoastaan nopeissa hyökkäyksissä, mutta ite hyökkään enimmäkseen nopeita hyökkäyksiä. Aluepuolustuksessa ja alivoimalla ja ylivoimalla viivalla jos tykkää pommitella, niin Chara on oikea valinta. Mut tosin niin kun sanoit, mielipidekysymys. "Oikeessa" NHL:ssä pidän kyllä Charaa yhtenä maailman parhaista.

Tossa pelissä aika vahva pakki on ainakin oman mielipiteen mukaan esim. K.Letang, kun vähä kehittelee. Sellanen aika keskikokonen ja pystyy haastaa taklaamalla ja luistelee kovaa, ite tykkään sellasesta, koska yleensä vastustajal on hyökkääjillä painotettu luistelun kehittämiseen. Jack Johnson on kanssa hyvä ja parina Suter-Weber on mielestäni myös loistava.

Sitä en kyllä tajuu, että miks porukka haluaa nii kovasti eroon Jeff Carterista. Iteki sain sen alle 500 ja aivan helvetin hyvä pelaaja mielestäni. Kiekko pysyy hyvin hallussa, vähän hitaan/kömpelön tuntuinen välillä ehkä, mutta laukaus lähtee kovaa ja tarkasti. Mikko Koivu on toinen hyvä sentteri. Ainoo mun mielestä ongelma Carterissa, että on TL, koska ite tykkään ett sentterinä ois PR.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mun mielestä Charaa ei voi huom! tässä pelissä sanoa läheskään parhaaks. Se on nii hidas pakki ett mun mielestä aika vaikee puolustaa sillä. Esim. yhtä helkutin hyvää vastaan, kun pelasin nii ainoot mun maalit tuli, kun kiersin Charan Jonathan Audy-Marchessaultilla (kehitetty). Tarkotan vaan, että helppo kiertää tollanen, vaikka kuinka käyttäs mailaa ja en tiiä miten noi luistelukehitykset menee, mutta mun mielest vaik kehittäs isolle pelaajalle 99 luistelun, nii kyl pieni pelaaja luistelee nopeemmin (tai ainaki, kun mulla oli tolla 99 luistelu). Tietysti toi pätee melkein ainoastaan nopeissa hyökkäyksissä, mutta ite hyökkään enimmäkseen nopeita hyökkäyksiä. Aluepuolustuksessa ja alivoimalla ja ylivoimalla viivalla jos tykkää pommitella, niin Chara on oikea valinta. Mut tosin niin kun sanoit, mielipidekysymys. "Oikeessa" NHL:ssä pidän kyllä Charaa yhtenä maailman parhaista.

Tossa pelissä aika vahva pakki on ainakin oman mielipiteen mukaan esim. K.Letang, kun vähä kehittelee. Sellanen aika keskikokonen ja pystyy haastaa taklaamalla ja luistelee kovaa, ite tykkään sellasesta, koska yleensä vastustajal on hyökkääjillä painotettu luistelun kehittämiseen. Jack Johnson on kanssa hyvä ja parina Suter-Weber on mielestäni myös loistava.

Sitä en kyllä tajuu, että miks porukka haluaa nii kovasti eroon Jeff Carterista. Iteki sain sen alle 500 ja aivan helvetin hyvä pelaaja mielestäni. Kiekko pysyy hyvin hallussa, vähän hitaan/kömpelön tuntuinen välillä ehkä, mutta laukaus lähtee kovaa ja tarkasti. Mikko Koivu on toinen hyvä sentteri. Ainoo mun mielestä ongelma Carterissa, että on TL, koska ite tykkään ett sentterinä ois PR.

pakit kannattaa mun mielestä valita\kehittää ihan oman pelityylin mukaan. Tätä foorumia jos lukee kun raamattua ja uskoo muiden puheita sokeasti, voi oma peli seota ihan täysin... esim. itellä K.Letang (ovr95) ei toiminut yhtään. Samoin Phaneuf-Schenn ei toiminut yhtään... Jos tähän laittaisin omat nykyiset pakkiparini, jengi varmaan naurais ja ihmettelis et mit vit...? Enkä myöskään nykyään (yleensä) pidä sentterinä pelinrakentajaa, useimmiten voimahyökkääjä :p tosin joitakin poikkeuksia sentterin tontilla oon käyttänyt.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelläni on pakkiparit:

Suter - Weber

Schultz - Green

Erixon - Larsson

Noilla on pysyny puolustus hyvi kasassa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarttee nyt täältä boksipuolelta tulla myös huutelemaan, että itsellä on ainakin toiminut Washingtonin Alzner-Carlson pakkipari aivan mainiosti. Kannattaa testata, saa ainakin pirun halvalla jumbojen aikaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oma suosikki pakkipari:
Staal-Girardi

Vaikuttaako puolustus statsit tökkimisiin ja syöttöjen katkoon vai onko ne jotain piilostatseja? Näissä ominaisuuksissa loistavia pakkiparisuosituksia otetaan täälläkin vastaan. Erixson-Larsson ollut toimiva myös. Pakeilta en odota paljoa hyökkäisvoimaa, joten näitä puolustusominaisuuksia haen. Letang on kyllä ollut hyvä, mutta kuka sille kaveriksi?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aloin pelaa Huttia tuossa pari päivää sitten ja joukkue oli vielä äsken huono mutta äsken aika kivasti löytyi halvalla pelaajia.D.Phaneuf 300 pucksialla lähti, J.Pominville 450 pucksilla ja D.Booth 400 pucksilla. Järkevät hinnat ollu kun näillä ei oltu pelattu peliäkään. En tiedä mikä järki ollut mutta kyllä kelpaa :)

Tuolla hutissa pelaajien arvo on yllättävän paljon sidoksissa tosi elämään kun kaiki haluu ne ketkä oikeestikki onnistuu :D
Ja mitä lähemmäs kesälomaa mennään niin sitä vähemmän pelaajan statseilla ja potentiaalilla on suhdetta sen hintaan.
Tässä pelissä määrää nimi hinnan eikä se kuinka hyvin se pelaa :) todennäkösesti kun kesälomat alkaa niin hyvienkin pelaajien
arvo tulee kokemaan melko kovan romahduksen
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakkipari, joka ei kuitenkaan samasta joukkueesta, mikä mulla on toiminut: Byfuglien-Chara. Juurikin tuossa järjestyksessä eli Bufu vasemmalla ja Chara oikealla. Kemiat menee hieman persiilleen, mutta onetimerit paukkuu, syötöt katkastaan ja maalin eteen ei tulla ilman vahinkoa. Jos kiekkoja löytyy niin kokeilkaa ihmeessä ;).
 
Ylös Bottom