Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EA:lta kyselin pucksien perääni, yllätys yllätys, en tule saamaan niitä.

Kiitokset Hextonille linkistä asiakaspalveluun! :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EA:lta kyselin pucksien perääni, yllätys yllätys, en tule saamaan niitä.

Kiitokset Hextonille linkistä asiakaspalveluun! :)

Joo ei mitään. EA osas kyllä auttaa mua saamaan ton watchlist bugin poies, mutta kortteja jota pyysin takaisin en saanut..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Äh, nyt menee hermo siinä viimesen Ilves pelaajan pähkäilyssä, laitan tähän ne pelaajat ketä mulla jo sieltä on. Pelaaja sarake siis näyttää Ilveksen kohdalla 22/24, Wiikmanin tiedän puuttuvan itseltäni, mutta voisiko joku avulias nyt ratkaista pulmani ja kertoa kuka on se viimeinen. Onko esim. HUTissa näkynyt Konsta Mäkistä? Jani Hurmetta? Nils Bäckströmiä?

Niinimäki, Määttänen, Anttila, Sointu, Pellinen, Laine, Peltola, Glenn, Myttynen, Kesä, Keränen, Aittokallio, Lee, Tukio, Korhonen, Rajala, Kantola, Rask, Jokipakka, Marjamäki, Tuominen ja Bruun.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku kaipaa Sami Vatasta niin multa löytyy! Laitoin huutokauppaan 500 pucksin lähtöhinnalla ja en ole varma monelta umpeutuu/kautta onko sitä ostettu. Muita Vatasia ei huutokaupassa näkynyt :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku kaipaa Sami Vatasta niin multa löytyy! Laitoin huutokauppaan 500 pucksin lähtöhinnalla ja en ole varma monelta umpeutuu/kautta onko sitä ostettu. Muita Vatasia ei huutokaupassa näkynyt :)

Voisin napata sen tosta, vaikka palkka jo 1700, jos vain kerrot ihan rehdisti, että monta harjoituskorttia olet laittanut viimeisimmän sopimuksen jälkeen? :) Tietäis vähän, että paljon se palkka viä nousee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Äh, nyt menee hermo siinä viimesen Ilves pelaajan pähkäilyssä, laitan tähän ne pelaajat ketä mulla jo sieltä on. Pelaaja sarake siis näyttää Ilveksen kohdalla 22/24, Wiikmanin tiedän puuttuvan itseltäni, mutta voisiko joku avulias nyt ratkaista pulmani ja kertoa kuka on se viimeinen. Onko esim. HUTissa näkynyt Konsta Mäkistä? Jani Hurmetta? Nils Bäckströmiä?

Niinimäki, Määttänen, Anttila, Sointu, Pellinen, Laine, Peltola, Glenn, Myttynen, Kesä, Keränen, Aittokallio, Lee, Tukio, Korhonen, Rajala, Kantola, Rask, Jokipakka, Marjamäki, Tuominen ja Bruun.

Eikös se ole Hurmeen Jani tai muistaakseni se juuri mulle tuli viikonlopun jumbo mega deal pakoista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös se ole Hurmeen Jani tai muistaakseni se juuri mulle tuli viikonlopun jumbo mega deal pakoista.

Voisitko myydä sen minulle? Ei ole kaveria ollut myynnissä piiiiitkiin aikoihin.

Ja jos jollain on Wiikman niin voin senkin ostaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisin napata sen tosta, vaikka palkka jo 1700, jos vain kerrot ihan rehdisti, että monta harjoituskorttia olet laittanut viimeisimmän sopimuksen jälkeen? :) Tietäis vähän, että paljon se palkka viä nousee.

Vatanen oli ihan koskematon, mutta voi harmin paikka kun joku oli napannut sen. Ei pitäisi vissiin mainostella täällä ennen kun on varmaa ettei kukaan sitä ole ostanut :o

Näitä pelaajia ei ole vielä huutokaupassa ja mainostan niitä ensin täällä
-Nikolai Kulemin, koskematon
-Mike Green, koskematon
-Mike Green, 9 peliä pelattu
-Jeff Schultz, koskematon
-Alex Pietrangelo, 2 peliä pelattu, muuten koskematon
-Kevin Shattenkirk, muutettu VP:ksi, 2 peliä pelattu
-Jordan Staal, muutettu VL:ksi, 9 peliä pelattu
-Jason Williams, koskematon
-Patrik Berglund, koskematon

Tuosta saa hyvin kaksi pakkiparia, joiden kemiat on 99 :) Eli Green-Schultz ja Shattenkirk-Pietrangelo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Inhoan kyllä pelata ylimielisiä ja itkijöitä vastaan -.-
Centennial Cupin finaalin voitin joskus ja käytin noita takatolpalle syöttöjä kun oli varma että se menee sille. Vastustajalta tuli palautetta: fuc*ing CHEATING noob :D
Ja tänään hävisin 6-0 jollekkin tyypille ja palautetta tulee: haha LUSSER idiot :mad:

Ja markkelilta voittamastani Bobrovskista on tullut bugipelaaja -.- Laitoin sille +3 kaikki kortin ja sopimusta niin molemmat katosi ja se hyppäsi kokoelmaan. Mitähän seuraavaksi?

Kyllä se mullakin taitaa alkaa tauko Mega Dealiin asti :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään tietoa miten tuo turnauksessa eteneminen keskeytysvoitolla menee, nyt parin päivän sisään tullut vähän päälle 5 voittoa luovutuksella kun vastustaja ei ole kestänyt ryöpytystä ja lähtenyt matsista pois. 2 kerralla näistä olen päässyt myös turnauksessa eteenpäin seuraavalle kierrokselle, muissa tapauksissa piti pelata sama kierros uudelleen. Kellään tietoa tästä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään tietoa miten tuo turnauksessa eteneminen keskeytysvoitolla menee, nyt parin päivän sisään tullut vähän päälle 5 voittoa luovutuksella kun vastustaja ei ole kestänyt ryöpytystä ja lähtenyt matsista pois. 2 kerralla näistä olen päässyt myös turnauksessa eteenpäin seuraavalle kierrokselle, muissa tapauksissa piti pelata sama kierros uudelleen. Kellään tietoa tästä?

Kaikissa etenee, paitsi finaalissa. Joka on toki ärsyttävää... Kerran jouduin pelaa 4 finaalia ja sitten sen vikan hävisin.. Toissapäivänä sain pelata 2 ottelua finaalissa, mutta voitto napsahti lopulta. :)

---------------------------

Sitten kivan ryöstön löysin: +5 kaikki, osta heti 2,200. Siitä sellanen 6,000 tuotto ja nyt olen taas nollissa viime viikolopun tappio jumboissa (-12,000).

Nyt alkaa jo ketuttaaa... Enää ei saa nugettia 5,000 hinnalla, tyypit pyytää koskemattomasta jo 9,000 tai yli... Pitää varmaan ottaa joku muu, vaikka Johansen vai mikä lie... Kattoo jos löytäis halvan jumbo aallon aikana. :)

Ja ei kellään sattuis olla Stamkosia myynnissä (mielellään koskematon)? -Voisin tarjota joko Armian (96 ovrl.), Larsson (99 ovrl.) tai Rundblad (94 ovrl.) (kaikilla 2 peliä pelattu, sopimusta 35 tai yli) ja jonkun verran puckseja. Tai voin antaa 2 pelaajaa, ihan sama. En mitään ylihinnoiteltuu stamkosia haluu, itse määrittelen Stammerin 20,000-30,000 väliin. Pistä YV:tä jos löytyy ja haluat hiota kauppoja. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisitko myydä sen minulle? Ei ole kaveria ollut myynnissä piiiiitkiin aikoihin.

Ja jos jollain on Wiikman niin voin senkin ostaa.

Joo enköhän kun itellä ei tarvetta ole laitan vaikka sulle illemmal psn viestiä tai voithan sinäkin laittaa ni vastailen sit ku saavun plegel.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo enköhän kun itellä ei tarvetta ole laitan vaikka sulle illemmal psn viestiä tai voithan sinäkin laittaa ni vastailen sit ku saavun plegel.

Eiköhän se juuri ollut saapunut joltain muulta osta hetii 200 hintaan joten kiitos vaivannäöstä, mutta nappasin kaverin jo :) Samalla tuli Ilves poppoo täyteen ja Trophy ja 500 pucksin palkkio!

Sitten vielä osto ilmoitus tähän perään:
OSTETAAN
-LA Kingsin sentteri J.Stoll. Laituria voin harkita myös samasta seurasta.
-Edmonton Oilersin laituri (Ei mitään unpisurkeita. Ja itseltä löytyy jo Eberle.)
-Anaheim Ducksin laituri (Ei mitään umpisurkeaa. Selänne löytyy jo)
-Anaheim Ducksin ja LA Kingsin logot ja mitä erilaisimpia pelipaitoja.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän se juuri ollut saapunut joltain muulta osta hetii 200 hintaan joten kiitos vaivannäöstä, mutta nappasin kaverin jo :) Samalla tuli Ilves poppoo täyteen ja Trophy ja 500 pucksin palkkio!

Sitten vielä osto ilmoitus tähän perään:
OSTETAAN
-LA Kingsin sentteri J.Stoll. Laituria voin harkita myös samasta seurasta.
-Edmonton Oilersin laituri (Ei mitään unpisurkeita. Ja itseltä löytyy jo Eberle.)
-Anaheim Ducksin laituri (Ei mitään umpisurkeaa. Selänne löytyy jo)
-Anaheim Ducksin ja LA Kingsin logot ja mitä erilaisimpia pelipaitoja.

Pakko kysyä että kelpaavatko kaikki pelipaidat vai vaan noi Kingssie tai ducksie paidat :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kysyä että kelpaavatko kaikki pelipaidat vai vaan noi Kingssie tai ducksie paidat :)

Juu molempien kelpaa. Molemmita tiimeiltä kelpaa nykyiset koti ja vieraspaidat sekä lisäksi se Ducksien vaihtoehtoinen paita eli se musta oranssi paita, missä logona on se pelkkä iso D.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu molempien kelpaa. Molemmita tiimeiltä kelpaa nykyiset koti ja vieraspaidat sekä lisäksi se Ducksien vaihtoehtoinen paita eli se musta oranssi paita, missä logona on se pelkkä iso D.

Mulla löytyy Kingsien vieraspaita, voin myydä vaikka 300 pucksilla jos haluat sen? :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu molempien kelpaa. Molemmita tiimeiltä kelpaa nykyiset koti ja vieraspaidat sekä lisäksi se Ducksien vaihtoehtoinen paita eli se musta oranssi paita, missä logona on se pelkkä iso D.

Multa löytyy ducksien kotipaita eiköhän se 250 irtoo :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on mukavat 50 000 pucksia kasassa :D Nyt vaan odotellaan seuraavia jumbo mega dealeja. Tuolla summalla saisi kyllä muutaman pakan
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on mukavat 50 000 pucksia kasassa :D Nyt vaan odotellaan seuraavia jumbo mega dealeja. Tuolla summalla saisi kyllä muutaman pakan

50,000 = 20 + poistetut kortit = n. 30 pakkausta. Aika kiva, toivottavasti häviät kaiken :cool:.

Nojaa, jos saat Stamkosin pidät sitä mulle, ok?

Mulla ei ole nyt kuin vaivaiset 21,000 pucksia ja +5 kaikki myynnissä, eli n. 30,000 pucksia jumboihin jos nyt tällä kertaa en häviäisi puolia. :)
 
Ylös Bottom